Whatever!

Saturday, October 26, 2013

Cześć kochani! Co tam u Was słychać? Na reszcie weekend. Nie powiem! Wyspałam się, aż za! Bo zaspałam na umówioną sesję z Pauliną. Bardzo przepraszam!;c
Dzisiejszy dzień spędziłam z Weroniką. W sumie jak praktycznie każdą sobotę. ;D To już taka nasza tradycja haha. ;> Co do tygodnia minął dosyć szybko, tym bardziej, że nie było mnie dwa razy w szkole. 
Dzisiaj wybrałyśmy się na zdjęcia, głównie by zaprezentować Wam moje nowości. ;)
Czapkę oraz koszulkę, a kurteczka była pokazana już ostatnio, w jesiennej scenerii. ;)
Jak zobaczyłam t-shirty z firmy dreamcouple od razu miałam wizję, żeby je przerobić, ponieważ nie wyglądały na mnie za ciekawie. Wyglądałam jak w worku, mimo że jest to rozmiar s.
Ucięłam dekolt, rękawki i dół bluzki. Rękawki potem podgięłam i zaszyłam, bo były zwykle zakończone, jak najzwyklejszy t-shirt. Nie jak na zdjęciu w sklepie. Ffekt bardzo mi się podoba i teraz chętnie będę je nosiła.
 
Zauważyłam pod ostatnią notką ze zdjęciami z sesji, że zdania co do mojego makijażu były podzielone. ;> Osobom z kontami google podobało się wszystko. Natomiast odważne anonimy, wypowiedziały się szczerzej. ;) Kochani! Nie bójcie się wyrazić swojej opinii z konta. Ja nie zabijam za to jak komuś się coś nie podoba. Nawet się nie gniewam, bo są różne gusta. ;>  Pragnę jednak zauważyć, że to było specjalne wyjście na zdjęcia. ;) Zazwyczaj tak jest, że inaczej maluję się na zdjęcia. Poza tym naprawdę nie widzę nic złego w malowaniu ust. Bardzo mi się to podoba. ;>
Kupeczki trochę dystansu. Jeżeli mam wymalowane usta na zdjęciach to wiedzcie, że to nie znaczy od razu, że maluję się tak nacodzień. ;)
Czapka - KLIK | Koszulka - KLIK | kurtka - sheinside | spodnie - zlz.com 
i miałam ubrane do tego zwykłe białe trampki. :)

Jak podoba Wam się stylizacja i zdjęcia? ;)
Miłego wieczoru! ;**

You Might Also Like

96 KOMENTARZE

  1. Genialna stylizacja i piękne zdjęcia. :D
    Nareszcie weekend. ;3

    ReplyDelete
  2. Ale piękne zdjęcia! I czapka <3
    http://zatrzymac-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sliczna:)Bardzo fajna czapka zapraszam na mojego bloga:http://marysiapiotrowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Twoje stylizacje sa swietne, zdjecia super ale jedno mi nie pasuje Twoje brwi , nie chce bys chamska czy zlosliwa ale sa beznadziejne moim zdaniem zacienkie i zaproste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam takie zawsze i zawsze pisaliście jak zazdrościcie mi idealnych brwi. ;) haha. ;)
      Co do prostych to są jeśli zrobię wredny wyraz twarzy. ;) Jak na jednym ze zdjeć.
      A za chude nie wydaje mi sie, ze są. ;)

      Delete
  5. Ojej jak ślicznie wyszłaś ! Ale gdyby mnie moja pani zobaczyła w takiej bluzce to od razu bym skończyła z nagannym :( Dlatego ja nie mogę sobie pozwolić na takie ubrania :(
    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. strasznie podoba mi się ta bluza , jest piękna <33

    ReplyDelete
  7. Jejku. Jaka ty jesteś piękna ; ***
    Gdzie byłaś na sesji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niedaleko mojego domu. ;)
      Jeśli jesteś ze Świecia - za biedronką ;)

      Delete
  8. Śliczne zdjęcia :) koszulka wymiata ♥

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Super post :)
    Zapraszam :)
    http://thepatrycja-patrycjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetnie napisany post! Moim zdaniem ślicznie wyglądasz w pomalowanych jak i niepomalowanych ustach. Po prostu pięknemu jest we wszystkim pięknie ♥
    Piękne ubrania, czapka, bluzka i kurtka świetne i pasują do ciebie!

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Genialne *,*

    http://maciousek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz!!! ;)
    Ta koszulka jest boska :D

    ♥♥♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ta koszulka jest ekstra! Taka z przekazem haha.
    A te twoje włosy *u*.
    Tak to jest, te odważne anonimy.
    Fajnie że masz do tego dystans i się tym nie przejełaś. A nawet gdybyś malowała usta na co dzień, komu to do tego. To twoje życie i twój wygląd :).

