Webcamtoy z Adą! ;)

Thursday, August 15, 2013

Cześć kochani! Dzisiaj póki co wpadam do Was z notką ze zdjęciami z wczorajszych wygłupów z Adą na webcamtoy. Przepraszam również za ścianę ... nadal mam remont, co już powoli robi się uciążliwe, aczkolwiek mam nadzieję, że niebawem dobiegnie końca. Co do strony webcamtoy.com, to naprawdę lubię tam przebywać szczególnie z przyjaciółmi. Haha niby zwykła strona a trochę śmiechu daje. 


Nie bierzcie na poważnie tych zdjęć, nie musicie mi pisać, że robię z siebie kretynkę, idiotkę. Po prostu mam do siebie dystans i takie zdjęcia nie są dla mnie kompromitujące, są po prostu zabawne! ;)
A teraz lecę się szykować, ponieważ na 14 jestem umówiona. 3majcie się. Miłego dnia!

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Haha. Jak jestem u przyjaciółki to zawsze wchodzimy na webcamtoy i robimy zabawne zdjęcia a potem się z nich śmiejemy. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze wchodzę na tą stronkę <3 Ładne ostatnie zdjęcie <3
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
    2. zapraszam : klaaudia-klaudiaa.blogspot.com

      Delete
  2. Uśmiałam się :D Zdjęcia są genialne!

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakie krejzole ! :DD

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hahaha fajne! ;D
    Zapraszam:

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super blog ;))
    Zaczęłam ostatnio obserwować i naprawdę mi się tutaj podoba ;)
    Uwielbiam robić zdjęcia kamerką z moimi znajomymi xdd
    Zapraszam do siebie ;)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hahaha genialne fotki, można się pośmiać :D

    ReplyDelete
  7. fajne zdjęcia, ale mam wrażenie, że Ada ma prawie na każdych zdjęciach identyczną minę ;)

    ReplyDelete
  8. kocham tą stronkę ;p ładne zdjęciai zabawne :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne są te zdjęcia : )
    POZYTYWNOŚĆ *.*

    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Hah!4 zdjecie od końca xd
    ogólnie wszystkie zdjęcia są fajne,a ściana...prawie niezauważalna ;)

    ZAPRASZAM:
    magdas-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia , szczególnie te z dużymi ustami hahah ;)
    Trafiłam tu z bloga Lucy i bardzo, bardzo się cieszę obserwuję i pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  12. kamerkowa sesja to juz tradycja :D

    ReplyDelete
  13. Lubie ta stronke :D
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. o ja mam identyczne zdjecia sprzed 4 lat dobra pamiatka ;))

    http://bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hahah Świetne! Jesteś super, nie każdy potrafi śmiać się sam z siebie i mieć do siebie dystans, za to między innymi cię lubię ;)
    Zapraszam do mnie, post z Hiszpanii:
    diaryforcreative.blogspot.com
    Było by miło gdybyś , Jessiko do mnie wpadła :)

    ReplyDelete
  16. Masz świetnego bloga i jesteś na prawdę bardzo ładna. Jestem u Ciebie codziennie od jakiegoś czasu i za każdym razem chcę wracać na Twoją stronkę ponownie. :) Oprócz tego post u Lucy sprawił , że prawie się popłakałam . To wszystko bardzo smutne , że ludzie zachowują się w internecie gorzej nież dzikie zwierzęta. I jeżeli byłaby kiedykolwiek jakaś "petycja" o usunięcie aska podpisałabym się pod tym. Miejmy też nadzieję , że chociaż nielicznym przemówiłaś do rozsądku. Na sam koniec zapraszam też na mojego bloga http://lena-daily-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło! ;*
      Rownież mam nadzieję, że chociaż ktoś wziął to do serca..

      Delete
  17. świetne zdjęcia :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Hahaha
    sweetchilisweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne fotki, takie zwariowane!
    Ja też uwielbiam takie zdjęcia robić że znajomymi ;)

    ReplyDelete
  20. heh świetne zdjęcia :)
    masz super blog *_* obserwuję ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. webcamtoy górą! :3 Super:*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jajku czytam twoje posty. Widze że piszesz to z serca :** + śliczna jesteś :>

    ReplyDelete
  23. hahaha świetnie . :D też bawię się kamerką u znajomych , bo sama nie posiadam, niestety :P piękne duże usta! ♥ haha :)

    ReplyDelete
  24. bardzo lubię tę stronę, świetne efekty są.:D

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęciaaa ^^ Też uwielbiam tą stronkę <3

    ReplyDelete
  26. Hej słuchaj mogłabyś mi pomóc i zrobić mi wygląd na bloga ja nie wiem jak to robic więc bardzo prosze o pomoc w razie co napisz pod jakimś postem u mnie na blogu czzy byś mi pomogła czy też nie :( pozdrawiam TheSygarGirl07.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. haha super zdjęcia :D pozytywne ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ładnie wyszłaś :)))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Takie zdjęcia są najlepsze! :)
    oddają Cię, taką, jaką jesteś! <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. pozytywnie zakręcone.. piękne dziewczyny. :D
    ___________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Wolisz bloga Ankyl czy Gumijagody?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog Ankyls.blogspot.com
      i Lucy, to moje dwa naj, naj ulubione blogi.

      Delete
  32. o co ci chodzi z tą ściana? zwykła ściana..

    ReplyDelete
  33. świetne fotki haha pełne pozytywnej energii i dobrego humoru !:3
    dziękuję za obserwację Jessi :*
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Haha, na drugim z czwartego rzędu wygląda jakbyś przesadziła z botoksem. >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha no ;D
      Mi tez sie podoba ten efekt ;D

      Delete
  35. To dobrze, że masz do siebie dystans! Najważniejsze to dobrze się bawić, a nie przejmować wszystkim! :)
    Pozdrawiam :D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. http://justmoo7.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  37. Na tym różowym zdjęciu wyszłaś świetnie. Ogólnie z Adą jesteście naprawdę ładne i dobrze wiedzieć, że masz trochę dystansu do siebie ;) ♥
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ale fajne zdjęcia :)
    Mam do ciebie pytanie czy mogłabyś zrobic ze mna tinychat jestem początkującą blogerką :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*