Z czym kojarzy Ci się Anglia? - Konkurs!

Wednesday, August 28, 2013

Cześć kochani ♥ Wpadam do Was z kolejną niespodzianką, mówiłam że trochę ich będzie. To już trzeci konkurs w ostatnim czasie. Ale czeka na Was jeszcze kilka! ;) 
 Tym razem nie będzie to loteria, ale konkurs, by było trochę ciekawiej. Przynajmniej każdy się może wykazać i nie wygra losowy zwycięzca. ;)
 A do wygrania zestaw prosto z Anglii! ;)

Warunki konkursu:
- zostań publicznym obserwatorem mojego bloga,
- zostań publicznym obserwatorem bloga fashioncarolinna.blogspot.com,
- polubić mój profil na facebooku -KLIK-
- w komentarzu pod notką, napisz e-mail oraz imię i pierwszą literę nazwiska, a następnie odpowiedz na pytanie:
Z czym kojarzy Ci się Anglia?
*10 września ogłosimy wyniki* - wybierzemy najciekawszą odpowiedź.
POWODZENIA!

_______________________

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Agnieszka J.
    agajoniak@gmail.com

    Anglia kojarzy mi się z przecudnym brytyjskim akcentem, czerwonymi budkami telefonicznymi, dobrymi zespołami i niezwykłą uprzejmością

    ReplyDelete
  2. Anglia - miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego nigdy nie ma i nie będzie w Polsce. Niezwykłe krajobrazy i widoki powodują to, że co raz bardziej mam chęć ją odwiedzić! Kiedy myślę o tym miejscu w głowie widzę całą masę czerwonych autobusów jeżdżacych po szerokich ulicach Londynu. Kojarzy mi się z dobrymi uczelniami, a także ludźmi, którzy akceptują siebie takimi jakimi jesteśmy. Anglicy są bardzo otwarci na nowych znajomych i to w nich lubię. :)

    andzelikap1310@gmail.com
    Andżelika P.

    ReplyDelete
  3. E-mail: ankais@onet.pl
    Ania Z.
    ------------------
    Anglia na pewno kojarzy mi się z kolorem czerwonym. Czerwone butki, czerwone autobusy. Później jest herbata, którą często piją Brytyjczycy. Kolej na zabytki: pałac Buckingham, London Eye, Big Ben, Cambridge Theatre, Chelsea Bridge, London Bridge, Royal Albert Hall, Tower Bridge,Tower of London, pałac Westminsterski i Madame Tussauds. Później czas na dobre uczelnie czyli Oxford i Cambridge. Anglia kojarzy mi się z bardzo dobrną muzyką czyli: The Beatles, Roling Stones. Z słynnym metrem (jeśli jest w Londynie to można zauważyć, że londyńczycy nie stoją na ruchomych schodach tylko biegną :D). Muszę wymienić genialne parki, które są zawsze zadbane i świetne widoki. Anglia kojarzy mi się z szarym niebem, deszczem i zimy bez śniegu :c. Nie zapominając o monarchii, czyli królowa Elżbieta, książę William i księżna Kate. Na końcu mogę dodać, że Anglia kojarzy mi się z moimi marzeniami i lepszym życiem.

    Tekst lekko nieogarnięty, ale co tam ;p

    ReplyDelete
  4. aleksandra.pek1@gmail.com
    Aleksandra P.
    Z czym kojarzy mi się Anglia?
    To jest pytanie idealnie dla mnie, bo uwielbiam Anglię i wszystko co jest z nią związane, ale na temat Anglia kojarzy mi się przede wszystkim z oryginalnym stylem, który nie jest spotykany nigdzie indziej. Chodzi mi tutaj o te wszystkim znane piętrowe autobusy, czerwone skrzynki na listy, ulice gdzie się jeździ po lewej stronie. Kojarzy mi się także z przeróżnymi narodowościami jakie tam można spotkać idąc chodnikiem. Nie tylko Anglicy tam mieszkają, ale i mnóstwo polaków, pakistanów, chińczyków, indian, a nawet eskimosów. Anglia także mi się kojarzy z fryzurami jakie noszą tam typowe angielki, a mianowicie te 'duże fryzury' natapirowane włosy i ułożone w idealny sposób, że zawsze pięknie wyglądają. I ostatnią rzeczą kojarzy mi się o wiele mniejszy rasizm niż w Polsce, bo nikt tam nie patrz źle na osobę, która się inaczej ubiera niż inny, czy ma inny kolor skóry. No wiec to na tyle ;)

    ReplyDelete
  5. Aneta T
    anettxx733@gmail.com

    Anglia.. hmm Anglia kojarzy mi się przede wszystkim z czerwonymi autobusami (chcę się takim przejechać, od kiedy przeczytałam o Błędnym Rycerzu w Harrym Potterze ^^), najlepszą herbatą na świecie, której wypicie chociaż jednej filiżanki znajduje się na jednym z czołowych miejsc mojej listy "To Do Before I Die". Kojarzy mi się z wieloma miejscami, które chciałabym zwiedzić, zobaczyć. Big Ben, Tower Bridge. Chciałabym kiedyś spędzić leniwy dzień na kocu nad Tamizą. Ha ha, wiem, że to głupie, ale czasem wyobrażam sobie, jak próbuję rozśmieszyć strażników przed Pałacem Buckingham xd Tych wiesz, tych z tymi wielkimi czapkami xd Chciałabym.. nie wiem czemu, ale chciałabym kiedyś studiować w Anglii, w końcu znajduje się tam wiele renomowanych uczelni. I mieć dostęp do tych wszystkich ciuchów, które noszą gwiazdy pochodzące stamtąd *.* Anglia kojarzy mi się z czystymi i dużymi parkami, lepszym życiem, ale też z... legendą o królu Arturze, ze świetną historią i bogatą przeszłością. Z różnorodnością.

    ReplyDelete
  6. Weronika O
    weronika81210@wp.pl

    Z CZYM KOJARZY MI SIĘ ANGLIA?

