Najgorszy dzień..

Friday, October 04, 2013

Cześć! Dzisiaj miałam chyba najbardziej pechowy dzień od początku roku szkolnego. Nie będę za bardzo się rozpisywać. Po prostu powiem, że nie wychodziło mi nic! Było okropnie, że marzyłam aby ten dzień się skończył. Niestety nawet po szkole dzień już zapowiadał się okropnie. Musiałam iść na pierwszy piątek miesiąca, do spowiedzi i na mszę... Mogę bez bicia się przyznać, że nie byłam tak dawno u spowiedzi, że miałam wielkiego stresa! Chciałam dosłownie zrezygnować z całego bierzmowania. Powtarzałam sobie w myśli: Nie.. to nie dla mnie. Będzie tylko coraz gorzej. ;c 
Ale jakoś muszę dać radę, bierzmowanie niestety mieć muszę..
Generalnie w samym kościele było dosyć zabawnie. No... nie jestem osobą, która potrafi usiedzieć w miejscu, choć wiem, że kościół nie jest najodpowiedniejszym miejscem na żarty i pogawędki.
Po kościele poszłam do Weroniki gdzie zaczęłam bawić się pilocikiem do aparatu, przez co napstrykałam sporo zdjęć. Głównie bezsensownych, przedstawiających moje włosy haha.

SEZON NA MOJE KOCHANE SKARPETY HAHA
A na zakończenie tego jakże cudownego dnia znowu przytrafiło mi się coś wspaniałego, że humoru nie będę mieć przez najbliższy tydzień.. ale Wy się nie martwcie. ;) Chyba jestem silna wewnętrznie. Dam radę. ;)
koszula - sheinside.com | spodnie - zlz.com

Na koniec słooodziak, przez którego wyglądam jak potwór, gdy nie wezmę tabletki. ;c
#AboutMe - mam alergie na koty ;c

Dobrej Nocy kochani!

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Jessica będzie dobrze nie martw się :)

    ReplyDelete
  2. Powodzenia:*

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja też mam bierzmowanie w tym roku - jedna wielka masakra :<
    Słodki kotek ♥

    Pozdrawiam i zapraszam o siebie:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego przychodzi mi na myśl co chwila - rezygnacja :C
      Tym bardziej, że niebawem zacznie się wstawanie na 6 rano na roraty. :C

      Delete
    2. Współczuję, u mnie w parafii roraty są wieczorem :)

      Delete
  4. zycie takie juz jest - nie moze byc przez caly czas idealnie ^^ wspolczuje chodzenia na pierwsze piatki itd., rowniez nie znosze spowiedzi :D sliczne zdjecia. :3
    xoxo

    http://nothingsacred.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Będzie dobrze,zobaczysz;D
    Nie zawsze jest wszystko po naszej myśli:)
    Słodki kociak;*

    ReplyDelete
  6. Ja też chodzę w tym roku na te spotkania do bierzmowania, nie byłam dawno u spowiedzi i też się boję ;_; Ale uroczy kotek ♥ | best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. U Jess :< Ja miałam wczoraj nienajlepszy dzień... W szkole test, a po szkole masa nauki ...
    Ale dzisiaj mam urodziny koleżanki i myślę optymistycznie ;)
    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też chodzę na spotkania do bierzmowania ale do spowiedzi nie chodzę :P
    Ten kociak, jaki słodki :3

    perdidolacabeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też czasem miewam takie ciężkie dni..

