Niestety nowy...

Friday, August 09, 2013

Cześć. Ostatnio mój obecny telefon HTC Wildfire, którego używam jakoś od czerwca zaczął mi wariować. Nie można po prostu z niego dzwonić, ponieważ po kilku sekundach słychać jakby odgłosy demonów haha. Nie spadł mi ten telefon ani razu, jest w stanie idealnym więc tym bardziej jestem zła i zarazem zdziwiona, że coś mogło się stać. Na całe szczęście mieliśmy w domu nowy, nieużywany telefon. Co prawda nie podoba mi się za bardzo kształt, ale za to aparat ma naprawdę świetny. Będę musiała się do niego przyzwyczaić, no trudno. ;)
Ma może ktoś z Was, tę nokie? Jak się sprawuje? 

A tak dodatkowo chcę podziękować za piękne pocztówki, jedna prosto z Majorki! ;) Bardzo dziękuję dziewczyny! ;)

Miłego dnia!

_________________________________
 A nowy wygląd bloga już całkiem gotowy ;) Nie planuję póki co zmian, chyba że zacznie się kopiowanie, jak zwykle każdego wyglądu. Teraz wiecie dlaczego tak często mam zmiany w wyglądzie bloga. Podziękujcie bandzie niewychowanych bachorów, które nie mają swojego pomysłu na nic. ;)
*Mam na myśli totalne skopiowanie co do jednego szczegółu, tych samych czcionek itd.*

You Might Also Like

129 KOMENTARZE

  1. "bandzie niewychowanych bachorów" nie za ostro? swoją droga widziałam już prawie identyczny jak teraz ty masz, ale duzo wcześniej...nie oceniaj....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłabym ostrzej ;)
      Jasne, mow tak, żeby było, że ja skopiowałam.;)
      Czytam naprawdę wieeele, wieeele blogów i nigdzie nie znalazłam podobnego. Chyba, że byś podała link do bloga. ;)
      Poza tym napis jak i akurat cały ten design jest pomysłem Adriana. Ale uważam, ze jest oryginalny. ;)

      Delete
    2. Każdy by się wkurzyl gdyby ktoś skopiował jego desing czy jak to się nazywa. Lepszy jest nowy wygląd :3


      Za każdą obserwacje się odwdzięczam!
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com

      Delete
    3. Ostatnio trafiłam na bloga dziewczyny, która miała caly wygląd jak zoella ; )

      Delete
  2. Piękne pocztówki.! :)
    a co do telefonu , to wygląda całkiem okej. ;p

    ReplyDelete
  3. hahah, na początku myślałam, że to telefon z antenką >,< Ja gapa ;/

    Ale może się przyzwyczaisz ;D

    Ile kosztował taki telefon? Czy on ma wysuwaną klawiaturę, czy ogólnie jest takie gruby? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mama miała przedłużaną umowę i wzięła nowy telefon, ale używa poprzedni, bo jest do niego przyzwyczajona.
      Nie ma wysuwanej klawiatury, nie jest wcale gruby xd

      Delete
    2. może tylko tak wygląda na zdjęciach ;)

      a jaka to nazwa telefonu ?

      Delete
  4. Śliczny ten nowy wygląd ^^ Cieszę się, że pocztówka z Wrocławia doszła. Szkoda telefonu ;C

    ReplyDelete
  5. Mojej przyjaciółki mama ma tą Nokię i ponoć system Symian jest tragiczny, cały czas zamula. Ciekawe jak u Ciebie będzie się sprawować. Ja aktualnie też mam owy telefon, rodzice mi kupili, jest to Sony Xperia T i naprawdę każdemu polecam! :))

    +
    Jeśli chodzi o wygląd to jest świetny. Mi Adrian też zrobi, także od razu mówię, żeby nie było, że kopiuje. Oczywiście będzie inna kolorystyka, dodatki itd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze mnie nie wkurza ten telefon ;D
      ale zobaczymy niedługo. ;p

      Delete
    2. Hah, może Twój będzie się dobrze sprawował? :)) Właśnie u mamy mojej przyjaciółki też na początku dobrze działał. No ale czas pokaże jak będzie u ciebie ;)

