Moje zdjęcia- Natalia.

Sunday, October 27, 2013

Cześć !;) Na wstępie chciałam podziękować za wybranie mojego zdjęcia w jesiennym konkursie fotograficznym ;) Bardzo się cieszę, że dziewczynom wpadło w oko akurat to zdjęcie!

A teraz coś o sobie.. Nazywam się Natalia, mam 15 lat i mieszkam w Bystrzycy Kłodzkiej ( to mała miejscowość w województwie dolnośląskim, 1,5 godziny od Wrocławia). Fotografią na poważnie zajmuję się od około 6 miesięcy. Wcześniej było to tylko wychodzenie na „sesje” i szybka przeróbka w photoscape. To wszystko zaczęło mi się podobać i w maju kupiłam lepszy obiektyw do mojej cyfrówki (pseudo lustrzanka). Zaczęłam uczyć się obróbki zdjęć w photshopie. Do niedawna mi to wystarczyło. Chciałam jednak wyciągnąć 100% ze swoich prac. Zaczęłam robić zdjęcia w innym formacie, zainstalowałam kolejny program, który jest imitacją ciemni fotograficznej. Do całkowitego spełnienia fotograficznego brakuje mi jedynie prawdziwej lustrzanki J Jak tylko uzbieram pieniądze od razu ją kupuję!

Co to sesji to na początku było strasznie J Kompletny brak zorganizowania i pomysłu. W końcu postanowiłam wziąć się w garść i teraz,gdy idę focić mam już w mojej głowie pomysły na ujęcia i wiem czego chcę. Staram się robić co mogę , choć przyznam,że czasem mam dołka,bo wiem,że muszę nauczyć się jeszcze tylu rzeczy,a gdy widzę pracę innych cudownych fotografów czuję się jeszcze gorsza. Moim największym marzeniem jest współpraca z prawdziwą agencyjną modelką. I oczywiście z wysokiej jakości lustrzanką oraz grupą ludzi do pomocy przy makijażu, stylizacji, oświetleniu. Wiem,że te marzenia są bardzo odległe,a ja umiem tak niewiele, jednak uważam,że trzeba dążyć do celu nie zwracając uwagi na krytykę ze strony innych.

Tym co dobrnęli do końca dziękuję, innych zapraszam na mojego photobloga, którego staram się prowadzić systematycznie.



Poza tym wszystkich mieszkających gdzieś niedaleko mnie zapraszam na sesje!
Oczywiście możemy się jakoś umówić z dojazdem.
Jeżeli ktoś się zdecyduje i będzie chciał wzbogacić moje ubogie portfolio niech napisze mi wiadomość na moim facebooku. Lub po prostu doda do znajomych ;)




A na koniec żeby nie było nudno kilka moich prac, może akurat przypadną Wam do gustu i zerkniecie na mojego photobloga


You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Prześliczne zdjęcia robisz! Masz talent i dobrze że wygrałaś ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Te zdjęcie na rowerze ♥♥♥
    zazdroszczę talentu.
    www.blog017.blogspot.com ♥ zapraszam

    ReplyDelete
  3. Prace masz naprawdę śliczne! <3 Wygrana Ci się należała.
    Marzenia się spełniają i warto w nie wierzyć.

    ReplyDelete
  4. Świetnie! Jesteś naprawdę profesjonalistką ;)
    Zazdroszczę talentu!


    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  5. Wpadnę na pewno na Twojego photobloga! Robisz przepiękne zdjęcia i wierzę, że Twoje marzenie się kiedyś spełni - w końcu najlepsi też zaczynali od podstaw ;)

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia. Można się cieszyć, że mamy tak utalentowaną Polkę! ☻

    ReplyDelete
  7. cudowne zdjecia, masz talent ! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    ReplyDelete
  8. Oooo mój boże jakie piękne! <3
    Jakim aparatem robisz zdjęcia, są niesamowite ? :)

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia, naprawdę, należało się to wyróżnienie :)
    Najbardziej wpadło mi w oko to z rowerem - cudo ♥

    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia! szkoda że mieszkasz tak daleko :(

    zapraszam do mnien natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne... najbardziej podobają mi się 3 i 7 ;) Zaraz wejdę na photobloga !
    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia!
    Będe często odwiedzać twój photoblog:>
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia,też kiedyś chciałbym się zająć fotografią na poważnie,ale fotografia to pewnie moje kolejne hobby na 5 minut,chciałabym chodzić na kółko fotograficzne,ale niestety w mojej szkole sie takie nie utworzyło. A więc... POWODZENIA ! :)

    ReplyDelete
  14. fajne zdjęcia :)

    paulla.blog.blogspot.com NOWY POST mogłabyś wejść w ten link i poklikać tam gdzie jest 'KLIK 1,2 itp'? proszę to dla mnie ważne, dziękuję :)

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcia
    gratki za konkurs ;)
    zapraszam do mnie
    http://paatrycja-patrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia mi się bardzo podobają. Źyczę Ci, ahyś kupiła tą lustrzankę ;)