    CUDNY KOT, ja mam baardzo podobnego :))

    ReplyDelete
  10. Też mam takie dni, że po prostu nic, tylko popłakać. Ale dzni mijają i są gorsze i lepsze. Musimy tylko nauczyć się nie rozpamiętywać tak wszystkiego. Też od bardzo dawna nie byłam u spowiedzi i trochę mi z tego powodu wstyd. Za każdym razem obiecuje sobie coś a później rezygnuje.
    O boże, jaki świetny kot. Może nie jest jakiś słodki, ale jest oryginalny i to go czyni wspaniałym.


    get-some-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia. <3
    A co bierzmowania, to dasz radę! Trzymam kciuki! :)

    ReplyDelete
  12. Kurcze boję się, też dawno nie byłam na spowiedzi ...super kot! Xd

    rasberrynotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Napewno sobie poradzisz:*
    Fajna koszula:3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Też muszę chodzić na 1 piątki i spotkania. Czasami mam ochotę się wypisać z tego bierzmowania..


    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne zjdęcia <33zapraszam: http://everythinghas-changed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jaki kociak. Ja miałam alergię, ale już nie mam, bo zbyt wiele czasu przebywałam z moim kotem, hah. Ja mam jeszcze sporo do bierzmowania :D
    Tak btw. fajne włosy, hah

    ReplyDelete
  17. 3mam kciuki ♥
    Będzie bobrze! ;3
    Świetne zdjęcia ♣♣

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. śliczne zdjęcia!haha ale słodziak <3 nie martw się :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też muszę chodzić do teraz do kościoła, bo też mam bierzmowanie. Lekko nie jest, ale do maja wytrwam. I trzymaj się, ten dzień już się skończył. Teraz przyszedł kolejny i będzie o wiele lepszy :D

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Przez wszystko trzeba przejść, ale po deszczu zawsze wychodzi słonko ;3

    ReplyDelete
  21. Będzie dobrze! Musi być ;)

    AgaForever1.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mina kota mówi cos w tym stylu: a więc chcesz mnie pogłaskać? Zapomnij, nie jesteś godzien. :D
    Nie martw się bierzmowaniem, ja jestem w 2 gim i mam spotkania w drugie środy miesiąca, pierwsze piątki, różaniec... Więc podobna sytuacja, ale bez nerwów zleci tak szybko jak zeszły rok szkolny ;*

    ReplyDelete
  23. Będzie dobrze, dasz radę :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. jeeeejku jaki czudowny bober <3 :D JEGO OCZY MÓWIĄ WSZYSTKO ( bądź jej ) współczuję alergii ;c

    ReplyDelete
  25. Ja bierzmowanie miałam w drugiej klasie i bardzo się z tego ciesze. :)
    W trzeciej klasie było straszne zamieszanie z egzaminami a jeszcze musiałabym uczyć się modlitw na bierzmowanie.. nope.
    Ale pamiętam do dziś ten strach przed każdą spowiedzią..chociaż najgorsze są trzy pierwsze potem już idzie jak z płatka :)
    Powodzenia :*

    ReplyDelete
  26. Też mamy spotkania w spawie bierzmowania
    Cudny kociak *,*
    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. tamten dzień był też moim najgorszym

    ReplyDelete
  28. Ja na szczęście już po bierzmowaniu :) Miałam rok temu. Też nigdy nie chciało mi się chodzić na te spotkania i msze. Ale takie życie. Mam nadzieję, że będzie dobrze :* ;)

    ReplyDelete
  29. Nie martw się, raz jest lepiej, a raz gorzej. Trzymaj się! Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  30. Ja na szczęście już po bierzmowaniu :) Miałam rok temu. Też mi się nie chciało chodzić na te spotkania i msze. Ale takie życie. Mam nadzieję, że będzie dobrze ;) :*

    ReplyDelete
  31. Ja też przygotowuję się do bierzmowania. Masakra ;/ A ja kiedy ja byłam u spowiedzi? Nawet nie pamiętam ;o Masakra... Ogólnie to miałam taki sam dzień jak ty ;o Wczoraj w szkole po prostu nic mi nie wychodziło, a na każdej lekcji drzemałam, Koleżanka ciągle mnie budziła.

