Leniwa niedziela

Sunday, October 13, 2013

Cześć. ;) Ahh jak jak nie lubię niedziel. Zazwyczaj okropnie się nudzę i nic mi się nie chce. Wczorajszym wieczorem z nudów obejrzałam sobie dwa filmy, aczkolwiek szału nie ma.. Dzisiaj może też postaram się za czymś pobuszować, bo nie widzę innego wyjścia na spędzenie tak nudnego wieczoru. 
Na dworze jak tak pięknie, te kolory jesieni! Mam wielką ochotę wybrać się na jakieś zdjęcia. Mam nawet pomysł, ale czekam na ciuchy, które by fajnie pasowały do takiej scenerii. ;> Mam nadzieję, że przyjdą już niebawem. ;)
Jutro postaram się dodać odpowiedzi na Wasze pytania! ;)
Lecę zrobić herbatkę, cos do jedzenia i odpalam jakimś film. ;>
Miłego wieczoru!

You Might Also Like

88 KOMENTARZE

  1. Miłego oglądania ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. czekam na post z odpowiedziami :D

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia!!! :)
    Ja też zawsze w niedziele się nudzę....

    Zapraszam:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja dzisiaj oglądałam film :) mam nadzieje ,że odpowiesz na te pytania juz nie moge sie doczekac !
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tobie również ;*
    A jakie filmy oglądałas?

    JESTEM-MONIKA.BLGOSPTOT.COM

    ReplyDelete
  6. Ja też nie lubię niedziel ale jutro wolne więc nie jest tak zle:)
    świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  7. ja przeleżałam pół dnia, bo nie chciało mi się wstać. dopiero teraz na szybkiego i w biegu ogarniam się do wyjścia jak zwykle ;c

    ReplyDelete
  8. miłego wieczorku ^^
    ładne zdjęcia ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Myślałam że tylko mi przytrafia się syndrom "leniwej niedzieli". Maraton filmowy wydaje się zawsze najlepszym wyjściem z takiej sytuacji, do tego coś ciepłego w postaci herbaty lub cappucino! Uwielbiam Twoje idealne kreski :))
    pozdrawiam xx
    http://empire-ofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jesska, zawsze masz takie piekne kreski! <3

    ReplyDelete
  11. Ojejku . Fajnie . Polecam film , komedie Wielkie Wesele !!
    Fajna komedia z znanymi aktorami !
    Świetny blog♥

    ReplyDelete
  12. Jesień jest piękną porą roku! <3
    Uwielbiam takimi wieczorami usiąść z kubkiem gorącej herbaty i właśnie obejrzeć sobie jakiś film <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jak patrze na zlota Polska jesien to rowniez chce mi sie wyjsc na jakas sesje:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Podobnie spedzilam moja niedziele .:)
    zapraszam do mnie kasia-kasiaa.blogspor.com/

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcia :)
    a więc czekam na post z jesiennym outfitem ;))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Też idę zrobić herbatkę!

    palyna-paulina.blogspot.be

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. A ja lubię niedzielę za to, że nie trzeba nic robić :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia ♥
    Ja też nie lubię niedziel, bo powinnam się uczyć, a ja tylko leniuchuję ;c
    Poza tym już nie mogę się doczekać kiedy będziesz miała 3 tys obserwatorów! ♥
    Powodzenia kochana <3

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. Ja lubię niedziele :) Szczególnie takie ciepłe, jesienne :) Jeden warunek - żadnych sprawdzianów w poniedziałek :D Wtedy na prawdę cieszę się niedzielą. Zapraszam na nowy post ♥

    ReplyDelete
  24. A ja czekam na aparat i też lecę robić zdjęcia :)
    Niedziele są okrutnie nudne i dla mnie :(

    ReplyDelete
  25. Śliczna jesteś :) O tak, niedziele są bardzo nudne ....

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Też nie lubie niedziel ;c
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Haha, jak ja nienawidzę niedziel, dzisiaj cały dzień praktycznie przesiedziałam w domu cholernie się nudząc xd // Ola
    olaandnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Haha, jak ja nienawidzę niedziel, dzisiaj praktycznie cały dzoeń przesiedziałam w domu, nudząc się oczywiście xd
    olaandnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Śliczne zdjecia <3
    Mój weekend był bardzo ciekawy
    www.ulko-latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. W takie wieczory najlepiej jest obejrzeć jakiś film! ;)

    ReplyDelete
  32. Ślicznotka *.*

    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jakie filmy oglądałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Bling Ring" a drugiej nazwy właśnie nie pamiętam :C

      Delete
  34. Tez jakos tak nie lubie tej atmpsfery dziedzieli, ale jutro noe ide do szkoly, wiec jest dobrze!

