Myślenie o przyszłości? / Ostatnie dni wakacji

Thursday, August 29, 2013

Cześć kochani! Mogę sama przyznać, że ostatnimi dniami na blogu nie pojawiają się żadne ciekawe notki, no ale staram się korzystać z ostatnich chwil wolności, normalnie zacznę blogować już niebawem, kiedy wszyscy powrócimy do szkoły. Myślę, że nadrobię notki z outfitami, ponieważ ostatnim czasem nowych rzeczy naprawdę się namnożyło, a obiecałam, że Wam je pokażę. ;) Wystarczy czekać. ;)
Przez ostatnie dni, a nawet tygodnie odzwyczaiłam się zabierać ze sobą aparat i stwierdzam, że w zupełności wystarcza mi aparat w telefonie, a nawet obejdzie się bez żadnego sprzętu, bo wszystkie wspomnienia zostają w głowie. 
 *Zdjęcia w beżowej bluzce są z wczoraj*
 
Ahhh co do ostatnich dni, to już wczoraj ogarniałam czego mi brakuje jeszcze do szkoły i już powoli się przygotowuję, choć w tym roku jakoś za specjalnie mnie to nie interesuje...
Niedługo do Was wrócę z normalnymi notkami, nie tylko ze zdjęciami z telefonu, lub z domu.
Prawdę mówiąc, w tym roku chyba zacznę naprawdę się uczyć, bo czeka mnie ostatnia klasa gimnazjum. Może i nie brzmi to jakoś strasznie, dla osób starszych ode mnie, bo wiadomo matura jest czymś o wiele poważniejszym, aczkolwiek dla 3gimnazjalisty test końcowy jest naprawdę ważny. Wczoraj gadałam dosyć dużo na ten temat z rodzicami i już mam wybraną szkołę na 100%. I oni zgodzili się ze mną, że będzie to najlepszy wybór dla mnie, choć do tej pory twardo stąpałam, mówiąc, że idę do szkoły, która jest najbliżej mnie, myślałam że nie zmienię już nigdy decyzji, a tu nagle padło na szkołę, która była dla mnie ostatnim wariantem. Ogólnie mieszkam w małym mieście i wybór szkół jest naprawdę mały, a dojeżdżać czy mieszkać w internacie bym nie chciała, a nawet bym nie mogła, bo moi rodzice są bardzo wrogo nastawieni na szkoły z internatem. Nie pytajcie dlaczego. ;) Moja decyzja padła na technikum, jeszcze nie wiem jaki kierunek, ale na pewno technikum. Sądzę, że to najlepsze rozwiązanie. Po szkole mogę iść od razu na studia, przy okazji trochę dorabiać, a po liceum ciężej by mi było dostać taką pracę, bo nie miała bym zawodu. Najgorszym faktem jest to, że technikum trwa 4 lata, ale dam radę. Jeden rok więcej, to praktycznie pikuś. Najbardziej śmieszy mnie fakt, że większość osób uważa, że liceum jest najlepsze, że w technikum jest niższy poziom. Jaka bzdura! W technikum jest sto razy trudniej, ponieważ dochodzą przedmioty zawodowe. Warto jednak się pomęczyć, by już chociaż po tej szkole iść do jakiejś pracy tymczasowej, przed studiami, lub w czasie studiów. Ale jak ktoś woli, to może klepać głupoty, że technikum jest gorsze i o niższym poziomie. ;)

A Wy jak korzystacie z ostatnich dni wakacji? ;)
Gimnazjaliści, licealiści - Wiecie już co chcecie robić w przyszłości? Jaki kierunek studiów?
Miłego dnia!

You Might Also Like

111 KOMENTARZE

  1. a ja pracuję, pracuję, pracuję... :D

    ReplyDelete
  2. Idę do 1 gimnazjum i w przyszłości chcę iść do liceum na kierunek media i komunikacja :)

    Zapraszam ♥
    http://carollyns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja też idę do III gimnazjum i potem chcę iść do technikum fryzjerskiego :)

    ReplyDelete
  4. Prawda jest taka, że jak ktoś na prawdę chce się uczyć, to będzie się uczył wszędzie. Wyższy poziom szkoły to tylko ładna okładka :)

    ReplyDelete
  5. śliczna:*
    Zapraszam na mój blog:http://marysiapiotrowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja chciałabym robić coś związanego z medycyną ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja tak samo tylko jeszcze nie wiem co dokładnie ale chociaż ratownikiem medycznym bym chciała być :)

      Delete
  7. ja od tego roku idę na studia, kierunek: finanse i rachunkowość. Mam nadzieję, że dam radę... Po samym liceum niestety faktycznie ciężko jest znaleźć pracę.