    Pewnie jak każdemu- czerwone, dwupiętrowe autobusy,
    Duże sklepy, budynki, mieszkania- luksusy,
    Kolejnym skojarzeniem są czerwone budki,
    Mosty, na których przyczepia się kłódki,
    Z inną walutą, dokładniej dolarami,
    Z wielkimi galeriami, wielkimi sklepami,
    Z dużymi jak filmach, szkoły z szafkami,
    Do których chodzi się z mundurkami,
    Kojarzy mi się także z wieloma dzielnicami,
    Z długimi, szerokimi, ruchliwymi ulicami,
    Na pewno każdemu z tą flagą popularną,
    Z charakterystycznymi autami, taksówką czarną,
    Z kierownicą w samochodzie po prawej stronie,
    Z Williamem, Kate, Królową Elżbietą w koronie,
    Z London Eye, Big Benem, dużymi budowlami,
    Z daniami z ryb, narodowymi potrawami,
    Z dobrą muzyką i z wielkimi balami
    A najbardziej? Z MOIMI MAARZENIAMI.

    Mogłabym wymieniać nieskończenie :D Zawsze marzyłam, aby pojechać do Anglii <3
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. justynas@opoczta.pl
    Justyna Ś
    Anglia kojarzy mi się z niezwykłymi budkami telefonicznymi ;)

    ReplyDelete
  8. Patrycja K., email - patrycjakarpik@gmail.com
    Od dawna obserwuję oba blogi oraz Twojego fanpage. :)
    Z czym mi się kojarzy Anglia?
    Z pięknymi osiedlami, w których stoją co kawałek takie same domy/kamienice. Z ludźmi którzy przechadzają się po drogach w płaszczach z parasolami w ręku, z szerokimi samochodami i klaksonem wyjącym co chwilę. Myślę, że z tym mi się kojarzy piękna Anglia. :)

    ReplyDelete
  9. meamazingbear@gmail.com
    Wiktoria W.

    Anglia to miejsce dla każdego. Dlatego kojarzy mi się z tolerancją, ludźmi bez uprzedzeń. Na ulicach możemy spotkać prawdziwych Brytyjczyków, ale również Polaków, Muzułmanów, czarnoskórych, Francuzów, Japończyków, Chińczyków, Azjatów (ogólnie mówiąc ludzi z całego świata).
    UK kojarzy mi się również z czerwonymi, dwupiętrowymi autobusami, czerwonymi budkami telefonicznymi, królową i całą rodziną królewską wraz z "Royal Baby", Oxford Street, Big Benem, London Eye, London Underground oraz samym Londynem. Nie można nie wspomnieć o prawdziwie brytyjskiej deszczowej pogodzie i typowym angielskim śniadaniu - jajecznicy z bekonem :)

    ReplyDelete
  10. Kasia P.
    kasiaprusaczyk@onet.pl (a jak sie nie uda to kasiaprusaczyk3@gmail.com)

    Z czym kojarzy mi się Anglia ?
    Może tak: moim zdaniem, Anglia to jedno z najpiękniejszych miejsc które chciałabym zobaczyć. Zaczęła mi się bardziej podobać kiedy zaczęłam słuchać zespołu One Direction. Przede wszystkim kojarzy mi się z czerwonymi, dwupiętrowymi autobusami, nie wiem czemu. Wiele bym dała aby się takim przejechać! :)Następnie z wielkim młynem London Eye i Beg Benem. Muzeum figur woskowych jest zaskakujące i marzę o zdjęciu z którąś z figur. Kojarzy mi się również z herbatą z mlekiem i deszczową pogodą. Kiedy czytam jakieś blogi dziewczyn które mieszkają w Anglii i piszą jakie panują tam zwyczaje, bardzo im zazdroszczę. To piękny kraj i zrobię wszystko aby go odwiedzić.

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. aga4139@buziaczek.pl
    Agnieszka Ś.

    Anglia kojarzy mi się przede wszystkim z kolorem czerwonym. Czerwone autobusy,czerwone budki telefoniczne to moim zdaniem symbole Anglii. Kojarzy mi się też z deszczową pogodą i mundurkami w szkole.Big Ben,London Eye czy Londyńskie metro to miejsca które na prawdę warto zobaczyć. Anglia to przede wszystkim język Angielski który jest językiem który zna bardzo bardzo dużo osób na całym świecie. Anglia to też herbata o five o'clock.Jest tam też dużo pięknych i czystych parków po których spacery to sama przyjemność. Anglia kojarzy mi się też z tolerancją. Mieszkają tam ludzie z całego świata o różnych kolorach skóry czy różnycyh religiach. Większość osób tam mieszkających akceptuje swojego znajomego czy sąsiada.Anglia to też słynny na cały świat zespół The Beatles.Oxford street to ulica słynąca ze sklepów po której spacer to dla kobiety czy dziewczyny raj! Anglia kojarzy mi się też z królową i ślubem Williama i Kate o którym mówiono bez przerwy w telewizji. Właśnie z tym kojarzy mi się Anglia.

    ReplyDelete
  12. eks.tesco@gmail.com pierwsza literka: F
    Anglia kojarzy mi się One Direction :3

    ReplyDelete
  13. sonia_b@amorki.pl Sonia B.

    Z czym kojarzy mi się Anglia? Trochę tego dużo, ale przede wszystkim z Londynem. Można znaleźć w nim totalną mieszankę wszystkich ras świata oraz poznać ludzi z każdego państwa. Kojarzy mi się z cudownym, brytyjskim akcentem, który gdzieś tam powoli zanika wśród tego mixu emigrantów. Oprócz tego kojarzy mi się z zapachem fast foodów na ulicy, typowym angielskim sniadaniem w postaci smażonego bekonu, jajka, fasolki, pomidorów i pieczarek, a do tego zwykła, angielska herbata.
    Anglia kojarzy mi się masą turystów, autobusami wycieczkowymi, czerwonymi i piętrowymi, z metrem londyńskim, pociągami Virgin, starymi taksówkami, typowymi, starymi pubami z muzyką indie rock i TV, w którym lecą kolejne mecze Premier League. Anglia kojarzy mi się ze słynnymi zabytkami (Big Ben, Tower Bridge, London Eye itd.) oraz zielonymi zadbanymi parkami z leżakami i ludźmi odpoczywającymi na zielonym trawinku. Myśląc o Anglii przypominam sobie także mundurki szkolne angielskich uczniów oraz Harryego Pottera :), masa Starbucksów, Oxford Street i słynne butiki oraz supermarkety i małe sklepiki z pakowanymi kanapkami z grillowanym kurczakiem, rukolą, serem i jajkiem. Pamiętam tą trochę brudną Tamizę i jej zapach, bogate apartamenty z widokiem na City of London i na popularnego "Korniszona". Masa jest rzeczy, które kojarzą mi się z Anglią; nie można także pominąć jej monarchii - Elżbieta II, Karol i Kamila, zmarła Diana, Harry, William z Kate i ich syn. Pomijając pogodę londyńską, wiecznie spieszących się ludzi, biznesmenów i kobiet sukcesu to chyba wszystko. :)

    ReplyDelete
  14. one_life.one_size@op.pl
    Angelika K.

