Nudny weekend ...

Sunday, August 11, 2013

Cześć wszystkim. Prawdę mówiąc chcę już poniedziałek. Nie wiem co to za różnica, ale zazwyczaj w weekend dostaje niezłego lenia i nic, dosłownie nic mi się nie chce. Co do pogody to już się ochłodziło. I dobrze! W końcu. Naprawdę nie jestem fanką letnich ciuchów i ogromnych upałów. Na pewno nie przez dwa miesiące..  Nie mam nawet żadnych zdjęć, wiec postanowiłam zobaczyć jakie zdjęcia kamerkowe posiadam. ;) Znalazłam kilka niezapomnianego obozu.


Okulary z pierwszego zdjęcia są Kariny
Na zdjęciach jestem również z kochaną Arynsą i na przed ostatnim z Natalią, która niedawno założyła bloga, ale świetnie jej idzie. Zachęcam do obserwacji!
Co do notki to wiem, że nie jest ona za ciekawa, ale chciałam się chociaż odezwać. Poza tym mam dla Was przygotowanych kilka niespodzianek. Już niebawem. Wyczekujcie!
Miłego dnia. ;*

You Might Also Like

47 KOMENTARZE

  1. pozytywne zdjęcia :3

    ReplyDelete
  2. Ostatnie zdjęcie fajnie wyszło ♥

    ReplyDelete
  3. nie nawidze takich upałów ; (

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też! Chociaż teraz w moim mieście zaczęło grzmieć ;3

      ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZAM!
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  4. Zdjęcia są po prostu boskie.
    Ja też się cieszę, że się trochę ochłodziło, bo ten upał był nie do wytrzymania.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. u mnie też się ochłodziło :p

    ReplyDelete
  6. BArdzo fajny i ciekawy blog. Obsrewuję i zzapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny i ciekawy blog. Obserwujemy i zapraszamy do nas :)

    ReplyDelete
  8. Pozytywne zdjęcia ;** ;)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Moj weekend tez jest nudny :p nikt ze znajomych nie chce wyjsc nawet na godzinke a sama nie ruszam sie z domu jedynie czasami do schroniska pojde bo mam niedaleko ;) chociaz czesto tam nie chodze bo jak sie patrzy na te pieski to az sie chce plakac a najgorsze jest to ze przed wakacjami byly tylko 4 koty a teraz jest ich tam chyba 20 to straszne ze ludzie oddaja zwierzaki ktore tez maja uczucia ale sie rozpisalam ;) ale jakos nie moglam tego krocej ujac ;)

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia. Ja wolę kiedy jest ciepło, chociaż takie upał 40*C to lekka przesada.

    weronika-bloq.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hahhha, nie moge z drugiego zdjęcia XD

    ReplyDelete
  12. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. piękne zdjęcia! ;) cudnie wyglądasz :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. w niedzielę, to chyba każdy ma lenia. :)

    ReplyDelete
  17. Tyle pozytywnej energii na tych zdjęciach ^^

    ReplyDelete
  18. mam pytanko podałabyś adres na facebooku napisze do cb jak sobie tylko hasło przypomne ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok dziękuje ;)

      Delete
    2. jakby co juz ci wysłałam wiadomosć ;)

      Delete
    3. Kurde słońce, mogłabyś mnie dodać do znajomych? Bo nie mogę wysyłać wiadomości do nieznajomych.

      Delete
    4. ok juz za chwile ;)

      Delete
  19. mam ta koszulkę w paski ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ją uwielbiam, choć mam ją jakoś od czerwca miałam ją ubraną jeden raz haha ;)

      Delete
  20. Kocham t5woje włosy :D
    u mnie tez jest chłodniej :D


    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mój weekend na szczęście udany :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo pozytywne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  23. Ja mam tak samo jak ty. W sumie najbardziej zaczyna mi się nudzić w niedziele...
    + Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam! ♥

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. U mnie też nudnawo trochę..

    ReplyDelete
  25. Masz bardzo ładny nowy wygląd bloga, a fotki są bardzo fajne ;)

    ReplyDelete
  26. hahaha, świetne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  27. Jakbyś kiedyś była w okolicach Krakowa to zapraszam na sesję :D

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia :P


    Zapraszam !


    http://viickyandlucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajne zdjęcia ^^ Mi właśnie weekendy mijają dobrze, gorzej z innymi dniami xD

    ReplyDelete
  30. Fajny kolaż :) Widać, że fajne się bawiłaś :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*