Pierwszy dzień w szkole..

Tuesday, September 03, 2013

Cześć. No to pierwszy dzień szkoły zaliczony, nie da się oszukać, ze był to meeega nudny dzień, już Paulincia mi robiła zdjęcia jak śpię. Dziękuję paparazzi. ;/
 Oczywiście przerwy były ciekawe, ale lekcje.. serio dobry czas na spanie, co roku pisać i słuchać to samo, do znudzenia!
 Na całe szczęście lekcje miałam do 13:15 i do domu wracałam z koleżanką. Dzisiaj w sumie się rozpogodziło, bo wczorajsza pogoda to była porażka, ciągle deszcz i wiatr. Mimo, że jesteśmy już najstarsi w szkole jakoś nie czuję się stara haha. Gdy ja chodziłam do pierwszej klasy gimnazjum, bardzo chciałam być w trzeciej. Na moje 3klasiści byli tacy starzy, haha. A ja cały czas czuję się taka młoda.
_________
Każdy powtarza nam, że ten rok minie naprawdę bardzo, bardzo szybko. To dobrze, ale z drugiej strony trzeba szczególnie patrzeć na oceny.. Do tego każdy już nas na przód straszy testem gimnazjalnym.
A dodatkowo znajomi dobijają mnie pytaniem: Jak było w Lloret? Aż cofają się wspomnienia i tęsknota za poznanymi tam osobami...
 To były serio mega udane wakacje. Poznałam tyle wspaniałych osób, których na pewno nie zapomnę. Nie sam obóz w Hiszpanii jest niezapomniany. Mówię ogólnie, o całych wakacjach, które starałam się wykorzystać na 100%. Już samo rozpoczęcie wakacji mówiło samo za siebie.
Mam nadzieję, że w 2014 powtórka i możliwe, że jeszcze przebiję te wakacje! Postaram się, by z roku na rok były one coraz lepsze! ;) Powrót do takiej szarej rzeczywistości jest na pewno trudny. Nawet wracając z Hiszpanii do Polski, było mi tak trudno się przyzwyczaić, że przesiedziałam cały tydzień po powrocie w domu, bo nie wiedziałam nawet co w tym małym mieście robić... Na całe szczęście po tygodniu wszystko ruszyło i bez przerwy gdzieś wychodziłam ze znajomymi i zawsze coś się działo! ;) Mam nadzieję, że po powrocie do szkoły też trochę pomarudzę, ale wszystko wróci do normy i że pomimo szkoły nadal będę korzystać z każdego dnia, ale póki co włączyło mi się marudzenie i już powtarzam: Byle do piątku!

Z dzisiaj. Z kochanym psiakiem sąsiadki! Joko
sweterek - veromoda | bluzka - pimkie | trampki - ibuciki.pl

Ja już jestem taka zmęczona tym tygodniem... DOSYĆ. To nic, że to dopiero pierwszy dzień, a jutro na dodatek trzeba ćwiczyć już na wf'ie... Mała ilość godzin snu zdecydowanie mi nie służy. Mam wrażenie, że nawet pisząc tę notkę zamykają mi się powoli oczy. Cóż.. musimy przetrwać.

Jak Wasz pierwszy dzień w szkole?
3majcie się!

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. U mnie też dzisiaj było nuduuudno.... ;D
    Śliczny piesek!!! <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jestem teraz w 1 gim. i lekcje się okropnie ciągnęły. Na każdej lekcji ten system oceniania, wymagania itp. Najciekawszy byl angielski, bo tam robiliśmy coś oprócz czytania reg.

      chevval.blogspot.com

      Delete
  2. A ja jestem zadowolona ;d
    Ale masz śliczne pismo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, właśnie nie bardzo, bo daaawno, daawno nie pisałam i jestem taka.. nierozpisana haha ;)

      Delete
    2. Mam tak samo jakos reka mi sie tak "spina" i litery jakies koslawe wychodza

      Delete
  3. Niby jeden dzień minął a ja też już strasznie zmęczona :d

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę ci jesteś bardzo ładna i w ogóle. Nie mówię tego aby się podlizać czy coś po prostu piszę co myślę.
    http://blogipamietnikwjednym.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. te chciałabym jechać do Hiszpanii :)
    powodzenia w szkole :) dasz radę! :*

    ReplyDelete
  6. U mnie było bardzo fajnie! Sąsiadka ma słodkiego pieska :*

    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ciężko było.Pierwszy dzień,a 8 lekcji.Takie nudy były.

