Ciach, ciach - zmiana

Tuesday, October 29, 2013

Cześć kochani! ;> Wczoraj coś mnie naszło. To był impuls. Zachciało mi się mieć krótkie włosy. A cóż, jak ja czegoś chcę, to muszę mieć to teraz! Teraz wyglądam nieco inaczej, ale myślę, że nie jest źle. Chyba wyglądam nieco sympatyczniej, przez tę fryzurkę, przynajmniej tak sądzę. ;) 
Nie ukrywam, że dzisiaj każdy był w szoku po zobaczeniu mnie, ale głównie pozytywne opinie, choć kto wie, co tak naprawdę mieli na myśli, haha. ;>
Osoby, które obserwują mój prywatny profil na facebooku, lub mają mnie w znajomych, już na pewno widzieli pierwsze zdjęcie, od razu po ścięciu. ;)
Trochę zmiana jest, co? ;> Wyrównałam włosy do grzywki, którą miałam po bokach. W sumie.. w tych włosach jest o wiele wygodniej, dobrze się w nich czuję! ;>

Na godzinę 17, idę na koncert charytatywny z wolontariatu, na chorego chłopca, który potrzebuje kamizelki, która będzie pomagała mu oddychać. Nie mogę znaleźć ulotki.. ale jeżeli dobrze pamiętam, jej koszt wynosi 20 tysięcy, więc jest to spora sumka. Mam nadzieję, że chociaż na koncercie uda się coś zebrać. 
Bardzo zaangażowałam się w tę akcję i napisałam milion meili z zapytaniem o autografy na aukcję. Niestety dostałam tylko kilka odpowiedzi, ale i tak jestem z siebie dumna, bo jako jedynej udało mi się coś załatwić!
Co zdobyłam?
Autograf Tomasza Kammela, Kabaretu Młodych Panów, -II- Moralnego Niepokoju, 3x Natalii Lesz, 2x płyta Natalii Lesz oraz autograf Sylwii Grzeszczak. :)

3majcie kciuki, żeby zbiórka się udała! :>

You Might Also Like

94 KOMENTARZE

  1. Trzymam kciuki xdd
    Ślicznie Ci w tej fryzurce ;3

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurce, ale wiesz ... ładnemu we wszystkim ładnie. ;) Naprawdę pozytywna zmiana! :)
    Bardzo fajnie, że angażujesz się w akcje charytatywne. Mam nadzieję, że uda się zebrać odpowiednią sumę pieniążków. ♥

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pięknie wygladasz ! ♥ Moim zdaniem nawet lepiej :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie ci w tych włosach .
    zapraszam ..... sweetchilisweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jej, całkowita zmiana! Zupełnie się nie spodziewałam! Ciężko mi ocenić, czy cięcie było korzystne, bo jestem w szoku, ale za parę notek pewnie będę mogła z czystym sumieniem napisać, że nadal wyglądasz ładnie! :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jezusie :O
    jejku, ale zdziwienie, te piękne, długie włosy w koszu ;( [*][*][*]
    ale powiem ci że i tak i tak ci pięknie :)
    w końcu -> ładnemu we wszystkim ładnie <3
    a poza tym co do tego chłopca ;c podziwiam cię za to. Bierzesz udział w takich charytatywnych akcjach i udzielasz się społecznie. Super, kocham cię po prostu <3
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    Agnieszka.
    http://aaga-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie, jest piękna, ale szkoda tych jej cudnych włosków <3 [*]

      Delete
  7. Ładnie Ci w tych włosach, ale wolałam dłuższe ;D

    ReplyDelete
  8. Ale śliczne włoski <3
    Miłego wypadu na ten koncert charytatywny <3
    Pozdrawiam.

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wygladasz:)

    ReplyDelete
  10. ślicznie ci w tej fryzurze i super że pomagasz :)

    ReplyDelete
  11. ślicznie ci w tej fryzurze i super, że pomagasz :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie Ci w tych krótszych włosach :)
    Gratuluję i życzę udanej akcji :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz, w końcu ładnemu we wszystkim ładnie :*
    Mam nadzieję, że uda się pomóc temu chłopczykowi,a Tobie gratuluję załatwienia autografów :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ja wolę dłucie włosy, ale ta też ci ładnie :)

    ReplyDelete
  15. Odważna zmiana !:3
    Ale i tak Ci ładnie ,a włosy prędzej czy później i tak odrosną :*:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*

    ReplyDelete
  16. gorzej :/ lubię długie włosy i szkoda mi by było
    multimagnetic.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. o wiele śliczniej ci tak <333

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie wyglądasz w krótkich włosach. Moim zdaniem lepiej ci było w długich. Jednakże to moja opisania. Powodzenia ! ♥

    ReplyDelete
  19. Pięknie wyglądasz, przyzwyczaiłam się jednak do dłuższych włosków :)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. taka urocza dziewczynka z Ciebie teraz :)

    ReplyDelete
  21. raczej nie doważyłabym się na taką dużą zmianę :o

    ReplyDelete
  22. lepiej ci w króciutkich tak słodko to wygląda :* <3 http://madzianadmagda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. bardzo fajna zmiana ;3
    zapraszam ;* - http://photo-fashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Na prawdę pięknie ci w tej fryzurce!!! I gratulacje za zdobycie tych autografów! :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  25. bardzo ładnie wyglądasz! :*

    ReplyDelete
  26. Ślicznie Ci w tych włosach.


