Tak szybko

Thursday, October 03, 2013

Hej! Już czwartek? Serio? Okropnie szybko ten czas leci, że zaczynam się obawiać powoli o moje postanowienia co do nauki. Co chwilę ją przekładam, a przecież nim się obejrzę, będzie koniec roku szkolnego i zaczną się nasze kochane wakacje.. 
Tak w ogóle, teraz zorientowałam się, że 'niebawem' będą moje urodziny. Może i jeszcze troszkę czasu do nich pozostało, ale myślę, że serio raz dwa i będę miała swoje jak co roku - długo wyczekiwane urodziny. 1 grudnia, ahh. ;x Powiem szczerze, że okropnie jest mieć urodziny, prawie najpóźniej w swojej klasie. Piszę prawię, ponieważ są jeszcze dwie osoby po mnie! ;> Współczuję :C haha.
Z racji tego, że zaczęliśmy nowy miesiąc, czas na mix zdjęć z września! ;) Muszę przyznać, że to chyba mój najbiedniejszy miesiąc jeśli chodzi o zdjęcia. Ogólnie rzadko kiedy zabierałam ze sobą nokię. Jeśli ktoś pamięta pisałam, że mój htc się zepsuł, ale jakiś czas temu go włączyłam i tak po prostu odżył. Thanks God. 

 Nie ćwiczymy :3 (wf) | Mój skarbek najukochańszy ♥ | Niebo | Totalny nieogar - u Werr | Kawiarnia ♥ | Granie z Werr w simsy | Z Karolajną w szkole | Przed szkołą | 3 w nocy i na esce Kwiatek | Zachód słońca.

Co do zdjęcia numer 4, możecie śmiało się czepiać.. ;) Nie wybierałam do tego kolażu najlepszych zdjęć, tylko dodałam te zdjęcia jakie miałam i nie wstydzę się pokazać Wam w gorszy stanie, pokazuję bynajmniej, że nie muszę być odpicowana na tip top. Kto czyta dłużej mojego bloga na pewno zauważył, że mam do siebie dystans. ;) I nie uwierzę, że Wy macie tylko zdjęcia idealne, tylko boicie się, by ktoś poznał Was z takiej innej, niecodziennej strony. ;)

A na koniec zdjęcie z webcam toy'a. Niech oślepi Was ten róż, haha! ;)
Zdjęcie z sąsiadko-kuzynką ;p
Jutro może napiszę krótką recenzję filmu, na którym dzisiaj byliśmy szkołą w kinie. Jest to jeden, jedyny film, który w 99% mi się nie podobał, dlatego z wielką chęcią się wypowiem na jego temat..
3majcie się Dobranoc. Ja jeszcze muszę nauczyć się na jutrzejszą kartkówkę z chemii! 

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. W takim razie czekam na recenzję :)


    www.melancholy-october.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja z kolei mam prawie pierwsza bo 14 lutego :)
    tak i tak nie jest dobrze :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja też mam do siebie dystans bo to bardzo ważne. Miejmy nadzieję, że ten czas szybko minie ;) Bardzo fajny mix i ''różowe'' zdjęcie ;D

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Cię właśnie za to. Za ten dystans do siebie, za podejście do bloga, czytelników ♥
    Co do nauki .. nie martw się,nie jesteś w tym odkładaniu sama ! ;)

    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetny jest ten twój blog ;)
    zapraszam do mnie http://my--beautiful--dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ojeje .
    Jak słodko !!
    Bardzo ładny blog♥
    Świetny mix.
    Masz rację, tydzień mija tak szybko!!
    Nienawidzę chemi a Ty ?

    Zapraszam http://sytuacjabez.blogspot.com/
    Dobranoc♥

    ReplyDelete
  7. Świetny kolaż.
    Ja miałam kolegę w klasie, który miał urodziny 31 grudnia :)
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też jestem w szoku, że ten czas tak szybko leci o.O niedawno siostra wyjezdzalado szkoly, a tutaj juz jutro wraca masakra :O

    ReplyDelete
  9. Powiem Ci ze w gimnazjum i na początku liceum, urodziny w grudniu to nie problem, ze tak powiem. tez jestem z grudnia ;) lecz w 2 klasie gdy zaczynają się osiemnastki to bywa problematyczne, bo wszyscy w klasie juz pełnoletni i ogólnie, a ty musisz czekać, nawet nie możesz iść z nimi na imprezę czy cos :((
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Jestem ciekawa o jaki film chodzi ^^
    http://marikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. heh super zdjęcia

    zapraszam
    vitaaminkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mi też czas bardzo szybko leci. Dopiero była niedziela i nie chciało mi się iść do szkoły, a tu już jutro piątek ;o A tak wgl to świetny kolaż ! ;) I czekamy oczywiście na recenzję ! . :D

    ReplyDelete
  13. Mi też strasznie szybko mija czas... ;/
    Super zdjęcia!!! :)

    ♥♥♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Dystans to podstawa, a czas faktycznie bardzo szybko leci ;)

