Z telefonu

Friday, August 16, 2013

Cześć wszystkim! Wczoraj totalnie nie miałam ochoty nawet na chwile ruszać aparatu. Nie wiem, jakoś telefon w zupełności mi wystarczał. Choć wiem, że Wy wolicie dobrą jakość zdjęć, a właśnie takimi zdjęciami z telefonu pokazuję Wam moją codzienność "od kulis". Są to spontaniczne fotki nie wybierane z najlepszych. ;) Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło. Wstałam o 11 jakoś, czyli to zdecydowanie dla mnie wczesna pora. Później weszłam na laptopa i nim się obejrzałam byłam już spóźniona na wyjście z kolegą, przez co było sporo komplikacji bo musieliśmy się szukać a mi siadł internet i powoli siadał telefon..
Tak czy siak w końcu się udało i spędziłam naprawdę miły dzień. Nawet wieczorem wybrałam się na spacer z psem i zapewniłam mu trochę rozrywki. Co prawda przyszliśmy styrani ale było warto. ;)
 
Jeśli kogoś z Was interesuje co miałam na sobie...
Sweterek - Pimkie (?) | koszula - sheinside.com | spodnie - zlz.com | okulary - giantvintage.com | trampki - ibuciki.pl | torebka - wilady.pl
(Tak, koszula jest z mojej listy 'Must Have'! Kocham ją!) 

Co do jakości zdjęć z tego telefonu jestem zdecydowanie bardziej zadowolona niż z htc. Oraz co najważniejsze robi szybko zdjęcia przez co mogę zdjęcie robić w każdej chwili, a z htc niestety tak nie było... czasem bardzo późno reagował, do tego robił rozmazane zdjęcia nawet przy najmniejszy drgnięciu ręką. Generalnie moja skromna Nokia 500 sprawuje się naprawdę dobrze, świetnie się na niej pisze, choć pierwszego dnia strasznie marudziłam. Wiadomo, nie jest to IPhone, ale daje radę! ;)
____________________________________________
Na koniec jeszcze pragnę dodać, że za wszystkie meile z poradami bardzo dziękuję. Cieszę się, że chcecie mi zaufać i podzielić się ze mną swoimi problemami. Obiecuję, że pomogę! Wyczekujcie na odpowiedzi ode mnie. Obecnie mam jeszcze do odpisania na kilkadziesiąt problemów, więc chwila cierpliwości! 
Tutaj też zaapeluję - Jeżeli masz jakieś problemy, nie chodzi tylko o blogowe problemy, wszystkie problemy, z których nie macie się wyżalić nikomu, możecie pisać na mojego meila : jessikachincza@o2.pl
Wszystkie wiadomości pozostaną między nami! Jeżeli się obawiacie możecie wysłać anonimowego meila. :)

Miłego dnia kochani!

You Might Also Like

92 KOMENTARZE

  1. Replies
    1. Fajne <3 Czym robisz zdjęcia?
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. prześliczna koszula :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. lubie takie mixy. :) cudowna koszula. ♥

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia. Dobrze, że zrobiłaś taki post o swojej codzienności. Ślicznego masz psiaka.

    Interesuje się fotografią a na moim blogu znajdziesz moje prace (zdjęcia)...zapraszam :)
    http://margaret-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ta koszula jest śliczna <3

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Super! A zdjęcia są bardzo fajne. ^^ ;**
    Zapraszam! lovefashionshoppinglove.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. To bardzo miłe z Twojej strony, że pomagasz innym. Jesteś popularna i rozpoznawalna więc mogłabyś założyć nawet jakąś akcję. :)

    ReplyDelete
  8. śliczna stylizacja! :)
    ________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. słodziak z twojego pieska :*

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny pomysł z pokazaniem tego, jak spędzasz dnie :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajny mix zdjęć. :)

    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia ! :)

    ReplyDelete
  13. fajne zdjęcia :) i śliczna koszula ;3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Robi na prawdę świetne zdjęcia :)
    Moim marzeniem jest abyś kiedyś Jessiko wpadła na mojego bloga, była bym na Maxa szczęśliwa! diaryforcreative.blogspot.com. Jest nowy post z Hiszpanii <3

    ReplyDelete
  15. JEJ!!Masz śliczeego pieska *.*

    Kocham Twój sweter ;)

    ZAPRASZAM:
    magdas-bloog.blogspot.ocm

    ReplyDelete
  16. ja lubię takie posty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post

    ReplyDelete
  17. bo ta natalia sprzedała ci zapsuty telefon....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jasne ;D
      Chyba ja miałam ten telefon, nie Ty ;)

      Delete
  18. Ja uwielbiam takie zdjęcia! ;**

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Miłego dnia dla Ciebie również :3
    Uwielbiam tą torebkę! ♥

    ReplyDelete
  20. Ale śliczna koszulka! Też jak mi się nie chce aparatu wyciągać to robię zdjęcia telefonem. Co prawda jakość ma beznadziejną, ale to znacznie szybszy sposób na jakieś spontaniczne fotki.

