Wygląd to nie wszystko. Nie tylko on się liczy !

Sunday, September 08, 2013





Cześć !  Jestem Diana z bloga daarcy.blogspot.com.  Na który bardzo was zapraszam !
Prowadzę bloga od około 1,5 roku, jest on o mojej codzienności. Kilka miesięcy temu zwątpiłam w siebie i go zawiesiłam, natomiast stwierdziłam, że blogowanie jest tym czymś co bardzo lubię robić i nie mogę tak o sobie przestać. Startuję z nowymi pomysłami - ZAPRASZAM !

Postanowiłyśmy z Jessiką wymienić się postami, jak na razie będzie to jednorazowa wymiana. Później gdy wszystko będzie sprawnie przebiegało może nawiążemy dłuższą współpracę. W każdym bądź razie dzisiaj chciałabym poruszyć temat oceniania innych, tylko na podstawie wyglądu. Mam nadzieję, że sprawnie sobie z nim poradzę.
Najpierw odpowiedzmy sobie na pytanie co jest ważniejsze wygląd czy charakter ?
Moim zdaniem obie rzeczy idą, lub powinny iść ze sobą w parze
Pamiętajcie, że wygląd przemija, a charakter pozostaje taki sam.
Drugie pytanie jakie mnie nurtuje, dlaczego oceniamy innych na podstawie wyglądu ? 
Ponieważ nie umiemy popatrzeć głębiej, zobaczyć co tak naprawdę w tej drugiej osobie się kryje. Nie szata zdobi człowieka, pamiętajcie ! Osoba, która może nie ma super ubrań, pięknych i lśniących włosów, extra figury, jest bardzo towarzyska, zabawna, miła, ambitna i to się liczy ! Pamiętajmy o tym, że najważniejsze jest, to co mamy w środku. 
Każdy człowiek ma bogate wnętrze, trzeba tylko umieć je odkryć. Nie należy skupiać się tylko na walorach wizualnych, trzeba też spróbować zobaczyć w drugiej osobie, to co nie jest widzialne ''gołym'' okiem.
Znam wiele takich osób, które może nie są piękne wizualnie, ale za to mają bardzo piękne wnętrze.
Najlepiej nie wyrażać zdania o kimś, zanim się kogoś dobrze nie pozna. 
Mam nadzieję, że mój post Wam się spodobał, to chyba na tyle, cześć.
Chciałabym was jeszcze raz zachęcić na wpadnięcie na mojego bloga -  daarcy.blogspot.com.



You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. Piekna jestes ale nie moze mnie przektowac na twojego bloga nie wien czemu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to dziwne, że ludzie zwykle patrzą tylko na wygląd.

      chevval.blogspot.com

      Delete
  2. Mądrze powiedziane, z resztą ludzie oceniający innych z wyglądu nie z charakteru sami nie są idelani, to mogę zapewnić, bo nikt nie jest idealny C:
    To już szczyt idiotyzmu oceniać po wyglądzie ;]
    Pozdrawiam
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jednak niestety niektorzy rowniez patrza na wyglad innych, nie da sie tego uniknac:) Nawet jesli ktos mowi ze nie patrzy na wyglad i tak zawsze patrzy. Ludzie sa plytcy i egoistyczni, ale taka nasza natura.
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. W 100% się z Tobą zgadzam. Ludziom po prostu nie chcę się spojrzeć głębiej...Wspaniały post :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna jesteś <3

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z Tobą ;) świetny post^^

    ReplyDelete
  7. Ale ślicznotka. ♥
    Lubię czytać takie notki. :)

    ReplyDelete
  8. Diana, śliczna jesteś! :)

    Czy mogłabyś kliknąć w banner Sheinside na moim blogu? Proszę bardzo! :*
    wholestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. To co napisałaś jest świętą prawdą :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Niestety w dzisiejszych czasach jest tak że ludzie patrzą na wygląd, oceniają cie po nim i wyrabiają sobie własne zdanie o tobie, nawet jeśli nie zamienili z tobą ani słowa. ;x
    Też uważam że charakter jest ważniejszy, wygląd może się zmienić i przeminąć, charakter i sposób bycia ... zostaje ♥


    Bardzo fajny wpis ;) Oczywiście wpadnę na twojego bloga ^^
    Zapraszam na mojego bloga:

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. myślę, że ludzie tak bardzo zwracają uwagę na wygląd, bo to pierwsze co są w stanie zauważyć w człowieku... dopiero gdy lepiej chcą kogoś poznać, odkrywają jego cechy charakteru, nawyki i zainteresowania. czasem mimo wszystko na podstawie wyglądu można dowiedzieć się sporo o człowieku :)

    ReplyDelete
  12. Śliczny kotek <3

    Zapraszam
    http://mussiicismylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z Tobą nie warto oceniać po wyglądzie bo liczy się wnętrze!:)
    I oczywiście zajrzę do ciebie na bloga;)

    ReplyDelete
  14. ooojej też chce taka ładna być ! oO <3
    fajnie , że wymieniacie się postami :))
    zapraszam do siebie :
    http://photoboook.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  15. Teraz ja Cię ocenię, mimo, że Cię nie znam- jesteś bardzo ładna :)
    A jeśli chodzi o notkę, to otóż to. Osoby, które są brzydsze z wyglądu nie są lubiane, mimo, że mogą mieć bogate wnętrze...

