Odpowiedzi na pytania

Sunday, October 27, 2013

Cześć wszystkim! Czas dodać odpowiedzi na pytania, które mogliście mi zadawać pod jedną z notek. ;)
Wybrałam 20 najciekawszych pytań, które mówią o mnie odrobinkę więcej. ;)

Twoi rodzice są dumni z tego że zdobyłaś sławę na blogu?
Muszę przyznać, że nie interesuje to ich za bardzo ile mam obserwatorów, co osiągnęłam, co na nim piszę. ;)

Śmierć bliskiej osoby czy własna?
Chciałoby się powiedzieć, że własna śmierć, żeby nie przeżywać straty bliskiej mi osoby, aczkolwiek jeśli mi by się coś stało (pfuu), to na pewno nie było by łatwo moim bliskim i by cierpieli tak samo.


Wolisz dostawać czy dawać?
Pół na pół. Kocham dostawać prezenty, aczkolwiek uwielbiam obdarowywać kogoś prezentami i patrzeć na ich uśmiechy na twarzy.

Co byś chciała zmienić w swoim charakterze?
Może większe opanowanie, bo czasem gdy mam gorszy dzień, wszystko ptrafi wybić mnie z rownowagi.

Czy uważasz, że masz bardzo oryginalną urodę czy może przeciętną?
Sama nie wiem. Każdy jest na swój sposób oryginalny. Co do mojej urody, nie zauważyłam nigdzie nikogo podobnego, chociażby w internecie.

 Czy Twoi znajomi czytają Twojego bloga?
Tak większość moich znajomych czyta mojego bloga, prez to widzą wszystko i nic nie można przed nimi ukryć, haha. ;)

Najlepsza podjęta życiowa decyzja?
Uważam, że założenie bloga. Lubię to robić, wytrwale piszę bloga już od 2011 roku i nie wstydzę się swojego bloga i opinie ludzi, którzy nie wiedzą co to blogowanie odstawiam na bok. ;)

 Lubisz Pretty Little Liars?
To jest mój ulubiony serial i z niecierpliwością wyczekuję na każdy nowy odcinek! A dowiedziałam się o tym serialu spooory, spoory czas temu od pewnego blogera, ktory już zrezygnował z blogiem, aczkolwiek nadal utrzymujemy kontakt i co jakiś czas piszemy. Dziękuję Krystian! Haha ;*

Gdzie planujesz spędzić wakacje?
Jeszcze się zastanawiam, ale na pewno pojadę z biurem podróży Fun Club. Byłam z nimi w zeszlym roku w Hiszpanii i naprawdę jestem bardzo, bardzo zadowolona!


Potrafisz określić swój "styl"?
Mam z tym wielki problem, bo podobają mi się przeróżne stylizacje i style, że sama nie wiem czego chcę i jak mam się ubierać.

Czy wiara naprawdę potrafi czynić cuda?
Wiara w marzenia? Oczywiście. Żeby spełnić swoje marzenia, trzeba do nich dążyć cierpliwie i cały czas wierzyć, że w końcu się uda. Pod żadnym pozorem - Nie poddawać się!

Czy lubisz organizować konkursy na swoim blogu?
Lubię, ponieważ chcę Wam dawać jakieś bonusy, wynagrodzenie za to, ze jesteście ze mną ;*
 
Masz chłopaka?
Nie, nie mam chłopaka. :)

 Ile czasu zajmuje ci poranna rutyna?
45 minut było by idealnie! Choć zdarza się, że nie mam tyle czasu, wtedy muszę przyspieszyć tempo..
 
Czy czytasz wszystkie komentarze?
Tak. Dlatego mam komentarze na moderacje, bym nie pominęła żadnego nowego. ;>

Ćwiczysz coś, że masz taką świetną figurę?
Nie ćwiczę nic i gwarantuję, że moja figura nie jest świetna, nie jest nawet przeciętna według mnie.
 

Najlepsze wspomnienie z wakacji?
Na moich wakacjach, szczególnie w Lloret De Mar dużo się działo. Haha. Aczkolwiek nie potrafię opisać tego co mam teraz przed oczyma. Było MEGA. Tyle powiem. :)

O czym najbardziej lubisz pisać na blogu?
Uwielbiam Wam pokazywać swoje zdjęcia z rożnych sesyjek i sesji. ;)

Masz sztuczne rzęsy?
Nie mam i nigdy nie miałam. ;) Nie widzę potrzeby zakładania ich, ponieważ mam długie rzęsy. Z resztą wolę naturalniejszy look.