      Delete
    3. Minus jest to, że ma drobniutką klawiaturkę gwerty ;c

      Delete
  6. Majorka *.*
    Chciałam mieć kiedyś ten telefon :D

    ReplyDelete
  7. miałam kiedyś tą nokię, niestety na początku nie byłam z niej zadowolona, bo nawet jak nie korzystałam z tego telefonu to łączył mi się z internetem, nawet przy robieniu zdjęć czy dzwonieniu się łączył, przez co nigdy nie miałam nic na koncie :/ ale jak poszłam do sklepu gdzie go kupowałam to musieli mi to naprawić, chociaż na początku mówili ze nie idzie tego zrobić, to ich opierdzieliłam że na pewno można to naprawić i zrobili. Później było okey. Ale telefon bardzo wytrzymały bo spadł mi kilka razy i działał dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie mam z tym problemów, ale rzeczywiście to uciążliwe by było;)

      Delete
  8. moja siosta ma taki sam telefon

    l-u-i-z-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ładny wygląd ;)
    klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ty tez kopiujesz od innych ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nigdy nie skopiowałam od nikogo.
      Zawsze były to moje pomysły i designera.
      Pozdrawiam środkowym :3333333333333

      Delete
    2. Jak Adrian miał pierwszy taki wygląd :))

      Delete
    3. No ale Adrian to moj designer. :)
      Mogł się zainspirować na swoim wyglądzie bloga.

      Delete
  11. Moja koleżanka go ma i jest zadowolona :)

    ReplyDelete
  12. Jessika proszę dodaj notkę ze swoim pokojem :)

    To naprawdę byłaby ciekawa notka, uwierz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Póki co mam remont, poza tym pokoj mam z siostrą.. :C

      Delete
    2. Ale będzie notka z pokojem po remoncie ? ;D

      Delete
  13. Ładny wygląd o.e
    mój telefon też zaczął się psuć, ale to inna historia bo już o trochę używam..

    ReplyDelete
  14. Jess ja posiadam ten telefon od roku i jestem z niego bardzo zadowolona chociaż jest jeden minus który dla osoby takiej jak ja jest męczący. Uwielbiam robić zdjęcia a co za tym idzie od swoich sprzętów wymagam wiele. Aparat w tej nokii nie jest jakiś fantastyczny. Krajobrazy lub scenerię dalsza prezentuje super. Ale zdjęcia typu słit fotki nie wychodzą zbyt wyraźnie. Ale mimo to jestem z niego bardzo zadowolona. Gdybyś miała pytania z chęcią odpowiem. Sylwia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi się właśnie aparat podoba, bo w htc widlfire miałam też 5mpx i jakość w porównaniu do tej noki o wiele gorsza była. ;) Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował. ;)

      Delete
  15. ładny ten telefon, ale szkoda, że się psuje :)
    co do wyglądu to jest ładny, ale nie widziałam wcześniej bloga, który miał wygląd taki jak Ty:)

    http://anonimestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. cudowny jest ten design ale jeśli ktoś kopiuje twój pomysł, to jest to na prawdę nie na miejscu.
    Bardzo podoba mi się ten telefon, bardzo chciała bym taki mieć, zazdroszczę :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja mam taki sam telefon i mojim zdaniem nie jest zły. Aparat ma doby, ale czasmi sie zacina i sms-y ciężko pisać bo albo klawiatura zamała albo ciągle mi sie klawiatura przekreca.

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się co do tego momentu o kopiowaniu , najczęściej kopiują od popularnych blogów jak twój czy Lucy ale takiego desingu jak twój jeszcze nie widziałam u nikogo . jest śliczny <3 Bynajmniej dla mnie ;)

    ReplyDelete
  19. Może będzie okej. ;*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Moja koleżanka ma i chyba jest z niego dosyć zadowolona.

    ReplyDelete
  21. Mam tę nokię. Aparat to tragedia,zobaczysz na moim blogu. Telefon często mi się sam restartuje. No i to symbian,a wiadomo,że wszystkie aplikacje łącznie z instagramem są na androida albo apple.

    ReplyDelete
  22. ładny masz ten nowy wygląd :)

    ReplyDelete
  23. Moja koleżanka ma taki telefon i mówiła że jest fajny, a co do zdjęć do masz racje, robi świetne.

    seecreetlifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja mam ten telefon. Mi często się zacina, ale ogólnie jest ok.