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz prześlicznie! I jakby trochę bardziej naturalnie, nie wiem czego to zasługa :)
    Bluzka jest świetna! I czapka też! Kocham Twój styl ubierania ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Pięknie wyglądasz!!! ;)
    Ta koszulka jest boska ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetna sesja, taka neutralna, zimowa ;)

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia :)
    Super bluzka :3
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jejku cudowne są te zdjęcia! Czapka i t-shirt też świetne!
    Mi też tydzień zleciał szybko :)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja i zdjęcia. ♥

    ReplyDelete
  21. śliczna jesteś:*piekny outfit

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. śliczne zdjęcia :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Genialna stylizacja. :)
    Mi się naprawdę bardzo podoba twój makijaż. Cudnie malujesz kreski. ;*

    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Czapka inna lecz z takim samym napisem u mnie.. Kupilam jaza ok 30 zl w tally weijl :)

    ReplyDelete
  25. świetne zdjecia!
    ja się nei wyspałam, bo bola mnie uszy ;(

    wiskaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Dla mnie poprzednia sesja podoba się bardzo, stylizacje również. Jedyne co rzuca się w oczy (moim zdaniem) to Twoje brwi. Są chyba coraz cieńsze, a później trudno je odhodować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie.. Na poprzedniej sesji, Weronika uparła sie, że moje brwi wyglądają brzydko. I wychudziła je, a ja tylko dodałam zdjęcia. ;)
      Naprawdę nie robię już nic z brwiami, ale trochę mi przykro, że z samych pozytywnych komentarzy na temat moich brwi, pojawiają sie same negatywne..

      Delete
    2. Nie masz się co smutać, włosy- gdziekolwiek są- to nie zęby, więc odrosną. Myślę, że powinnaś się trochę przemęczyć i je odhodować, aby je ładnie wyprofilować. Może nawet u kosmetyczki? Moja siostra miała podobnie- robiła coraz cieńsze brwi, aż naprawdę nieładnie to wyglądało. Ale zacisnęła zęby pochodziła trochę 'zarośnięta' i teraz wygląda jak człowiek. U Ciebie jeszcze nie jest tak strasznie, ale jak na razie ich nie ruszaj ;)

      Delete
    3. Mi się tam Twoje brwi, Jessika, bardzo podobają ;) Każdy ma inny gust, i ja to rozumiem :) Wcale nie mam zamiaru się niczego czepiać <;

      Tak btw, to świetna stylizacja! Bardzo fajne ubranka ;*
      Pozdrawiam *-*

      Delete
  27. Stylizacja świetna. A anonimki zazdroszczą ci piękności :)

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetna czapka :)

    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. śliczne zdjęcia i ciekawa koszulka.

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Bardzo fajny t-shirt. Dla mnie jesteś najpiękniejsza!

    ReplyDelete
  31. Prześliczne zdjęcia. Podoba mi się klimat jaki jest ukazany :>

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjęcia ;)
    juliablog113.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. jesteś bardzo ładnaaa :)

    ReplyDelete
  34. KOCHAM PIERWSZE ZDJĘCIE! <3

    ReplyDelete
  35. Moim zdaniem powinnaś podszyć te podcięte elementy, ponieważ będą się zwijać i w ogóle :/
    To tylko moje zdanie :)
    Ale sesja wyszła fantastycznie! Jesteś śliczna! baaardzo ♥

    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  36. śliczna *o*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. sliczna jestes, super czapka i bluzka :)

    ReplyDelete
  38. Ślicznie! Jeżeli ktoś jest ciekawy co można zrobic by pokój stał się bardziej "nasz" zapraszam do mnie:http://storyofmybeautylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładne zdj. i nie rozumiem ludzi którzy czepiają się makijażu bardzo dobrze wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  40. stylizacja bardzo udana, jesteś piękna :)

    ReplyDelete
  41. Jakie piękne zdjęcia, świetna czapka <3

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetne zdjęcia, szczególnie te z ramą monitora jak się nie mylę. :)

    ReplyDelete
  43. Koszulka świetna :D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Śliczna stylizacja, chociaż wzór bluzki mi nie przypadł do gustu, tym bardziej nie chciałabym jej dostać o wiele za dużej ... Tak to jest z zakupami przez internet ...
    Ale zdjęcia to masz piękne!