    Anglia kojarzy mi się z Big Benem, z Tower Bridge. Z ludźmi wielu narodowości. Z Elżbietą II i księciem Williamem.
    Anglia kojarzy mi się również jako centrum z wieloma fajnymi sklepami, jakich nie ma w Polsce, jak i dużymi, zielonymi parkami.

    Zapraszam do mnie ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. tusiek.96@wp.pl
    Paulina T.
    Moja odpowiedź będzie nietypowa, gdyż Anglia (ogólnie Wielka Brytania) kojarzy mi się z ludźmi z krzywymi zębami :D Ah ci Brytyjczycy ^^

    ReplyDelete
  16. littlerock1123@gmail.com Maja N.

    Anglia kojarzy mi się z całkiem innym życiem. W filmach czy serialach widzimy ponury, deszczowy kraj. Wcale tak nie jest. To, że dość często tam pada nie daje "prawa" do tego by mówić tak o Anglii. Jakbyśmy tam pojechali spotkalibyśmy bardzo życzliwych, miłych ludzi, którzy rozpromieniają ten kraj :))

    Powodzenia innym!

    ReplyDelete
  17. martakaldon@wp.pl
    Marta K.

    Z czym kojarzy mi się Anglia?
    Anglia to kraj, z którym wiążę sobie swoją przyszłość. Jest to również miejsce, gdzie mieszka mój tata. W przyszłości chciałabym wyjechać do Birmingham, do niego i w poszukiwaniu pracy.
    Oczywiście, ze Anglia kojarzy się z Londynem.. Big Ben, czerwone budki telefoniczne, autobusy, rodzina królewska... wszystko to, to oznaka Londynu, jak i Anglii. Jednak dla mnie ten kraj to coś więcej. Jest to moje marzenie. Prowadzę bloga na ten temat, uczę się języka, aby móc się tam dobrze dogadać. Czytam o wszystkich ciekawych miejscach, o tym, co warto tam obejrzeć, jak zdobyć pracę itp. Od kilku lat zbieram na obóz językowy.
    Chciałabym zobaczyć Big Ben'a, 'przejechać' się London Eye, odwiedzić Muzeum Figur Woskowych, zrobić zakupy na Oxford Street, pójść do oryginalnego Primarka... chciałabym tam mieszkać, ułożyć sobie tam życie.
    Anglia kojarzy mi się również z moimi idolami. Sama możliwość, że mogłabym być w miejscu, w którym oni kiedyś byli sprawia, że się uśmiecham.
    Chciałabym w końcu zobaczyć mojego tatę... i być tam z nim, bo wiem, że jestem jedyną osoba, jaka mu została.


    Odpowiedź krotka, ale po prostu nie wiem, jak mogłabym opisać moje uczucia związane z Anglią. Dla mnie wyjazd tam to cud, marzenie prawie nie do spełnienia... Ale marzenia ą po to, aby je spełniać :)

    ReplyDelete
  18. maggieeee29@gmail.com
    Magda P
    Anglia kojarzy mi się z
    czerwonymi autobusami z one direction
    z królową Elżbietą i niesamowicie wspaniałym klimatem :D

    ReplyDelete
  19. k.m.99@wp.pl, Karolina M.
    Z czym kojarzy mi się Anglia? Anglia kojarzy mi się w pewnym sensie z lepszym życiem, ponieważ tam ludzie jak i większość miejsc jest inna. Z tego co słyszałam od mojego brata, który tam mieszka ludzie w Anglii są bardziej sympatyczni i mili nawet dla obcych. Kiedy idziesz ulicą i uśmiechniesz się nikt nie będzie się dziwił tylko odwzajemni ten uśmiech, a w Polsce raczej ludzie by się dziwili. Jeśli chodzi o miejsca to ulice czy parki są bardzo czyste i zadbane. Wiele ludzi wyjeżdża tam też właśnie w poszukiwaniu pracy. Przede wszystkim Anglia kojarzy mi się też z Królową Elżbietą, czerwonymi autobusami, budkami telefonicznymi, czarnymi taksówkami, zespołem One Direction, London Eye, Kate i Williamem, a przede wszystkim z pięknem i Londynem. Czerwone autobusy, budki telefoniczne i czarne taksówki to coś z czym Anglia kojarzy się każdemu. Królowa Elżbieta oraz Kate i William czyli rodzina królewska. Zespół One Direction również kojarzy mi się z Anglią z racji tego, że jestem jego fanką i właśnie dlatego chciałabym odwiedzić Anglię. Londyn to bardzo popularne miasto w Anglii i wiele osób chciało by je odwiedzić właśnie z racji tego, że jest piękne, tak jak cała Anglia, ale o tym pisałam wyżej.
    Mogłabym tak jeszcze pisać w nieskończoność, ponieważ Anglia bardzo mnie fascynuje :)

    ReplyDelete
  20. ada.krakowiak@wp.pl Ada K.

    Anglia kojarzy mi się z czerwonymi dwupiętrowymi autobusami, wspaniałymi sklepami w Londynie, Big Benem oraz ich zwyczajem bardzo znanym nazywanym "five o'clock" :)

    ReplyDelete
  21. g0ci4@poczta.fm Ola K.
    z czym kojarzy Ci się Anglia? hmm. może to trochę dziwne, ale z tęsknotą, ze smutkiem i z mamą. moja mama od kilku lat mieszka w Manchesterze i zawsze jak pomyślę o Anglii to mi przykro, bo chciałabym być razem z nią.
    Byłam tam już kilka razy i kojarzy mi się jeszcze z takim porządkiem, ładem i jednakowym wyglądem (tak wyglądają tam uliczki z domkami). hm kojarzy mi się jeszcze z takim szacunkiem do ludzi, gdyż nie ważne jak kto wygląda ludzie się na niego krzywo nie patrzą, nie ważne z jakiego kraju pochodzi i jakiej jest orientacji, ważne że jest tam szanowany. można wyjść z domu nawet w piżamie, a i tak ludzie patrzą na Ciebie z obojętnością i to mi się w tym kraju podoba. Anglia kojarzy mi się po prostu z takim dużym szacunkiem.

    ReplyDelete
  22. ada.krakowiak@wp.pl Ada K.