    ReplyDelete
  25. PS. Poprzedni wygląd był lepszy ^^

    ReplyDelete
  26. Wygląd jest świetny! ;-)

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Też mi się kiedyś podobał ten telefon. Nie jest zły! :)
    Wygląd prezentuje się ciekawie. :D

    ReplyDelete
  28. Bojku, ta nokia to porażka, wiem bo mój wujek i mama mają taki i oby dwoje mają ten sam problem. Po dłuższym czasie użytkowania zawiesza się, wydzwania do osób do których nie chcemy dzwonić, no i robi słabe zdjęcia. Według mnie nokia jako firma ogólnie się zepsóła. Najlepsza Xperia Soniaka ;)

    ReplyDelete
  29. Moja koleżanka ma. Tragedia.
    Ale może Tobie będzie pasować, no cóż :D

    ReplyDelete
  30. hahah ty to masz przypadki :P
    zapraszam do mnnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jak można mieć w domu nowy telefon? O.o
    zazdroszczę, ja mam same starocie i jak rozwaliłam swój telefon musiałam się przerzucić na jakiegoś starocia :P

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. moja znajoma ma ten tele i dość dobrze się sprawuje ;D
    poza tym, fajny wygląd, ja ciągle czekam na swój od początku czerwca i chyba w końcu poproszę żeby koleżanka mi zrobiła ;D

    ReplyDelete
  33. Mój przyjaciel ma taki sam telefon i czasem z niego korzystam więc tak: ogólnie nokia to bardzo mocny i trwały telefon, więc jak ci upadnie nie powinien się uszkodzić :) sprawny dotyk, szybko chodzi, i bardzo dobra jakość zdjęć . Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  34. Właśnie. Jest duża różnica między plagiatem a inspiracją. Niestety Jessiko, wielu osobom nie chce się zainspirować tylko wolą gotowe. :c

    ReplyDelete
  35. Mam taki sam telefon, dobrze się sprawuje na razie :))

    ReplyDelete
  36. Ale fajne pocztówki ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. sprzęty zawsze są przeciwko człowiekowi -_-

    ReplyDelete
  38. Nienawidzę jak mi telefon szwankuje :c
    tellmejules.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ten design jest super :)
    Pocztówki są urocze ^^
    A telefon nie jest zły, słyszałam dużo pozytywnych opinii, więc nie powinno być źle.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Mam tą nokie tylko, że białą, jest całkiem ok, aparat sprawuje się dobrze, ale wolałabym Sony lub HTC lub Samsunga :)

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Śliczne pocztówki. : ) Wygląd bloga też bardzo mi się podoba. : )
    Co do telefonu. Posiadam go od jakiegoś czasu i mam mieszane uczucia. Niby wydaje się fajny, aparat całkiem niezły, ale jednak nie jest cudowny. Poza tym zawiesza się od czasu do czasu, szczególnie przy korzystaniu z internetu czy robieniu i oglądaniu zdjęć, co jest denerwujące. ;| Mam nadzieję, że Tobie będzie lepiej służył. ; )

    ReplyDelete
  42. Moja koleżanka miała taki, i aparat faktycznie był cudowny ;)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Śliczne pocztówki! Bardzo fajny nowy wygląd :)

    ReplyDelete
  44. Moj brat ma taki. Aparat faktycznie swietny.
    Telefon sprawował się dobrze, ale do czasu...
    Po jakimś roku dotyk się zepsuł i nic się już z tym nie da zrobić ;/

    ReplyDelete
  45. bardzo ładny nagłówek, ja również jakiś czas temu zmieniłam swój :)

    ReplyDelete
  46. Telefon mi się bardzo podoba. Miałam kiedyś taki i był świetny! :)
    Wygląd bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  47. Mam taki sam telefon ;) Fajny blog ;)


    ReplyDelete
  48. Mi się ten telefon podoba :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. śliczny ten nowy wygląd :)
    ja mam od tygodnia sony xpieria e, aparat ma beznadziejny, ale cała reszta cudowna ;D coś za coś xd

    ReplyDelete
  50. Ja mam ten telefon ;) . Co do aparatu to naprawdę świetna jakość , oczywiście jak na telefon ;p .
    Mi akurat ad czasu do czasu się zacina albo wyłącza ;/ Ale ogólnie jest w porządku :)

    ReplyDelete
  51. nie masz gwarancji na telefon? używasz go od czerwca i już Ci się zepsuł? to trochę dziwne, skoro jak twierdzisz nawet Ci nie upadł

    ReplyDelete
  52. ja nie mialam tej nokii ;)

    ReplyDelete
  53. Ja jestem wierna samsungom Galaxy i LG L5, więc nie pomogę. ;D

    ReplyDelete
  54. Moja koleżanka ma ten telefon i nie narzeka :-)

    ReplyDelete
  55. Miałam kiedyś ten telefon, nie jest zły ;D

    ReplyDelete
  56. moj brat ma, i nie narzeka ;P ale wymienia pod koniec roku.

