Długa nieobecność...

Friday, September 20, 2013

Cześć Wam wszystkim! W końcu mogę tu napisać, w końcu stukam wgl. w klawiaturę, ah! haha.
Niestety skończył mi się transfer internetu już tego samego dnia, co napisałam ostatnią notkę... Nie ukrywam, że strasznie się jakoś stęskniłam za blogiem i za Wami. Na całe szczęście, od dzisiaj wróci wszystko do normy. ;) W szkole już ocen trochę jest, ale nie jest źle. ;) Jestem też już w pełni zdrowa, cieszę się, że nie muszę już się męczyć z katarem, gorączką i całym obolałym ciałem..
Opowiadajcie lepiej co słychać u Was? ;)
Ja dzisiaj od razu po szkole poszłam po Weronikę, żeby zrobić dla Was kilka zdjęć. 
Nie byłam w dobrym stanie, haha. Dzisiaj miałam mega męczący dzień w szkole. Same kartkówki... Najchętniej bym się położyła od razu po napisaniu notki spać, ale siedzi u mnie Weronika i wyciąga mnie na dwór. Póki co czyta książkę, którą dostałam od samej Magdaleny Opach "Cios za ciosem", a na bloga Weroniki Serdecznie Was zapraszam forever-young--life.blogspot.com
 Od jakiegoś tygodnia przerzuciłam się na plecak z offender. Jestem bardzo zadowolona z zakupy. Obsługa również sympatyczna. Naprawdę polecam. ;)
Tak wygląda projekt mojego plecaka. Niestety ćwieki okazało się bardzo bolesne. Zawsze róg ćwieka mnie podrapie. ;p ;)
 Przez to, że dzisiaj koniec tygodnia, miałam rano jeszcze większego lenia niż zawsze, ale nie spóźniłam się! ;) Wyciągnęłam na szybko bluzę, jeansy i stwierdziłam, że jeden dzień jak pójdę w tak prosty sposób ubrana nie zaszkodzi. Nie zawsze chce mi się wymyślać stylizacji idealnych..;) Na pierwszej lekcji poszliśmy na sprzątanie świata. Ja, Ada i Paulincia byłyśmy najbardziej aktywne, haha. Wysprzątałyśmy wszystko, nawet teren innych klas haha. Przynajmniej polak minął.
 
 A teraz lecę czytać wiadomości od Was, co się ze mną dzieje, czy żyje, kiedy notka itd. Haha. Dziękuję za troskę. ;)
(w bluzie mam telefony, dlatego wyglądam jak kangur;d)
Kurtka - sheinside.com | bluza - Sklepik w Lloret | spodnie - chińczyk | trampki - ibuciki.pl | plecak - offender

A jutro niestety się też nie wyśpię, bo mamy "rajd szkolny". Co prawda dla chętnych, ale byłam w tamtym roku i bardzo, bardzo mi się podobało, więc już wolę wstać rano i fajnie spędzić sobotę, niż obudzić się o 13 i przesiedzieć cały dzień na internecie. ;) Miłego dnia. Weronice, tak zależy na wyjściu na dwór, że wyciąga mi pesteczki z winogron hahahahaha. Kochana. 
3majcie się!

You Might Also Like

91 KOMENTARZE

  1. Dobrzę że jesteś i bardzo ładna bluzka

    ReplyDelete
  2. Fajne zdjęcia! Dobrze że już wyzdrowiałaś ja jestem na dobrej drodze :D

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. To dobrze, że wyzdrowiałaś i masz już internet :)
    Śliczna stylizacja *.* No i piękna ty! *.*

    ReplyDelete
  4. Jezu jaka cidowna ta kurtka moze tez zamowie jaki ralas rozmiar ?:*

    ReplyDelete
  5. Witaj i udanej zabawy. ;3
    Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  6. Jaki przepiękny plecak. I wgl.. takie ; Ooo ! Jest nowy post! Jak fajnie. haha
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jejku, jesteś taka śliczna!

