Zbiórka dla zwierząt

Saturday, October 12, 2013

Cześć Wam! ;) Nie wiem czy Wam mówiłam, ale we wtorek powróciłam na wolontariat, po długim czasie. Bardzo lubię pomagać i myślę, że tym razem będę chodziła już systematycznie. ;> Już we wtorek załapałam się na akcję dla zwierząt, która miała dzisiaj miejsce u mnie w mieście.
 Zbieraliśmy wszystko co potrzebne jest naszym pieskom z pobliskiego schroniska. Idąc na tę zbiórkę nie miałam pojęcia, że będą tam pieski, które można było zaadoptować. Dwójka z nich znalazło dom już przed tym jak przyszłam, a z pozostałą trójkę spędziłam cały czas trwania akcji. Spacerowałam z nimi, bawiłam się. Naprawdę kochane psiaki i najchętniej przygarnęłabym wszystkie. Podczas jednego spacerku, Pan ze schroniska zrobił mi kilka zdjęć z chyba moim ulubieńcem - Majko. ;) Niestety piesek bardzo boi się ludzi i nie ufa zbyt szybko, ale po jakimś czasie trochę się oswoił i spacerki były już przyjemniejsze. ;)
Uważam, że zbiórka naprawdę się udała. ;>
Zdziwiły mnie specjalne podziękowania od Pana ze schroniska! ;> Skromnie mówiąc jako jedyna z wolontariuszy haha. :)
 Bardzo chętnie zacznę współpracę ze schroniskiem, ale póki co jest to skomplikowane, bo musi być zgoda na wstęp wolontariuszy na teren placówki. Poczekamy, zobaczymy. ;>
Podsumowując, bardzo się cieszę, że mogłam dzisiaj uczestniczyć w tej akcji. ;)

Zachęcam do adopcji psiaków ze schronisk! :)
Miłego wieczoru!

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. o boże jak jest mi szkoda takich piesków :(

    vitaaminkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna taka akcja :)
    Miło , że lubisz pomagać :)
    Pozdrawiam gorąco <3
    www.internetowa-milosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jaki słodki piesek <3 My w szkole właśnie mamy zbiórkę jedzenia,zabawek,legowisk,kocy dla schroniska :3
    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  4. ale masz boski desing :) no po prostu zazdroszczę ♥

    appiappi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zawsze chciałam być wolontariuszką w schronisku, może kiedyś mi się uda ;)

    ReplyDelete
  6. Ja chcę być wolontariuszem w schoronisku, ale mam bardzo słaby dojazd w to miejsce i musiałabym się przesiadać w dwa autobusy i na razie nie mam takiej możliwości. Ja zawsze chciałam tez adoptować takiego psiaka ze schroniska :D

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie, że pieski znalazły nowy dom, mam nadzieję, że będzie im tam dobrze ;)

    ReplyDelete
  8. Chciałabym wziąć udział w takiej akcji ;)

    ReplyDelete
  9. mam to samo uczucie jak ide do schroniska :)) najlepiej bym przygarnęła wszystkie pieski i kotki :))

    ReplyDelete
  10. mam to samo uczucie jak ide do schroniska :)) najchętniej przygarnęłabym te wszystkie pieski :))

    ReplyDelete
  11. słodki jest ten piesek <3 sporo udało wam się zebrać, gratki :))))

    ReplyDelete
  12. to bardzo miłe z twojej strony! Sama rozmyślam nad wolontariatem.

    naaikoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowna akcja. Chciałabym wziąć udział w czymś takim. To świetnie, że pieski znalazły nowy dom :)

    ReplyDelete
  14. Świetna akcja, fajnie, że psiaki znalazły nowy domek :) Miło, że jesteś taka pomocna :)

    ReplyDelete
  15. Super akcja, bardzo lubię zwierzęta :)
    Ja też jestem w wolontariacie ;)

    ♥♥♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Tez bym chciała ale u mnie niestety tylko od 18 lat ..

    ReplyDelete
  17. U mnie w mieście nie ma nawet schroniska ,a przydało by się. :C
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Również chciałabym pomagać w schronisku jednak u nas takich akcji nie ma :(
    Gratuluję :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ja również chciałabym pomagać , ale u nas niczego takiego nie mam :) pozazdrościć , piesek słodki:D no bardzo miło z twojej strony że lubisz pomagać zapraszam do mnie
    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetna akcja. ;)
    Gratuluję!

