Spontaniczna zmiana planów

Tuesday, August 27, 2013

Dzień Dobry wszystkim! Tak się składa, że sekundę po napisaniu wczorajszej notki napisały do mnie koleżanki, czy na chwile wyjdę na klatkę. Wyłączyłam laptopa i wyszłam. Z dziewczynami nie widziałam się naprawdę spory czas. Z dwoma chodziłam do przedszkola, ale obecnie jedna z nich, mieszka w Anglii i jest tu na wakacje, natomiast z Natalią trochę się trzymałam kilka lat temu, kiedy mieszkałam na pewnym osiedlu. Sądzę, że bardzo fajnie było się tak spotkać. I pomimo tego, że miałam wyjść tylko na klatkę, wylądowałam z dziewczynami na nocce. Było naprawdę bardzo, bardzo fajnie.
 Miałyśmy w sumie, całe mieszkanie dla siebie co było super, bo nie musiałyśmy siedzieć tak sztywno i mogłyśmy robić co tylko chcemy. Nawet zabrałyśmy się za farbowanie włosów. Tylko Natalia nie dała się przefarbować. Ja dla siebie zmieszałam dwie szamponetki, mega rudą i brązową. Teraz włosy mam hmm... właściwie bez większych zmian, ale są chyba nawet ciemniejsze, a na słońcu jakby rudo - czerwone refleksy. Oj tam jestem zadowolona, z resztą to tylko szamponetka. Marcelina jest dobrą fryzjerką, choć to była jej pierwsza próba w roli fryzjerki haha. Ja również poradziłam sobie świetnie. Tak sądzę. ;) Ogólnie było naprawdę fajnie, mamy meega dużo filmików i zdjęć na telefonach dziewczyn, może później je dostanę na meila, aczkolwiek nie sądzę, że będą nadawać się do publikacji, ale MOŻE kilka zdjęć czy jakieś nagranie dodam. ;)
 
koszula - romwe.com
Takie spędzanie ostatnich chwil wakacji to ja rozumiem! ;) Dzisiaj za wielkich planów nie mam. Jedynie pod wieczór przejdę się może z Klaudią, bo tak się składa, że podczas pobytu w Polsce mieszka raz u babci, a raz koło mnie. Dosłownie, drzwi dalej! Więc super, mam starą kumpelkę za ścianą. ;D

Widać różnicę w kolorze włosów? 
Miłego dnia!

You Might Also Like

96 KOMENTARZE

  1. gdbys nie napisala to nawet bym nie wiedziala ze przefarbowalas :D hihihi
    Framlii.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. też bym nie wiedziała :D

      Delete
    2. W kolorze włosów nie widać prawie żadnej zmiany.

      @framili ja też bym nie wiedziała xd

      chevval.blogspot.com

      Delete
    3. ja też bym nie zauważyła :P

      Delete
  2. Zmiana planów, ale widzę ze miło spędzona nocka!

    Piękne masz oczy!

    ReplyDelete
  3. Widać różnice. W sumie to dobrze Ci w każdym kolorze, zazdroszczę xd Śliczna koszula :>

    ReplyDelete
  4. moze troszkę widac, ale nie znacznie ;)
    śliczne fotki ^^
    zawsze tak bywa, cos sb zaplanujemy, a tu BUM! i wszystko zypelnie inaczej sie toczy ;)

    ReplyDelete
  5. takie zmiany planów są najlepsze :) pozdrawiam i jeśli masz czas wpadnij do mnie :)

    ReplyDelete
  6. Widać, że troszkę ciemniejsze, ale nie tak bardzo ;3

    ReplyDelete
  7. oj ja też uwielbiam takie nocki ^^
    W zeszły weekend tak mialam,wpadł przyjaciel,zadzwoniliśmy po kolejnego przyjaciela a ok.21 wpadła moja przyjaciółka dobrze balowaliśmy całą noc ^^
    Takie chwile są bezcenne

    ReplyDelete
  8. świetna koszula ;) takie spontaniczne plany wychodza zawsze najlepiej <3

    ReplyDelete
  9. mi się koszula podoba ;)

    ReplyDelete
  10. jakaś skacowana :D hehe xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przesadzasz ;D
      Jest dobrze ;D
      haha.

