Piątek!

Friday, September 06, 2013

Cześć wszystkim! W końcu dotrwaliśmy do piątku. Powiem Wam, że mi udało się z ledwością. Chodzę taka niewyspana przez cały dzień.. Poza tym od następnego tyg., zacznie się niezła harówka, bo calusieńki tydzień mamy zwalony testami i kartkówkami. Niestety wiem, że muszę się zacząć uczyć, więc trudno. Jakoś przebrnę do kolejnych wakacji haha. Włożę w ten rok wiele pracy, po to by udowodnić innym, sobie i nauczycielom, że jak chcę to potrafię. No w końcu.. w podstawce miałam naprawdę dobre stopnie. Co do wyboru przyszłej szkoły, to chyba już zaszła zmiana decyzji. Haha. A twierdziłam, że jestem pewna już na 100%. Wrr. Jeszcze się zobaczy. Mam trochę czasu na zastanowienie się, decyzję podejmę jak będą dni otwarte w szkołach. ;) 
Co do dzisiejszego dnia, skończyłam szybciej lekcje, więc wykorzystałam to do zdjęć, by w końcu dodać tu coś porządnego, a nie tylko nudne zdjęcia z domu. Myślę, ze codziennie będę tak robiła, że po szkole pójdę na chwilę do Weroniki i zrobimy jakieś zdjęcia na bloga, bo naprawdę nie ma czasu w tygodniu. To jedyne rozwiązanie...
Dzisiaj zdjęcia przerobiłam w taki ciepłym klimacie, ale tak trochę o barwach jesiennych. ;)
 Ogólnie to miało to być szybkie zdjęcia outfitu, a wyszła z tego fajna sesja. Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć. Nie było do niej żadnych przygotować. Zdjęcia były zrobione z marszu, tak jak stałam. Po ciężkim męczącym dniu w szkole..
Zdjęcia robiłyśmy przed blokiem Weroniki, w sumie nie przepadam za zdjęciami przy przypadkowej 'publiczności', ale jakoś mi to dzisiaj nie przeszkadzało. Haha, kilka osób nawet pytało się czy mogą przejść, czy wejdą w kadr, haha. A inni się wgapiali. Może trochę peszące, ale co tam, ważne że są zdjęcia, z których jestem serio zadowolona.
Teraz czas przedstawić całą stylizację. ;)
Wgl. uwielbiam poniżej przedstawione bransoletki! ;) Naprawdę noszę jej praktycznie do każdej stylizacji. Niestety złota bransoletka już traci swój połysk, mimo że w domu od razu je ściągam. Srebrna trzyma się naprawdę świetnie, w ogóle nie widać śladów użytkowania. ;) Polecam!
Naszyjnik zaś, jest moim nowym nabytkiem. ;)
Sweterek oraz naszyjnik to są moje nowe nabytki. Długo wyczekiwałam na tę paczkę, aż w końcu wczoraj po szkole czekała na mnie! Strasznie się ucieszyłam, bo jestem z tych rzeczy zadowolona w 100%!

naszyjnik - martofchina.com | torebka - wholesale-dress.net | bluzka - pimkie | sweterek - martofchina.com | spodnie - chińczyk | trampki - ibuciki.pl | bransoletki - allups 

Niestety akurat na weekend mnie coś bierze katar. Naprawdę dawno nie byłam chora. Nieraz tylko miałam gorsze dni, kiedy myślałam, że się rozchoruję, ale i tak było w porządku na drugi dzień. Może to Wasze komentarze: Zdrowia! - mnie zawsze uleczają? Haha! Ale teraz.. naprawdę czuję, że będę chora. Obym tylko nie dostała gorączki. Ehh.. 
Udanego weekendu!

You Might Also Like

108 KOMENTARZE

  1. szkoła daje się wszystkim we znaki ;/

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja! pięknie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  3. Super wyglądasz!!! :)
    Śliczna biżuteria i sweterek!!! <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ale ty jesteś śliczna, zazdroszczę ♥

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja :)
    Zdjęcia na prawdę ładne!;D

    ReplyDelete
  6. hahah, no to zdrowia w takim razie! ♥

    A tak w ogóle to jesteś bardzo, ale to baaaardzo fotogeniczna *o* po prostu piękna ;* ♥

    Pozdrawiam.! ;)) ;*

    ReplyDelete
  7. Śliczna! Ja w poniedziałek wyjeżdzam na obóz więc mam dodatkowy tydzień wakacji :)

    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. zdrowia! :D

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz. Bardzo ładny sweterek :)

    ReplyDelete
  10. w takim razie zdrowia :D ja też się trochę pochorowałam :) bransoletki i sweter <3

    ReplyDelete
  11. zdjęcia naprawdę świetne!