    ReplyDelete
  8. No i się zaczęło wczesne wstawanie, dopiero szkoła się zaczęła, a ja już odliczam dni do wakacji.
    Ładne zdjęcia, pozdrawiam!

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mój pierwszy dzień w szkole minął świetnie :) Chociaż bardzo ciężko jest się przestawić z wakacyjnego trybu życia. Mam nadzieję, że z czasem wszystko wróci do normy :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mój dzień w szkole również nie należał do ciekawych :)

    ReplyDelete
  11. Wiem co czujesz.Ja po powrocie z obozu z Czarnogóry miałam tak samo:)

    ReplyDelete
  12. Wiem, że pytanie nie na temat, ale... czy Twoje buty te trampki białe sie nie brudzą? bo ja też mam takie i juz są białe :/
    czyścisz je jakoś? :)
    proszę odpowiedz ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam takie pytanie na asku. ;)
      Tzn. moje trampki też nie są za piękne, były by w idealnym stanie, gdybym nie wpadła w nich do błota.. No ale wyprałam je zwyczajnie w pralce i jako tako są ok. Ale mam zamiar kupić vanish do białych rzeczy i myśle, że już będą naprawdę w dobrym stanie xd na obozie używałam vanish na ciężkie plamy i wszystkie usunęło, więc chyba z błotem też sobie poradzi. ;)

      Delete
  13. i teraz czekać rok na kolejne wakacje :) albo pół do ferii,ale wiadomo, że zimą nie ma takiej frajdy z wolnego :D ja na szczęście jeszcze cały miesiąc wakacji <3

    ReplyDelete
  14. Ja mam jutro wf już mi nie dobrze jak o tym myśle :(
    Widzę , że nie tylko ja tak przeżyłam powrót z obozu, gdy odjeżdżałam spod hotelu miałam łzy w oczach, a gdy wróciłam i usiadłam na łożku w swoim pokoju, nie wiedziałam co ze sobą zrobić. straszne uczucie, jak człowiek się przywiązuje

    ReplyDelete
  15. Ja się wczoraj obudziłam i już chciałam weekend, a lekcje się nawet nie zaczęły :D
    Ale śliczny piesio <3

    ReplyDelete
  16. ładnie piszesz :)

    maggiee-.blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. a ja tez jak bylam we wloszech to po powrocie daka depravhe 2 tygodniowa ale trzeba sie pozbierac i jechac jeszcze raz ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Widzę, że podobne tematy jak u nas.:) Tylko, że ja jestem teraz w 1 gim.:) Ja miałam dzisiaj 8 lekcji i też jutro już musze na w-fie ćwiczyć.:/
    http://nicolee-blogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mój pierwszy dzień w szkole minął świetnie! :)
    http://marta-and-magda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Byłaś na wakacjach tam gdzie PAMIĘTNIKI Z WAKACJI? :D

    ReplyDelete
  21. haha, bo w sumie racja... ten rok minie Ci naprawdę szybko i zanim się obejrzysz, już będziesz wybierała kolejną szkołę :P
    Nienawidzę pierwszych lekcji, są nudne aż do porzygu ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak sądzę..
      To uczenie sie, chodzenie do szkoły, wybieranie kolejnej jest takie monotonne. Strasznie chciałabym się przeprowadzić za granicę spróbować całkiem czego innego. Mogłabym nawet być rzucona na głęboką wodę z językiem. Po jakimś czasie jakoś bym sobie dała radę, bo naprawdę życie w Polsce jest takie szare, a ja należę do osób, które chcą próbować nowych rzeczy, nawet spontanicznie. ;)

      Delete
  22. Jak dla mnie ten pierwszy dzień był z jednej strony nudny, a z drugiej całkiem fajny ;p Praktycznie żadnej nauki, tylko zapoznanie się z PSO i takimi innymi gównami xd Ale tak, zgadzam się-byle do piątku ;)

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. 4 godziny rysowaliśmy jeden projekt. ^^

    ReplyDelete
  24. ja też nie lubię jak gadają o PSO I BHP!Ale muszą!


    Zapraszam!

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Mi dobrze minął pierwszy dzień ;) U nas sala jest w remoncie i w-f będzie na dworze ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. My też mamy póki co na dworze.. :)

      Delete
  26. Ale masz ładny charakter pisma ^^

    http://lifestylemichalina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Chyba u każdego nudno ... :) U nas też każdy straszy tym egzaminem.

