Dzień Patrona.

Wednesday, October 02, 2013

Cześć wszystkim. Dzisiaj w naszej szkole, był dzień Patrona, czyli Mikołaja Kopernika. Kółko teatralne przygotowało dla szkoły krótki występ, odbyła się także audycja, na historii lekcja była o życiu Kopernika, a na polskim odbyło się dyktando, tak jak pani ujęła - z okazji tego Święta. Bardzo dziękujemy Mikołaju! ;x
Moje dzisiejsze lekcje jako tako minęły, na pierwszej lekcji miałam sprawdzian z niemca, ale myślę, że jakoś sobie poradziłam, reszta lekcji minęła całkiem zwyczajnie. Niestety, stety ... nie wiem jak to określić, bo Pani od polskiego zapisała mnie na zajęcia unijne w środy, właściwie bez mojej zgody, ale myślę, że może będzie to dla mnie dobre, by podciągnąć trochę oceny, nauczyć się czego jeszcze nie umiem.
 
Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku? ;) 
Aaahh..! Właśnie.. lecę na spotkanie do bierzmowania, o którym prawie zapomniałam..
3majcie się ciepło!

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Ale ty maż wielkie oczy *-*
    Ja mialam z niemca kartkówkę :D

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia ;3

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Właśnie, zawsze czegoś się nauczysz. :)
    Śliczne zdjęcia. <3

    ReplyDelete
  4. Udanego spotkania :)
    Świetne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jesteś śliczna! Uwielbiam Cię

    ReplyDelete
  6. sliczna jestes :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja lubię pisać Dyktanda :D lubię ortografie ogólnie :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hahahaha dyktando z okazji święta <3
    Spotkanie do bierzmowania .... nie nawidziłam na nie chodzić bo była straszna zamuła ahha :D
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. takie dodatkowe zajęcia zawsze wyjdą na plus :))

    ReplyDelete
  10. JA MAM PATRONA JANA PAWŁA II ; * ZAPRASZAM DO MNIE ; *
    kasia-kasiaa.blogspotcom/

    ReplyDelete
  11. Ja tez mam bierzmowanie za niedługo !! ;3
    Bardzo ładny blog
    Świetne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  12. śliczna :*
    patronem mojej szkoły też jest Mikołaj Kopernik :D

    ReplyDelete
  13. świetny blog! zapraszam do mnie :)
    http://liveethewayouwant.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ładne zdjęcia :)
    u mnie nie najlepiej ;/

    poklikasz u mnie w banery, które znajdują się z prawej strony na dole?dziękuję.
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale masz ogromne oczy, boskie <3 ;)

    ReplyDelete
  16. Świetny blog ! *.*
    Może wspólna obserwacja ?(odpowiedz u mnie) !
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  17. Śliczny makijaż. :)

    olis-oliss.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pani sobie wybrała idealne święto na zrobienie dyktanda xoxoxo

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia :3
    http://marikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyglądasz! ^.^

    ReplyDelete
  21. Korzystaj z okazji i sama zobaczysz, czy na dobre Ci wyjdzie chodzenie na te zajęcia unijne :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. nie wiem czy to kwestia make-up czy co ale masz piękne oczy !

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ja też za niedługo mam zebranie bierzmowańców c:

    ReplyDelete
  24. U nas dzień patrona jest w maju dopiero haha :D

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja mam jutro sprawdzian z niemieckiego :(
    Fajne zdjęcia :)

    Obserwuję już od dawna i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ja jutro będę miała sprawdzian z niemieckiego :p

    ReplyDelete
  27. jaka ty jesteś piekna :3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. malujesz brwi kredką? bo masz takie ładne ciemne :D

    ReplyDelete
  29. Wszystko fajnie, tylko to dyktando ;c mam nadzieję, że ci dobrze poszło :)
    zajęcia dodatkowe.. przynajmniej coś się poduczysz i będziesz miała wyższą ocenę z polskiego :D
    Piękne zdjęcia *.*

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. jesteś taka śliczna <3 uwielbiam Twoją urodę :)

