Zwyklaczek

Wednesday, August 14, 2013

Cześć wszystkim! Dzisiaj ponownie zostałam obudzona właściwie przez kuriera. Czekała na mnie wyczekiwana paczka z sheinside.com! Zdecydowanie to jest moja ulubiona sieciówka! ;) No i cztery kolejne rzeczy z listy 'Must Have' zostały skreślone! ;) Ogólnie dzisiaj myślałam, że nigdzie nie wychodzę, ale zadzwoniła do mnie Ada i nie wiedząc co ubrać, wciągnęłam koszulę i białą bokserkę, a do tego zwykłe brązowe rurki. Klasyczny zwyklaczek, bardzo wygodnie. Koszulę niebawem zaprezentuję w nieco innych stylizacjach, ponieważ mam pomysł. Aczkolwiek muszę najpierw zakupić potrzebne mi rzeczy. ;)
Dzisiaj musiałam poradzić sobie ze swoim aparatem, więc zdjęcia może i najlepsze nie są. 
Ale myślę, że jeszcze nie jest najgorzej. ;) Jedynie może porazić Was kiepska przeróbka w photoscape, haha.
 
 I idziemy dalej w stronę domu ;)
okulary - giantvintage.com | koszula - sheinside.com | bokserka - pimkie | spodnie - chińczyk | trampki - ibuciki.pl | torebka - wilady.pl

A jutro czeka Was nietypowa notka - niespodzianka! Wyczekujcie! ;))
Miłego wieczoru, bądź co dla niektórych - Dobranoc!

You Might Also Like

107 KOMENTARZE

  1. Śliczny outfit :3
    Ładne trampki :)
    Ładnie wyglądasz

    Zapraszam do mnie!
    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz na prawde ładne usta < 3

      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. Ty serio wyszlas na dwor w tak pomalowanych ustach? O_o?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie na niby. Fotoszop skarbie.
      Oczywiście, że wyszłam. Bardzo lubię mocno podkreślone usta, aczkolwiek jedynie w domu lub na jakieś specjalne uroczystości.
      A zdjęcia robione są obok domu. Poza tym nie mam 5 lat, by ktoś mi tego zabraniał, nawet jakbym szła na maraton i zobaczyłoby mnie pół Polski ;D

      Delete
    2. a czm miała nie wyjśc ? :o przecież to nie wygląda źle, ja powiedziałabym , że bardzo ładnie podkreśliła usta! :) i nie są wcale za mocno, Jessika ma już 15 lat, więc nie wiem o czym tu w ogóle mowa . :)

      Delete
    3. A mi się bardzo podobają u ciebie takie podkreślone usta :)

      Delete
    4. i bardzo dobrze, że wyszła, bo dobrze w takich kolorach Jessice :)

      Delete
    5. Trochę nie rozumiem tego anonima. "Tak pomalowanych" ? Jak dla mnie są normalne, sama bym tak wyszła :D

      Delete
    6. Haha ja nawet chciałabym dużą paletkę ciekawych pomadek ;)
      Bardzo lubię mieć podkreślone usta m.in dlatego, ze wydają się one optycznie większe. ;)
      Dziękuję kochani ♥!

      Delete
  3. Boże ale Ty jesteś śliczna *.* :)
    Strasznie podobają mi się te buty! :)

    ReplyDelete
  4. Ci przepięknie jest w wszystkim ♥

    ReplyDelete
  5. według mnie zdjęcia mają i tak dobrą jakość :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia<3 Masz ładny makijaż!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. wyglądasz przepięknie :)

    ReplyDelete
  8. Śliczne wszystko, bardzo fajny kolor rurek :)
    ps. na pierwszym zdjęciu miałam wrażenie, że dokleiłaś sobie twarz hahahhaha

    pozdrawiam ciepło !

    http://ms-meeow.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaha ;)
      No w sumie racja, tak blado sie przerobiłam i tak jakoś śmiesznie ;D

      Delete
  9. czekam na niespodziane! :D

    ReplyDelete
  10. śliczna <3

    ReplyDelete
  11. ile masz wzrostu? :)

    ReplyDelete
  12. Zwyczajnie , ale cudownie. <33

    ReplyDelete
  13. masz taką cudowną cerę :o*-* jakich kosmetyków chodzi mi o żele/toniki używasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję! ;)
      Nie używam nic nadzwyczajnego ;)
      - Żel 3 w 1 z wyciągiem aloesu i imbiru: oczyszczanie, tonizowanie i nawilżanie. Firma AVON ;)

      Delete
  14. ładne zdjęcia robi co ty chcesz :P :)

    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jej, ale ty jesteś śliczna <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ślizna koszula! *.*
    Doobranic Jessica ;**

    ReplyDelete
  17. zwyklaczek, ale świetny! :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ale ty jesteś śliczna *,*
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ładny kołnierzyk od spodu w kwiatuszki koszula ma :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. zdjęcia nie sa takie złe :) Ślicznie wygladasz!

