Organizacja

Friday, August 02, 2013

Witam. Prawdę mówiąc, jeżeli chodzi o ten mój wielki powrót, z wielkimi zmianami, to zdecydowanie mi się to nie udało. Niebawem zmiany zauważycie, będzie pojawiać się więcej stylizacji, może jakieś notki tematyczne, które o dziwo cieszą się popularnością. Powrócę także na wszystkie moje stronki, gdzie będę systematycznie coś dodawać. Czas wprowadzić organizację! Zobaczymy czy uda mi się zrobić wszystko tak, jak sobie to wyobrażam, ale mam taką nadzieję. W sumie bloga chciałabym zacząć totalnie od początku. Rozpocząć nowy rozdział w swoim życiu, ale jestem pewna, że żałowałabym tego. Jeszcze się zastanowię co zrobić, ale wiem, że będzie mi potrzebny na to czas. Póki co usunęłam najstarsze notki na blogu, ale żałuję, że usunęłam pierwszą. Poza tym trochę się zapuściłam i usunęłam ich kilkaset, haha. No cóż, ja założenie swojego bloga będę pamiętać zawsze 15 marca 2011 rok. Tyle, że Wy nie macie teraz na to dowodów. Haha. ;) Co do stylizacji, to naprawdę myślę, że częściej będą się one pojawiać na blogu. Obecnie powoli zamawiam ciuchy na okres jesienny, także teraz pozostało mi wyczekiwanie za tym wszystkim i czas na ciekawą prezentację.

Tak. Nie hejtujcie. Zauważyłam, że brwi się nie ułożyły haha.
okulary - New Yorker | bluzka - Pimkie (kupiona w Hiszpanii) | torebka - wholesale-dress.net

Miłego dnia! ;)

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Pięknie! :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestes przepiękną dziewczyną! Twoje oczy *.*

      Zapraszam
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com

      Odwdzięczam się za obserwacje.

      Delete
  2. Ładne zdjęcia, z pewnością Ci się uda! ;))

    ReplyDelete
  3. I tak ślicznie wyglądasz <3333
    Oddaj trochę urody ;)

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczna jesteś!
    Zdjęcia też są świetne :)
    Pozdrawiam.

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajne zdjęcia! ;)
    Według mnie trochę szkoda, że usunęłaś stare posty. Ja bym jednak nie mogła, coś mnie trzyma przy tych moim starych postach. Zapewne to, że jeszcze wtedy byłam w podstawówce i wspomnienia i wgl.

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia ;))) oj szkoda, że pousuwałaś najstarsze posty ;( fajnie było tak czasami zajrzeć i poczytać co tam pisałaś ;*

    ReplyDelete
  7. szkoda, że usunęłaś stare posty :c
    Nie usuwaj więcej postów.
    Wszystkie zdjęcia, śliczne, ale przedostatnie <333 !

    ReplyDelete
  8. nie mogę się doczekać!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładna stylizacja. Ja bardzo lubię Twoje notki temtyczne;)

    ReplyDelete
  10. Boże, jaki piękny wygląd bloga *o* Ja nie usunę postów na moim blogu, bardzo bym tego żałowała. Jest to swego rodzaju pamiątka :) Pięknie wyglądasz.

    http://donia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej

    Jeżeli chodzi o post to masz rację . Zmień coś ( w formie pozytywnej )


    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Co taka śliczna? <3

    BeLikeCaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Czekam na te twoje zmiany ;p może będzie jeszcze lepiej <3

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczna :)
    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Trzymam kciuki, żeby się udało! ^^
    A Ty jak zwykle śliczna. ♥

    ReplyDelete
  16. czego jesteś taka piękna ?! :(
    buuczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna zmiana szablonu bloga!! Super!!
    Masz śliczne oczy :)

    ReplyDelete
  18. robisz za długie kreski i za grube , spróbuj zrobić cieńsze i krótsze to może będzie lepiej wyglądało .;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zawsze robię długie. ;)
      Mam duże oczy, więc grube kreski pasują.

      Delete
    2. Grube owszem, ale ta długość trochę nie pasuje, wyglądasz trochę jak przyćpana. ;d
      Oczywiście Cię nie hejtuję, żeby nie było, taka mała rada. :D

      Delete
    3. Może po prostu byłam przycpana? Haha. Zgodze sie, ze tu kreski sa trochę za dlugiw. Na ogol takich nie robie i.. dziekuje za opinię.;)

      Delete
  19. świetny post :)
    jeśli masz czas to zapraszam - http://alex-nath.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. mam nadzieje ze to ci sie uda )

    ReplyDelete
  21. ładnie zdjęcia :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. powodzenia we wszystkich zmianach! :)

    ReplyDelete
  23. Jaka śliczna *.*

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. zmiana jest zdecydowanie pozytywna! :) pięknie wyglądasz na tych zdjęciach, naprawdę bardzo ładnie Ci w tej fryzurze <3 wygląd bloga też jest świetny, ale rzeczywiście trochę szkoda tej pierwszej notki ;) ogólnie to trzymaj tak dalej, jest świetnie, pozostaję fanką ;*