      Delete
  11. Gdybym nie przeczytała post'a nie zorientowała bym się :)
    Śliczna Koszula i fotki :)

    _____________________________________________________________
    ZAPRASZAM !!

    http://dont-happy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Nawet nie zwróciłam uwagi na włosy :D

    zachecam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Widać odrobinę:)
    śliczna koszula:)

    ReplyDelete
  14. Troszkę są chyba ciemniejsze. Kolorek bardzo mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  15. po przeczytaniu posta i porównaniu ze starszymi zdjęciami ja widze różnice



    http://inspiracjejoanny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. fajnie tak się spotkać z koleżankami po kilku latach :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po wielu latach ;o ;D
      W sumie od przedszkola to troche już czasu minęło ;o

      Delete
  17. Widać różnicę, ale nie jest ona ogromna :)

    ReplyDelete
  18. nie widac jakiejsc wiekszej zmiany na wlosach ale to lepiej o mam ladny naturalny kolor ;)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, dlatego napisałam, że bez większych zmian. ;)

      Delete
  19. Nie widać zbytniej różnicy, tylko są ciemniejsze i wydają się zdrowsze :)
    ________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Widać trochę różnicy ;) Ale ładnie ♡

    rasberrynotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam czytać Twoje wpisy <3

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam twoje zdjęcia! :)

    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/2013_08_01_archive.html

    ReplyDelete
  23. Rożnica jakaś jest na pewno! :)


    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. troszkę ciemniejsze masz :)

    ReplyDelete
  25. Konkurs , zgłaszajcię się !!!!
    http://lovely-life-anett.blogspot.com/2013/08/konkurs.html

    Super nagrody !! ♥

    ReplyDelete
  26. Takie spotkania są najlepsze! <3

    ReplyDelete
  27. No trzeba jakoś wykorzystać, ten ostatni tydzień ;)
    A jeśli chodzi o włosy, widać, że są trochę ciemniejsze

    ReplyDelete
  28. ŁAdne zdjęcia!
    Super, że wykorzystujesz tak fajnie ostatnie dni wakacji :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. widać rożnicę ;)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Lubię spontaniczne spotkania po latach :)
    Widać lekką zmianę i koloru, bardzo ładnie Ci w nim!

    ReplyDelete
  31. Bardzo podoba mi się Twój kolor włosów ;) Włosy wyglądają na odżywione i zdrowe ;)

    ReplyDelete
  32. Fajna zmiana planów^^

    ReplyDelete
  33. Ja nie widzę

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. hahaha takie nocki są najlepsze :D

    ReplyDelete
  35. Super,cały dom dla siebie :)
    Ładny ten kolorek :)
    Olinexx12.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Nie ma to jak spontaniczne odwiedziny ;D
    Pięknie pięknie pięknie

    simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia <3

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. ale ladnie wyszłaś:)

    ReplyDelete
  39. Musiała być świetna zabawa, śliczną masz koszulę :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. lekko ci się ściemniły :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Fajnie jest się spotkać z ludźmi z którymi nie widziało się lata;)
    Jess piękna dwa zdjęcia to za małooo!:***

    ReplyDelete
  42. ja nie widzę żadnej zmiany na włosach : ))

    ReplyDelete
  43. follow each other ?
    very nice blog :) :) follow me I will follow you back!
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  44. Piękne masz teraz włosy :) Takie nocki są super <3

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Wesoło u ciebie.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja uwielbiam spotkania ze znajomymi, szczególnie w wakacje. Można nieźle poszaleć!
    http://parabitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. łooo, ale świetna koszula. *.*

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. spontaniczne wyjścia są najlepsze ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. na zdjęciach niezbyt widac zmane ;/

    ReplyDelete
  50. Masz niesamowite oczyska! Ja raz próbowałam szamponetki blond, ale była za słaba. :(

    ReplyDelete
  51. Kocham tą koszulę!

