Wyniki jesiennego konkursu fotograficznego

Wednesday, October 23, 2013

Cześć kochani! Dzisiaj przypadają wyniki jesiennego konkursu fotograficznego. ;)
Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Prace było naprawdę, naprawdę niezłe i wybór był ciężki. Aczkolwiek jedna z prac w szczególności mi się spodobała, jest po prostu perfekcyjna! I wygrana jak najbardziej się należy. Idealna przeróbka i po prostu idealna fotografia! 

Natalio, Serdeczne gratulacje
Myślę, że śmiało możecie się ze mną zgodzić, ze ta fotografia ma coś w sobie przyciągającego. I idealnie pasuje do tematu konkursu. ;)

Chciałabym również pokazać kilka pozostałych prac, które również baardzo mi się spodobały! ;>
Bardzo dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału!

Co sądzicie o fotografiach?

You Might Also Like

82 KOMENTARZE

  1. Wszystkie są śliczne !
    Bardzo fajny blog♥

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia :) <3

    http://zatrzymac-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie chcę być niemiła, ale mi akurat ta praca nie przypadła do gustu, niezbyt pasuje do jesieni, lecz trochę do wiosny i w oczy razi, ale reszta prac jest wspaniała ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie to jest typowo jesienna praca. ;)
      Widać liście, jesienne barwy. Jest po prostu interesujaca. ;)

      Delete
    2. Każdy ma inny gust, są gusta i guściki. Mi się osobiście nie spodobała, ale nie twierdzę, że innym się nie podoba. ;)

      Delete
    3. Zgadzam się, fotografia nie kojarzy mi się z jesienią :C Za to ta czwarta, z dziewczyną na tle jesiennej scenerii przepiękna <33

      Delete
    4. Dokładnie. Czwarta praca z dziewczyną jest najlepsza - jesień jest idealnie ukazana, bardzo intrygująco.

      Delete
    5. Tak, ta z dziewczyną wymiata ;)

      Delete
    6. też się zgadzam ;>

      Delete
    7. mi tez sie nie kojarzy z jesienią ;o

      Delete
    8. Mnie też bardziej się spodobało zdjęcie z dziewczyną na tle jesiennej scenerii, ale to z małą dziewczynką jest b. słoooodkie ♥ i wybrałabym te dwa

      Delete
  4. Fotografia jest cudowna :) Chociaż przyznam, że ta z lewego dolnego rogu z kolażu jest równie interesująca :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  5. ostatnia fotografia (od prawej strony 6) jest moja. Dziękuje, że ci się spodobała. :))

    ReplyDelete
  6. Moim zdaniem zasłużona wygrana. Na zdjęciu taki początek jesieni :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. będzie jeszcze jakis konkurs aby wygrac post na twoim blogu? :)

    P.S zdj. śliczne *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem. Nie lubię konkursów tego typu, dlatego zachęcałam do zgłoszenia się. ;)

      Delete
  8. ładne są te zdj. Gratuluje wygranej :D

    ReplyDelete
  9. Cudne zdjęcie! Nie dziwię się że wyrało! ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Są świetne!

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. Mi jakoś bardziej podobają się niektóre zdjęcia z wyróżnionych ;p.

    ReplyDelete
  12. Wszystkie zdjęcia śliczne i gratuluję wszystkim! :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne są te zdjęcia, wszystkie *.*

    Nowa notka na naszym blogu ( takiej w naszym wykonaniu jeszcze nie było ) - www.olcie323.blogspot.com
    www.ola-olkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. cudne zdjęcia :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wszystkie są świetne :)
    Sama wysłałam pracę , lecz nic z tego nie wyszło ;( No cóż... Mówi się trudno :)
    Czekam na kolejne konkursy :)!
    Zapraszam również na mojego bloga <3
    www.internetowa-milosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jejku ♥ zdjęcia są cudowne. Ja niestety nie mam takiego talentu :c

    ReplyDelete
  17. rzeczywiście ma w sobie to coś ;) jest innspirująca ;)

    ReplyDelete
  18. piękne zdjęcia i ciekawy pomysł na konkurs.

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. piekne zdjęcia!

    paulla-blog.blogspot NOWY POST mogłabyś wejść i poklikać tam gdzie jest 'KLIK 1,2 itp'? z góry dziękuję :*

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia niżej, aczkolwiek fotografia mi niestety nie przypadła do gustu. Za malo brązu, czerwieni, a za dużo zieleni jak na jesień. Za to kilka prac na dole posta to cudowne <3


    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Gratuluję zwycięzcy!
    Przepiękne fotografie ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcie :) gratuluje wygranej :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia, gratuluję zwyciężczyni :D

    take-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Moim zdaniem te wszystkie zdjęcia mają coś w sobie magicznego! Super!<3

    ReplyDelete
  25. Śliczny ten czerwony kapturek ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia. : ) Ja niestety przegapiłam datę nadsyłania prac, a już miałam wybraną fotkę. Moja skleroza. :c Może zorganizujesz jeszcze kiedyś podobny konkurs? ; )

    ReplyDelete
  27. Bardzo mi sie podoba zdjecie, ktore wybralas:D mimo ze jest na nim duzo zieleni kojarzy sie z jesienia:))!

