Zaczęło się.. | mix zdjęć - sierpień

Monday, September 02, 2013

Cześć. No i się zaczęło. Rozpoczęcie roku już mamy z głowy. Nie było tak źle jak wyolbrzymiałam, ale jestem totalnie niewyspana. Całą noc spać nie mogłam. Niby nie myślałam o szkole ale pewnie to było głównym powodem mojej bezsenności. Wstałam o 7:30, zdążyłam zrobić wszystko na czas. Haha cud, bo do punktualnych osób niestety nie należę, choć bardzo bym chciała... 
Ucieszyłam się na widok mojej klasy, szczególnie na widok dziewczyn oczywiście. xd 
Ogólnie jestem zadowolona z tymczasowego planu lekcji, bo nie mam ani razu do 15! ;) Co prawda nie mam też na 9 ani razu, ale uwierzcie, że jest to 100 razy lepszy plan niż w ubiegłym roku szkolnym. Miałam cały czas na 8 i zazwyczaj do 15, a teraz mam nawet dwa razy w tygodniu do 13:15. Moja klasa niestety się powiększyła i nawet niestety zmienił mi się numerek w dzienniku, przez co jestem zła, bo pewnie dostanę szafkę na dolę. Wrrr. WIELKIE dzięki.

Powyższą część notki pisałam kilka godzin temu, miałam już dodać notkę kiedy przyszły po mnie dziewczyny mówiąc: szybko, szybko no! (takie tam LOVE strory hahha). Ogólnie dzisiejszy dzień jest bardzo w porządku. Najpierw po zakończeniu przyszła do mnie Ada, za niedługo przyszły do mnie dziewczyny. Mamy nawet kamerkowe zdjęcia haha, może je dodam jutro. ;)
Póki co czas na mix zdjęć z sierpnia. ;) Trochę się tego nazbierało, choć niejedne zdjęcia już się pojawiły.

Hahaha, nie bierzcie tych zdjęć na poważnie. Zazwyczaj to "takie tam z nudów".;d
Ostatnie zdjęcie z pieskiem jest właściwie sprzed pół godziny. ;) Wspominałam o sąsiadce, starej znajomej? Taki słodziak jest na tym mieszkaniu gdzie ona mieszka podczas pobytu w Polsce. Czyli od razu obok mnie. Kochany jest! Ogólnie mam ochotę napisać jeszcze notkę podsumowującą całe wakacje 2013. 13 pechowa? Skąd! ;p Wakacje były naprawdę udane! No ale niestety czas powrócić do rzeczywistości. 
♥♥♥
Życzę Wam naprawdę dobrego roku szkolnego, wymarzonych stopni, wzorowego zachowania (hahah mało możliwe niestety u mnie :x ) i oby jak najszybciej ten rok zleciał nam wszystkim! Ja w tym roku chcę się wziąć w garść, ale czy to wyjdzie? Zobaczy się. Póki co chęci mam. A no i oczywiście zapracuję nad ładnym zachowaniem. Plis nauczyciele polubcie mnie haha! ;) Ahhh dodatkowo już mam problemy "co jutro ubrać?" Świetnie, to zdecydowanie kocham najbardziej w tym wszystkim...

Od jutra postaram się wpadać do Was już z normalnymi postami, nigdy więcej takiej sporej dawki zdjęć z telefonu pod rząd! ;) Miłego wieczoru, chyba zaraz lecę z Klaudią wyjść z psem. ;) Niestety Klaudia wyjeżdża już 5 września do Anglii. ;c Fajnie było odnowić taką staaarą znajomość...

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Tobie też życzę wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym i jak najlepszych ocen! ♥ ;*

    napisałaś, że Klaudia wyjeżdża 5 sierpnia, a chyba miało być września :D tak tylko mówię, to nie jest hejt ;)

    pozdrawiam kochana ;**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, już poprawiłam. ;*
      Wzajemnie pozdrawiam :))

      Delete
  2. jakie śliczne zdjecia ja niestety nie mam problemu co ubrać bo musze nosić mundurek -.- plan też zrąbany a na dodatek jutro pierwszą lekcją jest chemia ogólnie to pierwszy rok będę miała chemie mam nadzieje ze nie bd az taka truda ;)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam czytać Twoje bloga to jeden z moich ulubionych ;3

    ReplyDelete
  4. Będzie dobrze ;*Świetny mix ;)

    ReplyDelete
  5. chyba 5 września :)

    ReplyDelete
  6. Super mix :-)

    A szafka się nie martw :-*

    ----------------------------
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. powodzenia w nowym roku szkolnym ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Dziękuje za życzenia! I życzę ci tego samego! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. wy przynajmniej szafki macie, haha ;3
    powodzenia w nauce! :)
    best-frieend.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. A ja się spóźniłam na apel :D a piesek jest śliczny :D dziękuję i wzajemnie :)

