Army Green

Saturday, November 23, 2013

Cześć! Jak dobrze, że jest sobota. Można sobie odpocząć! Wcale nie mam zamiaru nigdzie wychodzić! Piątek był dla mnie bardzo pechowym dniem w szkole, aczkolwiek później przyszedł do mnie Bartek i humor się polepszył. ;) Co u Was słychać ciekawego? ;> 
W środę przyszła do mnie wyczekiwana paczka z sheinside.com! Bardzo się ucieszyłam, bo zamówiłam dwie parki, w których się po prostu zakochałam. ;> Dzisiaj Wam przedstawię jedną z nich, aczkolwiek wolę tę drugą, ze względu na jej kolor, a pokażę Wam niebawem. ;)
Obie kurtki są bardzo, bardzo ciepłe, a ten wielki lisek przy kapturze jest obłędny! ;D
Niestety, oba płaszczyki w paczce się wygniotły trochę, ale już powoli wracają do normy :) Haha.
Aaa! I uwielbiam w tym płaszczyku te wielkie kieszenie! :3 Wszystko się w nich mieści i jeszcze cieplutko w łapki! ;D
Co o nim myślicie? ;) 
Na stronie jest napisane, że najmniejszy rozmiar to 'm', ale muszę Wam powiedzieć, że jest ona idealna na s, więc myślę, że jeśli nosisz prawidłowo rozmiar 'm', powinnaś wybrać 'l' :)
Hmm.. może jeszcze jakoś plany się zmienią w spontaniczny sposób jak tydzień temu! 3majcie się ciepło! ;*
Udanego weekendu!

You Might Also Like

79 KOMENTARZE

  1. Bardzo ładna parka i ładnie wyszłaś na zdjęciach :) Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga: http://agaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też nigdzie dzisiaj nie mam ochoty wychodzić. :3
    A kurteczka... jeju wygląda tak kusząco, że sama bym sobie taką kupiła ;c
    Uwielbiam takie futerka, mr <3
    Trzymaj się ^-^
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. śliczna;3 ♥


    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny płaszczyk :) :*
    tala-talaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ładny płaszczyk *-*
    śliczna jestes <3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. śliczna jest ta parka :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękny!
    Udanego weekendu!

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  9. Widziałam Cię w niej w szkole i jest świetna ; >

    ReplyDelete
  10. śliczny płaszcz i nowy desing bloga :*

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczny płaszczyk , bardzo mi się spodobał♥
    Twój blog jest świetny , uwielbiam na niego wchodzić ;D
    Zapraszam też do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny jest! Czekam aż pokażesz 2! ;)

    ReplyDelete
  13. bardzo śliczna kurtka :> uwielbiam parki!

    paulla.blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczny ten płaszczyk *.*

    poklikasz mi w baner sheinside
    u mnie na blogu po prawej stronie?
    dla ciebie to tylko kilka sekund,
    a dla mnie bardzo ważne !

    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliiiczna Parka. Te parki to teraz modne są, wiele osób je ma. Ten lisek dodaje uroku tej parce. Sliczny nowy wyglad :3
    KLIK--> zapraszam o mnie

    ReplyDelete
  16. Świetna kurtka ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mam bardzo podobną parkę, śliczna jest <3

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. Śliczna ta parka! Ja mam w planach kupić sobie podobną na zimę (ma taki kożuszek w środku, cieplutki), ale moja mama mówi, że mi jej nie kupi, bo już mam kurtkę na zimę, taką narciarską niebiesko białą ;c

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Płaszczyk jest przepiękny, ale jeszcze piękniejsza jego właścicielka! ♥
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    ReplyDelete
  20. Świetnie wygląda to wielkie futerko :) dodaje uroku parce :)

    ReplyDelete
  21. Jej, zupełnie inaczej wyglądasz w spiętych włosach, jeszcze chwila i bym Cię nie poznała :)
    Bardzo ładna parka, dlatego z jeszcze większą niecierpliwością czekam na tą drugą, skoro jest jeszcze ładniejsza... ;)
    _______
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. jak zawsze śliczna <3