    śliczna ta bluzeczka :)

    ReplyDelete
  8. nie ma co sie zastanawiac gdzie jest trudniej wybierasz co Ci bardziej odpowiada i tyle.
    na zdjeciach wygladasz na wiecej niz na gimnazjum ;))

    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja wczoraj robiłam mega porządki i przy okazji okazało się ,że mama nie musi mi kupować dużo nowych rzeczy bo większość się znalazłą :) Twoje notki nigdy mnie nie nudzą i nie nudziły jak do tej pory :*
    mam taki telefon jak ty tyle ,że biały i szara obudowa :)
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ja chodzę do technikum i w tym roku wchodzę do klasy maturalnej, nie mam pojęcia kiedy mi te trzy lata zleciały :)

    ReplyDelete
  11. Ja nie wiem co chcę w przyszłości robić ;c

    ReplyDelete
  12. Ja chciałabym pójść na medycynę. ;)
    Piękne zdjęcia!
    ♥ blog

    ReplyDelete
  13. Ja idę do I gimnazjum. Ale raczej też później do technikum :D

    ReplyDelete
  14. Ja chciałabym zostać hipoterapeutką, fizjoterapeutką konną. To fajscynujące zajęcie . :3
    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Ktoś chętny na obs. za obs?

    ReplyDelete
  15. Mimo tego,że od września idę do drugiej klasy technikum na hotelarstwo i tak nie wiem co chce robić w przyszłości.

    ReplyDelete
  16. Te wakacje rzcezywiscie minęły bardzo szybko, nie mam ochoty isć do szkoły ;)

    justsmilemuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. za rak LO, później polibuda(nwm jeszcze jaki kierunek) albo fizjoterapia :)

    ReplyDelete
  18. ja się strasznie bałam trzeciej klasy i egzaminów, do dziś pamiętam stres przed wejściem na salę :P Może brzmi to banalnie,ale to 100% racji,że teraz masz czas,żeby się spokojnie przygotować a nie na tydzień przed! :) a jeśli chozi o moją przyszłość to uhuhu jeszcze tysiąc razy zmienię plany :P

    ReplyDelete
  19. Ja również idę do technikum strasznie mnie denerwują takie opinie , że niby technikum jest gorsze a tak jak piszesz w poście jest to same kłamstwo. No nic Jessi musimy spiąć tyłki i się uczyć w tym roku.

    ReplyDelete
  20. ja już wiem. :-) Będę chyba prawnikiem. :-) Ostatnie dni... szkolne.
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia :)
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ja nie mam pojecia co chce robić, a ile w tym roku do liceum :o

    ReplyDelete
  23. ładne zdjęcie :)
    a ja sb siedzę w domku i nadrabiam seriale.. bo zimno na dworze :\

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. tez sie zabieram za nauke w tym roku! ;))

    powodzenia.

    ReplyDelete
  25. No to witaj w klubie Też myśle o szkole i wybrałam Technikum żywności i usług gastronomicznych :p


    Zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  26. Jak zwykle nuda w domu, nic ciekawego :<

    vdeklava.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ja jeszcze poł roku temu byłam pewna co chce zdawać na maturzę i na jakie studia złożyć papiery, teraz nie wiem nic :c

    ReplyDelete
  28. Mnie teraz czeka matura i to dopiero stres. Tak naprawdę od tego zależy cała moja przyszłość -.- dlatego śmiało mogę stwierdzić, że testy gimnazjalne to był pikuś.
    Nie wiem kto takie głupoty mówi ale technikum wcale nie jest gorsze... no, zależy jeszcze jakie :)

    ReplyDelete
  29. Korzystam baaardzo aktywnie. Bardzo fajna notka :))
    zapraszam --> emily-emmily.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Idę do 1 liceum na kierunek humanistyczno językowy,szkoda mi że to już koniec wakacji ;(

    ReplyDelete
  31. Ja również postanowiłam, że wybieram się do technikum. Idę do drugiej klasy, ale w tym roku muszę się wziąć za siebie ;3

    ReplyDelete
  32. Mnie teraz też czeka ostatnia klasa gimnazjum,ale nie mam pojęcia gdzie chcę iść i na jaki kierunek.