    ReplyDelete
  8. jakie idealne kreski ;o
    twój blog jest świetny , zawsze śliczne zdjęcia a posty dopracowane na ostatni guzik. <3

    ReplyDelete
  9. Pesteczki z winogron :D Hahaha okej :D
    Ooo, to dobrze że już zdrowa :*
    My nie sprzątaliśmy hyhyh, plakaty tworzyliśmy :D
    Piękna dziewczyna ♥
    ______________

    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/ zapraszam ^^

    ReplyDelete
  10. Pięknie wychodzisz na zdjęciach! :)
    Super kurtka i plecak <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ale świetne zdjęcia - nie wierze, że masz 15 lat! :PP

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fajne fotki, a plecaczek też niezły ;d No kreski rzeczywiście idealne!

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ja tu codziennie wchodziłam i się martwiłam, że ci się coś stało. Dobrze, że wróciłaś ;* fajna stylizacja

    ReplyDelete
  14. Prześliczne zdjęcia :)
    Dobrze, ze już jesteś zdrowa ^^
    My też za Tobą tęskniliśmy i cieszymy się, że już jesteś :))
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dobrze, że jesteś-pięknie! :)

    ReplyDelete
  16. Śliczny zestaw! A plecak naprawdę uroczy, aż sama chciałabym taki mieć ;) No i dobrze, że jesteś, bo tak pusto było :P

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Jesteś przepiękna . :)
    http://werr-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. jejusiu, jaka ty jesteś piękna:* Znowu wspomniałaś o mnie, hah, dziękuję:* Śliczne zdjęcia <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajnie :D Ja też mam juto dzień zajęty ;pp

    ReplyDelete
  20. Jejku, ale ty jesteś śliczna!! Przepiękne zdjęcia :)
    Masz bardzo piękne włosy ;)

    Zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jesteś śliczna *.*
    Kiedy włączysz Aska? :(

    ReplyDelete
  22. Bardzo ladna stylizacja,prosta a za razem ciekawa ;)
    Fajnie ze wrocilas ! :*

    ReplyDelete
  23. Śliczna :*
    Fajnie że wróciłaś ,tęskniłam ;c ;*

    ReplyDelete
  24. Najlepsze stroje to własnie takie proste :D

    ReplyDelete
  25. Hej, nagraj filmik albo dodaj zdjecia jak robisz sobie kreski, bo sa takie ladne i równe i wgl. Skąd jesteś?

    ReplyDelete
  26. ale jesteś śliczna :)

    http://laauraas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jesteś taka ślicznaaa ♥
    Bardzo ładne zdjęcia!!
    A plecak jest świetny !!
    ;3
    Zapraszam do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/ ;d
    Obserwuję;3

    ReplyDelete
  28. Niezły kit, tfranser ci sie skończył,, wszyscy z pewnością uwierzą umiała bys sie przyznać że ci sie pisać nie chaciało, a nie !!!.. Tracisz czytelników przez takie kłamstwo ! To nie hejt, ale zrozum może że czytelnicy sie matrwią. !!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam tą kurtke !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Dzisiaj też miałam sprzątanie świata przez 3 h :) świetna notka.

    ReplyDelete
  31. Boski plecak i kurtka *.*
    +Nie przejmuj się tym transferem, mam dokładnie tak samo :<..... ;)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jessu ! Jak dobrze że napisałaś! Już myślałam że umarłaś ! ;__;\
    KC <33

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia. Masz piękne oczy. *-*
    Udanego rajdu! ;)

    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jaki fajny plecak :D





    oligatorekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Widzę że fajny dzień spędziłaś i jutro też się zapowiada. A na mnie co chwila zerkają książki...

    ReplyDelete
  36. nareszcie wróciłaś :*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Pięknie wyglądasz <3 Takie stylizacje również mi sie podobają ;)
    Świetny projekt plecaka :D
    Ja wczoraj miałam sprzątanie swiata ;)

    ReplyDelete
  38. ale Ty jesteś piękna, jeeejć *.*

    ReplyDelete
  39. Oh, to dobrze, że notki będą regularnie, stęskinałam się haha ♥
    Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  40. o dobrze że już jesteś ;)jakoś dziwny był dzień bez przeczytania twojej notki ;) tez mam internet na limit niestety ;)

    Zapraszam do mnie jeśli oczywiście chcesz ;) na razie dopiero zaczynam blogowanie, wyglad najlepszy mojego bloga nie jest ale fajnie by było gdybys zaobserwowała miałabym wieksza motywacje do blogowania ;)

    ReplyDelete
  41. Fajna kurtka i torba *.*

    ReplyDelete
  42. Cieszę się, że wróciłaś do pisania notek.
    Śliczna stylizacja<3!

