W roli niani ;D

Sunday, September 29, 2013

Cześć wszystkim! ;) Wczoraj z Weroniką poszłyśmy na odwiedziny do jej babci, ponieważ pogoda na dworze nie zachęcała do spacerowania. U Werr. babci, dzień spędzały również jej małe kuzynki, które z początku były mało rozmowne, a potem się nieźle rozkręciły. Z Weroniką nie mogłyśmy uwierzyć, że tak wciągnęłyśmy się tą całą zabawę! Było naprawdę bardzo miło, a dziewczynkom, jak i nam uśmiech nie schodził z twarzy, są chyba najukochańszymi dzieciakami świata! ;) Mogłabym zostać dosłownie ich opiekunką! ;)
Są one takie prześliczne! Ale uwielbiają się wygłupiać i robić głupie miny do zdjęć haha. ;)
Jakoś po 18 pojechałyśmy odwieźć dziewczynki do domu. Po drodze wszystkie zaczęłyśmy śpiewać "To co nam było" haha. Naprawdę bardzo, bardzo wesoło było. Dziewczynki tak dobrze się bawiły, ze chcą byśmy przychodziły co tydzień się nimi zajmować. Jak dla mnie nie ma problemu kocham je! ;)
Później poszłyśmy do Weroniki i już zostałam na noc. ;))
Wpadnę jeszcze do Was potem. 
3majcie sie, Miłego dnia!

_______________________________________
Wygrywa... 
Wyczekuj meila! Serdeczne gratulacje! Oto zwycięska wypowiedź:
 Z kubkiem herbaty siadam z wieczora
Na muzykę jest już pora...
Włączam Stinga, przerywam czytanie
I odpowiadam na Twoje pytanie...
Słysząc słowo Anglia wiele na myśl przychodzi
Za kraj dżentelmenów ten naród uchodzi
Przejdźmy się ulicą, czerwony autobus nas mija
Za oknem kawiarni ktoś kawkę popija
Różne języki, różne narodowości,
Z zakątków świata wciąż mnóstwo gości
Obok Pałacu Buckingham przejdźmy powoli
By na tę elegancję i przepych napatrzeć się dowoli
Może królowa tam w okiem stoi
A może w swej garderobie właśnie się stroi
Do budki, tak słynnej zawitajmy
Do rodziny telefony posyłajmy
Mówiąc jak ten kraj elegancję z nowoczesnością łączy
I na tym plusów mnogość się nie kończy
Jak czyste i zadbane są tutaj parki
Nikt tu nie żałuje na paliwo do kosiarki
Panie i panowie - profesjonalni ogrodnicy
Przesadzają orchidee do wielkiej donicy
„Good morning” usłyszysz od obcego Anglika
Chodźmy dalej, chodźmy! Big Ben tam tyka
Pogoda dziś słoneczna, parasol schowajmy
W ręce flagę Anglii dziś trzymajmy
Bo oto Royal Baby na świat przychodzi
Cieszą się starsi, cieszą się młodzi
W słuchawkach hitów Beatlesów słuchając
Na Tower Bridge pomacham statkom płynącym
I w oddali widokom pięknem nieblednącym
Angielkę gustowną na ulicy udając
Do Madame Tussaud muzeum zmierzamy
I od razu do Adele się dosiadamy
Jak żywa wygląda! Fotkę na fejsa wrzucę
I jeszcze sobie’ Someone like you’ zanucę
A to się w szkole zdziwią, że taką elitę znam
Że właśnie teraz do czarnej taksówki wsiadam
Niech mnie zawiezie na plan filmu Bonda
Jak on w rzeczywistości wygląda?
Czy taki odważny, czy taki przystojny?
Angielski dżentelmen dostojny?
Może się wkręcę choć w jedno ujęcie
Udam przechodnia – to debiut mój będzie
Potem na Oxford Street się znajdziemy
W witryny luksusowych sklepów zaglądniemy
Mija mnie na ulicy uczeń, po mundurku zgaduję
Zamiast wielkiego plecaka gitara na plecach podskakuje
I od razu pewien gitarowy utwór Queen mi się przypomina
Uwielbia go moja cała rodzina...
Metrem się jeszcze przejadę, bo nie ma w moim mieście
Jeszcze zagoszczę u Beckhama na wspaniałym waniliowym cieście
W piłkę z nim zagram na boisku Manchestera
Tu gdzie z wielkim impetem piłkarzów zaczyna się kariera
Piosenka Stinga końca dobiegła...
Ja czuję się jakbym maraton przebiegła
Bo Londyn rozległy i baaaaardzo ciekawy
Chcę częściej wybywać na takie angielskie wyprawy!