    ReplyDelete
  11. Też nie mogłam spać pół nocy, masakra jakaś :c. Dodatkowo ta pogoda... Ale jestem dobrej myśli. Choć chyba troszkę się boję ;c. Świetna notka, oby takich więcej ;)
    http://my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. fajne fotki, właśnie czasem takie robione z nudów najlepiej się ogląda ;)))

    ReplyDelete
  13. POWODZONKA W SZKOLE XD

    aaliisv.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcie :)
    Powodzenia :)

    ReplyDelete
  15. ciesz się, że w ogóle macie szafki :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nie wiem, są one bardzo niepraktyczne, cały czas ludzie z dołu dostają w głowę...

      Delete
  16. Śliczny piesek ;** i zdjęcia oczywiście *.*

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż ;)

    ReplyDelete
  17. ładne zdjęcia ;)
    ja tez nie mogłam spać.. :p
    ale też nie było źle :)

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny post;>
    I zdjęcia śliczne.
    Powodzenia ^^

    ReplyDelete
  19. Ah, zazdroszczę ci tego, że nie masz lekcji do 15 :)

    ReplyDelete
  20. Ale fajny mix ;)

    rasberrynotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja też planuję się poprawić w tym roku ;p
    http://parabitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. EEEEE, ja mam codziennie do 15:15 :D

    vdeklava.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Powodzenia w nowym roku szkolnym! Ucz się ucz, bo później to procentuje na studiach. Niby nauka się nie przydaje, ale jednak tą mądrość ze szkoły się wynosi w dorosłe życie.

    ReplyDelete
  24. Jakie ty masz dziewczyno śliczne włosy! :) Powodzenia w szkole, ty też 3 gimnazjum?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  25. Ojej ja mam straszny plan teraz jak i wczesniej :c

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ja niestety codziennie mam lekcje od 8 do 15 lub 16..
    ale niestety takie uroki mojej szkoly : )
    xoxo


    _________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. To się ciesz, bo mój plan to totalna porażka :(
    Masz w szkole szafki ? Ale czas ^^
    Super mix a psinka jest przeurocza ♥
    Miłego wtorku! ♥

    ReplyDelete
  28. Pozytywne zdjęcia! :3
    Również mam już problemy "Co jutro ubrac?" wrr. :/

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. hej :) mam pytanie :) czy zrobisz notkę o instagramie i zrobisz reklamę dla np: 10 czytelniczek Twojego bloga które też posiadają insta :) np. kategoria najciekawszy instagram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. Po co ;)
      Mojego instagrama niestety nie używam za często, bo nie mam go na swoim telefonie. Ale zastanowię się jeszcze nad takim konkursem.;)

      Delete
  30. Ja przez trzy lata gimnazjum chodziłam do klasy sportowej i praktycznie codziennie lekcje od 8 do 16:05 -.-
    http://enitablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. no to udanego roku szkolnego:)
    szczęściara, ja mam prawie codziennie do 15! :( 3 klasa gimnazjum,wrr....

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Haha szczesciaro, ja tam marze o takim Twoim planie!!! Ja mialam rok temu na 8 do 17... A w tym roku mam na 8 do 16, wiec sie ciesze, ale w piatek mam na 7 do 16:30.... to jest ciut przerazajace..

    http://everythingbyklarcia1212.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Powodzenia w szkole i zazdroszczę planu, ja niestety mam beznadziejny

    ReplyDelete
  34. Ja jeszcze nie wiem jaki mam numer! xD Haha :)
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja też chęci mam i to ogromne. Co z tego wyjdzie? Kwestia dwóch miesięcy, żeby się o tym przekonać ;p

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bardzo zależy mi na odpowiedzi gdzie kupiłaś tą kurtkę z 9 zdjęcia od góry ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sheinside.com
      Niebawem ją pokażę w całości. ;)
      Dosyć nowy nabytek.

      Delete
  37. Tak... znowu powrócić do rzeczywistości. Szkoła, nauka, i wszystko inne.
    Miłego roku szkolnego Jess ♥

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ciekawe zdjęcia ;)
    yayallyyay.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. O jak fajnie, macie szafki? Serio? Ale Wam dobrze !!:D
    Fajne fotki, oj tam, takie mixy sa fajne nawet jesli z telefonu :D

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajne fotki! Niemało się zdziwiłam, że macie szafki w szkole, u mnie niestety nie ma :(

    ReplyDelete
  41. Życzę Ci samych sukcesów ;**

    ReplyDelete
  42. Ja też mam szafkę na dole Wrr :(
    Pozdrawiam,śliczne zdjęcia
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  43. Ahh chciałabym mieć szafki w szkole <3

    http://czekoladowo-malinowy-blog-o-niczym.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*