"Cios za ciosem" - Magdalena Opach

Saturday, September 07, 2013

Dzisiaj wpadam do Was po raz drugi. Chcę Wam pokazać dzisiejszy prezent od pewnej blogerki. Dostałam książkę, którą sama napisała. Ponoć pierwszy egzemplarz wysłała do mnie dawno temu, ale niestety z nieznanych przyczyn książka nie doszła. Ahh ta Polska poczta. Trudno się mówi, teraz w końcu mam ją w swoich rękach. Póki co odłożę ją na bok, bo chcę przeczytać "Pamiętnik Cathy", ale jak tylko ją skończę od razu biorę się książkę Magdaleny Opach pt. "Cios za ciosem". Sam tytuł zachęca, ponieważ kryć pod nim może się wszystko.
Madzi bloga pewnie już poznaliście. :) Niedawno miałyśmy organizowany ze sobą wspólny konkurs, w którym była do wygrania biżuteria firmy iloko.pl ;) A jeżeli nie znacie jej bloga, to Serdecznie zapraszam! ;)
Oczywiście napiszę kiedy przeczytam tę książkę, być może zabrałabym się nawet za recenzję. ;)
A może nawet poprosiłabym Magdę, o wspólny konkurs, w którym była by do wygrania jej książka? Zobaczymy. ;) 
A co do mnie, to tak jak pisałam w poprzedniej notce, czuję się się rozchoruję. W tej chwili to ja w sumie już umieram. Czuję, że niestety mam anginę ropną, przez co czuję się dosłownie jakbym była duszona. Noc będzie ciężka. A ja co chwilę chodzę po kubek herbaty.. 

  A Wy się 3majcie. Nie chorujcie mi tam!
Lecę po syrop.. i kolejną herbatkę..
Dobrej nocy!

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. 1! Super post Jessi :)
    ew-ewel.blogspot.com >Zapraszam do komentowania!ROBIĘ ZA DARMO DESIGNY BLOGÓW...
    wymieniam się obserwacjami!

    ReplyDelete
  2. dobranoc, wracaj do zdrowia! ♥

    ReplyDelete
  3. Pomysł z konkursem rewelacyjny!

    ReplyDelete
  4. Oł nooł! Nie choruj ;) Ja zawsze pomagam sobie hektolitrami herbatki... Mmmm
    Bardzo chętnie przeczytam Twoją recenzję ;]
    Buziaki + zapraszam do mnie - laika blogowego
    simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ten sweterek jest boski :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Jesteś taka śliczna *.*

    zapraszam: http://flosspei.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jesteś taka śliczna *.*

    zapraszam: http://flosspei.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Koniecznie zrób potem recenzję, jestem ciekawa :)
    I zdrowiej tam! <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. To ty nam nie choruj c:

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. chętnie zajrzę na bloga tej dziewczyny ;)) jestem ciekawa tej książki :>

    ReplyDelete
  11. Ciekawy tytuł.Zdrowiej:)

    ReplyDelete
  12. Świetnie jest pisać własną książkę :DD.

    ReplyDelete
  13. Książka może być ciekawa :D
    Fajny pomysł z tym konkursem :)


    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Może być ciekawa, koniecznie napisz recenzję!

    vdeklava.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Na pewno się skuszę. :)

    ReplyDelete
  16. Nawet fajna książka.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajnie , że dostajesz prezenty . ;>
    Też by się tak chciało . ;p
    Zapraszam wszystkich do mnie. ;)

    http://mywordola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ehh ja też czuję się chora i mam nadzieję, że to nic poważnego. Zdrowiej!

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  19. Wow, 14 lat i już napisała książkę. Podziwiam! A ty jak najszybciej powracaj do zdrowia :)

    Zapraszam do mnie
    monjiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ojejku, świetna sprawa. Taki konkurs byłby super, na pewno bym się na niego skusiła. Książka zapowiada się naprawdę ciekawie i czekam na twoją recenzję.
    Bierz się szybko za czytanie, bo masz już zaległości a z pewnością dużo czytelników bardzo czeka na te recenzje ;)

    ReplyDelete
  21. Zdrowiej!:)
    A tytuł książki ciekawy;)

    ReplyDelete
  22. zdrowia <3!