*Wyniki były publikowane wcześniej -TUTAJ-, ale postanowiłam napisać także tutaj, a całkowicie o nich zapomniałam i przepraszam! ;)

You Might Also Like

61 KOMENTARZE

  1. gratuluję :))))))))
    http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Urocza dziewczynka <3
    Gratuluję zwyciężczyni, należało Ci się, świetna opowiedź. :P
    Ciekawe ile jej czasu zajęło pisanie tego :O
    No nic gratulaacje

    ReplyDelete
  3. Kochane dzieciaczki :) Gratuluję wygranej :)

    http://melancholy-october.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. widzę, ze dajesz sobie świetnie radę:)

    ReplyDelete
  5. Kocham dzieci ! :D Wszystkie są słodkie ! ;D
    Też życzę Ci miłego dnia ! :)

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Gratuluję zwyciężczyni!Zasłużyła♥

    ReplyDelete
  7. tez bardzo lubie dzieci, wracają mi wtedy wspomnienia z dziecinstwa:> na zdjeciach widac ze dziewczyna jest super:> :**

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jejku, one naprawdę są śliczne ♥ Też uwielbiam się bawić z takimi małymi dziećmi - najpierw ciche wody, a potem nie przestają gadać :D

    Pozdrawiam i obserwuję:
    http://veronika-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja wczoraj zajmowałam się cały dzień moją siostrą oraz kuzynką i również było sporo śmiechu i zabawy tak jak u Ciebie ♥
    obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://wzwierciadlecodziennosci-julie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dzięki dzieciom choć przez chwilę można poczuć się beztrosko :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jakie urocze dziewczynki :) gratuluję zwyciężczyni konkursu ;)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. hahahahahahaha, kochana Jess ♥

    ReplyDelete
  13. Ja bardzo lubię małe dzieci <3

    ReplyDelete
  14. Ale urocze dziewczynki! Ten wiersz jest przepiękny, zaczytałam się! Jego autorka zdecydowanie zasłużyła na wygraną :)

    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  15. Słodkie dziewczynki !
    Uwielbiam małe dzieci ^^

    ReplyDelete
  16. Ja jakoś nie przepadam za małymi dziećmi ale zdarzają się takie które darzę na prawdę wielką sympatią i nawet lubię się nimi zajmować :D
    Jaką bluzę masz na sobie ? ^^
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Łaaa
    Ale słodziaki♥
    Niezwykle ładny blog♥
    Lubię tu zaglądać !!
    Oby tak dalej !!
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  18. uwielbiam spędzac czas z małymi dziećmi :)

    ReplyDelete
  19. Ja też lubię dzieci ;) Gratulacje zwycięscy! ♥

    ReplyDelete
  20. Jakie słodziaaaczki *.*

    ReplyDelete
  21. Bardzo lubię małe dzieci, są takie kochane:)
    Uwielbiam Twojego bloga! Oczywiście obserwuje :*
    Byłoby mi bardzo miło jakbyś odwiedziła mojego bloga:)
    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. hahah fajne zdjęcia :)
    ja lubię małe dzieci, szkoda, że rosną :D

    ReplyDelete
  23. Należało się zwyciężczyni;-)

    ReplyDelete
  24. Fajnie że się dobrze bawiłąś :D
    Gratulajce :*

    ZAPRASZAM - Mój blog ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  25. gratuluję :)
    ładne zdjęcia ;d
    słodkie są małe dzieci ^^

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Oj to słodziaki < 3
    Hahah oj musiało być świetnie ;33

    ReplyDelete
  27. musiało być świetnie ^^

    ReplyDelete
  28. gratulacje :)
    zapraszamy do nas, nowy blog: http://alex-mery.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. brawo :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jakie słodkie dziewczynki! ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Na prawdę miło spędziłyście dzień! :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://carmelovy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. gratulacje :)

    fajne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  33. Też dziś bawiłam się w nianie :D

    ReplyDelete
  34. gratulacje, i slodziutkie zdjecia z kuzynka:)

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. słodkie dziewczynki;D
    Uwielbiam małe dzieci;D

    ReplyDelete
  36. Jakie słodkie zdjęcia :) Uwielbiam dzieci <3
    Gratulacje dla wygranej ;) Jej wiersz jest świetny <3

    ReplyDelete
  37. Gratuluję ! śliczne foty , pierwsza przesłodka <3

    ReplyDelete
  38. gratulacje :) też uwielbiam małe dzieci :D sama mam kilka młodszych kuzynek :)
    zapraszam do mnie :) http://niska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Super fotki! Gratuluję zwyciężczyni! A kiedy będą wyniki konkursu z desingu, organizowany przez modefriends.pl

    http://claudiaa-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Uwielbiam Twojego bloga, po prostu U W I E L B I A M ;)
    Nagroda w pełni zasłużona, należała się zwyciężczyni . ; *
    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Gratulacje!
    Słodkie zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Gratuluję :) Widzę, że interesujesz się modą, zupełnie jak ja. Może odwiedziłabyś, chociaż spojrzała na mojego bloga? Bardzo mi zależy, bo tworze go już 1513 raz i za każdym razem usuwam, bo nie mam motywacji :( Dobry start bardzo by mi się przydał.

    Zapraszam więc na http://fashionolistka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Uwielbiam małe dzieci<3
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  44. Wygrana jej się naprawdę należała, gratuluję :)
    Śliczne zdjęcia <3
    http://marikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Słodkie są te zdjęcia <3

    http://martispl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. jakie słodziaki <33

    * czy mogłabym poprosić Cie o małą promocję pod nowym postem?.. chodzi o to że dopiero zaczynam i jak sama wiesz na poczatku troszke jest trudno.. Z góry dziękuję i na pewno też będe dodawac twój link u siebie ♥
    Obserwujemy? Jeżelli tak to śmiało zacznij NA PEWNO zrobię to samo:)! ♥
    http://caughtaghost.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. słodkie dziewczynki :)

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Wow, dziewczyna ma talent, że wymyśliła coś takiego! :D


    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*