    Anglia kojarzy mi się z czerwonymi dwupiętrowymi autobusami, Big Benem, wspaniałymi sklepami z ciuchami w Londynie, z deszczem bo bardzo często tam pada deszcz oraz z ich zwyczajem bardzo znanym nazywanym
    "five o'clok". Mam nadzieję że się podobało :)

    ReplyDelete
  23. smile@vp.pl
    Marta L.
    Z czym kojarzy mi się Anglia?
    Anglia kojarzy mi się głównie z Londynem, z wysokimi czerwonymi autobusami, którymi zawsze marzyłam pojechać, ze światem mody i najpiękniejszymi ubraniami o których marzę, z dużą ilością sklepów odzieżowych np. Primark, które pragnę odwiedzić, z Big Benem w Londynie, ze szczęśliwymi ludźmi, których pragnę kiedyś poznać, z najlepszymi blogerkami i vlogerkami.. Anglia to po prostu moje wymarzone miejsce zamieszkania. Kiedyś po prostu pragnę powiedzieć na głos "MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ!"
    _______________________________________
    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. pannajancia@onet.pl
    Weronika J.
    Anglia kojarzy mi się z niedawnym porodem Kate Middleton, którym żyła nie tylko Anglia, ale cały świat i oczywiście moja mama :D
    Ogólnie kojarzy mi się z rodziną królewską, co prawda Anglia nie tylko ma królową, ale oni są najbardziej znani :)

    ReplyDelete
  25. littlemarley@o2.pl
    Aleksandra J.
    Anglia kojarzy mi się z wieloma rzeczami, ale najbardziej z Keep Calmem a od niedawna z wyczekiwaniem na Royal Baby ;D Do tego od razu myśle o wyjeździe za kilka lat na wycieczke szkolną do Londynu ^^

    ReplyDelete
  26. Ola F
    fioletka21@interia.eu
    Może to banalne, ale Anglia kojarzy mi się z czerwonymi, dwupiętrowymi autobusami i z budkami telefonicznymi (w których podobno śmierdzi). :D

    ReplyDelete
  27. Maniunia12jess@wp.pl
    Marysia
    Z czym kojarzy ci się Anglia?
    Anglia kojarzy mi się z Londynem i budowlami w nim Buckingham Palace i St. paul catherdal's. Drużynami piłkarskimi i gwiazdami np:Victoria Becham. Jednak najbardziej Anglia kojarzy mi się z moda.:*

    ReplyDelete
  28. E-mail: aleksandra.morawa.official@gmail.com
    Ola M.
    Anglia kojarzy mi się z pięknem! Z dużymi, CZYSTYMI parkami, z mnóstwem sklepów z odzieżą, zróżnicowaną kulturą. Oczywiście nie może mi się nie kojarzyć z One Direction i brytyjską flagą, którą wprost uwielbiam! Anglia kojarzy mi się z Londynem, czerwonymi autobusami i budkami na telefon. Z muzeum figur woskowych. Kiedy ktoś mówi Anglia również na myśl przychodzi mi deszcz i ta pogoda, która tam panuje. Oraz z tymi wszystkimi zabytkami i atrakcjami.

    ReplyDelete
  29. Ja nie chcę brać udziału w konkursie, ale życzę innym powodzenia! :)
    ♥ blog

    ReplyDelete
  30. cathen@op.pl
    Karolina W.
    Anglia kojarzy mi się ze spokojem. Myślę, że pod tym względem do mnie pasuje. Nie tętni ona życiem, za co ją lubię. Myślę, że miło by mi się tam mieszkało, czytało spokojnie książkę w ogrodzie, popijało herbatkę. Nie ukrywam, że marzy mi się wycieczka do Londynu.

    ReplyDelete
  31. Iza K
    zgred@onet.com


    Anglia kojarzy mi się z :
    - Z pięknym krajem .
    - z lepszym życiem
    - z dużymi , zielonymi parkami *które są czyste
    - ze świetnymi sklepami
    - z mundurkami w szkołach
    - z czerwonymi autobusami

    ReplyDelete
  32. obserwuję obydwa blogi :P Fanpage lubię :3
    Anglia kojarzy mi się z ciekawą tradycją oraz big benem , i tower britch :) Jest to kraj z fajnym klimatem i zróżnicowanym stylem . Powstał w tym kraju zespół the beatles :D

    ReplyDelete
  33. Anglia kojarzy mi się z wieloma rzeczami. Pełno zabytków, budowli, które warto zobaczyć jak np. wieża św. Stefana (znana jako Big Ben), London Eye, Pałac Buckingham, różne kościoły. Anglia jest także krajem słynącym z tego, że jest jednym z nie wielu w Europie, którym rządzi królowa - Elżbieta II. Innymi rzeczami, z którymi możemy skojarzyć sobie Anglię to deszczowa pogoda, herbata, wiele sławnych gwiazd ( np. najpopularniejsi teraz One Direction i kiedyś The Beatles).

    agusia2511@op.pl
    Agnieszka C.

    ReplyDelete
  34. życzę powodzenia ;*
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. kara_zarowka99@wp.pl Karolina Ż.
    Anglia kojarzy mi się z: czerwonymi budkami telefonicznymi, j. Angielskim, Akcentem, żółtymi taksówkami, inną walutą, tymi ogromnymi autobusami, ze sklepem primark i naprawdę wieloma rzeczami bardzo chciała bym odwiedzić Anglię. Niestety nie stać mnie na to.
    http://blogipamietnikwjednym.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. julusiabuziaczek18@wp.pl
    Julia K.

    Anglia kojarzy mi się z Londynem- miastem, który dzień w dzień tętni życiem, na którego ulicach są małe butiki z biżuterią i innymi dodatkami, na których widnieje flaga Anglii. Kojarzy mi się także z moim wujem, który tam mieszka, i za którym bardzo tęsknie i bardzo kocham. Ludzie maszerują chodnikami, ulicami i uśmiechają się do Ciebie, są pełni pozytywnej energii, którą chcą Cie obdarować. Kojarzy mi się z piętrowymi autobusami, którymi zawsze chciałam się przejechać.

    ReplyDelete
  37. Anglia kojarzy mi się między innymi z czerwonymi autobusami, które są tak bardzo charakterystycznym znakiem Anglii na całym świecie. Jak i również z popołudniową herbatką, podwieczorkiem no bo jest to oczywiście tradycja prosto wzięta sprzed kilku wieków:) I oczywiscie nie zapominajmy tradyyjnym dniu wzietym prosto z kraju 'fish and chips' ryba i frytki. Mmmm..!