    ReplyDelete
  21. Jakie pozytywne zdjęcia, szczególnie to przedostatnie :3
    Świetna torebka!

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jeju Jessika ty jesteś przeepiękna <3 :O !
    wonderland-yolo.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. speak@vp.plAugust 15, 2013

    dopiero dzisiaj odkrylam Twojego bloga, jest swietny! bede wpadac czesciej ;)
    mam pytanie - jakim aparatem robisz zdjecia?
    pewnie juz kiedys padlo to pytanie, ale tak jak napisalam wyzej, dopiero co tutaj weszlam i zachwycilam sie Twoimi zdjeciami, stad moje pytanie.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fujifilm finepix s2960 ;))
      Bardzo dziękuję! ;*

      Delete
  24. Prześliczna stylizacja :)
    ______________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Cały czas kupujesz w romwe czy sheinside i sie tak zastanawiałam zkąd ty kase na to bierzesz?

    ReplyDelete
  26. super outfit! obserwuję!

    tala-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. śliczna jesteś :) taka radosna heh ;p

    Zapraszam do siebie :
    tynka-blog.blogspot.com i
    tynkaa-agaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia :) Bardzo spodobał mi się twój blog , więc obserwuję ;3

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. jaka ty jesteś ślicznaaa.. nie jeden ci pozazdrości urody :****
    a tak wg, to też chciałam sobie kupić te trampki, tylko nwm, czy rozmiarowo będą na mnie dobre ;/
    to jest normalna rozmiarówka???
    karolalife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na stronie ibuciki.pl są podane cm wkładki ;)

      Delete
  30. podoba mi się koszula :)

    ReplyDelete
  31. Jaka ty śliczna jesteś ♥ Takie stylizacje są świetne na co dzień ;)
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  32. Koszula bardzo mi się podoba :)

    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia wyszły świetnie <3

    ReplyDelete
  34. Oczy *.*
    Zazdroszczę ci współpracy z Sheinside! :)

    Obserwuje! <3

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Chyba wiem jaka to niespodzianka ale nie będę jej zdradzać.
    Skąd wiem hmmm... z pewnego bloga (nie Jess). Tak mi się wydaje ,że to o to chodzi ale jeszcze zobaczę.
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że wiesz bo widziałam tam Twój komentarz haha ;)) ;*

      Delete
  36. Jej jesteś śliczna!! *.*
    Podoba mi się baaaardzo Twoja torebka,okulary i koszula.

    ZAPRASZAM:
    magdas-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jess, jak ty się zmieniłaś! Jestem czytelniczką Twojego bloga od dawna i jestem pod wrażeniem :D Poza tym śliczne zdjęcia, a obróbka bardzo mi się podoba, bo zdjęcia wyglądają kolorowo i naturalnie :)

    ReplyDelete
  38. Ojoj kochana kiepskie te zdjęcia nie są.Są cudowne! ;).Obserwuję,komentuję i liczę na rewanż.
    kaaro-karo.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. ładnie wyglądałaś :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Mam pytanie.. :D
    Te Twoje buty to conversy? Jeśli nie to za ile je kupiłaś i gdzie? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam trampki - ibuciki.pl ;))
      Nie są to conversy, tylko zwykłe trampki ;)

      Delete
  41. Zwyklaczek, a wrażenie robi ;)))
    Nie mogę oderwać oczu od twojego makijażu, świetny :D

    ReplyDelete
  42. Świetne zdjęcia, takie pozytywne :)
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ładne zdjęcia:)
    pokażesz co było w paczce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne. Ja pokazuję przy okazji w stylizacjach te rzeczy. ;))
      Wyczekujcie! ;*

      Delete
  44. Zwyczajnie, ale ładnie :) Uwielbiam takie stylizacje.
    Masz śliczne okulary.