    ReplyDelete
  23. Sama chętnie zabrałabym się za czytanie tej książki, po tytule można stwierdzić, że nie jest nudna. :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Rzadko można spotkać polskie młode pisarki. Widzę że ta ma 14 lat. Wow. Jestem pod wrażeniem że udało jej się napisać i wydać książkę, mam nadzieję, że jest świetna! Jess jak już ją przeczytasz koniecznie napisz recenzję :)


    Zapraszam na mojego bloga:
    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. pierwszy raz słyszę o tej książce :p

    ReplyDelete
  27. Książka wygląda na bardzo fajną:)
    Życzę powrotu do zdrowia :)
    Zapraszam do mnie:julaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jej, Jessika to moja książka:o Ahaha, nie spodziewałam się dziękuję! <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ładne zdjęcia :)




    oligatorekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Wow, zazdroszczę ci takiej czytelniczki! ;)
    Jeśli chodzi o konkurs to jestem jak najbardziej ZA :))

    A kiedy wyniki konkursu na design? Tego co organizowałaś z Adrianem.

    ReplyDelete
  31. Ej no nie choruj kicia :( ZDROWIEJ SZYBKO!
    O, książka tytułem... no nie powiem, KUSI :D Zwłaszcza mnie, bo uwielbiam czytać, a tytuł zawsze jest dobrą zachętą. :D


    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/ <- zapraszam ♥

    ReplyDelete
  32. "Pamiętnik Cathy" słyszałam, że ciekawy. Miłej lektury obu książek Ci życzę :)

    ReplyDelete
  33. "Pamiętnik Cathy" słyszałam, że ciekawy. Miłej lektury obu książek Ci życzę! :)

    ReplyDelete
  34. wow, jestem pod wrażeniem! :D Świetny i nietypowy prezent od czytelniczki :)

    ReplyDelete
  35. mnie tak samo bierze choroba, tylko że ja mam straszny katar i gorączke :<

    ReplyDelete
  36. Kojarzę jej bloga i na prawdę jestem pod wrażeniem, że tak młoda osoba wydała swoją książkę :) Z niecierpliwością czekam na recenzję :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Sam tytuł książki brzmi zachęcająco, więc pewnie jest ona ciekawa. Na bloga Magdy trafiłam już dawno i czytam go bardzo chętnie.
    Zdrowiej kochana. ;-*

    gabi-basiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. taka młoda i książke napisała? :O

    ReplyDelete
  39. Pomysł z konkursem jest świetny.
    Wracaj do zdrowia! :)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ojj, zdrowiej ;) mnie rowniez lapie choroba :c
    nie czytalam ksiązki, ale blog kojarzę ;)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jestem pod wrażeniem, że tak młoda osoba napisała książkę ! :)

    ReplyDelete
  42. wracaj do zdrowia i będziemy czekać na recenzję ;)
    może być fajna

    ReplyDelete
  43. Zdrowiej! Obie książki wydają się być ciekawe ;)
    http://parabitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. teraz każdy jest chory co się z tą polska dzieje? xd

    zapraszam
    niedostepna-inaczej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. wiem ze to pytanie nie jest zwiazane z notka ale jak na ibuciki na alegro wybrac rozmiar i kolor? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak wejdziesz na ibuciki.pl to znajdź kolor jaki chcesz i rozmiar. ;)
      Tam jest każda para oddzielona np. białe trampki rozm. 37 ;)

      Delete
    2. ok dziękuje ;)

      Delete
  46. zazdroszczę książki i ogólnie zdjęć :)

    http://passionetdelamode.blogspot.fr/
    zapraszam do polubienia i komentowania
    https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    ReplyDelete
  47. obyś poczuła się lepiej:)
    cudowny prezent:)

    ReplyDelete
  48. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę!!!! :)

    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Zdrowiej! :P
    Ja też się choruję, już to wiem, ze bede chora ;p
    Czekam na recenzje. a można wiedzieć ile lat ma autorka książki? Bo wygląda na dośc młodą i mnie to zastanawia :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest napisane: Magdalena opach .."mam 14 lat"

      Delete
  50. zdrowia życzę :)
    jestem ciekawa tej książki więc chętnie bym przeczytała recenzję :>

    ReplyDelete
  51. Przeżyłam pierwszy tydzień szkoły i jestem chora :CCC
    Pozdrawiam i życzę ZDROWIA! :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Szybkiego powrotu do zdrowia! :)
    Zazdroszczę,ci, że dostałaś jej książkę! Czekam za recenzją :)


    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Książka musi być fajna :) ma intrygujący tytuł ;D

    ReplyDelete
  54. Zdrowiej ♥

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Zdrowiej ;** I czekam na recenzje <3

    http://fashion-is-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Czekam na recenzję ;3 Mnie też coś bierze ;C Zdrówka ;*

    ReplyDelete
  57. Ciekaawie!

    zapraszam :)

    http://bardziejkobiecyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Jak zobaczyłam,że ta dziewczyna ma 14 lat i napisała książkę,która już jest opublikowana,to szczerze jej pozazdrościłam! Mnie też ciągnie do pisania :))

    http://diaryforcreative.blogspot.com/2013/09/2italia-capri.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*