    ReplyDelete
  57. mój brat ma taki i jest z niego bardzo zadowolony ;) tylko raz sie mu zaciął a inne telefony to sie zacinaja o wiele częściej oczywiście zależy jakie bo sa pewnie takie co sie nie zacinają chociaz nie wiem ;D

    ReplyDelete
  58. miałam ten telefon i nie polecam. wytrzymał tylko pół roku i się zepsuł ;/

    ReplyDelete
  59. bardzo podoba mi sie ten wygląd ;)

    ReplyDelete
  60. Fajny telefon - może on przetrwa dłużej :PP

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. taki trochę nie w Twoim stylu ten wygląda bloga,ale i tak mi się podoba :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie już nie lubię cukierkowego wyglądu. Wolę coś prostego ;)
      Może ten różowy nie jest już w moim stylu, ale bynajmniej jest wyrazisty.

      Delete
  62. właśnie mam pytanko co do tych pocztówek chciałabym ci coś wysłac a nie mam adresu tylko ze ja nie mam bloga a niewiem czy na facebooku da sie napisac do kogos kogo nie ma sie w znajomych ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można do mnie pisać na facebooku, lub fanpageg'u o adres ;)

      Delete
    2. Jak na razie nie posiadam fanpage wiec moglabym na facebooku ale niewiem jak pisze sie wiadomosc do kogos kogo nie mam w znajomych bo nie chcialabym pisac komentarza na twoim profilu bo odrazu znajomi beda sie pytac a niektorzy z moich znajomych to tacy debile ze szok :D wiec moze wyslalabym ci zaproszenie do znajomych i napisala na czacie a pozniej bys mnie poprostu usunela ze znajomych? W sumie to od Ciebie zależy ;)

      Delete
  63. Moja przyjaciółka miała ten telefon, był świetny, ale się zepsuł...

    ReplyDelete
  64. Świetny blog.Miałam taki telefon i polecam.

    Zapraszam do siebie

    http://its-okey-baby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. moja przyjaciółka ma i mówi że spoko,ale ma problem bo nie coś tam instagram nie działa ,może to przez system tej komórki

    ale wygląda ładnie ,ma właśnie w takiej niebieskiej obudowie ;d

    ReplyDelete
  66. Ja niestety zgubiłam baterię od telefonu i rodzice nie kupią mi nowego, mam troszkę podobny tel do twojego, ale strasznie źle mi się na nim pisze eski...

    ReplyDelete
  67. mam nadzieję że ten się nie zepsuję:)

    ReplyDelete
  68. moja siostra cioteczna ma tą nokię, 500. dobrze się sprawuje. jest świetna! :D

    ReplyDelete
  69. Moje koleżanki mają takie telefon ;3

    ReplyDelete
  70. Moja koleżanka miała tą nokię i po jakimś miesiącu się jej zepsuła, do tego cały czas się jej zawieszała i wgl. Ale mam nadzieję, że Tobie będzie działać bez żadnych zarzutów ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Bardzo ładny nowy wygląd ;) Niektórym brak po prostu swojego stylu i idą na łatwiznę.

    ReplyDelete
  72. Hmm, moja koleżanka miała taką komórkę i mówi, że sprawdziła się nieźle i nie było najmniejszych problemów :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Moje koleżanki z klasy mają ten telefon i ogólnie są zadowolone :)

    ReplyDelete
  74. Nienawidzę Noiki, jakoś wolę Sansungi

    ReplyDelete
  75. a juz ogarniam jak dodać te wiadomość na fejsie ;) ja to jednak jestem dziwna ;D

    ReplyDelete
  76. Masz naprawdę fajny telefon ;)
    Wygląd bloga też ładny <3
    Pozdrawiam! ♥

    ReplyDelete
  77. ok już wysłałam ci wiadomość na fejsie ;D i juz szykuje niespodzianke ;)

    ReplyDelete
  78. nie miałam takiego telefonu, ale wydaje się fajny :) Ogólnie wydaje mi się, że NOKIA jest wytrzymała i dobrze zrobiona :) ale nie jestem specjalistką :)
    a nowy wygląd bardzo mi się podoba! jest inny i taki wyróżniający się, ale delikatny :)
    zapraszam na konkurs!
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Widzę że moja kartka z Majorki dotarła. ^^
    Mam nadzieję że jesteś szczęśliwa. ;* <3

    ReplyDelete
  80. Hej :) Mam takie pytanie: co ile myjesz włosy?