    Ania N. turnmyswagx@gmail.com

    ReplyDelete
  38. siemaeniu483@interia.pl
    Patrycja F.

    Anglia. hm co tu dużo mówić zawsze podobała mi się Anglia i całe UK ale jednak myślałam nad tym zeby tam kiedys nie wyjechac i nie zamieszkać ale zobaczymy ;)
    Kojarzy mi sięz tymi fajnymi czerwonymi autobusami piętrowymi na pewno :) są sliczne .
    W budkami telefonicznymi równiez czerwonymi. Z budkami z jedzeniem typu : Fish&chips, głównie fast foody ale normalne jedzenie gdzie nie gdzie mozna znalezc ;)
    Oczywiście z kulturą, z wykonawcami typu najbardziej znane One direction, ;)
    Jest tam dużo sklepów, duży wybór co dla dziewczyny jednak jest idealne :3
    Mundurki szkolne sa też bardzo fajne :) jak i wiele szkół, przerwy obiadowe kiedy mozna isc do domu najeść sie i wrocic lub zjeść w szkole oczywiście fast foody ;D
    Oczywiście :
    -Oxford :)
    London Eye - piękne *.*
    Czarne taksówki - są sliczne też oczywiście, lepsze niz w Poslce w sumie w Poslce nic fajnego niema wedlug mnie ale nie o tym mowa.
    Zespoły jak :
    - The Beatles
    - Roling Stones
    Słucham tej muzyki rzadziej niz kiedys ale nadal i jednak tam powstała prawdziwa muzyka :)
    One direction to raczej juz ta nowsza ;x ale nie będę nic mowic bo ich tez slucham ;)
    Kate i Williamem :/ Ciągle o nich mówią w Tv co już doprowadza do szału ale zazdroszczę tej Kate trochę :c
    z Iron Maiden także, zespół naprawdę dobry :)
    No i oczywiście zadbane miasta, nie tak jak w Polsce naśmiecone brudne itd, oczywiście nie wszędzie tam jest idealnie ale w większości ;)
    Hm, dobra praca, łatwo ją zdobyć,dobre zarobki nie tak jak w Polsce znowu ;/
    No i Cała Anglia jest według mnie super mam nadzieję ze kiedyś się tam wybiorę i do Londynu ;c
    No i to na tyle ale można by było wiece pisać , pozdrawiam :)
    Przepraszam za błędy z góry :c

    ReplyDelete
  39. lena1703@interia.pl
    Marlena M.
    Anglia przede wszystskim kojarzy mi się z bawarką *u*. Anglia kojarzy mi sie jeszcze z takim jednym wielkim teatrem, na ktorego scenie wystepuje kazdy mieszkaniec, nikt nie jest zapomniany, bo kazdy tam jest tak samo wazny tak samo traktowany, tak samo szanowany. Każdy odgrywa wazną rolę w tworzeniu calosci, całości doskonałej, dzięki kaemu z osobna.

    ReplyDelete
  40. hathil.love@gmail.com
    Agata W

    Z czym kojarzy Ci się Anglia?

    Hmmm.. Anglia kojarzy mi się przede wszystkim z pięknym krajem oraz wieloma niesamowitymi miastami, w szczególności z Londynem.
    To niezwykłe miasto znajdujące się w tym uroczym kraju przynosi mi na myśl wiele ciekawych budowli takich jak np: Big Ben oraz wiele czystych i zadbanych parków. Anglia to także niezliczona ilość sklepów z ubraniami, butami i przeróżnymi drobiazgami dlatego też uważam, że to idealne miejsce dla każdej kobiety.
    Anglia to także wiele ciekawych atrakcji oraz miejsca ciekawe do zwiedzania, a pierwsze co mi sie nasuwa to: lodon underground (metro), oxford street, london eye. W Anglii znajdują się także renomowane uczelnie takie jak:Cambridge czy Oxford.
    Anglia jest dla mnie bardzo ważna dlatego, że właśnie tam odkryto moich idoli czyli brytyjski boysband One Direction, który dzięki udziałowi w programie X Factor stał się sławny na cały świat. Lecz w Anglii już wcześniej słuchano i tworzono dobrą muzykę czego dowodem są The Beatles. Moim zdaniem głównymi znakami rozpoznawczymi tego kraju jak i jego stolicy jest ta deszczowa pogoda, czerwone autobusy, dobre jedzenie oraz piekne dziewczyny oraz Harry Potter:D
    To chyba wszystko co przychodzi mi na myśl. Zawsze chciałam się tam wybrać jest to moim wielkim marzeniem, które może kiedyś się spełni:D

    ReplyDelete
  41. olawa53@wp.pl
    Aleksandra w.

    Anglia.. z czym mnie się kojarzy ? nie kojarzy mi się z jedną konkretna rzeczą.
    Po pierwsze, a może lepiej pierwsze skojarzenie tak na szybko to te czerwone autobusy i budki telefoniczne w szarym mieście (takie te przeróbki na zdjęciach)oraz ten piękny wielki Big-ben :P następnie to że w Anglii mieszka brat mojego chłopaka, który zachorował na białaczkę :/. Potem, że właśnie w Anglii rozgrywa się akcja mojej ulubionej mangi i anime "Kuroshitsuji" <3.<3. Krwawa Anglia :3 Demony, tajemnicze zabójstwa, podziemny handel i bardzo mądry hrabia, Ciel 13-latek ;)Oraz jeszcze jedno anime "Code Geass".Nowe Imperium Brytyjskie zaatakowało Japonię! Gdy tylko widzę Leolouch(głownego bohatera) w głowie słyszę "ALL HAIL BRITANNIA!!".
    No i oczywiście Królowa Anglii i Książę Harry (przystojny jest :3 ) Dzień św.Patricka i herbatka ;)
    Kojarzy mi się też z nowej części Obeliksa i Asterix. To chyba już wszystko ... choć nie jeszcze zostało One Directions , o których ciągle gada mi koleżanka >.< a jak już jesteśmy przy muzyce to jeszcze The Beatles i ich piosenka "Yellow submarine" .

    ReplyDelete
  42. klaudiablog28@gmail.com
    Klaudia O.

    Anglia kojazy mi sie przedewszystkim z Keep Calm, z bardzo milymi swietnymi ludzmi, z mega stylem, budkami telefonicznymi bajeranckimi taksowkami z Jasiem Fasola, pietrowym autobusem swietna krolowa, flaga ulicami z milionami ekranow wyswietlajacych logo sklepow, a przede wszystkim z LONDYNEM.Anglia jest swietna i chcialabym tam kiedys zawitac.

