Ostatni rajd szkolny

Saturday, September 21, 2013

Cześć, cześć! ;) Jak pisałam w poprzednim poście, dzisiaj odbył się szkolny rajd do Deczna. Jest to takie jezioro. ;) Tam mieliśmy ognisko i różne atrakcje. W sumie było fajnie, ale w zeszłym roku jakoś lepiej się bawiłam. Zdecydowanie, choć w tym roku też było fajnie. ;) Niestety jest to mój ostatni rajd szkolny, ale może przyszła szkoła również będzie nam coś podobnego organizowała? Kto wie. ;) Nawet nie wiem jeszcze gdzie mam zamiar iść, co chwilę zmieniam zdanie. 
Co do rajdu mam kilka zdjęć, są one bardzo nieogarnięte, ale jakaś pamiątka jest. ;) Poza tym na rajd przyszłyśmy z Weroniką trochę później, bo była u mnie na noc i wcześniej nie miałyśmy siły wstać, w szczególności Weronika. ;D
W sumie myślę, że każda szkoła powinna wymyślić coś podobnego do naszego rajdu szkolnego. To wcale nie jest marnowanie wolnego dnia, jak mówi wiele osób. ;) 
Dzisiaj jest tak słonecznie i ciepło, że ubrałam krótki rękawek i kurtkę, której jeszcze nie miałam okazji Wam zaprezentować. Jest naprawdę genialna! Kocham ją haha.

bluzka - pimkie (Hiszpania) | kurtka - sheinside.com | spodnie - chińczyk | torebka - no name | bransoletka - AllUps

A Wy jak spędzacie sobotę? ;)
3majcie się. Miłego dnia!

You Might Also Like

88 KOMENTARZE

  1. Szkoda,że u mnie nie ma takich rajdów.Fajne zdjęcia^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! :) Kupiłam bardzo podobną kurtkę z sh :D
      Świetne zdjęcia - jesteś baaardzo ładna :3

      Pozdrawiam! :)
      http://veronika-bloog.blogspot.com/

      Delete
  2. My mieliśmy wyjazd integracyjny do Serw na Mazury, byliśmy od poniedziałku do wczoraj. Było świetnie, już polubiłam moją nową klasę! ♥ A dzisiaj odsypiam ;>

    ReplyDelete
  3. Fajna sprawa z tym rajdem! :)
    Super stylizacja ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. moja szkoła rok temu organizowała rajd do Morskiego Oka :D i jeszcze jakiś ekologiczny :) a ja oczywiście nie poszłam :P

    ReplyDelete
  5. Świetna sprawa z tym rajdem :D

    ReplyDelete
  6. śliczne zdjęcie,ty jeszcze bardziej <3 <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. U mnie w szkole też są organizowane różne rajdy, ale to dla chętnych :) i projekty edukacyjne, że zbiera się jakaś grupka osób ze szkoły i jadą na pare dni za granice z kilkoma nauczycielami :) w tym roku organizowany jest taki wyjazd na 9 dni do Norwegii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To też było dla chętnych. ;)
      I też mamy wymiany :)

      Delete
  8. Tez bym chciała taki rajd. Pogoda wam dopisała. MIałaś ładne widoki :d

    my-world-just-my-world.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia
    Fajnie że się dobrze bawiłaś <3


    Zapraszam do nas :-*

    martaandnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetnie tu :) fajnie piszesz, będę zagladać.
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :*

    ReplyDelete
  11. u mnie też jest rajd co roku :)
    fajna sprawa

    ReplyDelete
  12. kurtka jeansowa <3
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł z takim rajdem, aż żałuję że u mnie czegoś takiego nie ma.
    Zdjęcia wyszły naprawdę fajnie, no i ślicznie wyglądałaś ;)

    ReplyDelete
  14. Świetne takie rajdy! Na pewno bardzo integrują! :)
    Faktycznie śliczna ta bluzka! :)

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja też nie mogę się zdecydować, jeśli chodzi o wybór nowej szkoły :D
    Śliczne zdjęcia^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ale z Ciebie śliczna dziewczyna ;)