    ReplyDelete
  23. Śliczna jesteś! + ta parka cudo <3

    vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Plaszcz swietny ja w swoim tez mam duze kieszenie, ktore uwielbiam ! Wszystko do nich wpycham i jescze rece jak nie mam rekawiczek ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. rzeczywiscie bardzo ladna, pasuje Ci:)
    jzapraszam na konkurs: www.klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczna *.*
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  27. Ta parka jest urocza *.* A te kieszenie dodają jej uroku

    http://terese-myworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetnie wyglądasz w tej parce. Czekam na zdjęcia w tej drugiej ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Śliczna parka:)

    delmiau.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładnie wyglądasz w tej parce :) Czekam aż pokażesz drugą.

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  31. Świetny ten lisek :3

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczna parka <33 Kocham je. *-*

    http://happiness-29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Piękna parka ♥
    Super wyszłaś na tych zdjęciach ;)

    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    ReplyDelete
  34. śliczna kurtka *.* ja nigdy nie mogę znaleźć takiej ładnej kurtki albo za droga albo za cienka albo wgl. nie ma.... :D

    ZAPRASZAM do mnie :>

    ReplyDelete
  35. Parka jest cudowna!
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  36. przepięknie wyglądasz!
    palczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. moja siostra ma bardzo podobną kurtkę :)

    ReplyDelete
  38. Świetna ta parka ! O tobie już nawet nie wspominam, bo ty zawsze cudownie wyglądasz ;*
    xoxo,
    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Śliczna kureczka, marzy mi się taka beżowa.. :(

    zapraszam:
    valia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. uwielbiam parki. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką jednej znalezionej w sh. :)

    ReplyDelete
  41. Też muszę pomyśleć o zakupie kurtki na najbliższą zimę. :)

    ReplyDelete
  42. Ślicznaaa ^^ Chciałabym jeszcze ujrzeć tą drugą parkę ;D

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam takie parki ;3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Kocham takie parki <3 Piękna jesteś .

    large-wonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Świetna parka, a futerko przy kapturze jest urocze. :)

    ReplyDelete
  46. Świetna parka! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  47. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Śliczny płaszczyk ! ;)

    http://white-and-black-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Piękna!
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Chciałabym zaprosić cię do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym można wygrać jeden z 2 zestawów biżuterii!
    Link do rozdania[KILK]

    ReplyDelete
  51. Uwielbiam wszystkie parki !! Ta również bardzo mi sie spodobała :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. piekna kurtka <3<33<3<3 :o obserwujemy???jesli tak to napisz w komie juz a ja sie odwdziecze i 2 inne osoby tez bo SLEDZAC BLOG WYINDUALIZOWANE.BLOGSPOT.CH SLEDZI CIE SPOWROTEM KASIA2OOO, DUTCHESSVICKY, MALINKOWA.BLOG...
    WIEC ZAPRASZAM DO MNIE
    WYINDUALIZOWANE.BLOGSPOT.CH

    ReplyDelete
  53. świetny post!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Śliczna kurteczka. ;* :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Kurtka przecudowna!
    Zapraszam do mnie może spodoba Ci się mój blog i go zaobserwujesz?
    finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Jaki słodki szablon <3 Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  57. Baaardzo ładny płaszczyk! Miałam też sobie kupić, ale już mam kurtkę i płaszcz czarny, więc nie potrzebne mi :)
    http://kiingss.blogspot.com/ --> zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  58. piękny płaszczyk :)

    ReplyDelete
  59. Teraz modne są takie płaszczyki, bardzo ładnie w nim wyglądasz ;>

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  60. jaki masz rozmiar tej parki ?

    ReplyDelete
  61. a mogłabyś zmierzyc długosc rękawa w swojej parce? czy według Ciebie są dobrej długosci rękawy ? nie są na Ciebie przykrótkawe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.sheinside.com/Army-Green-Faux-Fur-Hooded-Drawstring-Pockets-Coat-p-148748-cat-1735.html tu masz dokładne wymiaru :)
      Nie sa przykrótkawe. ;) Są takie jakie być powinny. A ja mam 166 cm wzrostu.

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*