    ReplyDelete
  43. nena_1@poczta.onet.pl
    Aga J.
    Anglia kojarzy mi się przede wszystkim z Londynem : ) Z wiecznie siąpiącym deszczem i chłodnym wiatrem. Z filami w których panie noszą koronkowe rękawiczki, trzymają parasol, włosy mają ułożone w kok i są w ślicznych sukniach z XIX wieku. Z Panami z wąsami i w eleganckich garniturach. Z pięknym angielskim akcentem. Z czerwonymi budkami telefonicznymi i żółtymi taxówkami. Z Big Benem i London Bridge. Z Królową Angielską i flagą oraz hymnem Wielkiej Brytanii. Tak na koniec nasuwa mi sie jeszcze jedna myśl...ze ''zmywakiem'' na który jeżdżą Polacy by sobie dorobić ; )

    ReplyDelete
  44. patrycja9902@gmail.com
    Patrycja S.
    Z czym kojarzy Ci się Anglia?
    Anglia szczególnie kojarzy mi się z Londynem. No a jeśli Londyn to czerwone autobusy. Po prostu je uwielbiam. Według mnie są strasznie urocze.
    Do tego jeszcze czerwone budki telefoniczne. Strasznie mi się one podobają :)
    Big Ben którego chyba każdy zna.
    Anglia kojarzy mi się też z taką deszczową pogodą. Zachmurzone niebo itd.
    No i oczywiście sklepy. Ogromna ilość świetnych sklepów.

    ReplyDelete
  45. Mój e-mail:crazygirl-999@o2.pl
    Imię:Weronika B.
    Z czym kojarzy Ci się Anglia?
    Kojarzy się z tymi fajnymi dwupiętrowymi autobusami <3
    ;)

    ReplyDelete
  46. Wiele osobom Anglia kojarzy się tylko z rockowymi zespołami z lat '60 i '70 oraz czerwonymi autobusami.
    Mi natomiast Anglia też się z tym kojarzy ale także z hipisami, wojnami pomiędzy punkami a skinheadami, z tolerancją, z pierwotnymi wierzeniami celtyckimi, flagą, Królową Elżbietą, legendą o Królu Arturze, poganizmem, różnorodnością w strefie kulturalnym; seksualnym i rasowym..
    Oraz te wspaniałe sklepy z ciuchami w Londynie!
    Z tym kojarzy mi się Anglia^^ :)

    ReplyDelete
  47. Wcześniej zapomniałam się podpisać ;3
    hgfghjup@interia.eu
    Iza.O


    Wiele osobom Anglia kojarzy się tylko z rockowymi zespołami z lat '60 i '70 oraz czerwonymi autobusami.
    Mi natomiast Anglia też się z tym kojarzy ale także z hipisami, wojnami pomiędzy punkami a skinheadami, z tolerancją, z pierwotnymi wierzeniami celtyckimi, flagą, Królową Elżbietą, legendą o Królu Arturze, poganizmem, różnorodnością w strefie kulturalnym;seksualnym i rasowym..
    Oraz te wspaniałe sklepy z ciuchami w Londynie!
    Z tym kojarzy mi się Anglia^^ :)

    ReplyDelete
  48. waszededykacje@interia.pl
    Patryca Z
    Anglia kojaży mi się z niezwykłą kulturą z ciekawymi miejscami i romantycznymi widokami .

    ReplyDelete
  49. Izabela M izuska.mysliwiec@interia.pl
    Anglia kojarzy mi się z wieloma miejscami ,budynkami,przedmiotami i ludźmi.Kultowy zespół - Beatles :) - każdy go na pewno zna i słuchał chociaż jedną ich piosenkę, tak jak One Direction ... Piętrowe czerwone autobusy i budki telefoniczne są piękne. London underground - londyńskie metro ... nie takie jak w Polsce :D Uczelnia oxford, a razem z nią zeszyty :) Królowa Elżbieta II , William i Kate oraz ich synek Georg .Flaga. Uważam ,że Anglia ''jest smutna'' ,bo wydaje mi się ,że tam często pada deszcz :P Pierwsze o czym pomyślałam czytając temat to Big Ben. To jest to co mi się kojarzy z Anglią.

    ReplyDelete
  50. natalia.wol12@wp.pl
    Natalia W.



    Anglia kojarzy Mi się z czerwonymi autobusami <3,z wszystkimi fajnymi pamiątkami które przywozi nam nasza nauczycielka od j.angielskiego, London eye a także Big Benem, bardzo bym chciała kiedyś polecieć do Angli głównie do Londynu, nie tylko ze względu że jest tam pięknie ale także że mieszka tam moja koleżanka Julka :-( wydaje mi się że jest tam zupełnie inne życie niż tutaj, w Polsce, sama nie wiem czemu :-)

    ReplyDelete
  51. e-mail: koniepati@wp.pl
    Patrycja A.
    Anglia to moje marzenie. Chciałabym tam w przyszłości pojechać. Z czym mi się kojarzy? Na pewno z Londynem, Birmingham czy z hrabstewm Surrey. Kojarzy mi się z Harrym Potterem, autobusami, gwardią królewską, budkami telefonicznymi, Tower Bridge, Stonehenge czy Big Benem w Londynie. Kojarzy mi się z Robertem Pattinsonem i Tomem Feltonem - są moimi idolami i stamtąd są. Z dość chłodnym klimatem, ludźmi z jasną cerą(oczywiście nie chce kogokolwiek obrażać!)Z typowym akcentem.

    ReplyDelete
  52. Martyna Kl., martynak60@gmail.com
    Z czym kojarzy mi się Anglia?
    Anglia na pewno kojarzy mi się z Brytyjczykami i językiem angielskim (moim ulubionym przedmiotem). Również z znanymi pisarzami- Szekspirem i J.K. Rowling (autorką Harry'ego Pottera). Na myśl o Anglii w głowie mam obraz czerwonych, dwupiętrowych autobusów, budek telefonicznych w tym samym kolorze i strażników u wejścia pałacu. Główną osobą kojarzącą się z Anglią jest dla mnie Królowa Elżbieta ;) Anglia to także ciekawe miejsca typu Stonehage, Big Ben, London Eye i wiele innych. Liga angielska też jest dobrym skojarzeniem. Podsumowując moją wypowiedź z Anglią kojarzy mi się wszystko co dobre i piękne ^^

    ReplyDelete
  53. Ewelina Do. ewelinagdansk@gmail.com
    Z czym kojarzy mi się Anglia?
    Z ludźmi o niesamowitym akcencie, sławny gwiazdami oraz pisarkami.Piętrowe czerwoniutkie autobusy.Czerwone skrzynki telefoniczne.Pizzerie w których czeka się na pizzę ale nie je się Xd Oraz ze sławnymi blogerkami i zespołami typu One Direction.

