Biblioteka

Wednesday, September 04, 2013

Cześć, cześć! ;) Dzisiejszy dzień na moje był trochę luźniejszy niż wczorajszy. Może powoli się zaczynam przyzwyczajać, jednakże tego roku, póki co lekcje bardzo, bardzo mnie nudzą i siedzę naprawdę cicho. Jeśli będzie tak dalej to może dostanę bdb zachowanie? ;) 
Dzisiaj miałam  po raz pierwszy lekcje z EDB (Edukacji dla bezpieczeństwa) i naprawdę lekcja mi się podobała, może być ciekawie a dodatkowo tym przedmiotem polepszy mi się średnia na koniec. ;) Dobrze, że bardzo lubię nauczyciela tego przedmiotu, co jest u mnie raczej rzadkością.. 
 koszula - sheinside.com
Miałam dzisiaj 6 lekcji, wiec lekcje skończyłam o 13:15, do domu wracałam z koleżankami i zaciągnęłam je jeszcze po drodze do biblioteki miejskiej, gdzie wypożyczyłam książkę, która mnie jakoś zaciekawiła samym tytułem, choć jest on banalny. Tak w ogóle dawno nie odwiedzałam tego miejsca, więc myślałam, że będę musiała ponownie zapisać się do biblioteki, a jednak moja karta jeszcze jest! To znak, że to wcale nie było aż tak dawno. ;) Co do tytułu książki brzmi on "Pamiętnik Cathy". 
Nie był to długi wybór, sięgnęłam po tę książkę przypadkiem. Najbardziej zainteresowało mnie to, ze jest to taki dziennik, prywatny pamiętnik, nawet jest taka koperta z dowodami, różne wycinki z gazet, stare fotografie. Robi to na mnie ogromne wrażenie, więc zabiorę się za tę książkę od razu po napisaniu tej notki.
Myślę, że książka mi się spodoba, oczywiście będę o niej co nieco pisała a na końcu napiszę recenzję. ;) Myślę, ze wypożyczenie książki to dobra sprawa tak na teraz, kiedy w szkole nic poważnego jeszcze nie ma, póki co nawet nie mamy zadań domowych, jedynie zaplanowane testy sprawdzające.

Ahh totalnie zapomniałam, ze jestem umówiona z dziewczynami na zdjęcia. Poza tym Klaudia jutro wyjeżdża, więc odpuszczę sobie książkę, poczytam później. ;) 
Miłego dnia.

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. Czekam na recenzję! :)

    www.furiosus.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Książka wygląda fajnie. Szkoda że ja już znam WSZYSTKIE moje lektury... Dużo ich :c A teraz czytam Piosenki Dla Pauli ( cancionesparapaula.com )
      Super książka.

      chevval.blogspot.com

      Delete
  2. Ksiazka fajtycznie wyglada interesujaco ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. U mnie też już było luźniej, ale najgorsze jest to "straszenie" egzaminami. Na samą myśl robi mi się niedobrze :(
    Zapraszam do mnie na nowiutki post z Hiszpanii :)
    diaryforcreative.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. czekam na recenzje. ;P
    Ja juz mam zad. domowe, a EDB jutro mam pierwszy raz

    ReplyDelete
  5. też mam w tym roku edb ;d

    ReplyDelete
  6. Mnie też lekcje nudzą, ale może coś się jeszcze rozkręci :D
    Książka wydaje się ciekawa, może kiedyś uda mi się ją przeczytać :)

    ReplyDelete
  7. Zaciekawiłaś mnie tą książką :)

    ReplyDelete
  8. ale sliczna kreska na powiece ;)

    ReplyDelete
  9. Czytam w "o sobie"..."15-latka" I nagle wow, słucham? Wyglądasz na o wiele więcej.. ale muszę przyznać że jesteś bardzo piękną dziewczyną :D

    ReplyDelete
  10. Ja miałam 6 z EDB, a na lekcji nie robiłam dosłownie nic. Mój nauczyciel od tego przemiotu niestety był średni, a sprawdziany mogliśmy pisać z książką...

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam książki - pamiętniki :) Ta zapowiada się bardzo ciekawie.

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. U mnie tez całkiem dobrze i też zaczynam edb :p Książka wydaje się ciekawa ;)

    ReplyDelete
  13. Czekam na recenzję:)Bo wygląda na ciekawą książkę:))

    ReplyDelete
  14. Ja jutro bd miała pierwszą lekcję EDB:)

    ReplyDelete
  15. Właśnie zastanawiałam się nad poczytaniem czegoś : ) Chętnie przeczytam tą ksiązkę !

    juliett-jucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mnie by też zaintrygowała ta książka :) Bardzo fajna okładka, przykuwająca uwagę :) Lubię takie pamiętnikowe książki :)
    Ps. Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  17. Czekam recenzję! :)

    bluue-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ja dzisiaj tez mialam 1 lekcje EDB ale mam beznadziejna pania i byla mega nudna ;D

    Zapraszam na nową notkę z OOTD ! ;)

    ReplyDelete
  19. ja uwielbiam czytać książki i jestem stałym bywalcem w bibliotece :D już nawet panie bibliotekarki mnie znają i zawsze sobie troszkę pogadamy :) a tej książki nie czytałam, a wydaje się całkiem fajna :)

    ReplyDelete
  20. oo, może sobie wypożyczę tę książkę ;)

    ReplyDelete
  21. Z chęcią bym przeczytała, ale niestety nie jestem zbyt mile widziana w mojej bibliotece ;p

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Miłego czytania :)
    Ja miałam dzisiaj 7 lekci! :/

    -------------------------
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zaciekawiła mnie ta książka . Chyba też niedługo odwiedzę bibliotekę i ją wypożyczę ;)
    pozdrawiam ;**
    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. też dzisiaj miałam pierwszą lekcję EDB :D wydaje się być fajna :D Edukacja DLA Bezpieczeństwa* :D
    książka pewnie ciekawa ^^

    ReplyDelete
  25. ja kiedy miałam EdB to nienawidziłam tego przedmiotu :/

    ReplyDelete
  26. Ja bardzo lubię czytać <3 Mamy w roku aż 6 lektur, więc muszę się ostro wziąć za czytanie ;D Wyczekuję recenzji ;)

    ReplyDelete
  27. Zapowiada się ciekawa :D Czekam na recenzję!