    ReplyDelete
  28. Dziękuję bardzo!! Jej cieszę się strasznie !! <33
    Kurcze to dla mnie taki duży sukces jak na początek drogi z fotografią! :)

    ReplyDelete
  29. Gratuluje wygranej osobie bo zdjecie mimo przeróbek jest genialne ;-*

    zapraszam : kasia-kasiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. O jejuniu strasznie dziękuję!! Kompletnie się nie spodziewałam! <3 Jak dla mnie duży sukces jak na początek mojej przygody z fotografią! :) A co do negatywnych i dość przykrych komentarzy to nie wiem,czy zauważyliście grzyba w lewym dolnym rogu,a to jest dość jesienny element moim zdaniem :) jeszcze raz dziękuję!

    ReplyDelete
  31. Cudowne te zdjęcia! Każde w sobie ma coś niepowtarzalnego :)
    Zapraszam do mnie Jess ;)

    ReplyDelete
  32. śliczne jest to zdjęcie <3 gratuluję natalii <3

    ReplyDelete
  33. Piekne to zdjęcie...ma w sobie to coś!

    ReplyDelete
  34. Kiedy odpowiedzi na pytania?

    ReplyDelete
  35. Piękne zdjęcia. Zapraszam do mnie na konkurs w którym do wygrania dowolnie wybrany wzór naszyjnika MoniArt :)

    ReplyDelete
  36. wszystkie zdjęcia są niesamowite i mają swój urok :)

    ReplyDelete
  37. gratuluję :))
    wszystkie zdjęcia są śliczne *,*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. może ta fotografia nie kojarzy mi sie z jesienią ale zasługuje na pierwsze miejsce :&
    MISTRZOSTWO :))

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Cudowne są te zdjęcia <3.
    Gratuluje wygranej ! ;3
    Pozdrawiam.

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia! ♥
    Gratuluję zwyciężczyni!

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Awww moje zdjęcie *-* to 3 ! miło mi ;p

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam ! :3

    ReplyDelete
  42. Genialne prace. :D
    Gratulacje.

    ReplyDelete
  43. Fotografie są prześliczne. Uwielbiam jesienne zdjęcia, są przeurocze i aż miło się je ogląda. :)
    http://kociolkowe-pieguski.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. prze, prze, prze piękne zdjęcia.
    uwielbiam wpadać na twój blog ;))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Moim zdaniem najbardziej jesienna jest ta z dziewczyną wpatrzoną w liście,ale ta wybrana przez Ciebie również jest cudowna.Gratulacje!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Szkoda że Jesień wygląda tak pięknie tylko na zdjęciach ;)

    ReplyDelete
  47. Jak ja bym chciała osiągnąć tyle ile ty. :)
    Zapraszam, obserwacje i komentarze mile widziane. ;>>
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. podobają mi się :)

    ReplyDelete
  49. Fotografie są śliczne. twój blog jest przepiękny i ty sama też jesteś śliczna. :)
    Będę tu wchodzić częściej, ponieważ obserwuję.
    Zapraszam również na mojego bloga - będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz.
    kala-kalaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Super blog !
    Zapraszam http://duzozawiele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. zdjecia są świetne!

    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcia.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    ReplyDelete
  53. To zdjęcie naprawdę ma w sobie coś magicznego! Gratuluję autorowi :)

    ReplyDelete
  54. Ta praca na prawdę zasłużyła na wygraną, jest świetna, oczywiście reszta też, gratuluję wszystkim samego wzięcia udziału w konkursie , a zwyciężczyni bardzo zazdroszczę :)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Kiedy odpowiedzi na pytania?

    ReplyDelete
  56. Piękne zdjęcie, ale tak jak moje poprzedniczki uważam, że zdjęcie z dziewczyną na tle jesiennym jest lepsze. Jednak każdy ma swój gust i o gustach się nie rozmawia :>

    www.ariena-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Pięknie!

    Pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

    Obserwujemy ? - musowo :)
    Zapraszam również do siebie:
    pozadany-efekt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. bardzo fajne fotografie, godne uwagi! :)

    ReplyDelete
  59. piękne zdjęcia ;) mnie sosbiście ta fotografia bardziej kojarzy się z wiosną, ale i tak jest świetna ^^ chociaz najbardziej podoba mi się to 4 zdjęcie z dziewczyną ^^ 2 rownież jest bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  60. Mi się wszystkie podobają. Żadni fotografowie tych zdjęć nie przegrali. Wygrali w głębi serca, zaangażowali się. Bardzo mi się podoba zdjęcie Natalii. :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż z twojej strony. :)
    http://goals-and-passions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Strasznie ładne <3 Ja jestem słaba w fotografi :c

    vickys-life1.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Zdjęcia na prawdę śliczne :>

    Zapraszam na swojego bloga fotograficznego:
    http://julaxoxo.blogspot.com/

    Mile widziany jakiś komentarz :3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*