    ReplyDelete
  45. jaka Ty śliczna i świetnie wyglądasz <3

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , nowy post :)
    http://candy-nut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. jesteś cudowna! masz świetny styl ;)
    zapraszam do mnie http://paatrycja-patrycja.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. masz super styl :D
    uwielbiam twojego bloga :D
    zapraszam do mnie http://paatrycja-patrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Piękne zdjęcia. 1 i 2 najlepsze <333
    Mam pytanie. Farbowałaś włosy, czy tylko tak światło pada, że masz na gorze ciemniejsze :** ?

    ReplyDelete
  49. Cuudownie wyglądasz,bardzo pasuje ci ta czapka :)

    ReplyDelete
  50. Mnie bardzo się podoba,tak samo kiedy masz pomalowane usta :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. stylizacja jak najbardziej + łądnie ci w tej czapce - pasuje do cb :*
    pozdrawiam i zapraszam :
    http://fashiondisigners.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Fajnie to przerobiłaś i świetnie wygląda!

    ReplyDelete
  53. Świetnie wyglądasz. : ) Ta stylizacja bardziej podoba mi się od poprzedniej. Rozumiem, że nie malujesz się tak na co dzień i całkiem ładnie wyglądałaś w tym makijażu, ale jednak był trochę za mocny. To nie hejt, to tylko moje skromne, nieważne zdanie. ; )

    ReplyDelete
  54. Wiem co sobie pomyślisz od razu jak zobaczysz że anonim, ale ja nie mam konta :( nie zamierzam hejtować, bardzo podoba mi się twój blog i w ogóle, ale mam pytanie: czemu regulujesz sobie brwi w taki sposób, że są potem takie cienkie? jesteś taka ładna, a te brwi do ciebie nie pasują! Wiem, każdy ma swój gust, ale proszę zastanów się nad zmienieniem ich kształtu! :) Ładniej byłoby ci w grubszych, naturalniejszych brwiach, a nie w takich kreseczkach. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są też pomiędzy nimi troche duże odstępy xd

      Delete
    2. Dziękuję za opinie. ;)
      Ale czy moglibyście przestać gadać mi o brwiach. Bo mam tego dosyć.
      Dziękuję.

      Delete
    3. Haha. ;)
      Duże odstępy? To już akurat jest czepianie się o nic. ;)

      Delete
    4. Bo jest to naturalny odstęp. ;) Nie każdy musi być człowiekiem jednej brwi. ;)

      Delete
  55. Obserwujemy.. ?
    http://julia-juuulia.blogspot.de/
    :*

    ReplyDelete
  56. Bardzo ładnie wyglądasz i teraz moim zdaniem właśnie pasowałaby jakaś ciemniejsza szminka. :D Ja prawie zawsze maluje usta i nie widzę w tym nic złego, a Ty powinnaś malować się tak, żebyś Ty czuła się dobrze. Pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  57. swietnie wygladasz! do twarzy ci w czapce, piekne zdjecia!

    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia i zestaw ! ;33

    ReplyDelete
  59. Fajny blog :)
    cookiesandfashionn.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. piękne zdjęcie,jejku i dziękuję za komentarz :3

    ReplyDelete
  61. Moim zdaniem wszystko pasuje!
    Jesteś taka śliczna*·*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  62. Właśnie, niech się te odważne anonimy nie wstydzą, bo Jessika nie gryzie ;*
    A co do zdjęć to jak zawsze śliczne <3

    ReplyDelete
  63. świetna koszulka! a dokładniej jej napis<3

    ReplyDelete
  64. Prześlicznie wyszłaś ^^ Piękna, piękna i jeszcze raz piękna *,*

    ReplyDelete
  65. strasznie podoba mi się ta stylizacja !

    ReplyDelete
  66. idealnie ! :)
    bardzo mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  67. Jak zwykle wyglądasz przepięknie! <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. śliczne zdjęcia :) Podziwiam za własnoręczne przerobienie bluzki, bo ja jak mam coś do przerobienia to idę do krawcowej ;P
    http://lovelydream6009.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Wejdziesz na poczte? bo mam do Cb pytanie :) Bardzo ładna kurtka :) Jak ja bym taka chciala *.*

    ReplyDelete
  70. Kurcze, masz taki śliczny uśmiech! <3 ogólnie bardzo ładna jesteś.
    Nie wiem czy na tych zdjęciach miałaś pomalowane usta ale bardzo ładnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  71. ale masz piekne oczka!
    Eh jakie anonimy potrafia być cwane, co ? To aż śmieszne jest :D ja też lubię malowac usta. Dzięki makijażowi każdego dnia mozemy wygadac inaczej :)

    ReplyDelete
  72. Fajna stylizacja, zdjęcia również :3
    W tych włosach też Ci ładnie, ale w krótszych dużo lepiej! :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*