    ReplyDelete
  21. U mnie jakiś czas temu też była zbiórka dla zwierzaków ze schroniska, od razu poleciałam nakupować karm dla psiaków. Dobrze, że są tacy ludzie jak Ty, którzy się angażują :) Dużoooo zebraliście, super :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. słodkie pieski :* trzeba im pomagać sama mam psa ze schroniska :D

    rundka z pytaniami
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ja mam szczerą nadzieję, że kiedyś również będę miała okazję pomóc psiakom z pobliskiego schroniska, bo zawsze jest mi ich strasznie szkoda :c

    ReplyDelete
  24. Ja uwielbiam wolontariaty :) Też lubię pomagać :)

    ReplyDelete
  25. szkoda że u nas nie ma takiego wolontariatu ;D

    ReplyDelete
  26. Gratulujemy! Oby więcej było takich dobrych serc, jak Twoje :))
    zapraszamy do siebie, my obserwujemy!

    ReplyDelete
  27. ja kocham zwierzeta i dlatego jestem wolontariuszką w schronisku :)

    http://lala-lovee43.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Też chciałabym być wolontariuszką w schronisku,ale mam do niego daleko:)

    ReplyDelete
  29. miło że chcesz pomagać ;) u mnie niestety nie ma takiego wolontariatu ;\

    ReplyDelete
  30. Szkoda mi tych piesków : c

    ReplyDelete
  31. Świetna sprawa, ja niestety nie miałabym czasu, bo w weekendy muszę zmagazynować maximum sił na następny tydzień. Niemniej to świetnie że ty pomagasz zwierzakom, a podziękowania to miłe urozmaicenie ;)

    ReplyDelete
  32. Też bym chciała byc w takim wolontariacie :)

    Buźka :*

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajnie, że powróciłaś na wolantariat <3 Ja niestety nie mam czasu na takie rzeczy :C

    ReplyDelete
  34. Ale super ♥
    Też chciałabym tak pomagać w schronisku :)

    ZAPRASZAM - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Trzeba robić takie akcje i pomagać zwierzakom :)
    http://lovelydream6009.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jeju. Też bym chciała byc wolontariuszką ;>
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Szczerze to Ci zazdroszczę.
    Ja kocham psy najbardziej w świecie.
    I bardzo chciałabym im pomóc.
    Nienawidzę przemocy wobec nich.
    I zawsze chciałam być wolontariuszką w schronisku.
    Niestety nie mam żadnego w pobliżu :cc

    ReplyDelete
  38. bardzo fajnie ze moglas uczestniczyc w takiej akcji:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Byłam kilka razy w schronisku z kuzynem, który jest wolontariuszem. Osobiście uwielbiam zwierzęta i muszę wreszcie wziąć się w garść i zapisać do miejscowego schroniska :) nie moge się doczekać!

    ReplyDelete
  40. Ojej . To bardzo dobrze z Twojej strony że możesz i chcesz pomagać !
    Świetny blog !
    Ładne zdjęcia !
    Zapraszam http://sytuacjabez.blogspot.com/ ;3

    ReplyDelete
  41. ja też należe do wolontariatu, pieski są słodkie:>

    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja już dawno bym zaadoptowała psa ze schroniska, ale mama nie pozwala na zwierzaka w domu... :c

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Jakie masz kochane serduszko! c:

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Miło z twojej strony :) Takie akcje są na prawdę bardzo pomocne.

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Swietna sprawa ! Tez chcialabym sie do takiego czegos zglosic ale u mnie w miescie nie ma schroniska.

    ReplyDelete
  46. bardzo fajnie, że jjest coś takiego i można pomagać psiakom :* :)
    ZAPRASZAM

    weronikaeasyit.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Bardzo fajnie :) Organizowałam zbiórki pokarmu, pieniędzy dla zwierząt ze schronisk :) Przygarnęłam bezdomnego psiaka i kocham ją nad życie. Moi rodzice się nie zgadzali, ale Sofie ich przebłagała, chyba tym swoim spojrzeniem! :) Myślę, że to świetny pomysł z tą zbiórką! Sama chciałabym, żeby nasza szkoła jeszcze bardziej działała ze schroniskami!

    our-womenly-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Fajnie, że bierzesz udział w takich akcjach, ogólnie w wolontariacie! :)

    ReplyDelete
  49. Takie akcje to wspaniały pomysł, a pomoc takie psiakom to sama przyjemność :)