    ReplyDelete
  31. Te twoje oczy *.*
    U mnie w szkole nie ma dyktand xD

    ReplyDelete
  32. za każdym razem, gdy dodajesz zdjęcia nie mogę się napatrzeć na twoje piękne oczy!
    są na prawdę śliczneee <3

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. mogłabyś chicaż tylko zdjęcie zrobic jak masz chudszą kreske? i wstawiłabyś na bloga? jestem ciekawa jak wyglądasz ;p pewnie będziesz wyglądać naturalniej i pewnie będzie troszke ładniej wyglądać niż taka gruba krecha jaką ty robisz

    ReplyDelete
  34. Jakie śliczne zdjęcia i oczy <3

    zapraszam do mnie
    http://pamietnik-faustynyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ślicznie Jess ale mam pytanie... Czy u Ciebie w szkole nauczyciele nie czepiają się kresek ? Bo mnie to by chyba zamordowali :x Też miałam dzisiaj dyktando ale chyba dobrze poszło ;)
    http://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. takie zajęcia czasem są fajne :)

    ReplyDelete
  37. Ja musialam sie nauczyć 40 dat na historię -,- jak ja kochamszkole..
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. ja kolejne spotkanie do bierzmowania mam dopiero za dwa tygodnie :D

    ReplyDelete
  39. Mam nadzieję, że dyktando poszło Ci okej !:)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  41. Trzymam kciuki za Twoje dyktando i niemiecki :D
    Jezu, jakaś Ty śliczna! Z przedziałkiem na środku wyglądasz pięknie :D Wcześniej wyglądałaś jak taka 14 latka z makijażem, teraz wyglądasz na 17 lat i promieniejesz!

    ReplyDelete
  42. Ale masz wielkie te oczy *---*

    ReplyDelete
  43. Ja idac do gimnazjum strasznie balam sie chemii. Pierwsze 3 miesiace na sama mysl o lekcji chemii robilam sie blada. Nie umialam nic chyba przez ten strach. Pani zapisala nas na zajecia unijne. N akoniec roku wyszlam z i to taka z plusem. Pokochalam ten przedmiot wlasnie dzieki tym zajecią polecam kazdemu z jakiego przedmiot by nie byly bo to bardzo fajna sprawa. W tym roku bede chodzic na angielski :) ladne zdjecia ( przepraszam za bledy ale pisze z telfonu )

    ReplyDelete
  44. mam nadzieje ze wszystko ok poszlo:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jesteś prześliczna! :)
    Takie zajęcia to dobra sprawa na podciągnięcie się.
    Powodzenia <3

    ReplyDelete
  46. U mnie także niedługo dzień patrona. :)

    http://melancholy-october.blogspot.com/2013/10/cold.html

    ReplyDelete
  47. Świetny blog! Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  48. Ciekawy blog i świetnie się go czyta ? Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak to zacznij i mi napisz a ja od razu Cię również zaobserwuję :) http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Czemu musisz być taka ładna? <3.
    Świetne kreski. ;)
    No to faktycznie takie dyktando na dzień patrona to cudowny prezent. :D

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję. :)

    ReplyDelete
  50. Ja mam bierzmowanie za rok... Moim patronem szkoły jest Jan Paweł II ^_^

    ReplyDelete
  51. ale masz piękny makijaż. ;)

    ReplyDelete
  52. Śliczne zdjęcia :D

    perdidolacabeza.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ale masz śliczne oczy! *O*
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  54. you are so beautiful ♥
    and your blog is awesome too. i like your photos a lot, so unique! :*

    ReplyDelete
  55. Śliczny make-up. ŁAdnie nim podkreslasz oczy.

    ReplyDelete
  56. Zapraszam do mnie:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Może was coś zainteresuję?

    ReplyDelete
  57. Jakaś Ty śliczna *,* U mnie w podstawówce na dniu patrona (św. Wojciecha) to chodziliśmy do kościoła na mszę xD

    ReplyDelete
  58. Jesteś śliczna :)
    Super zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Oj tam lekko podciągniesz sobie ocenę, nauczysz się.. :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*