Zmienna pogoda

Tuesday, August 13, 2013

Cześć wszystkim. Teraz zaczyna się etap, kiedy pogoda jest naprawdę bardzo zmienna. Raz deszcz, raz słońce. Zimno, ciepło. Pokręcona pogoda, przez co wychodząc np. rano nie wiadomo czego możemy się spodziewać za kilka godzin. Ogólnie dzisiaj moja ulubiona blogerka Ankyls była w Toruniu, czyli dosyć blisko mnie, a ja nie mogłam jechać. Bardzo bym chciała, ale nie zdążyłam w jeden dzień ogarnąć autobusów i kogoś kto by ze mną pojechał. Mam nadzieję, że jeszcze natrafi się taka okazja! Oby! Bardzo na to liczę! 


Poza tym moja lista 'Must have' naprawdę powoli się skraca! ;) Wczoraj obudził mnie kurier z dwiema rzeczami z listy, a dzisiaj gdy się obudziłam czekała na mnie paczka z Romwe.com oraz paczuszka od giantvintage.com! Bardzo się zdziwiłam zawartością! ;)
 

6 par okularów! ;) Niebawem je przedstawię w outfitach. ;)
* Za tymi czerwonymi kryje się jedna para* ;)

Bardzo dziękuję giantvintage.com!
A koszula na dzisiejszych zdjęciach właśnie pochodzi z romwe.com! Możecie w całości ją zobaczyć w liście 'Must have' oraz niebawem w mojej stylizacji. :)

Miłego wieczoru!
PS. Widział ktoś w nocy spadające gwiazdy?! ;) Ja niestety, ale w sumie nie wypatrywałam za nimi. ;)

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. bardzo fajne rzeczY!
    zapraszam do mnnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie! Ja nie widziałam spadających gwiazd bo cały dzień byłam w aucie. Dziwne ;3 I były moje urodziny które spędziłam na pogrzebie wujka ;c
      Super blog xd

      Za każdą obserwację się odwdzięczam
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. na pewno uda Co się z nią kiedyś spotkać :)

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Świetne okulary :)

    ReplyDelete
  4. U mnie tak samo jest strasznie zmienna pogoda... + Ja też nie wypatrywałam za spadającymi gwiazdami! :)
    Pozdrawiam.

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ale Ty jesteś piękna ! *.*
    świetne okulary, ja też bym się starała wybrać na spotkanie, gdyby Ankyl była niedaleko :D

    ReplyDelete
  6. Ja również nie widziałam spadających gwiazd ;)
    Ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  7. Ja widziałam jedną i pomyślałam życzenie :)
    ładne okularki :)
    ja też mieszkam bardzo blisko Torunia :D

    ReplyDelete
  8. śliczna koszula :)
    dzisiaj wpadłam po raz pierwszy i chyba zostanę na długo.
    pozdrawiam <3

    ReplyDelete
  9. :c nie nawidzę zmiennej pogody :c

    ReplyDelete
  10. Tez nie widziałam spadających gwiazd.
    Śliczne masz Oczy *.*

    http://olaaaxdd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczna koszula.Jaka ty jesteś śliczna.Fajne okulary :)

    ReplyDelete
  12. Ale masz fajnie jako blogerka, że otrzymujesz te rzeczy ^^ Można pozazdrościć xD

    ReplyDelete
  13. nie widziałam :c CHMURY BYŁY -.-

    ReplyDelete
  14. cudowna koszula i okulary :)

    ReplyDelete
  15. Nie lubię takiej pogody ;( Świetne rzeczy ;)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ojeje. Jak fajnie. Ale czemu aż tyle par okularów. Zamawiałaś 6 par czy co.? :))

    ReplyDelete
  17. fajna że kolekcja sie powiększa

    ReplyDelete
  18. Nic straconego, na pewno niedługo znów nadaży się okazja spotkać Anię :)

    ReplyDelete
  19. wow zazdroszczę tych okularów :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja tez nie widziałam spadających gwiazd :<<

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Śliczne zdjęcia!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja leżałam w nocy ok. 2 godzin na balkonie pod kocem i udało mi się zobaczyć jedną. :) To i tak dobrze, bo było na dworze bardzo pochmurnie. ;d

    ReplyDelete
  23. śliczne to pierwsze zdjęcie <3

    ReplyDelete
  24. Wow! Świetne okulary dostałaś! :)

    ReplyDelete
  25. Nie widziałam spadających gwiazd :c Cudowna <3

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. U mnie taka sama pogoda ;/

    ReplyDelete
  27. lubię bloga Ani, Toruń również :)

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia i wspaniałe okulary :)

    ReplyDelete
  29. ale z ciebie ślicznotka :*

    ReplyDelete
  30. Okulary są super !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczna koszula . . mi najbardziej podobają się czerwone i białe okulary :3

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. ale ty śliczna jesteś :)

    ReplyDelete
  33. Te pierwsze okulary są świetne ;3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. o rany. 6 par? :D w życiu tyle nie miałam hah :D

    ReplyDelete
  35. ładniej ci w przedziałku na środkuu ;pp

    ReplyDelete
  36. ojeju ;3
    Zazdroszczę ;) Świetnie wyglądasz :3

    ReplyDelete
  37. Też lubię Ankyls ♥ Świetne rzeczy *-* Też chcę dostać tyle okularów ;3

    Jeśli masz czas to wpadnij :)
    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ślicznie się malujesz :))

    ReplyDelete
  39. ale masz świetne oczy! *.*

    ReplyDelete
  40. Też lubię Ankę i jej bloga :)

    ReplyDelete
  41. Świetne są te okulary ;)

    http://weronika-bloq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciu, tak pozytywnie!