    ReplyDelete
  43. Ta kurtka! Ten plecak! ♥

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Stęskniłam się za twoimi postami;*I za Tobą oczywiście;D
    Ja też dziś sprzątałam świat;DAle pogoda nie za bardzo na to pozwalała;/

    ReplyDelete
  45. Świetna kurtka :))

    myprettydress.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. jeju ale ty jestes przesliczna!
    u mnie tez sie troche nazbieralo ocen :))

    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Prześliczne zdjęcia i świetne ubrania! U mnie w szkole już też kartkówki były i coraz mniej czasu na wszystko.
    Ja jadę na rajd początkiem października :D

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. śliczny plecaczek dobrze ,że już jestes stęskniłam się :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. PIĘKNE ZDJĘCIA :*

    NOWY POST-OUTFIT
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Oo ;3 Jessika wróciła ! ;)
    taki zwyklaczek ;D świetna bluza i plecaczek :3 Ile za niego dałaś ?

    ReplyDelete
  51. fajna notka, świetne ciuchy i w ogóle JESTEŚ ŚLICZNA *.*
    a u mnie też cały czas kartkówki :c
    zapraszam misiaa-m.blogspot.com <--dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  52. Super zdjęcia! uwielbiam twoje włosiska ♥
    Ach, znam ten ból, jeszcze niedawno miałam prawie 3 razy mniejszy transfer niż teraz i nie mogłam oglądać wiele seriali, ale teraz na spokojnie wystarcza na cały miesiąc, masę seriali i bloga :D (nocki nielimitowane haha!)

    ReplyDelete
  53. super post, uwielbiam Twojego bloga, podoba mi się że post jest tak zbudowany, że raz jest tekst, raz zdjęcie- wtedy się nie nudzi:))

    ReplyDelete
  54. Faktycznie długo Cię nie było, fajny makijaż! Zapraszam na nowy post z kolejną dawką zdjęć ;-) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  55. Cuuudownee zdjęcia!
    Ooo rajd! :D
    Uwielbiam Twój blog! <3


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczny plecak <3 Zastanawiałam się nad kupnem takiego : D
    Pozdrawiam :))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Śliczne zdjęcia. U mnie nic ciekawego, dopiero się zacznie rzeź w szkole ;p
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Stęskniłam się za tobą <3 Niby prosto ubrana, ale i tak ładnie ;*
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Suuper plecak ♥

    www.xalux.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. ahh te problemy z netem xd :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Bardzo fajnie, że już jesteś strasznie lubię czytać twoje posty i brakowało mi tego. / Olka
    Świetny plecak ♥

    www.olcie323.blogspot.com
    www.ola-olkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. bluza i dżinsy, idealny strój do szkoły :)

    ReplyDelete
  63. super zdjęcia *.*

    zapraszam
    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Świetnie, że wróciłaś. ;)

    ReplyDelete
  65. Cudny masz ten plecak, zazdroszczę! :)

    Zapraszam do mnie

    moniut-moniut.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Genialny plecak, chociaż Cię nie było, ale teraaz jesteś już ;DD

    ReplyDelete
  67. Śliczne zdjęcia *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. jesteś :D
    śliczna bluza i kurteczka *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. śliczna jesteś ;)
    O niedaleko siebie mieszkamy dość - ja z Bydgoszczy :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. a czy w tym plecaku zmieściłby sie segregator ;)

    ReplyDelete
  71. a ile za niego zapłaciłas? jest śliczny ;)

    ReplyDelete
  72. a ile zapłaciłas z aten plecak?? ;)

    ReplyDelete
  73. Ja już się martwiłam,że tak Cię choroba rozłożyła, że nie możesz nawet napisać xD

    ReplyDelete
  74. Dobrze, że wróciłaś. : ) Fajnie wyglądasz. : ) Podoba mi się ten plecak. ; )

    ReplyDelete
  75. Kiedy wyniki konkursu z Co kojarzy ci sie z anglią ?

    ReplyDelete
  76. Piękna jesteś, wiesz?! :) Ślicznie wyglądasz. A ja tam lubię właśnie takie zwyklaki.


    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*