Reszta zdjęć | Lista "Must Have"

Thursday, August 08, 2013

Cześć. Już mamy po drugiej w nocy, a ja postanowiłam wpaść do Was jeszcze z ostatnią dawką zdjęć, którą obiecałam. Przed chwilą skończyłam razem z Adrianem robić wygląd bloga. Możliwe, że jutro zajdą jeszcze ostateczne, aczkolwiek drobne zmiany. Gdy pierwszy raz zobaczyłam pomysł Adriana, byłam trochę zdziwiona : Co?! Różowy blog, jak Barbie? Haha, ale przekonałam się, że może wyglądać to całkiem ciekawie i wcale nie kiczowato. Efekt bardzo mi się podoba, designer zdecydowanie spisał się na medal za co bardzo, bardzo dziękuję! 
*Oczywiście czekam na Wasze opinie dotyczące designu bloga! Śmiało! 
Co do rzeczy z mojej listy 'Must Have' miałam na myśli torebkę. Już jest moja! A możecie taką dostać na stronie Wilady.pl. Bardzo się cieszę, że mogę być jej posiadaczką! Zdecydowanie moja nowa miłość, hahaha!


 Koszula - ROMWE.COM | Torebka - WILADY.PL

Torebka jest naprawdę starannie i masywnie wykonana, jest dosyć sztywna, więc myślę, że można nawet ją czasem do szkoły, ponieważ nic nie ma prawa się w niej pognieść. Na pewno będzie ze mną ta torebka w wielu miejscach, bo jest naprawdę praktyczna i szczerze, choć to dopiero pierwsza rzecz skreślona z mojej listy 'Must Have' to ja muszę przyznać, że pierwszy zakup się udał. Oby kolejne również! A właśnie! Muszę jeszcze pobuszować na allegro za plecaczkami podobnymi do tego z listy oraz czapkami beanie. ;) 
Dobranoc kochani!

You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia :)
    ładna koszula :)
    Śliczny wygląd bloga

    ReplyDelete
  2. cudownie wyglądasz!♥ Design jest bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  3. Jezuuuu. Dlaczego Ty musisz być taka piękna, śliczna i wgl?! :C
    :D

    Obserwujemy? Poproszę o odpowiedź u mnie :)
    Buziaki i pozdrowienia z Gdyni.

    Ania.

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  4. OK, ja już obserwuję,, ale nadal LICZĘ NA REWANŻYK! BYLOBY MI NIEZMIERNIE MILO.
    + lajkuje Twoja stronkę, może moglabys zrobic u mnie to samo?

    Zapraszam na fb: Annffashion

    ReplyDelete
  5. Jak zawsze idealnie! :)

    ReplyDelete
  6. Ładnie wygląda blog w tym szabloniku :) Koszula i torebka <3

    ReplyDelete
  7. dawno mnie tu nie było, ale jest super. :)

    piękne zdjęcia!!

    www.klaudiuszleman.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładny wygląd bloga ;) a torebka śliczna ;) a jeszcze zwróciłam uwage na te bransoletke biało czarną sama ją zrobiłaś? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyglada jak bransoletka :) nwet nie pomyslalam ze moze to byc gumka ;D

      Delete
    2. Hah, ja praktycznie zawsze mam na ręku jakąś gumkę do włosów, na wszelki wypadek ;D ;)

      Delete
    3. Ja tez w sumie zawsze mam jakaś na zapas ale jak tą zobaczylam to pomyślałam ze to bransoletka z muliny ;) zawsze chcialam sobie taka zrobic ale nie miałam cierpliwości żeby ją skonczyc ;)

      Delete
  9. Cudowny wygląd bloga, strzał w 10!
    Stylizacja mi się podoba, oprócz spodni, ale skoro nie lubisz szortów to rozumiem ;))

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz i śliczne zdjęcia :)
    Co do wyglądu bardzo mi się podoba, wreszcie coś innego od tej monotonii półokrągłego nagłówka na wielu blogach :3 Różowy kolor jak najbardziej, bo ożywia wygląd, ja jestem za ;)

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chmurkę miałam pierwsza :C Niestety potem każdy blog miał juz bo nawzajem od siebie papugowali..

      Delete
  11. ojej ale ślicznotka z Ciebie, świetnie wychodzisz na zdjęciach :)
    bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. nagrasz filmik jak robisz swoją kreskę? :D

    aprilen.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  13. Naprawdę fajna ta torebka :D
    tez szukam czapki beanie :D


    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczna torebka. A nowy wygląd jest bardzo ładny. :)

    ReplyDelete
  15. śliczna koszula!
    bardzo mi się podoba trzecie zdjęcie :*

    ReplyDelete
  16. całkiem ładnie wygląda tu, choć wolałam poprzednią wersję :)
    Zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poprzednia wersja nie trzymała się wgl. ładu i składu.
      Teraz jest przejrzyściej, tak sądzę.
      Możliwe, ze kwestia przyzwyczajenia dla czytelnikow.