    ReplyDelete
  28. ależ słodziak ♥
    Ahh nudy na lekcjach, ale głównie to same BHP :D
    Zazdroszczę Ci tej Hiszpanii ♥

    ReplyDelete
  29. Jaki piesek *u*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  30. U nas na odmianę jedna nauczycielka zamiast zrobić lekcję organizacyjną stwierdziła, że powtórzymy materiał z klasy drugie. Masakra ;/
    Też się trzymaj! ;>

    ReplyDelete
  31. Pierwszy dzień w gimnazjum był dla mnie wielkim stresem ,jeżeli chodzi o przerwy.. dlatego ,że gimnazjaliści chodzą i kocą ;C Strach gdziekolwiek iść! Ale jakoś to przeżyje ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nie ma się czego bać. ;)
      Oni się droczą, a i tak nie są zdolni do tego by coś zrobić. ;D

      Delete
  32. Cieszę się, że szkołę mam już dawno za sobą :)

    ReplyDelete
  33. Ojeju ja jestem w 1 klasie LO i jakoś tak dziwnie jest.
    Dziwnie jest jak obczajają nas chłopcy z 3 klas i mówią sobie po cichu, która jest najładniejsza, haha nieskromnie mówiąc przeważnie mówią, że ja ale cicho :D
    daarcy.blogspot.com
    A nas straszą już maturą, która ma być za 3 lata dopiero xd

    ReplyDelete
  34. Nam też kazali dzisiaj ćwiczyć na wf dobrze, że chociaż siatka była:P
    Ale masz śliczną bluzkę :*

    ReplyDelete
  35. u mnie też było nudno, ale z drugiej strony ciekawie.. oczywiście przerwy najlepsze. hah no dużo sb pochodziłam po gim. bo nic nie ogarniam w nim :o
    ładne zdjęcia :))

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. mam okropny plan lekcji i juz mam dosc ;c
    ale bylo w miarę wazne ze mam znajomych ;)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. a jeszcze nie przyzwyczaiłam się do szkoły :)
    do tego siedzenia w ławkach i nauki :D
    śliczne zdjęcia ( jak zwykle z resztą ) :P

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. U nas też trzeba ćwiczyć już na w-f -,- jutro pierwsze 2 godziny wuefu ;/ masakra.
    Ale ogólnie to pierwszy dzień w szkole całkiem całkiem. Ja teraz chodzę do 2 gimnazjum i cieszę się, że w końcu nie jestem wśród najmłodszych haha ;3

    ReplyDelete
  39. Ja też po pierwszym dniu mam dość. Na lekcjach po prostu usypiałam. Mam nadzieję, że dalej nie będzie tak źle. ; )

    ReplyDelete
  40. Mój pierwszy dzień w szkole już był obfity w stres przez chemię :3 Nauczycielka pyta z tego, co było w zeszłym roku, a kompletnie nikt już nic nie pamięta :/

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Szkoła... prace domowe.. cóż przyzwyczaisz się! Jak każdy z nas. Wakacje są świetne, ale mi się pod koniec nudzi. Zwłaszcza, że rok mnie w szkole nie było to już w ogóle. Ale Ciebie rozumiem! Nie mogę uwierzyc, że ty już w 3 klasie! ;ooo
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja mam już zadane i zapowiedziana kartkówkę , maskara -.-

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. ja też dziś zasypiałam na lekcji ... strasznie nudne jest to słuchanie o tych regulaminach.

    ReplyDelete
  44. oj ile ja bym dała żeby iść teraz do szkoły. ciesz sie ze jeszcze do niej chodzsz:-)

    ReplyDelete
  45. ps. zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim mini rozdaniu.. glammadz.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. pierwszy dzień w szkole chyba u wszystkich wygląda tak samo/podobnie, że jest lekcja organizacyjna czyli nuda, nuda, jeszcze raz nuda! mi też udało się dzisiaj przysnąć na pp :x

    ReplyDelete
  47. Ale masz fajnie, ze tak wcześnie kończysz... Ja też chodzę do 3 gim i najwcześniej kończę o 14,30. :/

    mimblox.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Pisanie regulaminów BHP nie jest moim ulubionym hobby, ale lepsze to niż nauka :D
    Pozdrawiam :P

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    ReplyDelete
  50. Chciałam bym miec taki entuzjazm jak ty . ale niestety nie wychodzi

    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Cudowny ten piesio :)
    Ja już stanowczo jestem wykończona,chcę wakacje :c

    ReplyDelete
  52. Na początek jak zawsze same lekcje organizacyjne.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Lekcje organizacyjne..jakie to nudne znam to :)
    Śliczny piesio :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*