Wieczorny wypad nad jezioro

Wednesday, August 07, 2013

Sekundę po zapisaniu poprzedniej notki nie zdążyłam wyłączyć karty z bloggerem a już napisała do mnie Weronika z zapytaniem czy nie pojadę z nią i jej rodzicami nad jezioro. ;) W sumie czemu nie skoro w domu nie mogłam usiedzieć w miejscu. Co prawda jechałyśmy nie po to by się kąpać, ale posiedzieć choć chwilę na przyjemnym powietrzu! ;)  


Będąc tam pomyślałam, że bardzo fajnie byłoby się wybrać na wieczorne rowery wodne! ;)
Jutro dodam notkę ze zdjęciami stylizacji i... pokażę nowość z 'must have'. ;)
Dobrej nocy! ;3

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. Piękna koszula!
    Och , nie marze o niczym innym niż jeziorze z chłodną wodą <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie! Trampki czerwone są jednak bardzo ładne! Chyba dzięki tobie kupię sobie. Zazdroszczę u mnie jest 32 stopnie. Masakra :3

      Za każdą obserwacje się odwdzięczam.

      http://moda-ma-zasady.blogspot.com

      Delete
  2. To w Decznie?

    ReplyDelete
  3. sliczna ta koszulka :)
    mary-maaary.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Chciałabym jechać nad wodę . Jest strasznie gorąco .
    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ślicznie wyglądasz.! :)
    w ładne miejsce się wybrałyście ;p

    ReplyDelete
  6. jest teraz taki upał, że chętnie wskoczyabym do jeziora!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ladne zdjecia. :) ostatnie najlepsze :)
    czekam na kolejne posty!
    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ładne widoki :) Bardzo ładna koszula :))

    ReplyDelete
  9. bardzo ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  10. mile spędzony czas :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jak ja kocham jeziora *.*
    Jednak ja się Tobie dziwię, że ty w długich spodniach, u mnie w Piasecznie nawet wieczory gorące :D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można zauważyć, że nie jestem fanką krotkich spodenek, sukienek itd.. ;)

      Delete
  12. Bardzo ładne miejsce :)
    Śliczna koszula!

    ReplyDelete
  13. o jak fajnie :) gdzie to było? bo pięknie!

    ReplyDelete
  14. Byłaś w Decznie! Ech... Szkoda, że nie było Cię tam w zeszłym tygodniu, bo byłam tam do piątku ;/ A zdjęcia świetne ;)

    ReplyDelete
  15. Wygladasz dzis przeslicznie ;).

    ReplyDelete
  16. dlaczego nosisz długie spodnie ?

    ReplyDelete
  17. Oj tez pojechałabym sobie nad jeziorko :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękna! ;)
    Kiedy nowy wygląd, robisz go sama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już powoli jest robiony ;)
      Do jutra chyba będzie gotowy ;)
      Kolega robi.

      Delete
  19. Śliczna koszula *-* Zapraszam nowa notka http://nathalya-dreams.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  20. Kocham rowerki wodne <3

    ReplyDelete
  21. śliczna koszula, ogólnie ładny zestaw czekam na więcej zdjęć :D

    Zapraszam do mnie ! :)

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia ;)
    Też chcę nad jezioro !
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ale koszula *u*
    Uwielbiam takie wieczorne wypady, gdziekolwiek ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczna koszulką :)
    Świetne zdjęcia jak zawsze:)
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Trampeczki :D


    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pojechałbym sobie nad jakieś jezioro, albo na plaże ;)
    Super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  27. Ja bym sie usmażyła w długich spodniach, tak gorąco a wy nie chciałyście sie kąpać? O_o

    ReplyDelete
  28. Miło tak siedzieć nad jeziorem :D
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super, ale skoro tak gorąco, to ja nie wiem, jak ty wytrzymujesz w długich spodniach xd

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*