    ReplyDelete
  81. Ładny jest ten nowy wygląd :)

    ReplyDelete
  82. Nie taki zły ten telefon ;)

    ReplyDelete
  83. Mam taki telefon i szczerze mam go dość (mój jest w strasznym stanie już prawie 2 lata go mam), ale nie jest taki zły. :)

    ReplyDelete
  84. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  85. W HTC daj "Przywróc ustawienia fabryczne" z wykasowaniem wszystkiego !
    Masz zapewne problem software pospolitego virusa !
    Nokia jest spoko ale ma wielki minus ! Brak Androida czyli brak Messengera i Instagrama !

    Mam nadzieje że pomogłem !

    Pozdrawiam
    Kijaszek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki wielkie, spróbuję ;))

      Delete
    2. Polecam się na przyszłość :D Sam mam telefon z Androidem i wiem co to lagi i virusy ;D

      Delete
    3. Jeśli masz za słabego Androida to spróbuj użyć Aktulizacja Oprogramowania . Nie trzeba fachowca - tylko kabel USB i Jutuby ;D

      Sam robiłem sobie z 2.3.6 na 4.1.2.Czyli o niebo lepszy system ! ;D

      Delete
    4. Ja mam jakiś mega słaby android i nawet insta nie mogę mieć :C
      Dałoby się jakoś ulepszyć, by insta działał?

      Delete
    5. Wiesz co,pewnie tak ale to sprawdzę ;D Jakieś pw do ciebie ?

      Delete
    6. Pisz na facebooka, lub na meila - jessikachincza@o2.pl
      Oki? ;)

      Delete
    7. Okej :D Na fejsie się odezwę jakbym coś ogarnął ;D

      Delete
    8. Zobacz sobie fejsa :D Jeśli nic nie przyszło zajrzyj do folderu Inne ;)

      Delete
  86. Miałam nokię 500 przez 2 lata. W ogóle się nie psuła,nie zacinała się po prostu genialny telefon(a spadał mnie naprawdę wiele razy)xd Poza tym zdjęcia *.* Są genialne,aparat uwielbiałam ;D Będziesz z niego zadowolona :) Pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  87. ja ma ten telefon jest super wygodny i łatwy w obsłudze.

    ReplyDelete
  88. O nie.. Miałam ten telefon ale na szczęście mam już nowy. Dla mnie to była masakra, zacinał się ciągle, boczna obudowa odrywała się od reszty (co prawda spadł mi z milion razy, ale no bez przesady) i to była moja ostatnia nokia, jednak android to jest coś, a żadna nokia tego nie ma. Może u ciebie będzie działał dobrze, mam taką nadzieję:D

    ReplyDelete
  89. Ja mam ten telefon i sprawuje si e bardzo dobrze. Mam go już od roku i miałam z nim tylko jedno zamulenie xddd jak chciałam wgrać z 20 piosenek ale po paru sekundach odmulił się. Jest tez bardzo wytrzymały bo przeżył chyba z 10 upadków i nawet się nie wyłączył. Więc z całego serca polecam ci go!

    ReplyDelete
  90. Ja mam taki telefon... A raczej miałam. Zacinał się caly czas i kiedy zleciał mi z bardzo małej wysokości rozbiła sie szybka... Był tak delikatny jak mój obecny Iphone ;d Telefon sprawował się źle... -.-

    ReplyDelete
  91. Mi się całkiem dobrze sprawował, masz racje aparat jest całkiem dobry :>
    ,ale denerwuje mnie jak długo zdjęcia się nie robi (długo.. 1min.) to się wyłącza aparat ,ale był całkiem ok :3
    Zdjęcia były najpierw w dobrej kolejności do daty ,ale potem jakoś mi się pomieszały te co niedawno robiłam są w środku ,a te co 1 ostatnie nwm dlaczego ,ale zbytnio to nie przeszkadza mi
    dałabym gdzieś 6,5/10

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*