Kim chciałabyś być w przyszłości?
Jest to pytanie, które sprawia mnie w zakłopotanie, bo kompletnie nie mam pojęcia, co chciałabym robić w przyszłości, gdzie chciałabym mieszkać... Nie mam żadnych planów, mam skrytą nadzieję, że w końcu mnie coś olśni. ;)

Miłego wieczoru!
Kurde.. dopiero 17, a ciemno jak.. Nienawidzę zmian godziny..

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. świetne odpowiedzi!
    Uwielbiam czytać twojego bloga!♥

    ReplyDelete
  2. Niby się cieszylam ze dluzej pośpie, ale wolalabym sobie ten jeden dzien odpuścic i cala zime miec troche jasniej ;) Fajny post, dowiedzielismy się troche więcej o Tobie :) Nie wiesz kim chcesz byc to znaczy ze nie wybralas szkoly itd? Bo kiedys cos wspominalas na ten temat. Ja niestety nie mam pojecia kim zostac ;((
    Buziaczki na ten ciemny wieczor,
    Ania ;****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak.. jeszcze nawet nie wiem jaką szkołę średnią wybrać. :C
      A co dopiero dalsza przyszłość..

      Delete
    2. Wiem co czujesz- ja też jeszcze nie mam pojęcia, którą szkołę wybrać ;x
      Ehh, a już niedługo trzeba będzie podjąć decyzję .;))

      http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

      Delete
  3. fajne odpowiedzi :D grrr. zgadzam się z tb, godzina dopiero 17 a już ciemno :x. W wakacje to jaśniutko o tej godzinie było :3
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia, dlaczego na facebooku wstawiłaś sobie akurat takie najbrzydsze? To w kujonkach. Tam wyglądasz na 8 lat a tu na 16.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbrzydsze? ;)
      A o tylu lajkach możesz sobie pomarzyć ;*

      Delete
  5. ja chyba tez obejrze oferte funclubu

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ciekawe odpowiedzi :))!
    Lubię czytać Twój blog! :)
    http://zatrzymac-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Pytania są naprawdę ciekawe i jeszcze się z takimi nie spotkałam ;)

    ReplyDelete
  8. też nie lubię tej zmiany godzin,ale jakoś czas idzie po małuu :)

    ReplyDelete
  9. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi:)
    Pozdrawiam!

    www.szafa-alexandry.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie się czytało twoje odpowiedzi :)
    Piękna jesteś ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Co do ostatniej odpowiedzi na pytanie.. Mam ten sam problem mimo, że jestem dopiero w 2 gim :D
    Póki co nie mam bladego pojęcia co zrobie ;c

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    Rzęsy masz fantastyczne. xD

    ReplyDelete
  13. Super odpowiedzi ;)
    Świetne zdjęcia!
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jessika i te nasze teorie w rozmowach na fb :D Fajne odpowiedzi ;*

    ReplyDelete
  15. Świetne odpowiedzi. ;)

    ReplyDelete
  16. Fajny post i ciekawe odpowiedzi :)
    Jesteś śliczna ^^

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Lubię czytać Twoje odpowiedzi <3
    Śliczne zdjęcia <3
    Masakra z tą godziną... ciemno tak wcześnie? Od razu szybciej chce się spać i nie ma się na nic ochoty :c

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Przepiękne zdjęcia ♥
    Dzięki że napisałąś tego posta, w końcu poznałam odpowiedzi na nurtrujące mnie pytania ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Super odpowiedzi.
    Fajne zdjęcia :)

    perdidolacabeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. wybranie przyszłości to jest trudna sprawa ;c ja teraz gdy za chwile będę musiała podjąć decyzję, nie mam pojęcia co robić :C
    wakacje <33

    ReplyDelete
  21. Przeczytałam wszystkie. Też nie mam pojęcia kim chcę zostać w przyszłości. :/

    ReplyDelete
  22. Swietny blog, masz wyjatkowa i sliczna urode
    Mam nadzieje ze zawsze bedziesz pisala bloga, masz bardzo interysujace posty
    Zapraszam
    www.ulko-latki.blogspot.com
    Mam nadzieje, ze chociaz wejdziesz :)

    ReplyDelete
  23. Super, kolejne fakty o tobie <3
    Czyli możemy cię poznać, lubię takie posty, proszę więcej :*
    Pozdrawiam i całuję <3
    Agnieszka.

    zapraszam cię na mojego nowego bloga, mam nadzieję, że nie będziesz zła za ten spam :<
    http://aaga-blog.blogspot.com/ <- zapraszam <3

    ReplyDelete
  24. Super odpowiedzi czekam na następny post tego typu :)
    Też nie mam określonego stylu ale twój jest super :D