    ReplyDelete
  45. Boska koszula i buty ;) Ja właśnie uwielbiam takie zwykłe, proste stylizacje ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. jesteś prześliczna!!!!!
    i outfit też świetny :)
    http://jaagu5.blogspot.com/
    obserwuję :D

    ReplyDelete
  47. Ślicznie wyglądasz, ładne trampki *.*

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Jesteś na prawdę śliczna! Przedostatnie zdjęcie <3

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Sliczne zdjecia, blog jest wspanialy ! Fajnie sie czyta bloga imienniczki ;)
    http://jessi-jeess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  51. Koszula jest świetna. Mam pytanie.
    Tą swoją listę 'must have' opublikowałaś na blogu?
    Jeśli tak to podaj mi linka [proszę], a jak nie to czy mogłabyś to zrobić? :)

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2013/08/must-have.html
      Proszę ;)

      Delete
  52. Świetny outfit!!
    Niby zwykły, ale świetny! : D

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam, pozdrawiam i obserwuje! :)

    ReplyDelete
  53. Ale wyjebany blog xD Może nie wszytko w mojej tematyce bo jestem chłopakiem ale świetny :)) zapraszam też do mnie :) prz3m3k.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Jesteś prześliczna! :)

    ReplyDelete
  55. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  56. Jesteś naprawdę śliczna, zdjęcia również ;P

    aliswi995.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Bardzo ładny zestaw, ślicznie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  58. śliczna koszula! <3

    ReplyDelete
  59. śliczna koszula! <3

    ReplyDelete
  60. Świetna stylizacja.
    Jesteś bardzo ładna *-*
    Pozdrawiam .

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. mi się bardzo podoba idealny zestaw na co dzień :)

    ReplyDelete
  62. prosto. bardzo ladnie :3 boska koszula :D

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. czytam bloga Luu niech zgadne jutrzejsza neispodzianka to ze ona napisze u ciebie posta tematycznego ? <3 <3 <3

    ReplyDelete
  64. ślicznie wyglądasz, tez bardzo lubię sheinside :)

    ReplyDelete
  65. kupić koszulę z myślą o tym że żeby ją założyć potrzebujesz jeszcze masę innych rzeczy to głupota. lepiej przed kupnem czegoś od razu obmyśl z czym to będziesz nosić. unikniesz wtedy niepotrzebnych rzeczy w szafie.
    i te brązowe rurki, nie do końca komponują mi się z tą koszulą. po prostu zestawienie kolorów nie do końca mi pasuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale te rzeczy, które potrzebuję będą mi potrzebne rownież do wielu innych stylizacji. ;) Dziękuję za opinię.

      Delete
  66. Zazwyczaj zwyklaki mnie nie zachwycają, ale
    gdy widzę katanę zawsze jestem na tak! Rurki
    skojarzyły mi się z jesienią, ale nie jest źle :)
    Białe trampki są na mojej liście must have,
    ile dałaś za swoje?
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    ReplyDelete
  67. Jaka jesteś śliczna ! ;o



    Zapraszam.

    http://messistka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Śliczna ta stylizacja, moim zdaniem czasami taka prostota jest o niebo lepsza od przepychu ;)

    ReplyDelete
  69. uwielbiam takie zwyklaczki :)

    ReplyDelete
  70. Fajny zestaw, ale na taką pogodę albo chociażby LATO? Naprawdę nie było ci gorąco?
    + Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe, pięknota z ciebie ;)

    ReplyDelete
  71. Chciałabym tak wyglądać : D Bardzo ładny zestaw ^ ^
    Pozdrawiam serdecznie : )

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Hej :) świetny blog. bardzo ładne zdjęcia :) zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete
  73. Taka ładna jesteś, a tak się postarzasz i sobie urodę niszczysz makijażem. Wiem, że to Twoja sprawa czy się malujesz, czy też nie, ale musiałam to napisać, bo aż mnie serducho boli :D Bardzo fajny blog, pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja tak czuję się dobrze ;)
      Dziękuję ;*

      Delete
  74. Śliczna stylizacja . . ta koszula jest boska <33 !

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Zwykle niezwykle :) Stylizacja prosta ale jak super wygląda :)
    Bardzo podoba mi sie jak prowadzisz bloga :)
    Z chęcią poczytam więcej notek i dodam do obserwowanych :))

    ReplyDelete
  76. Fajnie że dostajesz te rzeczy to takie ekscytujące że np.przychodzisz wieczorem do domu i widzisz paczkę <3
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  77. Pierwsze zdjęcie jest prześliczne!
    Pozdrawiam Cię, Jessika! :)

    ReplyDelete
  78. Stylizacja niby prosta, ale ma w sobie coś ciekawego! Bardzo przyjemnie się na Ciebie patrzy + pewnie słyszałaś to już nie raz, ale masz niesamowite oczy. :D
    http://kiyooteru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. No i niby takie zwykłe ubrania, a zestaw wygląda ślicznie:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*