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. ja będę mieć bierzmowanie za rok xd nie będzie tak źle, wytrzymasz. Ten kociak jest cudny

    ReplyDelete
  33. Jaki fajny kot ;) Zdjecia tez sliczne
    zapraszam do mnie byłabym bardzo wdzieczna bo narazie zaczynam i jakos dziwnie mi sie pisze jak nikt nie zostawia komentarza
    http://pamietnik-faustynyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjecia ;)) a kotek jaki piękny
    zapraszam do mnie byłabym bardzo wdzieczna bo narazie zaczynam i jakos dziwnie mi sie pisze jak nikt nie zostawia komentarza
    http://pamietnik-faustynyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja bierzmowana będę dopiero za 2 lata, ale wczoraj też byłam u spowiedzi i też miałam stresa xD Fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  36. Też byłam wczoraj na pierwszym piątku i jak przed kżdą spowiedzią miałam
    stera, tym bardziej że ostatnio byłam jakoś kilka miesięcy temu ..
    W tym roku ja też rozpocznę przygotowania do bierzmowania i boję się
    zdawania tych wszystkich pytań.
    A u ciebie będzie dobrze . Trzeba tylko wierzyć . ;)

    basia-basiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia takie są najlepsze
    Zapraszam do mnie :)
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia *.*
    Jaki śliczny kotek :3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. ale slodziak :) trzymaj sie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Będzie coraz lepiej :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ALE CUDNY KOCIAK *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ten kotek jest taki urooczy *.*
    parabitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. jeju jaki kot ♥ głowa do góry :*

    ReplyDelete
  44. fajne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie

    oligatorekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jejku ;c ja też mam takie dni, ja wtedy jeszcze wszystko zrzucam c;;
    Nie martw się będzie lepiej <3

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. kot śliczny, chociaż na początku trochę się go przestraszyłam :p

    ReplyDelete
  47. Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak pilot do aparatu! :) Mogłabyś powiedzieć coś o nim dokładniej, bo na pewno to fajna sprawa?

    Ślicznie wyglądasz :*


    www.melancholy-october.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. ja też mam alergie na koty :( fajne zdjęcia

    ReplyDelete
  49. super wlosy i kotek <3


    zapraszam do mnie:


    http://uncapriccio.blogspot.it/

    ReplyDelete
  50. śliczny kot *.*
    fajne zdjęcia!

    obserwuje i zapraszam na mojego bloga ;))

    ReplyDelete
  51. ja byłam do spowiedzi, bo też w tym roku mam bierzmowanie ale byłam na 6.30 rano ;o

    ReplyDelete
  52. Świetny post i zdjęcia!
    Ciekawa tematyka bloga!

    Zapraszam do mnie! CrazyLola700@blogspot.com

    ReplyDelete
  53. wcale nie musisz mieć bierzmowania, jak nie chcesz to do niego nie przystępuj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ale przypuszczam, że w przyszłości będę chciała wziąć ślub. ;)
      A bez bierzmowania niestety.

      Delete
  54. Kot wygląda jak mały mordercza na ostatnim zdjęciu - słodziak :D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Jak czytam wypowiedzi osób, które tylko czekają kiedy nadejdzie to bierzmowanie bo do kościoła trzeba chodzić to mnie krew zalewa!!Ludzie czy wy wiecie co wy mówicie??Jak można uciekać od Boga??Co on wam zrobił?umarł za was na krzyżu abyście mogli żyć wiecznie!!!trochę szacunku.Jeszcze nadejdą czasy ze będziecie go szukać i prosić o pomoc!Pamiętajcie tylko ze każdy z Nas musi umrzeć czy tego się chce czy nie a wtedy już nie ma błagania Boga aby Was ocalił,On daje wam szanse teraz,dzisiaj a nie w godzinie śmierci,wtedy jest już za późno. Przykre jest to ze własnie ludzie w ostatnich dniach życia przypominają sobie o Bogu z obawy przed straceniem.Wtedy go szukają bo jest on ich ostatnia deska ratunku aby żyć po śmierci.A teraz żyją tak jakby go nie było i tak tez uważają,ale to blednę myślenie milionów ludzi.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*