    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. w porównaniu do poprzedniego posta jest o wiele lepiej :d

    ReplyDelete
  28. Owidle lepiej wygladasz z takimi wlosami ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Poszłaś na całość :D Ale mi się podoba, sądzę, że ładnie Ci w każdej długości :)

    ReplyDelete
  30. Ojooj alee zmiana. Chyba lżej Ci teraz na głowie :D
    Na prawdę samo zrealizowanie obcięcia, jest bardzo pozytywne.

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ślicznie Ci w tej fryzurce, zmiana bardzo udana :)

    ReplyDelete
  32. Ładnie wyglądasz w tej fryzurce. :)
    Trzymam kciuki. :D

    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ślicznie wyglądasz :*. Chyba mamy podobny tok myslenia ;p, bo mnie też ostatnio naszło na obcięcie, ale ja jak podejmuję decyzję to muszę to przemyśleć 500 razy ;p. Jak ciebie zobaczyłam to mam jeszcze większy dylemat z obcięciem. Pomocy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włosy odrosną, nie ma co tak żałować. ;)
      Chyba, że masz włosy, ktore rosną bardzo, bardzo powoli. ;)

      Delete
  34. Pewnie wspaniale się czujesz ,że tak pomogłaś z tymi autografami :)

    ReplyDelete
  35. świetnie ci :*
    zazdroszczę urody i ciesze się że kotoś bierze udzał w akcjach charytatywnych :))

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ładnie Ci w tych włosach, ale wolałam Cie w dłuższych,
    ale jak to mówią włosy nie zęby odrosną :)

    ReplyDelete
  37. bardzo pozytywna zmiana ! ;*

    ReplyDelete
  38. wyglądasz prześlicznie ♥

    ReplyDelete
  39. Pięknie Ci w tych włosach :)
    I trzymam kciuki :D

    ReplyDelete
  40. Jej ślicznie i w tych krótkich włosach.Ale miałaś takie piękne długie,że aż szkoda ;(

    ZAPRASZAM:
    magdas-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ślicznie wyglądasz ;>

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Trzymam kciuki <3 Podziwiam Cię, ze udało Ci się tyle zebrać ^^ W tych włosach wyglądasz przepięknie ^^ Bardzo ładnie Ci w nich

    ReplyDelete
  43. Ślicznie ci w tej fryzurce i fajnie, że się tak angażujesz w tę akcję. :)

    ~Pozdrawiam ^.^

    ReplyDelete
  44. Zmiana jak najbardziej na plus. Według mnie lepiej Ci w tych włoskach, powiedziałabym nawet, że doroślej wyglądasz :) Super metamorfoza :) Świetnie, że udało Ci się zebrać autografy i że zaangażowałaś się w tą akcję ;)
    _________________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ładnie Ci w nich , takie odświeżenie !
    Świetny blog ♥
    Życzę powodzenia ! ;3

    ReplyDelete
  46. o kurde ale ty ładna..... :) haha na serio fajnie tak wyglądasz :)

    ReplyDelete
  47. tak uroczo w takich krótszych :3

    ReplyDelete
  48. o matko, podziwiam za odwage, bo ja jakbym miała długie włosy to nie oddałabym za nic w świecie :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. bardzo ładnie wygladasz, ale wolałam dłusze :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  50. Ładnemu we wszystkim ładnie ;) Ja też 3-mam kciuki! :) Mi zawsze szkoda chorych, dlatego chętnie pomagam :)

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Naprawdę, pięknie Ci w tej nowej fryzurce *-* Ogólnie: WE WSZYSTKIM! Jesteś taka piękna, zazdroszczę :*

    To super, że jesteś taka dobra i chcesz pomagać innym ;) Trzymam kciuki! ^^

    ReplyDelete
  52. a właśnie wczoraj myślałam o tym jakie masz piękne długie włosy! haha <3 ładnemu we wszystkim ładnie :)

    ReplyDelete
  53. Powiem Ci, że sama wiem po sobie- drastyczne cięcie zazwyczaj jest przez innych krytykowane, ze względu "przyzwyczajenia"..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale nie mogę mówić, ze byłam krytykowana. ;)
      Leciały pozytywne opinie. ;>