    www.anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja też chodzę niewyspana i zmęczona, a do tego mam problemy ze snem. :P
    Zdjęcia faktycznie śliczne, pasuje Ci taka fryzura i ogólnie jest bardzo ładnie ^^
    ZDROWIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D (może tym razem też pomoże, haahh)

    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/ <- mogę liczyć na odwiedziny? ♥ Byłabym w siódmym niebie, hahah :D

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja i zdjęcia. Zazdroszczę fotogeniczności :3

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. cudownie wyglądasz <3 Jak zwykle zresztą ;p Też chcę w tym roku się postarać. Świetny łańcuszek *.*

    ReplyDelete
  15. adne zdjecia ;) milo ze ludzie sie pytali a nie na beszczela w kadr ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jesteś na prawdę prześliczna ♥
    a zdjęcia śliczne ;)

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mnie też bierze katar :(.Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajnie wyszła ta sesja! ;D

    ReplyDelete
  19. przesliczne zdjecia<3
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Piękna fryzurka *___*
    Powiesz nam jak tak ułożyć włoski? ^__^
    <3

    ReplyDelete
  21. jak zrobilas tego koka

    ReplyDelete
  22. Jej. *O* Jeden z Twoich lepszych outfitów, wyglądasz bosko:)

    ReplyDelete
  23. Jejciu patrzę i patrzę, kompleksów przybywa, ale patrzę dalej. Nie wiem, może jestem homo. :o Naprawdę, zaczynam się bać. :D
    Szkoda, że nie mieszkasz w moich okolicach, bo poszłabym z Tobą na sesję. :D
    Zdrówka życzę. :)

    ReplyDelete
  24. Pięęękne zdjecia!!!!!
    Jaki masz rodzaj aparatu i obiektywu?Bo zdjęcia mają cudny bokhen!!*.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia były robione moim aparatem ;)
      Nikon d3000 obiektyw 18-55mm ;)

      Delete
  25. sliczny makijaz! *.*
    ladny stroj fajnie pasują do siebie dodatki ;)
    tez mamy juz troche kartkowek ;c


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczne te zdjęcia ♥
    Bransoletka ♥ Naszyjnik *.*

    ReplyDelete
  27. Jesteś przecudowna *.* Pokażesz kiedyś jak robisz takiego genialnego koczka :)?
    ahh u mnie przyszły tydzień zapowiada się podobnie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to Werr robiła, ale trochę się namęczyłyśmy by wyszedł efekt 'artystycznego nieładu' haha ;)

      Delete
  28. Świetne te zdjęcia, rzeczywiście wyszły takie ciepłe, jesienne. Naszyjnik genialny i fajnie na tobie wygląda. Nie daj się chorobie!

    ReplyDelete
  29. Naszyjnik jest cudny! Miłego weekendu :*

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia śliczne, aż nie chce się wierzyć, że robione ''na szybko''. :) Nareszcie piątek <3 Skoro twierdzisz, że dzięki nam jesteś zdrowa, to powiem Ci tyle: ZDROWIEJ :D
    ____________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tzn. troche minut na zdjęcia poświęciłyśmy, ale zdjęcia były zrobione bez żadnych przygotowań. Z marszu. ;)

      Delete
  31. też się cieszę, że jest piątek <3 super foty

    ReplyDelete
  32. Jej, naszyjnik jest genialnyyy! *o* aż zastanowię się nad nim <3 Bosze, jaka ty jesteś ładna... SERIO BYŚ SIĘ WSTYDZIŁA!!!111 Heheh <3 Wysłałam już książkę! <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Powiem Ci, że pięknie wyszły te zdjęciaa, nie wiem jak to określić.
    Pięknie pięknie pięknie. Zazdroszcze takich sesji

    ReplyDelete
  34. Oddawaj biżuterię, sweterek i oczy :D

    ReplyDelete
  35. Zdrooowia!
    Śliczne zdjęcia! Więcej takich! <3
    Jesteś meeeeeegaaa fotogeniczna! NO! zazdroszczę *.*

    ReplyDelete
  36. ślicznie Ci w takiej fryzurze ;)

    ReplyDelete
  37. świetna stylizacja ;) zdjęcia faktycznie wyszły bardzo fajnie ;)

    ReplyDelete
  38. wygląda jakbyś miała trochę za duże spodnie i to tak nie estetycznie wygląda, ale stylizacja okej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się.

      Delete
    2. Nie dołujcie mnie ludzie ;D
      Na kt. zdjęciu? ;p
      Poza tym do zdjęć siadałam, wstawałam, znowu siadałam. Nie zwracałam uwagi na to jak są one podciągnięte. Bez przesady xd

      Delete
    3. No ale tak jest, kiedy nie ma się do czego przyczepić. :)

      Delete
  39. Wyglądasz jakoś tak... Doroślej xD
    Ale nadal ładnie :) Bardzo mi się podoba Twój strój!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Takkk ♥ Nareszcie piątek. Ale Jess, nie przeziębiaj się na sam początek roku c;

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Prześlicznie ci w upiętych włosach:>
    śliczna sesja;D

    ReplyDelete
  42. swietna stylizacja! Bransoletki cudne >.< Zdrowia!

