Dzień chłopaka!

Monday, September 30, 2013

Cześć Wam! Na samym początku chciałabym złożyć życzenia z okazji dnia chłopaka, oczywiście jeżeli zagląda tu również płeć męska. ;>
A więc życzę Wam szczęśliwej miłości, jak najmniej problemów, jak najwięcej hajsu, spełnienia najskrytszych marzeń, fajnych imprez, ciekawych przygód i wszystkiego co tylko sobie zapragniecie. ;*

(nie hejtujcie, włosy mam od deszczu ;x)

Co do pogody, to dzisiaj było tak zimno, jakieś max. 2 stopnie! Myślałam, że zamarznę, na dodatek w klasach jeszcze nie grzali i siedziałam w kurtce ;x
Właściwie dzisiaj nie mam za bardzo co pisać, a raczej nie mam ochoty. Do jutra!
Miłego wieczoru i dobrej nocy!

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. U nas w szkole też masakrycznie zimno x.x A u mnie chyba dziś były 4 stopnie :////

    Allinnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. nawet z mokrymi włosami wyglądasz ślicznie !:)

    ReplyDelete
  3. Super post ♥
    zapraszam do mnie:
    http://wzwierciadlecodziennosci-julie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna jak zawsze*_*
    Najlepszego chłopaki :D

    ReplyDelete
  5. oojojoj :C U mnie właśnie już wczoraj słonko wyszło i jest cieepło :) Oczywiście nie jak latem ale tak jak na jesień.
    Już całkiem zdrowa Jess :) ?
    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Hey♥
    Fajny blog;3
    No bardzo zimno dziś było !!
    Bardzo ładne zdjęcia ;3

    ReplyDelete
  7. Super! ;)
    U mnie w szkole też zimno ;(

    ReplyDelete
  8. dzięki za życzenia :)

    maciousek.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pierwsze zdjęcie ♥♥♥

    maary-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. dołączam się do życzeń :)

    ReplyDelete
  11. Piękna jesteś. ♥ Kolorowych snów!

    ReplyDelete
  12. u mnie w szkole też jeszcze nie grzeją i jest strasznie zimno, przez co też siedzę w kurtce :x
    pomimo, że włosy masz po deszczu to zdjęcia i tak są ładnie! :p

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. I tak i tak masz śliczne włosy. Ładny komin, pozdrawiam :*

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. u mnie w szkole zaczeli grzać a i tak było zimno :cc

    ReplyDelete
  16. U mnie też słońca brak :-(
    Świetny komin <3


    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego najlepszego chłopaki!
    I tak wyglądasz ślicznie, nawet w mokrych włosach. <3 :D

    ReplyDelete
  18. Super kominek! *___*

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Co ty chcesz od swoich włosów ? ;)
    Śliczna kurtka ! ♥
    http://rememberonlygodcanjudgeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Jeejciu <3 Jakie śliczne Te zdjęcia :) Fryzura jest nawet ok :)
    U mnie tez tak ziimno.. ale w szkole grzeją :D
    POZDRAWIAM SERDECZNIE ! :)
    zapraszam do mnie :)
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. chciałabym żeby moje włosy wyglądały tak po deszczu ;d
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  22. u mnie też lodowato, masakra jakaś :x

    ReplyDelete
  23. Dobrze ze u mnie jest jeszcze w miare cieplo ;>
    Twoje wlosy nawet po deszczu sa sliczne :)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. u mnie w szkle też jest zimno nawet jak grzejniki są ciepłe :(

    ReplyDelete
  25. Ale śliczna *o*

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  26. W życiu nie powiedziałabym, że masz 15 lat, dałabym Ci jakieś 18 :). Widzę, że masz ta kurtkę co mi się podoba!<3

    ReplyDelete
  27. ciekawe to ostatnie zdjęcie! :) Skąd kurtka? :-)
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. u mnie też zimno :/ masakra

    ReplyDelete
  29. widze chyba moja wymarzoną parkę na Tobie ;o :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. You look adorable, my love *_*

    Have a nice week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  31. u mnie też zimno :/
    świetny ten komin :)

    abnormal-susie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. zimno jak cholera ostatnio sie robi ;( swietny komin, mam podobny :* swietny blog :* zapraszam do mnie :** proszę o komentarz przy ostatnim poscie :*byłabym wdzięczna :*

    ReplyDelete
  33. Ślicznie wyglądasz! <3 Mam nadzieję że zaczną grzać u cb w szkole! :D
    http://marikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. U mnie w szkole grzeją na całego :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. u mnie dzisiaj było ciepło i wczoraj też ,a od tygodnia grzeją w szkole ;*
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. ślicznie wyglądasz na pierwszym zdjęciu i bardzo Ci do twarzy z kominem :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Komin jest świetny. U mnie zimno :((
    parabitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia :*

    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. fajny blog
    obserwuje i zapraszam do mnie:


    http://uncapriccio.blogspot.it/

    ReplyDelete
  40. bardzo ładnie wygladasz :)
    obserwujemy?

    Zapraszam do mnie. Nowy post :) !

    http://caughtaghost.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Fajna kurtka *·*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  42. Twoje włosy są śliczne :)
    Zapraszam do mnie :)
    julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. śliczne zdjęcia :))

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Piękne jest pierwsze zdjęcie ♥ oj ty leniuszku :*

    marpleous.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*