      Delete
  54. Wow! nie spodziewałam się tego ;p
    no, ale ładnemu we wszystkim ładnie *.*
    Rzeczywiście wyglądasz w tej fryzurce sympatycznie ^^
    świetnie że angażujesz się w takie akcje ;)

    ReplyDelete
  55. Ślicznie ci w tej nowej fryzurce. *.*
    Autografy ^.^

    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ładnemu we wszystkim ładnie! :)

    http://zatrzymac-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. O ludzie ;ooo Ja gdybym miała takie długie włosy nie odważyłabym się ich ściąć... szkoda by mi ich było :P Ale w sumie pasują Ci krótkie włosy! :)
    Fajna sprawa z tą aukcją i super, że chciałaś dać coś od siebie dla niego. Autografy to świetna rzecz! POWODZENIA Z AUKCJĄ :))!!

    agaa-lifestyleblog.blogspot.com Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  58. Ślicznie ci krótszych włosach!!! Zgadzam się że krótsze są wygodniejsze! :)


    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Pięknie Ci w nowej fryzurce!
    Po za tym ty zawsze wyglądasz pięknie, nieważne w czym i w jakiej fryzurze! ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. ślicznie ci :) trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  61. włosy [*] ale i tak pięknie wyglądasz :D

    ReplyDelete
  62. slicznie ci w tych wloskach:) a co do akcji to swietny pomysl :>

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. ładnie :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. ślicznie w nowej fryzurce:)
    Trzymam kciuki:))

    ReplyDelete
  65. Zawsze wyglądasz sympatycznie (fotografie), ładnie Ci w krótkich, ładnemu we wszystkim ładnie :P
    Piękne oczy ;)

    ReplyDelete
  66. Ślicznie Ci <3

    http://my-se-wariatki.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    ReplyDelete
  67. rzymam kciuki + rzeczywiście wyglądasz o wiele sympatyczniej ; ***
    zapraszam kasia-kasiaa.bogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Wow, bardzo ładnie wyglądasz. Zmiany są potrzebne ;)

    ReplyDelete
  69. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włoskach, ale mi sie podobały dłuższe. Ale to twoja sprawa, jak ty się czujesz w nich dobrze to nikt inny nie ma nic do gadania <3
    Brawo, nie każdy mógłby załatwić tyle rzeczy <33

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Jej, nie było Ci szkoda tych pięknych, długich włosów? Ale i tak ładnie wyglądasz. : )
    Mam nadzieję, że zbiórka się uda. Trzymam kciuki! : )

    ReplyDelete
  71. Wyglądasz o wiele dojrzalej w tych włosach.
    Też od dłuższego czasu chcę się tak obciąc :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. ja tez kiedys miałam taki przypływ ale potem załowałam ale ci jest ślicznie !

    http://obsesyjnaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji , odwdzięczę się

    ReplyDelete
  73. Cudownie *.* Teraz ja mam ochotę na krótkie włosy, ale z doświadczenia wiem, że wyglądam fatalnie;/
    Powodzenia w zbieranie pieniędzy, chciałabym jakoś pomóc...;/
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)

    ReplyDelete
  74. W fryzurce naprawdę ci świetnie <3
    W tę akcję naprawdę się wkręciłaś, nie wiem, jak załatwiłaś te autografy, tak po prostu napisałaś do gwiazd? xd ale nie ważne,t o bardzo miłe twojej strony, mam nadzieję, że konkurs się uda ;)

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam meile oficjalne z załącznikiem jeszcze, by była wiarygodność. ;)

      Delete
  75. Fajnie, że pomogłaś temu chłopcu:D
    W fryzurze Ci ślicznie!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  76. ślicznie wyglądasz w tej fryzurze :)
    zapraszam :))
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  77. w dłuższych zdecydowanie lepiej :( jak mogłaś ściąć takie piękne włoski

    ReplyDelete
  78. Ale ty jesteś śliczna, a zdjęcia cudowne.
    Fajnie, że mu pomogłaś.

    http://agga-aggaa.blogspot.com/-obserwuję i licze na rewanż ;)

    ReplyDelete
  79. pięknie wyglądasz w takiej fryzurce :) trzymam kciuki ;*
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Fajnie że nawet gwiazdy zaangażowały się w tą akcję. Bardzo ładnie wyglądasz, chociaż moim zdaniem jeszcze trochę krócej byłoby w ogóle idealnie ;>

    ReplyDelete
  81. powiem Ci, że zmiana bardzo korzystna :) zawsze bardziej podobają mi się dlugie włosy, ale Tobie naprawdę do twarzy w krótszych :)

    ReplyDelete
  82. Rany :O co Ty zrobiłaś? :o :D
    A ja bym chciała mieć takie długie włosy jak Ty przedtem :D

    ReplyDelete
  83. oo jezu ;o nie poznałabym (: ale ślicznie ci :*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*