    ReplyDelete
  25. świetne zdjęcia ^^ szkoda, że je usunęłaś :( Czasami chciałam zrobić to u siebie, ale było mi szkoda :D

    ReplyDelete
  26. Ślicznee :*

    bunnyandsunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ale śliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  28. Świetny blog. Masz ładne zdjęcia no i kreski na powiekach ;)



    http://glowingiinthedark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Taguję Cię na Libster Blog Award :) Zapraszam, u mnie są pytania: life-brunette.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia xd
    A co do twoich kresek to bardzo ci pasują - mi się podobają :>

    ReplyDelete
  31. E tam brwi! :P Śliczne zdjęcia! :)) Oddaj włosy *0*

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Trochę mi tu teraz pachnie blogiem Honey i nie wiem czy to dobrze, ale no to Twój blog i Ty powinnaś się "w nim" czuć najlepiej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogiem honey? Z ciekawości bym zajrzala do niej, ale nie lubie tej dziewczyny i nie bede marnowac sobie na to czasu. Niedługo kolejne zmiany zqjda, bo coś mi w tym wygladzie nie gra..

      Delete
    2. Też nie lubię Honki-biedronki (sic), dlatego zdziwiło mnie że poszłaś w tę stronę z szablonem. Wiem, że szablony robi Ci bodajże Weronika, ale gdybyś chciała sprawdzić kogoś innego, to polecam się na przyszłość. GG: 39858432 (tak, z tej strony dawna dommie, usunęłam bloggera, ale możliwe że mnie jeszcze kojarzysz).

      Delete
    3. Mogłabyś podać swojego meila? Ponieważ nie używam gg.
      Oczywiście Ciebie kojarzę, jakby inaczej. ;)

      Delete
  33. Ślicznie Ci z tymi kreskami... oni się nie znają!! :) ;p

    ReplyDelete
  34. Jesteś piękna ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. jaka ty jesteś śliczna :) wygląd bloga jak zwykle genialny :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. piękne zdjęcia Jessika! <3

    ReplyDelete
  37. Świetnie wyglądasz. ; )
    Moim zdaniem źle zrobiłaś usuwając stare notki. Zawsze fajnie by było z nimi powspominać; porównać jak było kiedyś, jak teraz. Inni mogliby zobaczyć jak przez ten czas się zmieniałaś. Ale to twoja decyzja. ; )

    ReplyDelete
  38. Bardzo fajne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  39. Świetna koszulka i wgl zdjęcia!

    ReplyDelete
  40. Czekam na twoje stylówki i dodaje do obserwowanych. Ładna uroda :)

    ReplyDelete
  41. Zostals nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award ;)
    mary-maaary.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Wiesz co twoja fryzura mi kogos przypomina. A tak Pauline z obozu w Hiszpani. Sciągnęłaś ja po niej przyznaj.;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Ludzie blagam. To, ze Paulina na obozie ze dwa razy miala przedzialek po srodku, to nie znaczy, że ją nie moge sobie też czasem go zrobic. W sumie to Paulina byla jedną z licznych osob, ktore mialy przedzialek po srodku. Poza tym .. moje wlosy i moge, sobie robić co chce z nimi i kiedy chce.;)

      Delete
    2. Ja ale ja wiem ze po niej sciagnelas bosze przyznala bys sie.

      Delete
    3. Bosze, czy Ty zastanowilaś się dziewczyno nad użyciem mózgu, choć raz w życiu.
      Nigdy nie staralam do nikogo się upodobnić, a przedziałek po środku, to był moj impuls, na nikim się nie wzorowałam. Jesteśmy zupełnie inne i dobrze mi z tym.

      Delete
  43. Ale długo blogujesz!


    zapraszam, nowy post dodany kilka minut temu - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. na pewno sobie wszystko zorganizujesz:)

    ReplyDelete
  45. Przyglądam się i przyglądam tym zdjęciom i nadal nie widzę co ma być nie tak z Twoimi brwiami hahaha :D
    I tak jesteś śliczna!

    ReplyDelete
  46. Ślicznie ;)

    lovely-life-anett.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Szkoda, że usunęłaś tamte posty :( Teraz już sobie nie pooglądam młodej i szalonej Jess :D
    A mogłabyś polecić mi jakiś fajny film? Wszystko jedno jaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może "Now Is God", ktory polecałam kiedyś w osobnej notce ;))
      Jesli nie oglądałaś, polecam!

      Delete
  48. Jessica , czego musisz byś tak piękna zapraszam: everythinghas-changed.blogspot.com<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    ReplyDelete
  49. Świetny blog!Widzę,że fajnie spędzasz wakację!Śliczne zdięcia i wygląd!Szybko zyskujesz popularność!Jak byłam u Ciebie na blogu miałaś 150 tys wyświetleń,a teraz już 500 tys ;) Gratuluję! Już obserwuję! A ty mój zaobserwujesz? kasti-kaasti.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. wszystkie jesteście śliczne:)

    ReplyDelete
  51. gdzie kupiłaś tą torbe ze zdj ? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*