    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia! ;)
    Uwielbia Twojego bloga. Nadal żałuję, że wcześniej nie trafiłam na tą parkę, którą już sprzedałaś, ale czekam na dalsze oferty ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ja miałam super weekend :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ahh ja dzisiaj cały dzień się nudziłam u babci, bo przyjechała do nas rodzina i ciąglee gadali ;c
    Niedziele faktycznie są strasznie leniwe c; Śliczne fotki <33333
    Byłoby mi straasznie ale to straasznie miło jakbys mnie zaobserwowała, wiem, że dostajesz takich próśb setki, więc poprostu tak napisałam <3

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Też mam ogromną ochotę na jakąś jesienną sesję ^^

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  39. Ja zazwyczaj też nie wiem co ze sobą zrobić w niedzielę...

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. śliczne zdjcia :D
    miłego ogladania

    rundka z pytaniami
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Świetne zdjęcia, masz przepiękne kreski, pozazdrościć ; )

    ReplyDelete
  42. Piękna jesteś i kocham Twoje oczy!

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Śliczne zdjęcia *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. jaka ty jesteś śliczna :)
    no w niedziele zazwyczaj nie ma co robić, ale jeszcze pogoda nie jest taka zła, więc polecam spacer :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ja nienawidzę niedziel, jeden z najgorszych dni tygodnia zaraz za poniedziałkiem :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    ReplyDelete
  46. ale ładna jesteś! :)
    oczyyy <3
    ja niedzielke spędziłam bardzo kreatywnie :)
    może wzajemna obserwacja? daj znać u mnie :)
    pozdrawiam cieplutko :**
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. patrz idiotko http://smileejj.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idiotko? Hahaha. :)
      Walnij się w główkę :)

      A za linka dziekuję. Choć powinna powiedzieć Tobie tak jak Ty mi. Dzięki idiotko
      Pozdrawiam :*

      Delete
  48. Mam tak samo. W każdą niedzielę siedzę i się nudzę. Chociaż wczoraj wyjątkowo było fajnie :)

    ReplyDelete
  49. jaka śliczna jesteś *_____* leniwa niedziela - mode on (choć mamy już poniedziałek) :D

    ReplyDelete
  50. piękniejesz z dnia na dzień ;DD

    ReplyDelete
  51. Ślicznie wyglądasz :) Wydoroślałaś przez te 6 miesięcy mojej nieobecności tutaj :)

    ReplyDelete
  52. Śliczna jesteś<3
    Masz dokładnie tak samo jak ja - zawsze w niedzielę nudzi mi się najbardziej.
    Pozdrawiam.;*

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Taaak. Niedziele zazwyczaj są nudne. Ale lepsza niedziela niż poniedziałek! ;)

    ReplyDelete
  54. No to czekam na odpowiedzi :)
    Zdjęcia śliczne *u*

    ReplyDelete
  55. Weź się za naukę, gwarantuje, że zaprocentuje to w przyszłości.

    ReplyDelete
  56. Śliczna *_*
    bloginia-tinia.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Śliczna jesteś , masz prze piękne oczy <3 <3
    Super blog !!
    SERDECZNIE ZAPRASZAM DO MNIE <3
    http://majaa-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Śliczna jesteś , masz prze piękne oczy <3
    Super bloga !
    Serdecznie zapraszam do mnie :
    http://majaa-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Polecam Ci Igrzyska śmierci film, chłopiec w pasiastej piżamie (fajnyy <3), oraz Ona to On (komedia)

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. jakie filmy oglądałaś? pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  61. Jeśli zaplanuje się dzień, z pewnością nie będzie się nudzić :) Mnie niedziela upłynęła całkiem sprawnie.

    ReplyDelete
  62. Piękne zdjecia :) czekam na zdj z sesji <33

    ReplyDelete
  63. Teraz to ja bym chciała niedziele :( Ładnie wyglądasz. ;)

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładne zdjęcia, ja nie przepadam za niedzielami z tego względu, że po nich zawsze jest poniedziałek :/
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  65. Śliczna ;3
    Koniecznie pokaż ubrania ;)
    A fajnie tak poleniuchować ♥

    ReplyDelete
  66. Mam nadzieję, że wypoczęłaś ;)
    www.enjoylifesaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Nic nie mam do niedziel. Co tydzień jak chodzę do kościoła z koleżankami jest ciekawie, więc nie narzekam. A potem zazwyczaj się uczę

    ReplyDelete
  68. Miłego oglądania :)

    http://julka-juuleczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. jejku, ale jesteś śliczna. weź oddaj troche urody potrzebującym. hm, ja też nie lubię niedziel, bo to chyba najgorszy dzień tygodnia. Masz idealne kreski, zdradzisz nam, jak je robisz? ((: Pozdrawiam, Pattie.
    http://lov3scks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Jesień w tym roku jest piękna! ;)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  71. przepiękna jesteś ! ;c zazdroszczę ;c
    http://blackspacee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Ale jesteś ładna *.*

    ReplyDelete
  73. jesteś bardzo śliczna <3

    ReplyDelete
  74. Nominowałam ciebie do Versatile Blogger, więcej na moim blogu :)
    UNICORNSDAY.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Śliczna *.*

    http://full-lips.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Niedziele zazwyczaj są takie okropne, ale zdarzają się wyjątki! :3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*