      Delete
  17. Zaskoczyłaś mnie tą zmianą :D Nie zdążyłam nacieszyć się poprzednią bo też była mega, jeszcze to zdjęcie po prawej stronie z mailem. Oczywiście ten wygląd też jest super. :D

    Uwielbiam chodzić w trampkach <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie udostępniony profil z opisem i ze zdjeciem małym ;)

      Delete
  18. świetna torebka :)
    śliczny wygląd bloga :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia i ta torebka - zakochałam się :)
    Wygląd bloga też jest super ^^

    zapraszam
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ładna jest ta torebka ;) Design również.

    ReplyDelete
  21. bardzo ładna ta torebka:)!
    i nowy wygląd bardzo fajny!

    ReplyDelete
  22. Wygląd świetny! <33
    Pięknie wyglądasz, torba super <33

    ReplyDelete
  23. ładny ten wyglad bloga , a koszula jest cudowna. <33

    ReplyDelete
  24. Koszula jest boska <3 i wygląd błoga bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  25. rewelacyjna koszula. :)

    ReplyDelete
  26. Śliczna jest ta torebka, zakochałam się :) chyba sobie ją kupię.

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam torebki tego typu :-)

    ReplyDelete
  28. Baedzo ładna koszula sama dawałaś ćwieki czy już były ? ;P
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Cudownie wyglądasz, rewelacyjna torebka :) Bardzo podoba mi się wygląd bloga.

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Design jest boski :D
    Torebka jest cudowna.
    Koszula jest bardzo ładna.
    Ty jesteś śliczna.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. świetna koszula i zdjęcia <3
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Torebka rzeczywiście jest świetna! :D
    Ale w oczy najbardziej rzuca mi się koszula, bardzo bym chciała taką mieć. ^^
    A co do wyglądu bloga, to osobiście wolałam ten czarno-biały, ale ten też jest dość intrygujący. :))

    ReplyDelete
  33. Jej, torebka genialna! ;*
    _______________________________
    Jeśli masz ochotę to nominuję Cię do LBA! http://maania-blog.blogspot.com/2013/08/lba.html ;*

    ReplyDelete
  34. nowy wygląd jest świetny! zazdroszczę ;) a torebka urocza :)

    ReplyDelete
  35. świetny wygląd bloga :D <3

    ReplyDelete
  36. Cudowna torebka!!!! Super,że jest dość sztywna, nie zniszczy sie tak szybko :)
    Zapraszam też do mnie:
    diaryforcreative.blogspot.com Nowy post z Hiszpanii :)

    ReplyDelete
  37. Wygląd jest genialny <3
    A torebka i zdjęcia boskie *.*

    ReplyDelete
  38. Ach, gdzie ty tu widzisz Barbie? Lepszy niż ten czarny :*
    A torebka jest świetna, choć i tak zakochałam się w twojej koszuli :*

    ReplyDelete
  39. fajny design bloga, trzeba przyznać :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczna bluzka i torba <3.

    ReplyDelete
  41. Pięknie wyglądasz ; *
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Śliczna bluzka *o*
    Wzajemne follow?
    odpisz u mnie
    dajanka-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zmiany na + :)
    Śliczna bluzka !
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  44. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST

    ReplyDelete
  45. Śliczna koszula i torebka <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. śliczne zdjecia <333
    jesteś śliczna *.*

    BeLikeCaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. do twarzy Ci w takich barwach :)

    ReplyDelete
  48. Torebka mega *u*
    Świetnie wyglądasz, a nowy wygląda zdecydowanie na plusa ;D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Czapkę beanie dostaniesz na madcatshop.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale również są na allegro za jeszcze mniejszą cenę ;)

      Delete
  50. Jaka śliczna.! *___*


    Zapraszam. ^^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Współpracujesz z http://wilady.pl/ ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie. ;)
      A nawet jeśli to to chyba mało użyteczna wiadomość dla Was. ;)

      Delete
  52. NOWY WYGLĄDA ŚWIETNY:)
    torba tez

    ReplyDelete
  53. Boże denerwują mnie takie laski jak ty co noszą ćwieki,i kolce do takich 'słodkich' ciuszków.Wkurza mnie ta moda,to jest raczej przypisane dla ludzi alternatywnych.
    Nic do ciebie nie mam jak coś,tylko takie jest moje zdanie na temat ubrań.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ta koszula jest zaprojektowana.
      Mi się podoba i będę nosić, co lubię ja. ;)

      Delete
  54. ładna koszula i torebka :)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Torba jest świetna! A wygląd bloga również mi się podoba:))

    ReplyDelete
  56. Ślicznie tu jest, tak słodko ^^
    a koszula cudowna <3

    ReplyDelete
  57. Świetna torebka i fajna koszula ^^
    Pozdrawiam :*
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie?
    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. jeny, jaka piękna! *.*

    ReplyDelete
  59. łaał,ale mocny makijaż ! :D

    ReplyDelete
  60. Zanim zaczęłam czytać zwróciłam uwagę na świetny wygląd bloga... wiec to mówi samo za siebie :DDD
    A Ty wyglądasz cudownie ! Masz piekne oczęta :)

    ReplyDelete
  61. Świetnie wyglądasz. : )

    ReplyDelete
  62. jaka świetna ta koszula *_*
    ty też jesteś śliczna :*
    jaagu5.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*