    ReplyDelete
  43. Prześliczne zdjęcia, wspaniale wyglądasz! Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia :D

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. ile masz lat ? :-)

    ReplyDelete
  45. świetny ootd i fryzura ;o
    ja też codziennie jestem niewyspana xd
    aktiwee.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Jak zwykle śliczniee! Zdrowia, nie możesz się teraz rozchorować!
    http://parabitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładnie wyglądasz w koku :)
    Świetny outfit !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. jaka ładniutka ;33 *.*
    naszyjnik *.*

    ReplyDelete
  49. Piękne zdjęcia!
    Śliczny makijaż :)
    Bardzo fajny masz sweter ;))

    ReplyDelete
  50. śliczny śliczny sweterek i zdjęcia OCZYWIŚCIE! <3

    ReplyDelete
  51. Mi strasznie wolno mijał ten tydzień, ale może to przez nowe otoczenie ;) Najbardziej w outficie podoba mi się sweterek, pewnie niedługo zakupię podobny ♥ Zdjęcia piękne, takie ciepłe! Czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    ReplyDelete
  52. Ale piekny teb sweterek szukam takiego od dawna ! Super outfit :)

    ReplyDelete
  53. Ładne zdjęcia <3 Jesteś takaa fotogeniczna i masz ciekawy styl.
    ZDROWIEJ - Już lepiej ;D? Skoro uleczają xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tym razem niestety napisałam za późno i jest z sekundy na sekundę coraz gorzej. ;c Ale dziękuję Wam! ;) ahhaa ♥

      Delete
  54. cześć, mam pytanie. ostatnio weszłam w tą stronę sheindside (nie wiem czy dobrze napisałam, bo z pamięci) i są bardzo tanie, a naprawdę świetne rzeczy. ale czy te ceny są Polskie ? i czy dużo się płaci za wysyłkę ?

    ReplyDelete
  55. 4 zdjęcie od końca jest cudne ;3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ślicznie♥

    Zakochałam się w tym naszyjniku:D

    ReplyDelete
  57. jesteś śliczna! a strój idealny do szkoły :)

    ReplyDelete
  58. Super zdjęcia!

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia!
    Super fryzura ;)

    newworldbyclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Udanego weekendu :)
    Sliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  61. jejku, jaka Ty jesteś śliczna. :o

    leyll.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Jak zawsze idealna i śliczna Jessica ;)

    ReplyDelete
  63. ładna fryzura :)
    + czym robisz zdjęcia? zamierzam kupić sobie jakiś aparat/lustrzankę,
    a twoje zdjęcia wychodzą świetnie! ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te zdjęcia były robione nikonem d3000 ;)

      Delete
  64. Jej! Jesteś bardzo śliczna! Piękne zdjęcia!

    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Boże jak ty ślicznie wyglądasz! *.*


    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. u mnie jest to samo, przyszły tydzień i potem następny cały zapchany spr :C

    ReplyDelete
  67. świetne zdjęcia i stylizacja :)

    ReplyDelete
  68. Cudny sweter :)
    Ogólnie zestaw zupełnie w moim stylu :)

    ReplyDelete
  69. od razu zwróciłam uwagę na naszyjnik :) jest śliczny
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ślicznotka :) Zdjęcia bardzo profesjonalne i eleganckie ;d

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. na prawdę piekne wyszły te zdjęcia *.*

    ReplyDelete
  72. Pięknie! Naszyjnik genialny ;]

    ReplyDelete
  73. Pięknie ci w takim koczku ! Wgl bardzo podoba mi się outfit ! Sweterek - cudny. *.*
    Noto w takim razie Zdrooowia ! ;3

    oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. No to ja Cie pociesze . ZDROWIA :***

    ReplyDelete
  75. Śliczne zdjęcia a naszyjnik piękny :)
    jesteś śliczna
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  76. Bardzo fajne zdjęcia, rewelacyjny zestaw! :)

    ReplyDelete
  77. awww.. piękne są te zdjęcia *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. świetne zdjęcia, jakiego używasz podkładu?

    ReplyDelete
  79. fajny outfit, świetny sweterek :) taki zwykły strój, a chyba najbardziej mi się ze wszystkich Twoich podoba :D

    ReplyDelete
  80. mimo Twojego zmęczenia zdjęcia wyszły przepięknie :)

    ReplyDelete
  81. Wyglądasz świetnie! Muszę kupić taki sweter *.*

    ReplyDelete
  82. Zdrówka jak zwykle ;* Śliczne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  83. Cudowne zdjęcia! Zdrówka :*

    ReplyDelete
  84. Wracaj szybko do zdrowia :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*