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia, z przyjemnością ogląda się prace w które ktoś włożył pomysł, pasję i serce :)

    ReplyDelete
  18. Przepiękne zdjęcia szkoda, że mieszkam tak daleko :(
    Życzę powodzenia w spełnieniu marzeń :*

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. O ŁAAŁ Te zdjęcia sa świetne *o* Najbardziej podoba mi się drugie zdjecie *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    ReplyDelete
  21. dziewczyna na 1 zdj wygląda jak Birdy *.*

    ReplyDelete
  22. Cudowne sesje, zakochałam się w nich! ♥
    Bardzo chętnie bym się umówiła na sesje, ale ja mieszkam w Piasecznie pod Warszawą ;c

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia! :D Z wielką chęcią zajrzę na photobloga :)

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia, profesjonalne :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. super post :) zapraszam na mojego bloga -----> http://korlandia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Bardzo ciekawe i ładne prace, widać że się starasz. Świetnie opisałaś swoje początki i gratuluję wygranej w konkursie! ;). Zachęciłaś mnie bardzo tym wpisem i już lecę na twojego photobloga, sama mam własnego więc może się jeszcze zapoznamy ;)

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia są przecudne! Radzę ci wybrać się na kurs fotograficzny, ja byłam już na 2 i tak wiele sztuczek się nauczyłam! Mam jeszcze pytanie jakich programów używasz do obróbki zdjęć?
    Finementesword.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. lightroom, photoshop, ewentualnie photoscape,ale to juz rzadziej :)

      Delete
  28. Jejku ! Natalio , piękne zdjęcia!!
    Bardzo ładny blog Jessika ! ;3
    Zapraszam też do mnie jeśli masz czas http://sytuacjabez.blogspot.com/ !

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia i fajny photoblog :)
    _____________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjęcia i fajny photoblog :)
    ______________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są po prostu rewelacyjne!

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia i w pięknej scenerii :) Masz talent :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  33. Ojeny!Robisz lepsze zdjęcia niż niejedna osoba z lustrzanką!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Piękne zdjęcia i świetny blogg *o* ;D

    Follow me:
    http://instagram.com/paulus008

    ReplyDelete
  35. wow przepiękne zdjęcia

    najlepsze te na rowerze,i w trawie ;d w takiej sukience

    ReplyDelete
  36. CUDOWNE ZDJĘCIA ♥

    Świetny blog ;) Bardzo mi się podoba ;)
    Będę częściej zaglądać ;p
    Zapraszaam do siebie ♥
    jbyj-gossip.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Świetne, masz niesamowity talent ! *-*

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ale cudowne *_*!

    http://zatrzymac-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Prześliczne te zdjęcia, zasłużyłaś na wygraną, masz ogromny talent :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. SUper blog
    http://duzozawiele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Boże te zdj. są niesamowite <3

    ReplyDelete
  42. Śliczne praceee ^^ Ja jestem z okolic Gdańska, ale w wakacje byłam Bystrzycy :> <3 przecudowne prace

    ReplyDelete
  43. Genialne zdjęcia robisz. ♥

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia! zapraszam na mojego bloga: http://storyofmybeautylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Wspaniałe. klimatyczne zdjęcia! Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji!


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    ReplyDelete
  46. Naprawdę cudowne, przepiękne zdjęcia. Widać, że naprawdę się tym pasjonujesz i to lubisz. ;) Zdjęcia (zwłaszcza pierwsze) są idealne na np. tumblra, we♥it.
    Piękne!

    ReplyDelete
  47. wow <3 naprawdę niesamowicie piękne zdjęcia ;) masz talent dziewczyno!

    ReplyDelete
  48. Ja się nie dziwię, że wygrałaś! Zdjęcia są piękne! Jak już inni napisali~ Masz talent, i to prawda! Moją pasją również jest robienie zdjęć *-* Spóźnione gratulacje ode mnie! Naprawdę, zazdroszczę Ci talentu! <; *-*

    ReplyDelete
  49. Świetne zdjęcia <3
    Masz prawdziwy talent :D
    Twoje marzenia na pewno się spełnią, wierzę w Ciebie :*

    http://swiat-widziany-oczami-natki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. świetne zdjęcia, wspaniały fotograf. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. piękne zdjęcia! *.* Nawet nie wiedziałam że prawie że obok mnie rodzi się świetny fotograf ;)

    ReplyDelete
  52. Świetne zdjęcie robisz! Aż trudno uwierzyć, że nie masz lustrzanki. : ) Ja też od jakiegoś czasu interesuję się fotografią, ale niestety tak jak Ty nie posiadam świetnego aparatu. Obecnie torturuję moją cyfrówkę w każdej wolnej chwili i już chyba nie wyobrażam sobie życia bez robienia zdjęć. ; )

    ReplyDelete
  53. przecudowne zdjęcia :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. ale boskie *_* masz talent :))

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Fajny post!
    Ja zbieram na lustrzankę :3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*