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja ostatnio farbowałam koleżance włosy na fioletowo, a fryzjerką jestem bardzo dobrą, więc jakby co to możesz się do mnie zgłosić :) Masz przepiękne włosy!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  53. Nie zauważyłabym tej zmiany xd
    Jaka szamponetka? Bo uważaj, jeśli Joanna, to ona lubi długo się zmywac ;p

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem jaka firma nawet, bo koleżanka przyniosła pełno szamponetek ze sobą ;D Ale chyba nawet wolałabym, żeby długo schodziło ;D
      Choć kiedyś miałam Joanne, to po kilku dniach włosy wróciły do normy, bo myję włosy codziennie czasem nawet 2 razy dziennie, więc szamponetka za wiele u mnie nie wytrzymuje.

      Delete
  54. jesteś śliczna i wyglądasz na dużo starszą!

    ReplyDelete
  55. ja nie widzę różnicy. :-) Ale ty masz te oczyska *.*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś :-) Co do włosów to są troszkę ciemniejsze, ale gdybyś o tym nie napisała, to bym nawet nie zauważyła :-P
    Pozdrawiam cieplutko Ślicznotkę po drugiej stronie monitora,
    Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na żywo naprawdę widać ;D
      Sama chodzę i co chwile mówię, ale mam ciemne włosy haha ;)
      Choć zapewne po 2-3 zmyciach będą już one jaśniejsze.

      Delete
  57. jeeej fajna sprawa takie spotkanie po tylu latach :D

    ReplyDelete
  58. Spontany są najlepsze :D

    ReplyDelete
  59. U nasady włosy są trochę rudawe :D
    Pozdrawiam :))

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A takie wychodzi u mnie zawsze na zdjęciach po przeróbce ;D

      Delete
  60. UWIELBIAM TAKIE SPOTKANIA ♥ też robię wszystko spontanicznie, łącznie ze zmianami w wyglądzie jak w Twoim wypadku.

    ReplyDelete
  61. fajnie że tak ci się plany zmieniły:)

    ReplyDelete
  62. Śliczna koszula :)


    Zapraszam :
    http://oligatorekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. A spodziewałąś się, że wpadną stare znajome? jak nie to pewnie się nieźle zaskoczyłaś :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. ;D
      Nagle dostałam wiadomość wyjdź na klatkę ;D haha

      Delete
  64. Dobrze jest spotkać się z koleżankami, których się dawno nie widziało. :) Może to i lepiej, że taka zmiana planów naszła, co? :)

    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  65. Fajne jest takie spotkanie :)
    http://young-never-die.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Lubię taki spontan ^^ Za bardzo różnicy w kolorze włosów nie widać, ale jedno jest pewne no śliczna jesteś ;) a koszula świetna!
    Pozdrawiam, 3-maj się

    ReplyDelete
  67. Uwielbiam takie spotkania :) Mi się wydaje że te włosy są trochę ciemniejsze :D

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Takie spontaniczne sytuacje są dużo lepsze niż planowane, według mnie :) Zawsze miło jest spędzić czas z przyjaciółmi. Też zazwyczaj robię filmiki na spotkaniach, by potem mieć co wspominać :)

    ReplyDelete
  69. fajnie, że się spotkałyście ;)
    ładne zdjęcia i koszula *_*

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. jaka ty jesteś śliczna.
    Ładnie ci w tym kolorze i zaoszczędziłyście na fryzjera ;)
    Spotkania ze znajomymi są świetne ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Faktycznie trochę ciemniejsze, ładnie Ci tak <3
    Uwielbiam takie spotkania i spędzanie czasu, gdy rodziców nie ma w domu :))

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. hehe taki spontan. Fajnie tak ^^

    ReplyDelete
  73. Ładna!
    Dopiero zaczynam i serdecznie zapraszam orginaal.blogspot.com ;>

    ReplyDelete
  74. śliczna jesteś :3 :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Jej śliczna jesteś! *.*
    Zapraszam do mnie! http://vickimousie.blogspot.com/ ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*