    ReplyDelete
  54. Gabriela W
    crazy5146@wp.pl

    Anglia kojarzy mi sie pewnie tak jak większości z czerwonymi autobusami , butkami telefonicznymi London Eye, Big Benem ale też kojarzy mi się z moją ulubioną w sumie pogodą taką "pod chmurką" , lubie w tym to że pomimo pogody Brytyjczycy są kolorowo ubrani i zadowoleni. Anglia jest moim ulubionym regionem - to nie panśtwo bo wchodzi ono w skład UK- Dużo osób śmieje sie zemnie że nie kojarzę Angli z najbardziej znanymi zespołami Tylko właśnie z One Direction . Anglia kojarzy też mi się z Hogwartem . Anglia kojarzy mi się z tym co najlepsze, może dlatego keidyś tam zamieszkam <3 God Save The Queen <3

    ReplyDelete
  55. Martyna J jeszka.martyna@gmail.com

    Anglię kojarzę przede wszystkim z charakterystycznymi piętrowymi autobusami, budkami telefonicznymi, taksówkami oraz metrem . Również z Londynem, w którym warto zobaczyć wiele miejsc takich jak Madame Tessauds, w którym możemy sobie zrobić zdjęcia z figurami woskowymi sławnych aktorów, muzyków, polityków, czy osób duchownych, Katedra św. Pawła, gdzie możemy wejść na ponad 500 stopni, aby podziwiać z góry piękno katedry, Pałac Buckingham, czyli rezydencję królowej Anglii Elżbiety II i wiele, wiele innych. Kojarzy mi się także z długą ulicą Oxford Street, na której możemy zrobić zakupy w primarku, Top Shopie i innych sklepach, a jest ich naprawdę dużo. Charakterystyczny jest również ruch lewostronny oraz deszczowa pogoda. Ludzie w Anglii nie przywiązują wagi do tego skąd ktoś pochodzi, są uprzejmi , mili i mają śliczny akcent :). Nie można zapomnieć też o serii książek o Harrym Potterze, których autorka pochodzi z Anglii. Stamtąd pochodzą także zespoły takie jak The Rolling Stones, The Beatles czy nieco świeższy - One Direction.

    ReplyDelete
  56. Dominika M. misiaamoz@gmail.com
    Moje skojarzenie to wcale nie Londyn czy któraś ze światowej sławy gwiazd tylko, o dziwo, herbata, której picie stało się już tradycją oraz najpopularniejszy język, czyli właśnie angielski.
    Sama tamtejsza kultura jest bardzo różnorodna-tysiące ludzi różnych ras i narodowości, przez co każdy wnosi coś do tego kraju. I właśnie im można zawdzięczać styl i oryginalność wielu miast. Czerwone budki telefoniczne i piętrowe autobusy, którymi chciałabym się po prostu przejechać, albo nowoczesna architektura obok starych, tradycyjnych budynków.
    Po za tym, mówiąc o Anglii na myśl nasuwają mi się oczywiście miejsca, promujące sztukę i naukę, a także różnorodną rozrywkę, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie. Niezależnie od tego czy chce się posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć ciekawy film, zwiedzić kilka muzeów lub parków tematycznych albo zrobić coś absurdalnego i szalonego! A jeśli chodzi o naukę to przecież nie brakuje tu najlepszych uniwersytetów na świecie jak np. Cambridge czy Oxford.
    Natomiast z normalnymi szkołami kojarzą mi się obowiązkowe mundurki.
    No i oczywiście moda. Światowe trendy, miliony sklepów, świetnie wystylizowani ludzie.
    Niestety Anglia nie posiada samych plusów. Największym minusem jest przecież deszczowa pogoda i ludzie, którzy nigdy nie mają na nic czasu. Mimo tego, jest to miejsce bardzo pozytywne, gdzie można spełnić swoje najskrytsze marzenia.

    ReplyDelete
  57. elwiraczaple@o2.pl
    Elwira L.
    Z czym kojarzy mi sie Anglia? Hm.. Napewno z ludzmi, ktorzy sa bardzo otwarci, nie maja uprzedzen niezaleznie skad pochodzisz. Mozesz nawet wyjsc rano do supermarketu w pidzamiei nikt niebedzie uwazal Cie za dziwaka.! ; ) kojarzy mi sie tez z dwupietrowymi, czerwonymi autobusami. Zawsze chcialam sie takim przejchac .. Z duzymi zazielenionymi parkami i mnostwem ludzi cieszacych sie rzyciem i nienazekajacych na wszystko i wszystkich.

    ReplyDelete
  58. bardzo fajnie, że robisz konkursy, są dużo lepsze niż losowania :)

    ReplyDelete
  59. Gabriela H.
    my-life-is-pastel@wp.pl

    Anglia kojarzy mi się najbardziej z moją bliską koleżanką z podstawówki, która wyjechała tam ze swoją mamą i rodzeństwem. Przyjeżdża ona bardzo rzadko ;c Londyn kojarzy mi się również z Big Benem, 2 piętrowymi-czerwonymi autobusami, z deszczem i oczywiście z shoppingiem, bo to tam właśnie można znaleźć bardzo ciekawe angielskie sklepy. No i również kojarzy mi się z Tobą Jessika, ponieważ wiem, że marzysz o wyjeździe do Anglii w przyszłości na zawsze :)

    ReplyDelete
  60. Julia K
    juliaaa98@interia.pl

    Mi chyba najbardziej Anglia kojarzy się z klubem piłkarskim (Manchester United) kiedyś byłam ich kibicem. Zawsze chciałam polecieć tam i pojechać na ich stanion, na Old Trafford, zobaczyć na żywo Rooneya, Naniego i kiedyś Ronalda bo teraz już tam nie gra. Może to być dziwne, bo pewnie większość osób myśli, że dziewczyny potrafią tylko siedzieć godzinami u kosmetyczki albo chodzić codziennie na zakupy. I co się okazuje? Są także dziewczyny które wolą pooglądać mecz niż pomalować paznokcie i ja szczerze mogę powiedzieć, że należę do takich dziewczyn. Więc jeszcze raz, jednym zdaniem.. Dla mnie Anglia to Manchester United.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Michalina K.
      misiaa-misiaa@wp.pl