    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja tam lubię oglądać zdjęcia z telefonu :D są takie spontaniczne :D

    ReplyDelete
  22. swietna koszula :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjątka . . uwielbiam takie Mixy <3

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Też miałam Nokię 500, ale niestety.. utopiłam ją w morzu, haha
    Zdarzają się takie rzeczy, niestety.
    A przyznam, ze była naprawdę fajna <3
    Ja takie spontaniczne zdjęcia z telefonu lubię właśnie najbardziej <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. boska koszulka!
    http://parabitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. jeju dlaczego ty musisz by tak ładna? <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny mix :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Super ten mix zdjęć, jakość jest nawet dobra. :)) :

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. slicznie jak zawsze :)
    też wstalam o 11 ale dla mnieto dosc pozno :/


    zapraszam,nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładny blog, a ty bardzo ciekawie piszesz - aż miło się czyta :)

    Obserwuję i liczę na rewanż --> kinderkowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Takie zdjęcia są najlepsze ;D

    ReplyDelete
  32. Hej zostałaś nominowana do Liebster Blog Award

    http://diamonds-diaaamonds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. uroczego masz pieska!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Bardzo fajne zdjęcia ;3
    Masz ślicznego psiaka *-*
    Pozdrawiam!

    http://marta-and-magda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładne zdjęcia:)
    zapraszam do siebie:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Przepraszam że piszę tu na temat notki którą pisałaś u Lucy, ale niestety nie posiadam bloga ani konta google i innych a u Lucy nie da się pisać z anonima. No więc szczerze wątpię żeby hejterzy przestali nękać niewinne osoby. Wiem co mówię, bo jakieś 5lat temu przez 2 czy nawet 3lata nękali mnie. Nie, nie przez internet, ale w prawdziwym świecie. Zamknęłam się w sobie, codziennie płakałam. Byłam tak strasznie zrozpaczona, nie miałam już siły. Jednak po tych 2 albo 3 latach wszystko minęło. Teraz mam 17lat i jest lepiej, mam normalne życie, ale nadal jestem cicha. Choć nie tak bardzo jak wtedy. Wiem że długo to trwało, ale z pomocą mojej mamy i przyjaciółki dałam rade! Od pewnego czasu próbuję pomagać osobą, które mają podobne problemy co ja. Oczywiście w miarę moich możliwości. Mam nadzieje że więcej osób będzie pomagać, że więcej osób będzie robić wszystko żeby hejterów eliminować! Teraz tylko za to dziękuje mojej mamie i przyjaciółce <3
    Pozdrawiam serdecznie, Ola.

    ReplyDelete
  37. fajne zdjęcia :)

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia są wspaniałe *-*
    Miłego także ! :D

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Śliczne zdjęcia :3

    http://www.sheinside.com/Beige-Lace-Belt-Pleated-Dress-photo-10903.html --- Patrz ^^ Jesteś na SheInside ^^

    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    yayallyyay.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ja niestety nie posiadam aparatu,który robiłby lepsze jakościowo zdjęcia niż telefon,więc posługuję się właśnie nim.Co prawda nie są jakieś świetne i o wiele bardziej wolałabym dysponować czymś lepszym,ale od biedy może być :)

    ReplyDelete
  42. piszesz jeszcze listy? : >

    ReplyDelete
  43. Bardzo fajne fotki! Zdjęcia z telefonu też mogą być świetne. :)

    ReplyDelete
  44. Takie zdjęcia są super.
    A koszula jest boska, chyba na nią zapoluję :)

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. ja lubię takie zdjęcia są takie naturalne bez pozy :)
    dobrze że spotkałaś się z tym kolegą i wyszłaś z psem który jest słodki:)

    ReplyDelete
  46. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, a dosc dlugo sama pisze.. no ale lepiej pozniej niz wcale. Bardzo fajny blog, sliczna z Ciebie dziewczyna a te oczy to masz przepiekne!:O obserwuje ;> wpadnij kiedys do mnie.