    ReplyDelete
  43. Spadających gwiazd było strasznie dużo bynajmniej u mnie zobaczyłam aż 11 :P

    A okulary świetne mmm...

    ReplyDelete
  44. Po raz pierwszy w tegoroczne wakacje było mi zimno.

    ŚLICZNIE WYGLĄDASZ ! :)

    ReplyDelete
  45. Moja kochana Jessica *.*
    Ja marzę aby ciebie spotkać!
    Nie wybierasz się czasem do Ostrowa ? hahaha ;*
    Śliczne zdjęcia! Fajne okulary. Zapraszam do mnie:
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha może kiedyś! ;)
      Jak nie, to Ciebie zapraszam do Świecia lub okolic! ;)

      Delete
  46. ANKYLS! <3 Uwielbiam ją. *.*

    ReplyDelete
  47. fajnie tak dostać z rana paczuszkę. *u* Hahs. Ślicznie wyglądasz. No i trzymam kciuki za Twoje spotkanie. ;)
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. fajne te okulary:)
    a pogoda bardzo zmienna

    ReplyDelete
  49. Śliczne zdjęcia, okulary i kurtka ... Cała jesteś śliczna <3 A na zdjęciach wyglądasz bosko :P :* Jestem twoją fanką <3

    ________________________________________________________________________________________________
    http://dusia-dusiaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ta pogoda jest pokrecona ._. Rano pada popoludniu jest goraco :c :D

    ReplyDelete
  51. Jeju ale masz piękne rzęsy .!:) Pozdrawiam :)
    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Po co zamówiłaś TYLE par okularów przeciwsłonecznych jak się wakacje kończą ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okulary można nosić również jesienią jak i zimą! ;)

      Delete
    2. tak wiem dlatego napisałam TYLE :) bo w pozostałe pory roku nie używam ich aż tyle jak latem^^

      Delete
  53. super okularki :3 + obserwuje i liczę na rewanż welcome-in-my-livee.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Niestety ja tez nie widziałam gwiazd :(
    Koszula jest prześliczna !
    Zapraszam do mnie wonderland-yolo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  55. Czytam Twojego bloga już od dłuższego czasu, a dopiero teraz zauważyłam, że mieszkamy tak niedaleko siebie, hah ;D Ja mieszkam w Chełmnie :)

    Obserwuję i zapraszam!
    everything-about-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. O kurczę, ale masz śliczne oczy! *o*

    ReplyDelete
  57. śliczna jesteś, koszula też :)

    ReplyDelete
  58. Łał, sześć par okularów naraz... A ja mam ogólnie tylko jedną:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  59. Twoje oczy są śliczne!Blog też fajny.Dołączam do obserwatorów




    Zapraszam do mnie ;)
    ew-ewel.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Na gwiazdy się niestety nie załapałam. Pomimo brutalnego tarmoszenia mej drogiej siostry, wciąż trwałam w nieprzyzwoicie głębokim śnie. ;)
    Fajny, ciekawy i ładnie zorganizowany blog!
    Muszę dodać, że śliczna z Ciebie dziewczyna ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    http://pierwszy-motylek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Super okulary ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Naprawdę zazdroszczę Ci urody. Według mnie mogłabyś być modelką *.* Masz piękne , wielkie paczadełka które ślicznie eksponujesz makijażem :) jestem na tym blogu pierwszy raz , i wiem o tobie tylko tyle że jesteś baaardzo ładna :) Napewno nie ostatni raz tutaj jestem :* no i pewnie dowiem sie z czasem conje co ;)

    ReplyDelete
  63. Ale szczęściara, jak ja bym chciała zostać obudzona przez kuriera paczką z okularami ... uwielbiam :). Bardzo fajna notka, mam nadzieję, że niedługo pokażesz wszystkie zakupione must haves, bo trochę się gubię :). Koszula wydaje się być naprawdę w porządku, no i to zapięcie pod samą szyję- hit lata.

    ReplyDelete
  64. a Ankyls mieszka sobie z moim mieście :))

    ReplyDelete
  65. Ja raczej listy must havów nie robiłam, niemniej twojej można pozazdrościć. Ale z ciebie pięknota!

    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Całkiem fajny design:) Pozdrawiam serdecznie

    Here is my blog ... promuj strone

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*