      Anglia kojarzy mi się z tradycyjną herbatką z mlekiem - "Five o'clock Tea" oraz z również tradycyjnym śniadaniem, w które skład wchodzą jajka (sadzone/jajecznica), bekon, kiełbaski, fasolka, grzyby i pomidory.
      Tym co również kojarzy mi się z tym pięknym krajem jest kolor czerwony - czerwone, piętrowe autobusy, czerwone budki telefoniczne. Jak zawsze na myśl przychodzą mi również czarne taksówki - garbusy. Jak na filmach ; )
      A gdy już jesteśmy przy mediach warto również wspomnieć o filmie, w którym ważną rolę odegrał właśnie Londyn, tym filmem jest "Holiday", w którym osobiście się zakochałam. Nie można też zapomnieć o takim serialu jak "Tajemnice Domu Anubisa", który kiedyś oglądałam nałogowo, a nagrywany był również w Wielkiej Brytanii. Warto też wspomnieć o "Harry'm Potterze", którego zna naprawdę KAŻDY, tak - te filmy również były nagrywane właśnie w Anglii. I jak wiadomo zespoły: One Direction, The Rolling Stones, The Beatles, Queen i wiele, wiele innych.
      Gdy usłyszę "Anglia" na myśl nasuwa mi się plan filmowy Harry'ego Pottera. Kilka lat temu, gdy nauczycielki z mojej szkoły opowiadały o tym jak zwiedzały Hogwart, strasznie im zazdrościłam.
      No i jak wiadomo - pogoda. Ciągłe zachmurzenie, deszcz i zima bez śniegu. Mimo wszystko taka pogoda mi odpowiada i myślę, że nie narzekałabym, gdybym właśnie taką pogodę miała na co dzień.
      Są jeszcze ludzie, o których warto wspomnieć. W Anglii panuje totalna mieszanka narodowa i przy tym nie ma czegoś takiego jak dyskryminacja, w Polsce ludzie w takich warunkach już by się dawno pozjadali. ;D
      Dodatkowo ważne są również sklepy. O tak! Anglia to zdecydowanie skupisko wielu sklepów - czyli krótko mówiąc raj dla dziewczyn. Najsłyniejsza ulica handowa - Oxford Street, na której zawsze chciałam zrobić zakupy.
      Mogę też wspomnieć o wspaniałych budynkach, np. Big Ben, London Eye. Oraz te wszystkie budynki, stare i nowe. Domki wszystkie w tym samym stylu, ohh, marzenie <3
      I te piękne szkoły. Mundurki, które są przeurocze, nie takie jak w Polsce. Wysokie szafki na korytarzach, jeden zeszyt do każdego przedmiotu. Ogólnie wyprawka, którą dostaje się do szkoły na dany rok. Jak już jesteśmy przy edukacji to nie można też zapomnieć o Oxfordzie i Cambrige - najsławniejszych uniwersytetów na świecie.
      Oczywiście również myślę o królowej Elżbiecie, księciu Williamie i księżnej Kate. Ci dwoje (William i Kate) ani na chwilę nie znikają z mediów, tak jak i w Polsce, tak i w Anglii.

      Delete
  61. Magda S.
    vacianalala@onet.pl

    Anglia budzi skojarzeń wiele,
    Powiedzą to wrogowie, powiedzą przyjaciele.
    Mi się ten kraj z Oxford Street kojarzy,
    To tam gdzie z wakacji uzbierasz bagaży.
    Buty, szale i bluzeczki,
    Akcesoria i kurteczki,
    Ciuchów tam mnóstwo, setki, tysiące,
    Od szarych dresów po bikini gorące.
    Gdy idziesz Primarkiem zazwyczaj deszcz pada,
    Bo pogoda to Anglii wada.
    Chmury wszystko zasłaniają,
    Niebo rzadko odsłaniają,
    Więc parasol ważną rzeczą,
    Kiedy deszcze słońcu przeczą.
    Lecz to piąta już nadchodzi,
    Anglik tam herbatę słodzi,
    Więc z Pimarka uciekamy,
    W szarym domku się chowamy.
    W Anglii domy trochę bure,
    Tak jak papier na broszurę,
    Lecz to w niczym nie przeszkadza,
    Bo ważniejsza dobra władza.
    Elżbieta druga tam ciągle panuje,
    Świetnie się więc prezentuje,
    Księżna Kate, jest pełna klasy,
    nie zna co to są grymasy.
    Anglia z Londynem ściśle łączona,
    ze swą stolicą mocno kojarzona.
    Miasto gdzie się szybko żyje,
    Dużo piwa się tam pije.
    Bigben miasto obserwuje,
    Wysokością zaskakuje.
    Tam dwa silne kluby grają,
    Sobie nawzajem bramki strzelają.
    Arsenal i Chelsea w Lidze królują,
    Europę opanują.
    Cała liga silnie stoi,
    Innych krajów się nie boi.
    Co do sportu Igrzyska tam były,
    Kraj ten bardzo poruszyły.
    One Direction jest z Anglią związane,
    Bo tam był XFactor i ich początki wszystkim znane.
    Anglia to szyk, styl i klasa,
    Moda w prasie, modna prasa.
    NewsWeek to gazeta znana,
    Po angielsku tam pisana,
    A ten język jest światowy,
    Mówią nim już święte krowy.
    „Hey, hi, hello” wszystkim znane,
    Nawet w Polsce używane.
    W Anglii uniwersytety,
    Tak wspaniałe, że o rety!
    Oxford, Cambridge – warte chwały,
    Są chyba od zawsze i będą trwały.
    Beatlesi w Anglii się narodzili
    I świat cały nam podbili.
    Harry Potter? Jest nam znany,
    i przez wszystkich uwielbiany.
    Ah! Jeszcze Tower Bridge, bym zapomniała!
    To budowla jest wspaniała!
    Na chodnikach budki czerwone,
    Gdzie dzwonienie niewzbronione.
    Ten krótki wiersz to me skojarzenia,
    Oby warte zobaczenia.
    Wszystkich bardzo Was pozdrawiam,
    I na koniec „Bye” powiadam ! :)

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. KIEDY WRESZCIE DODASZ WYNIKI KONKURSÓW ZALEGŁYCH? TEGO I INNYCH!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*