    ReplyDelete
  17. Zgadzam się, ze takie rajdy to świetna sprawa! :D

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia :D Jak ja chcę na ognisko ;p

    ReplyDelete
  19. Miałaś świetnie spędzony czas! Dobrze, że pogoda dopisała. U mnie od rana szaro i deszczowo. Świetne zdjęcia :)


    Zapraszam :)
    Dominika-lifestyle

    ReplyDelete
  20. Fajne klimaty, ja jednak zawsze takie wypady traktowałam jako wolne od szkoły :P

    ReplyDelete
  21. Świetnie spędziłaś czas. :)
    Zdjęcie świetne. ♥

    ReplyDelete
  22. U nas rok temu był taki rajd, nie wiem czy w tym roku też sie odbędzie ;) Chociaż nie do końca byłam na tamtym rajdzie, łączy się z tym śmieszna historia - jak zwykle coś pokręciłam :p ja równiez uważam że to dobry pomysł na wykorzystanie czasu :>
    świetna kurtka <3

    ReplyDelete
  23. fajna kurteczka :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. U nas rajdy są kilka razy w roku! <3 Właśnie będę jechać. Eh dawno nie pisałyśmy o pll na fb? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhaa. ;)
      Po nowym odcinku będzie o czym dyskutować ;D

      Delete
  25. ja niestety leżę cały dzień w domu, bo choróbsko mnie dopadło :(

    ReplyDelete
  26. zazdroszczę, bo u nas nie ma czegoś takiego, ale są inne atrakcje! :) Śliczna kurtka! <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ale fajna kurtka :3 Ale nie przeszkadzały Ci te cwieki (/kolce)?

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. a my nie mamy wymian ;c ostatnia byla niedawno, jak to pani powiedziała. Niedawno czyli 10 lat temu - do Francji. hahahaha.
    śliczna jesteś

    http://thenotebookandapen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super kurtka :)
    Pozdrawiam!
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Fajna kurteczka.Zjadła bym kiełbaskę z ogniska;P

    ReplyDelete
  31. U ciebie słonecznie- u mnie zimno i ponuro i deszczowo :Cc

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. u mnie nigdy nie były organizowane takie rajdy, szkoda ;)

    ReplyDelete
  33. ale śliczna kurteczka :)

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja dzisiaj poszłam do kina ze znajomymi, a teraz pewnie sobie posiedzę i poczytam blogi :>
    Śliczna kurteczka ♥

    ReplyDelete
  35. Też co chwila zmieniam zdanie jeśli chodzi o przyszłą szkołę. Trudny wybór;(
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  36. Nasza szkoła też organizuje coś podobnego ale każda klasa ma osobno, różnych terminach.

    ReplyDelete
  37. Możesz powiedzieć jaki masz aparat? Robi święte zdjęcie :)
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładnie byłaś ubrana! Fajna katanka :)

    ReplyDelete
  39. Super zdjęcia, u mnie w szkole niestety nie ma takich wypadów, ale mogę się założyć że mało osób przyszłoby z własnej woli w sobotę na coś takiego :(

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia !! ;)
    Fajny wyjazd !!
    Bardzo ładny blog
    Obserwuje i zapraszam do mnie!!
    ;)

    http://sytuacjabez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Szkoda że u mnie nie ma takich rajdów;D
    boska kurtka;D

    ReplyDelete
  42. fajnie musiało być, ładne zdjęcia :) Śliczna kurtka ;)
    _____________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. zgadzam sie :)
    swietne zdjecia:*
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja w tym roku też pójdę na swój ostatni rajd ;(

    ReplyDelete
  45. W mojej szkole mamy rajdy rowerowe, które odbywają się co tydzień! Uwielbiam w nich uczestniczyć!
    Zapraszam do mnie:
    diaryforcreative.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. ;o też bym chciała taki rajd. :)
    Śliczna ta kurtka !