    ReplyDelete
  33. Ja wcale nie uważam, ze technikum jest gorsze. Również idę teraz do 3 gimnazjum i zgadzam się tobą w 100%. Też mam juz wybraną szkołę.. trzeba się wziąć za naukę, wyniku testy to teraz najważniejsza sprawa.

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ja teraz ide do 1 LO :)
    ładne zdjęcia ;>

    ReplyDelete
  35. Ostatnie dni wakacji spędzam dość intensywnie- moja klasa przygotowuje rozpoczęcie roku dla szkoły, więc od poniedziałku mam codziennie próby. No a potem spotykam się ze znajomymi ;) Ja też idę teraz do trzeciej klasy, też się stresuję przed testami, ale nie wiem jeszcze co chcę robić w przyszłości.

    ReplyDelete
  36. też wybieram się do 3 klasy gimnazjum, ale dalej zastanawiam się nad szkołą i nie wiem, do której się wybrać :) Jeśli można wiedzieć, dokąd wybierasz się do szkoły ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tzn. w swoim mieście, nie znana jak całe moje miasto haha. ;)

      Delete
  37. Gdybym mogła cofnąć czas, też poszłabym do technikum, ale dobrego, gdzie szkole zależy również na tym, by uczniowie zdali maturę. Bo niestety w wielu jest tak, że stawiają na zawód, a matura schodzi na drugi plan, a nawet czasami nie chcą sobie nią zawracać głowy, odciągają ludzi od zdawania!!! Znam takie osoby, które chciały, ale dostały ultimatum, że jak złożą deklarację, to zostaną oblane np. z języka... Masakra.
    Ty na pewno pójdziesz do dobrej szkoły, wszystkiego dobrego dla Ciebie na nowy rok szkolny i powodzenia na testach:) (ale wybiegam w przyszłość ;p)

    ReplyDelete
  38. też chciałabym iść do technikum czy zawodówki, bo 3 lata z ogólnokształcącym to czas zmarnowany, a kiedy już przyuczasz się do zawodu, to jest o wiele łatwiej :)
    ja jeszcze nie wiem gdzie chcę iść :D

    ReplyDelete
  39. Ja ostatnie dni wakacji spędzam dość aktywnie, ponieważ przyjechała koleżanka, która się przeprowadziła za granicę i moja mama ma urlop, więc możemy coś z nią porobić ;)

    ReplyDelete
  40. Ja mam jeszcze 2 lata, teraz ide do 2 gimnazju, i zupełnie nie wiem do jakiej szkoły się wybiorę ;_;
    a wybór mam spory, bo i tak i tak muszę dojeżdżać, bo w moim mieście nie ma ani liceum, ani technikum, ani zawodówki. Tylko podstawówka i gimnazjum.
    Ja korzystam z wakacji końcówki, aczkolwiek pogoda dopiero dzisiaj dopisała, wczesniej była taka, ze tylko w domu siedzieć.-.-

    ReplyDelete
  41. Ja w tym tygodniu staram się cały czas przebywać na dworze <3

    niikablog.blogspot.com | nowa notka c:

    ReplyDelete
  42. ja ide do drugiej gimnazjum a potem jeszcze nie wiem chciałam iść na medycyne ale jak kuzynka która chce zostac pediatra powiedziała ze musiała isc na sekcje zwłok i ogladac tych zmarłych ludzi to mi sie odechciało :) niektórzy podobno po wypadkach byli to tez tam musieli patrzec ja bym tak nie mogła ;) a do jakiego technikum idziesz po gimnazjum? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takiego najmniejszego w mieście. ;) Jeśli jesteś ze Świecia - idę do Białego. ;) Co do kierunku to nie mam jeszcze pojęcia :C

      Delete
  43. Bardzo dobrze, że wybrałaś technikum. Wybierz Hotelarskie albo turystyczne. Ta druga wersja to dostawanie hajsu za opierdalanie się, tak Ci powiem po tym co widzę w swojej szkole i nie tylko :) Zwłaszcza z tego co mówili ludzie z starszych roczników którzy obecnie pracują w tej branży.

    ReplyDelete
  44. Ja nie wiem jeszcze kim bd w przyszłości, na razie się rozwijam ;)

    ReplyDelete
  45. a na jaki profil byś chciała iśc? wiem że nie wiesz ale co by ci sie marzyło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie chciałabym turystykę lub hotelarstwo, ale u mnie w mieście czegoś takiego nie ma. Nie ma nic. I jak tu myśleć o przyszłości. Bardzo chciałabym dlatego wyjechać do innego miasta..