    ReplyDelete
  50. Ojej, jak uroczo ♥
    Praca na rzecz takich biednych zwierząt jest naprawdę wspaniała. Oby tak dalej ^-^

    ReplyDelete
  51. Zazdroszczę Ci że miałaś możliwość pomóc w takiej akcji. Naprawdę nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała móc być na Twoim miejscu. Ja neistety mam trochę za daleko do najbliższego schroniska;c od dłuższego czasu myślę o wolontariacie, patrzyłam już na dojazd, który byłby troszkę skomplikowany, ale myślę, że to by było warte tej radości z pomocy zwierzetom<3 Jako blogerka udziałem w takiej akcji na serio wiele u mnie zyskałaś i mimo, że zaglądałam na twojego bloga od dawna, to teraz będziesz moją drugą ulubioną blogerka!<3 ogólnie dzięki Tobie zastanawiałam się czy nie warto byłoby już teraz zgłosić się do wolontariatu i jakoś pokonywac tą odległośc od schroniska tylko po to zeby brac udział w takich akcjach!:D
    sorki ze sie tak rozpisałam, ale ten temat jest dla mnei ogromnie ważny :D <33

    ReplyDelete
  52. Zazdroszczę Ci że miałaś możliwość pomóc w takiej akcji. Naprawdę nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała móc być na Twoim miejscu. Ja neistety mam trochę za daleko do najbliższego schroniska;c od dłuższego czasu myślę o wolontariacie, patrzyłam już na dojazd, który byłby troszkę skomplikowany, ale myślę, że to by było warte tej radości z pomocy zwierzetom<3 Jako blogerka udziałem w takiej akcji na serio wiele u mnie zyskałaś i mimo, że zaglądałam na twojego bloga od dawna, to teraz będziesz moją drugą ulubioną blogerka!<3 ogólnie dzięki Tobie zastanawiałam się czy nie warto byłoby już teraz zgłosić się do wolontariatu i jakoś pokonywac tą odległośc od schroniska tylko po to zeby brac udział w takich akcjach!:D
    sorki ze sie tak rozpisałam, ale ten temat jest dla mnei ogromnie ważny :D <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! ;)
      Pokazuję w jakich akcjach uczestniczę, bo właśnie chcę Was zachęcić do pomocy! :)
      Pomoc jest naprawdę potrzebna wszędzie, dla psiakow, dla dzieciakow itd. :>
      A satysfakcja jest ogromna! ;>

      Delete
  53. Ja miałam kiedyś psiaka ze schroniska, ale niestety się rozchorował i nie udało się mu pomóc i od tamtej pory nie chce mieć zwierząt ;/
    Pozdrawiam i gratuluje tak dobrego serce :3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. To miłe co robisz dla tych zwierzaków. Na pewno będą Ci za to wdzięczne !

    ReplyDelete
  55. śliczny piesek :)

    ReplyDelete
  56. Świetna akcja :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Piękna akcja :)!
    zatrzymac-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Muszę rozejrzeć się za schroniskiem tutaj, w Niemczech. W polsce przez 6 lat byłam w wolontariacie PCK :)
    http://niikla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Ja kiedyś zaadoptowałam pieska;)I lubię takie akcje:)
    To super że tam pomagasz:)

    ReplyDelete
  60. Szkoda psiaków ;c


    BLOG O ŻYCIU......

    http://fashion-by-klaudia-and-world.blogspot.com/

    NEW POST!

    ReplyDelete
  61. Jaka to wspaniała akcja. Masz wielkie serce :) Sama z chęcią przyłączyłabym się do tego ^^


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  62. też chodze na wolontariat, ale wolę pracować z dziećmi - zwierzęta mnie nie lubią :p

    ReplyDelete
  63. Słodki piesio. Szkoda mi jest tych zwierzaków. To prawdziwi przyjaciele człowieka.
    Super, że bierzesz udział w tej akcji. SZACUN. :)

    ReplyDelete
  64. ja także należę do wolontariatu :)))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Zachecialas mnie do wolontariatu!

    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Fajnie, że pomagasz, rób to dalej :)
    Sama kiedyś miałam zapisać się do fundacji dla dzieci z domów dziecka lecz nic z tego nie wyszło, a szkoda.

    ReplyDelete
  67. Majko był uroczy niestety nie zdążyłam z nim wyjść
    http://julka-juuleczka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*