    ReplyDelete
  47. na jakiej zasadzie dostajesz kolejne paczki od sheinside? :) bo wiem że pierwszą otrzymuje się po 100 kliknięciach w 10 dni a następne? orientujesz się może? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ważne. ;)
      I nie dostaję paczek za kliknięcia. Za kliknięcia mają współprace blogi na niskim poziomie, żeby firma sprawdziła, czy współpraca będzie dla nich opłacalna. ;)

      Delete
  48. takie spotkania to świetna sprawa ;) u mnie niestety niczego takiego nie ma i za bardzo się z klasą nie zintegrowaliśmy a to już 2 rok

    ReplyDelete
  49. fajnie,że masz w szkole coś takiego ;d

    ładnie wyglądasz,super ciuchy i zdjęcia też mega :*

    ReplyDelete
  50. Ale super wyglądałaś! KURTKA <33

    ReplyDelete
  51. Hej :P slicznie wygladasz :P a ta koszula <3333

    pozdrawiam serdecznie ! :P
    zapraszam do mnie !:)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Moja szkoła nie organizuje żadnego rajdu,ale mamy tzw."Dzień Grzyba".Polega on na tym,że do szkoły zjeżdżają się uczniowie,nauczyciele i rodzice.Są różne konkursy,klasy konkurują między sobą,a trzecie klasy na dwie godziny idą do lasu.Klasa,która uzbiera więcej grzybów-wygrywa :) Rok temu moja klasa brała udział w konkursie kulinarnym i wygraliśmy z równoległą klasą naszą zupą grzybową! :) Cieszę się,że jesteśmy niewielką szkołą,na wsi,która otoczona jest lasami.To całkiem fajne wydarzenie :>.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Czy były już wyniki konkursów, bo chyba przegapiłam?

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcia,dobrze że wróciłaś
    Zapraszam do mnie
    julaaa.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  55. Naprawdę świetna kurtka! :)
    dishdogz.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Rajdy to świetna sprawa! :3
    Jak zwykle świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ;*

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Szkoda, że moja szkoła nie organizuje niczego podobnego :c
    pięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  58. Jessika jaka tyś jest piękna *.*
    Kurtka - cudo ;D
    Na rajdzie musiało być naprawdę fajnie, nie wiem czy moja sql coś takiego organizuje bo jestem w niej nowa, ale mooże ;D super by było :D
    Zapraszam do mnie ;D dzisiaj jest mój pierwszy post : )
    nazywajamnieola.blogspot.com


    ReplyDelete
  59. Świetna inicjatywa! Super ze dopisała Wam pogoda :) widzę ze masz bardzo ładne i grube włosy, tylko pozazdrościć :) u mnie tez już jest nowy wpis, a niedługo bede doodwac posty z Nowego Jorku! :)

    ReplyDelete
  60. Ciekawa sprawa ^^ Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  61. U was można się aż tak malowac do szkoły ??? O.o u mnie to by nie przeszło :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aż tak? ;) Uważam, że to wcale nie jest mocny makijaż. Teraz praktycznie każda nastolatka maluje kreski na oczach. ;)
      Można się u nas malować. ;)

      Delete
  62. Jess znasz może jakieś polskie sklepy online, gdzie mogłabym kupić jakąś ładną torebkę? x

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Fajne muszę być takie rajdy, u mnie w szkole niestety nie organizują czegoś takiego. :c
    Świetnie wyglądasz. ; )

    ReplyDelete
  64. Świetna koszula :3
    http://kalejdoskopnatury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. My także mamy rajd szkolny, ale w góry a nie nad jezioro :D

    ReplyDelete
  66. jejuśkuu jak pięknie wyglądasz <3 !
    zapraszam Cię do siebie :
    http://photoboook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Cześć!
    Organizuję u siebie KONKURS!:*
    Zapraszam i Liczę na Ciebie:)

    ReplyDelete
  68. prześliczne zdjęcia *o*
    dodaje do obserwowanych ;))))

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Zdjęcia są super, a co do kurtki bardzo mi się podoba:>

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Masz cudowne włosy, a kurtka przepiękna :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Jejku jak ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach *-* Śliczna Jess ! Zgadzam się masz cudowne włoski :D
    htto://domicchi.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Śliczne zdjęcia :)
    Super kurtka :)
    Zapraszam do mnie
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Piękne zdjęcia, wcale nie nieogarnięte, haha! Właściwie, to na czym polega ten rajd?


    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*