Po koncercie

Wednesday, October 30, 2013

Hej! ;) Koncert charytatywny udany! :) Zebraliśmy sporą sumę pieniędzy jak na nasze małe miasto, rzeczy przyniesione przeze mnie nieźle się sprzedały! ;) Wszystkie pieniądze przekazane przez innych bardzo się przydadzą choremu Marcelkowi! Dokładną sumę zebranych pieniędzy napiszę Wam w następnej notce, bo jeszcze nie jest dokładnie policzone. 
Generalnie nie mam żadnych zdjęć z całej akcji, jedynie mam kilka zdjęć z telefonu, jakie zrobiłam przy okazji, kiedy nie miałam nic do roboty. ;>
a koszula to mój nowy nabytek z romwe.com :)
Dzisiaj jeszcze na facebooku znalazłam grupowe zdjęcie. ;)
Serdecznie dziękujemy zespołowi "Fabryka", który przyjechał prosto ze stolicy wspierać akcję fundacji "W Naszym świecie". 
 Do domu wróciłam około godziny 23, dlatego nie chciałam już pisać notki, bo w sumie nie wiem czym, ale byłam bardzo, bardzo zmęczona. Momentalnie usnęłam. Bardzo się cieszę, że zgłosiłam się na tę akcję. Nie wiem jaka będzie najbliższa, ale już nie mogę doczekać się WOŚP. ;) Rok temu brałam udział, w tym roku również bym chciała pomagać w tej akcji. Panuje na nich taka fajna atmosfera, poza tym bardzo lubię prace zespołowe. ;)

A jutro Halloween! ;> 
Czy zamierzacie spędzić je w jakiś specjalny sposób, czy traktujecie ten dzień, jak każdy inny i zostaniecie w domu? Ja miałam pewne plany, niestety się one zmieniły w nieciekawy sposób. Ale mam nadzieje, że jednak coś się zmieni..
Miłego dnia!

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. Nie lubię Halloween, ale zdjęcia z koncertu przepełnione są pozytywną energią :)

    ReplyDelete
  2. Super, że lubisz pomagać innym :)

    ReplyDelete
  3. Ja nie mam planów na Halloween:)

    ReplyDelete
  4. Nie mam specjalnych zamiarów odnośnie Halloween :)
    Fajnie, że koncert się udał!

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale z Ciebie szlachetna dusza, to naprawdę dobrze, że cieszy Cię taka pomoc innym. Dobrze, że są jeszcze takie dziewczyny!

    ReplyDelete
  6. Ja hallowen nie obchodze

    ReplyDelete
  7. Świetnie, że pomagasz! :)
    forever-xx-young.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zostałaś nominowana do LBA. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. :D
    http://trusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zostałaś nominowana do LBA. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. :D
    http://trusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja jutro będę oglądać horrory :D

    ReplyDelete
  11. Ja nie mam planów na jutro:3
    Fajnie, że pomagasz!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. też czasem biorę udział w wolontariatach :)
    Ja halloween spędzam normalnie w domu czekam az ktos wpadnie po cukeirki, a tak to z koleżanką bd siedzieć :D

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. To świetna akcja, wspaniale, że wzięłaś w niej udział :) Halloween to nie nasze święto i w zasadzie nie rozumiem jego idei dlatego nie mam żadnych planów.

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  14. Dobrze, że pomagasz! Ja też wezmę udział w WOŚP! Ja obchodzę halloween! :]

    http://treletomorele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super świetna inicjatywa!;)
    Koszula bardzo ładna;)

    ReplyDelete
  16. to świetnie, że bierzesz udział w takich akcjach :) ja jutro chodzę z koleżankami po domach ;))

    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. To bardzo szlachetnie z twojej strony. :)
    http://bynadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. świetnie, że pomagasz w takich akcjach charytatywnych :)

    ReplyDelete
  19. Ślicznie wyglądasz;*
    Jestem bardzo ciekawa ile zebraliście ;)
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    za każdą obserwację się odwdzięczam ;)

    ReplyDelete
  20. Suuuper że się udało !:D <3

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia :)
    Ja chciałam chodzić na Haloween, ale niestety wyjeżdżam, no i spędzę to u babci w domu xD

    http://swiat-widziany-oczami-natki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Gratuluję! Do twarzy ci w nowej fryzurze. Uroczo wyglądasz! Czasami zmiany są potrzebne. To szlachetne co zrobiliście. Pozdrawiam cieplutko ;))

    ibiggestheartit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Gratuluję! Do twarzy ci w nowej fryzurze. Uroczo wyglądasz! Czasami zmiany są potrzebne. To szlachetne co zrobiliście. Pozdrawiam cieplutko ;))

    ibiggestheartit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. To miło z Twojej strony że starasz się pomóc !
    Świetny blog♥

    ReplyDelete
  25. Gratuluje udanej akcji :)
    Moje plany na hallowen to leżenie i czytanie książki :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fajnie ,że lubisz pomagać innym i angażujesz się w takie akcje :)

    ReplyDelete
  27. Cieszę się, że akcja się udała c:
    Miło, że pomagasz w takich akcjach :3
    A Halloween spędzam w szkole, a tak to jakoś specjalnie nie obchodzę tego święta ;)

    ReplyDelete
  28. Ślicznotka :)
    Bardzo fajnie, że lubisz pomagać innym.

    ReplyDelete
  29. Świetne zdjęcia ;3
    Fajnie że koncert udany ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja miałam iść do koleżanek, ale w końcu nie idę ;//

    moniut-moniut.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ja nie obchodzę tego święta :D
    super że pomagasz :)

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajny blog :)
    Fajnie, że pomagasz innym :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja spotykam się na Halloween z przyjaciółkami i będziemy zbierać słodycze :) W zeszłym roku zebrałyśmy ich peełno!

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Cudownie, że pomagasz innym!
    Jeszcze nic nie planowałam na jutrzejszy wieczór ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ładne zdjęcia, pomimo że z telefonu :D
    Idę na spacer dziś ^^

    ReplyDelete
  36. Ja może będę chodzić :D

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPTO.COM

    ReplyDelete
  37. super, że lubisz pomagać innym :) świetne zdjęcia, musiało być fajnie <3
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jesteś taka dobra! Naprawdę, podziwiam Cię! ;*** Zdjęcia wyszły świetnie!
    Uwielbiam wchodzić na Twojego bloga i z niecierpliwością wyczekuję kolejnych postów *--*

    P.S. Świetnie Ci w tej nowej fryzurce *_

    ReplyDelete
  39. Fajnie, że pomagasz :)
    Bardzo fajny blog.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Nie obchodzę halloween, ale dziś w Krakowie fajnie było zobaczyć dynie, a w jednym sklepie nawet panią w kapeluszu wiedźmy! :D

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Takie akcje są super! Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  42. ja nie uznaję Halloween dlatego też spędzam w domu, z książką pod kocykiem ;)

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam pomagać w akcjach charytatywnych!Ja na halloween spotkałam się ze znajomymi :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. świetny blog!
    zapraszam do mnie: http://maphotographiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Super, że udało się pomóc :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetnie! :)

    http://maciousek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. poszłabym na jakiś dobry koncert. ;c

    Zapraszam do mnie, do wzięcia udziału w rozdaniu z ciekawymi nagrodami .
    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Fajne zdjęcia

    koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*