    ReplyDelete
  28. Mogła byś tu zajrzeć dopiero zaczynam http://propiaserie.blogspot.com/
    P.s Twój blog jest świetny!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. ja aktualnie czytam Igrzyska Śmierci :)
    i też miałam już EDB ;3
    p.s. popełniłaś błąd , powinno byyć 'Edukacja dla bezpieczeństwa' :)

    ReplyDelete
  30. Wygląda bardzo ciekawie. Też bym z chęcią się zabrała za jakąś książkę, ale polonistka zapowiedziała nam już lekturę, soo.. ;/

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Z niecierpliwością czekam na recenzje!

    wiskaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ale ci dobrze do 13:15:((((((( ja mam codziennie do 15:20, masakra!co do ksiazki rowniez czekaam na recenzje:D


    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Książka wygląda na ciekawą. Muszę ją dostać!
    parabitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. nie mogę się doczekać aż napiszesz co o niej sądzisz :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wydaję się fajna ta książka ;) Jak napiszesz recenzję to z chęcią przeczytam i wypożyczę kasiążkę ^^
    zapraszam : http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. książka zaciekawia *.*

    ReplyDelete
  38. Też od tego roku mam EDB *.*
    Książka zachęcająca.
    Ogólnie w tym roku muszę wziąść się za czytanie < 3

    ReplyDelete
  39. Książka wygląda bardzo ciekawie, możliwe że ją przeczytam ;-)
    Udanych zdjęć!
    Zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Musi być fajna ta książka, śliczną ma okładkę.!!

    Wchodźcie na mojego bloga ! Proszę !

    moniut-moniut.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ksiązka jest podobno rewelacyjna <3

    ReplyDelete
  42. Ta książka jest na prawdę świetna! Bardzo łatwo się czyta, ale jest wciągająca i pełna akcji. Czytałam ją chyba z 10 razy :P ~ Miśka ;)

    ReplyDelete
  43. Zaciekawiła mnie ta ksiażka.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ja miałam EDB we wtorek, myślę że to bardzo przydatny przedmiot przede wszystkim dlatego że będą nas na nim uczyć pierwszej pomocy :)
    Czekam na recenzję książki, po twoich zdjęciach widać że może być ciekawa i wciągająca :D

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. ciekawe wygląda ta ksiązka :)

    ReplyDelete
  46. Super post ♥

    aaliisv.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. kurde spodobala mi sie ta ksiazka :)
    sliczne zdjecia :)


    zapraszam :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Też teraz dopóki nie mam nawału nauki to sobie czytam w wolnym czasie. ; ) Później to tylko lektury. :c
    Ładne zdjęcia. ; )

    ReplyDelete
  49. bardzo ciekawie wygląda ta książka!:)

    ReplyDelete
  50. Więc nie mogę doczekac się juz recenzji<3

    ReplyDelete
  51. Fajnie się czyta takie posta, gdzie na początku mówisz, że będziesz czytać książkę, a potem sobie przypominasz o spotkaniu, czuję się, jakbyśmy rozmawiały ;)
    Co do książki musi być ciekawa, skoro jest oparta na faktach autentycznych!
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    http://iwett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Hmmm, myślę, że książka faktycznie może okazać się ciekawa :

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Ja w tym roku również zaczynam edukację dla bezpieczeństwa, książka mnie przeraża :D
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Przyszedł Ci już plecak z offender?

    ReplyDelete
  55. Ja miałam EDB w pierwszej klasie gim.,świetny przedmiot:)

    ReplyDelete
  56. Ksiązka także mnie zaciekawiła, i poszukam w mojej bibliotece <3
    zapraszam --> emily-emmily.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ciekawa jestem tej lekcji ;D w moim przypadku też się rzadko zdarza że bardzo lubię nauczyciela który mnie uczy, zazwyczaj trafiają się fajni ci który akurat mnie nie uczą >.<
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;3

    ReplyDelete
  58. jak skończę swoją książkę to na pewno sięgnę po tę ;)

    ReplyDelete
  59. http://nataliebloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Zachęciłaś mnie tą książką, aż się podekscytowałam i zaczęłam szperać trochę o niej! :D Muszę przeczytać, koniecznie podziel się swoimi wrażeniami dotyczącymi tego utworu. Fajnie by było, jakbyś chwaliła się swoim czytelnictwem trochę częściej, lubię czytać takie rzeczy! :)

    ReplyDelete
  61. Masz przepiękne oczy i rzęsy! Zazdroszczę mega bardzo! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. jakie ty masz śliczne oczy <33

    ReplyDelete
  63. Jeey dawno nie byłam w bibliotece, może też ją wreszcie odwiedzę :D Ta książka wygląda bardzo ciekawie, koniecznie ją zrecenzuj! Śliczna jesteś :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  64. Ale super, z chęcią bym się skusiła n taką lekturę, ale raczej jest u mnie niedostępna.

    ReplyDelete
  65. Super książka chyba się skuszę :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  66. fajnie wygląda ta książka :))
    ładne zdjęcia :]

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*