    ReplyDelete
  16. Oj i tak ♥
    Bardzo fajny post !!
    Super blog .
    A zdjęcia to są przepiękne .
    Oddaj mi swoją urodę !!
    Hahaha ;)
    Zapraszam do mnie
    http://sytuacjabez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Na pewno wejdę na bloga:*
    Zapraszam na mój blog:http://marysiapiotrowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jesteś przepiękną dziewczyną, i na pewno masz też dobre wnętrze! :) Świetny post.

    ReplyDelete
  19. zgadzam się z Tobą :)
    bardzo ładne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  20. Jesteś bardzo mądrą.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetny pomysł na wymianę notkami:)
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Diana... Śliczne imię. *.*
    Zgadzam się z Tobą. Wydaje mi się, że ludzie po prostu nie chcą, boją się spojrzeć na innych inaczej. W dzisiejszych czasach ktoś przyjaźniący się z nie najładniejszą osobą zostanie najpewniej wyśmiany. W XXI wieku największym atutem człowieka stał się wygląd.
    Zaraz zajrzę na Twojego bloga.

    ReplyDelete
  23. Ludzie już tacy są, że oceniają po wyglądzie ;/

    ReplyDelete
  24. Bardzo ciekawy post, śliczne zdjęcia! Na pewno do ciebie zajrzę :)

    ReplyDelete
  25. Ale masz śliczne włosy, pozazdrościć <3

    myprettydress.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Cudowny blog! Zapraszam do mnie :)

    moniut-moniut.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. nienawidzę kiedy ktoś ocenia ludzi po wyglądzie :/

    ReplyDelete
  28. Ale KOT! ='.'=
    Zapraszam do mnie: smuszka12.blogspot.com
    Obserwacja za obserwacje?

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam twojego bloga! Powodzenia :*

    ReplyDelete
  30. Sama prawda. Wpadnę na twojego bloga ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja niestety najpierw patrzę na wygląd, a nie na charakter. Chciałabym to zmienić w małym stopniu, ale jakoś nie potrafię :)

    ReplyDelete
  32. Super zdjęcia :)
    Czytam twojego bloga i jest super :)
    Zapraszam do mnie :)
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Masz rację :) Tylko jest też druga strona medalu ... Kiedyś gdzieś usłyszałam, że ładnym ludziom tylko tak się wydaje. A ci którzy są brzydcy nie potrafią w taki sposób myśleć, że najważniejsza jest "głębia" ... Miałam o tym dłuuugą rozkminę i nie mogłam dojsć do żadnych wniosków. Zapraszam na nowy post z sesją zdjęciową ;-) Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  34. Mądre słowa ! :) Zgadzam się w 100 % z tb. ^ ^
    Chętnie wpadnę na twojego bloga, gdyż bardzo zaciekawiłaś mnie tym postem. ;3

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. macie obie cudowne blogi *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. bardzo ciekawy post :)

    Czy teraz Diana będzie pisała bloga z Jessiką? proszę nie..! :)

    ReplyDelete
  37. Jakie świetne zdjęcia *.* :3 <3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Dość krótki, ale fajny ^^ Za pewno zajrzę na bloga ;)

    ReplyDelete
  39. Świetna notka :3
    Charakter zostaje ten sam, a wygląd przemija. Z tym się zgodzę < 3
    ŚLICZNA ♥

    ReplyDelete
  40. Moim zdaniem jednak wygląd czasem się liczy. No bo osoba z brudnymi rekami, pogiętymi koszulkami, roztarganymi włosami chyba nie wygląda na hmm...inteligentną? (nie mówię o bezdomnych) oczywiście nie chodzi mi o wszystkich, ale czasem jednak da się z wyglądu stwierdzić jaki kto jest, ale jak najbardziej cie popieram, pozdrawiam ;D

    ReplyDelete
  41. Ja już na twoim blogu byłam parę razy i bardzo mi się spodobał! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ojejciu, blog na prawdę mi się spodobał.
    Całkowicie zgadzam się z Dianą. To, co napisała jest prawdą.
    W dzisiejszych czasach ludzie zwracają uwagę tylko na wygląd. Nie liczy się charakter. True Story :(

    W wolnym czasie zapraszam do siebie:
    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. piękna *_* i włosy <33

    ReplyDelete
  44. nie znałam wcześniej twojego bloga, ale juz zaglądam :)
    bardzo ładnie aczkolwiek króciutko napisane :)

    ReplyDelete
  45. Niestey ale ludzie oceniaja po wygladzie, bo nie da sie od razu zobaczyc jaki jest ktos w srodku...

    ReplyDelete
  46. nie znałam twojego bloga wcześniej:)

    ReplyDelete
  47. POWIEDZIAŁA Piękność xD

    ReplyDelete
  48. Najważniejsze jest to co mamy w środku! TAK!

    ReplyDelete
  49. piękny blog i świetne posty <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*