    ReplyDelete
  15. Ten czas zdecydowanie za szybko mija.♥
    Śliczny mix ;d

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. TAK, TEN CZAS OKROPNIE LECI. Też mam postanowienia, a kilka ocen niemiłych wpadło do dziennika.. :( ja też mam do siebie dystans:-)
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super są takie kamerkowe zdjęcia :333 Zapraszam serdecznie na nowy post z rzeczą przyprawiającą mnie o dreszcze radości! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała, pozdrawiam ♥ Natalia

    ReplyDelete
  18. u mnie jedna dziewczyna z klasy ma urodziny 31 grudnia... teraz już nie mogą śmiać się z mojego późnego 26 listopada :D:D

    ReplyDelete
  19. Mi też szybko czas leci;/Już jutro piątek a niedawno był poniedziałek;/
    Super zdjęcia:)

    ReplyDelete
  20. Ja jestem najmłodsza w klasie (22 grudnia) . Ja też mam do siebie dystans ;)
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. genialne fotki! <3
    bardzo takie spontaniczne i na luzie c:
    podobają mi się, pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. Co do zdjęcia nr 4 to fajnie że pokazujesz siebie bez makijażu:> Nie aż tak długo czytam twojego bloga ale zdążyłam się przekonać żenaprawdę masz dystans do siebie:> Hhahahah tak się składa że mam imieniny 1 grudnia ;-)

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mam do siebie duży dystans, wiele kompleksów, ale warto pomyśleć sobie , że niektórzy ludzie mają więcej problemów i, że warto wierzyć w siebie <3
    zapraszam do mnie : sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    + oczywiście obserwuję <3

    ReplyDelete
  24. Takie zdjęcia są najlepsze! :)
    Naturalne i nie sztuczne, pozowane :))
    Kwiat <33
    Czekamy na recenzję <3

    ReplyDelete
  25. Bardzo fajny mix zdjeć :)

    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. dziewczyno, Ty nawet "nieogarnięta" wyglądasz rewelacyjnie i ładnie, także cicho siedź :P

    ReplyDelete
  27. Oj tam, ja też mam pózn urodziny (14 grudnia) i jak sobie o tym pomyśle, to wydaje mi się, że z czasem docenimy to, że jesteśmy choć trochę młodsze od rówieśników...hehhe cóż, jednak osiemnastkę będę miała praktycznie na końcu :/

    for-her-and-him.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. swietny mix :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Nikoletta, ja także jestem z 20 grudnia.
    Zapraszam do mnie:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zainteresuję?

    ReplyDelete
  30. Chemia, grrr.
    Ja za to jestem drugą z kolei najstarszą osobą w klasie. (19 stycznia:D) I też tak trochę dziwnie, bo nauczyciele twierdzą, że skoro jestem prawie najstarsza, to wszystko musi być na mojej głowie... :P
    Czas mija szybko, coraz bliżej do testów :x
    Też staram się mieć do siebie dystans, ale kompleksy trochę przeszkadzają. Mam niską samoocenę. :P

    ReplyDelete
  31. W takim razie czekam na film :) Mix jest świetny, oczywiście 4 zdjęcia najlepsze haha :D

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  32. hahaah to ja jestem prawie najstarsza! <3

    ReplyDelete
  33. Czwartek minął i mamy już piątek, a co za tym idzie - weekend! Nie polecam jednak nauki w taki czas, sama wolę uczyć się w dni robocze, a weekend mieć zawsze wolny.

    ReplyDelete
  34. Fajne zdjęcia. Hehe nie ma to jak Simsy :D

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Fajne zdjęcia ;) Ja czytam od początku i uważam, że dodając takie zdjęcia pokazujesz właśnie, że jesteś normalną osobą , a każdej takiej zdarzają się brzydsze zdjęcia ;D Czekam na recenzję filmu

    ReplyDelete
  36. Czas leci strasznie szybko..
    www.lolowata-marika.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Czasz bardzo szybko mija ale mówi się że szczęśliwi czasu nie liczą :) zapraszam do mnie :) http://niska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. mi tez czas szybko leci :cc za szybko...:ccc

    zapraszam ♥


    http://anja-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Mi też strasznie szybko leci czas. Jeśli chodzi o naukę, to ja mam tak samo ;c nie mogę się wziąć do niej c; Kocham twojego bloga <3

    ReplyDelete
  40. Mi też strasznie leci czas ;c A co do nuki mam to samo ;c niby chcę się nauczyć, ale nie mam sił i ciągle to odkładam <3 kocham twojego bloga i Ciebie ;***


    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Mi też czas leci strasznie szybko. I również mam dystans do siebie ;3

    asiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Fajne zdjecia ;D
    Kiedy dodasz jakies nowe ubrania na swojego bloga gdzie sprzedajesz? chcialabym sobie coś znaleźć ;))

    tala-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Dlaczego czepiać 4 ? Fajnie wyszłaś :) Przynajmniej mnie rozweseliłaś !
    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Jestem strasznie ciekawa recenzji :D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Super zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ja mam urodziny 12 grudnia :*

    ReplyDelete
  47. Fajne fotki. :D
    Ja za to mam prawie pierwsza z klasy urodziny, bo w lutym. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*