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super odpowiedzi!
    Zapraszam do mnie.

    http://mywordola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Według mnie masz bardzo oryginalną urodę! Jestes śliczna. Bardzo podobaja mi się Twoje oczy :)
    julieandsophie1.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jesteś śliczna *,*
    Zapraszam, obserwacje i komentarze mile widziane. ;> ♥ xx
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Kocham PLL i też się długo szykuje, oczywiście wszystko dokładnie przeczytane, uwielbiam twoje posty ;*
    Daj znać przed wakacjami gdzie byś chciała jechać, bo jakoś nie mam pomysłu c;


    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Świetnanotka, Jessika, naprawdę jesteś śliczna i masz piękną figurę :*

    moniut-moniut.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. ja też nie wiem jaką szkołę wybrać :c

    ReplyDelete
  31. Fajny post <3 Zrobisz jeszcze kilka razy takie posty? Są meeegaa fajne ^^

    ReplyDelete
  32. bardzo lubię czytać twojego bloga i patrzeć się na twoje zdj chciałabym mieć takie proste kreski jak ty :)
    multimagnetic.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. bardzo mądrze piszesz, a o tym, że jesteś ładna nie będę znowu powtarzać ;)

    ReplyDelete
  34. Fajne pytania, oryginalne :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Fajny post i blog też :)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://nionianika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ciekawe odpowiedzi, dużo się o tobie dowiedziałam ;). Miłej niedzieli :)

    ReplyDelete
  37. Ty jesteś taka śliczna ♥ Twoja figura jest serio piękna i taka zgrabniutka ;)
    Pozdrawiam :*
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jesteś prześliczna ♥ Po prostu zazdroszczę Ci urody. Jestem taką samą fanką PLL <33

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://bowl-milk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. świetne odpowiedzi :))

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. świetne odpowiedzi :)
    kocham posty tego typu <3

    wera-weeraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetny, podobny znajdziesz u mnie. ;)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. jesteś mega ładna, zazdroszczę urody :) PLL oglądam od niedawna, ale na prawdę wciąga! :)

    ReplyDelete
  43. Ciekawe odpowiedzi. Można się z nich coś więcej o tobie dowiedzieć. ;)

    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Dodaj zdjecia swojego pokoju)

    ReplyDelete
  45. bardzo fajne odpowiedzi :)))) dużo się o Tb dowiedziałam

    ReplyDelete
  46. ja też nie lubie zmiany godziny bo przez to mama obudziła mnie o godz wcześniej niż trzeba

    ReplyDelete
  47. kocham Pretty Little Liars ♥
    No i jesteś śliczna ^^

    ReplyDelete
  48. fajny post :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia :))
    Na dużo pytań mamy podobne odpowiedzi :)) :D

    Zapraszam na halloweenowy konkurs!!!

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/10/halloweenowy-konkurs.html

    ReplyDelete
  50. Jesteś bardzo ładna! I ślicznie wyglądasz jak masz przedziałek na środku :)

    ReplyDelete
  51. masz nowy kolor włosów ? fajnie, mądrze odpowiadałaś :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie. ;)
      Pod wpływem filtrów tak wyszło. ;)

      Delete
  52. Super post :D już wiemy o Tobie więcej ;)

    ReplyDelete
  53. Śliczna ;) kocham takie posty, super, bo mogłam sie o tobie troche wiecej dowiedzieć;)
    Positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. świetne pytania i odpowiedzi :) ja też nie lubię tej zmiany godzin :/

    ReplyDelete
  55. Bardzo ciekawy post. Można było się czegoś o Tobie dowiedzieć i przede wszystkim miło spędzić czas. :)

    ReplyDelete
  56. świetnie, że zrobiłaś taką notkę! :-) Dużo się o Tobie dowiedziałam. Śliczne zdjęcia. Też denerwuje mnie ta ciemność :D coś strasznego, zaczyna się taka zima :( ehhh, dopiero 19.30 a mi się wydaję, że to nie wiadomo jaka godzina... :/
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ale masz piękne oczy *____* W ogóle fajny blog :) dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  58. właśnie zobaczyłam Twoje nowe zdjątko na fejsie, BOSKO!!!

    ReplyDelete
  59. Jeju, weszłam na twojego bloga zupełnie przypadkowo i muszę ci powiedzieć że twoje oczy mnie po prostu zaczarowały ! Są megaaaa!
    obserwuje bo oprócz oczu blog też mi się spodobał
    http://obsesyjnaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. fajny post :)

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Uwielbiam tego typu posty! :3

    ReplyDelete
  62. Jak dla mnie lepiej Ci w krotkich wloskach:) - Kinga

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*