    ReplyDelete
  47. Ja nie mogę spać do 11, mogę o tym tylko pomarzyć ;c Mam jakieś kłopoty ze snem ostatnio... Fajny mix! ♥

    ReplyDelete
  48. Zdjęcia *-*
    Obserwuje,liczę na rewanż ; )

    http://olaaaxdd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Jeju , kocham cię czytać <33
    śliczne zdjęcia ^^
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. aj tam, zdjecia z telefonu i bardzo fajne, nie sa sztuczne, super ;D

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. No telefon jest bardzo przydatny. :) Szczególnie ze względu właśnie na funkcję aparatu. Zawsze pod ręką, mały.
    A co do jakości to trzeba przyznać, że te nieco starsze modele komórek robiły zdecydowanie lepsze zdjęcia, choć mój telefon w odpowiednich warunkach też daje radę. :D

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Zazdroszcze Ci tego ze masz jeszcze 2 tygodnie wakacji.. ja w poniedzialek do szkoly ide :/ ciesz sie ze w ogole dogadujesz sie z ludzmi jakos przez telefon bo moj telefon zwariowal i widac 1/4 ekranu :/

    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://recenzja-kosmetyka.blogspot.no/
    Znajdziesz tak recenzje roznych kosmetykow jakie posiadam w moim arsenale. Mam nadzieje ze odwiedzisz, przeczytasz i zostawisz po sobie slad :)

    ReplyDelete
  53. Jaki słodki ten piesek! :3

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Replies
    1. Całościowo, świetny blog!



      Obserwuję i liczę na to samo. :D

      andziawes.blogspot.com

      Delete
  55. Jestem ze Swiecia i bardzo lubię Twój blog. Choć myślę,ze sie znamy nawet z widzenia to jest mi trochę wstyd z Toba porozmawiać. Ale chce Ci dać do zrozumienia zebys wiedziała,ze w swoim mieście również masz czytelników którzy Cię wspierają i nie przejmowała się złymi komentarzami bo naprawdę dajesz rade :) Trafiłam na bloga przypadkiem z innego bloga i się milo zaskoczylam,ze znajoma twarz. Oby tak dalej :) może kiedyś się spotkamy,ale jeszcze mam obawy tym bardziej,ze jestem starsza :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, od początku bloga trafiłam chyba na trzech czytelników ze Świecia bądź czterech. Tak to są moi znajomi i po prostu znają mojego bloga i czytają. ;) Jeśli kiedyś mnie spotkasz śmiało podejdź! ;) Nie gryzę. ;)
      Również pozdrawiam1 ;)

      Delete
  56. słodki piesek, boski ootd :)

    only-blue-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Fajne zdjęcia :) Słodki piesek :3 Koszula świetna!!
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. ile twoja komórka ma pixeli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5, ale naprawdę robi dobre zdjęcia nawet gdy na dworze jest już ciemno zrobi widoczne zdjęcia ;)

      Delete
  59. Fajne zdjęcia, takie właśnie spontaniczne ;) Śliczna stylizacja, pokażesz ją jeszcze w okazałości?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tę koszulę na pewno zaprezentuję jeszcze. ;))
      Bo głównie w oczy rzuca się właśnie ona. ;)

      Delete
  60. Czasami też wystarcza mi aparat w telefonie,ale jak na złość mi się zepsuł i muszę oddać do naprawy :c Co dziwne sam aparat mi się zepsuł,a nie telefon.Ah to moje szczęście...
    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  61. Super koszula ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Super koszula ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Zakochałam się w Twojej koszuli :)

    ReplyDelete
  64. Super blog :)
    Słodziutki piesek jak się wabi :)) ??
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  65. Lubię takie sklejanki :)

    ReplyDelete
  66. Świetny mix zdjęć ^^ Wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  67. Świetny blog! Jest jednym z moich ulubionych :)
    btw. świetna koszula !^^

    ReplyDelete
  68. Świetny blog ! :)
    Już leci obserwacja :>
    A może mój blog ci się spodoba Zapraszam -
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. piękna koszula na zdjęciu na dole :)

    ReplyDelete
  70. JESTEŚ W POŚCIE : http://zuzia-zuziaaa.blogspot.com/2013/08/lista-ulubionych-blogow.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*