      Delete
    2. a teraz z ciekawości patrze w necie i znalazłam ze w technikum menedżerskim w Świeciu jest technikum hotelarstwa chyba ze juz cos myle bo w sumie cos kiedys słyszałam ze sa dwa Świecia w polsce zreszta sama nie wiem ty wiesz lepiej bo tam mieszkasz ;)

      Delete
    3. Możliwe, że u Wasiaka. Jest to przede wszystkim bardzo mała szkoła i nie ma dobrej opinii. Każdy mówi, że idą tam osoby głupie i bogate, bo przejść można poprzez gotówkę. To jest szkoła prywatna i niestety ten Pan przyjmuje łapówki przez co tam nikt nie chce iść, żeby nikt nie gadał, że poszedł bo bogaty.

      Delete
  46. w dobie smartfonów aparat jest praktycznie niepotrzebny :)

    ReplyDelete
  47. Ja poszłam do Technikum i wcale nie narzekam:)Jest trudno a wszyscy mówią że to tylko w liceum jest trudno,nie prawda:)Bo rozszerzona matma nie jest łatwa;D

    ReplyDelete
  48. Idę do tej samej klasy co ty i też już się powoli zastanawiam wybór padnie na liceum nie wiem jeszcze które ale wiem ,że kierunek humanistyczny :D

    justice-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja tak naprawdę mam mętlik w głowie jeżeli chodzi o szkołę po gimnazjum. Odkładam to na później ;)

    ReplyDelete
  50. Też staram się korzystać, dziś pół dnia spędziłam u koleżanki w innym mieście z jej kotkiem ;). Ogólnie to trzeba korzystać na maksa!
    A co do tej szkoły to ciekawy wybór, a jakie zawody cię najbardziej interesują? Jaki jest twój wymarzony zawód?
    Mam nadzieję, że też niedługo zacznę znowu w miarę blogować, bo teraz ciągle w rozjazdach ...

    ReplyDelete
  51. ja wracam do domu dzien przed rozpoczęciem roku i wykorzystuje ten czas jak tylko mogę :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetny mix :) Ja rzadko myślę o przyszłości. Jeszcze przyjdzie na to pora ;)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ja od września zaczynam naukę w liceum w klasie społeczno-prawniczej (z pierwszego wyboru) chociaż w formularzu wpisałam też technikum na drugim miejscu (u mnie była rekrutacja elektroniczna i trzeba było podać 3 szkoły do których chciałoby się pójść). Prawdę mówiąc teraz mam mieszane uczucia, ale miejmy nadzieję, że będzie Okk. Natomiast wielu moich znajomych wybrało technika ze względu na bogatą ofertę kierunków no i wiadomo, automatycznie jest przygotowanie do zawodu.
    Ty wybierz taką szkołę, w której będziesz się czuła dobrze i pewnie :) Ale to jeszcze chwila, teraz skoncentruj się na nauce ;)

    Pozdrawiam ; ***

    ReplyDelete
  54. Ojej, ja w tym roku też idę do 3 gim. Musze wziąć się do nauki, ponieważ już wybrałam liceum, chociaż nie jestem jeszcze ukierunkowana. Nie mam pojęcia co chcę robić w przyszłości, ale myślę,że będzie to coś związane z humanistyką, jaką pedagogika czy coś. ♥

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Też idę do III gimnazjum :) Ja cały czas sądziłam że pójdę do liceum i nie przewidywałam w ogóle innej opcji, a ostatnio zmieniłam zdanie i chyba idę do technikum hotelarskiego- będę mogła podróżować i gdzieś na miejscu pracować :*

    myprettydress.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Ach ta szkoła, szkoda, że wakacje nie mogą trwać troszkę dłużej.

    ReplyDelete
  57. Wybierając szkołę myślałam podobnie ;d Wybrałam technikum bo chciałam mieć zawód i masz rację mówiąc, że w technikum jest o wiele trudniej. Dzisiaj zobaczyłam przykładowy egzamin zawodowy dla mojego kierunku i jestem przerażona ;o Ciesz się z gimnazjum dopóki możesz ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Idę aktualnie do drugiej klasy technikum i jestem na profilu "technik obsługi turystycznej". :) Co do testu gimnazjalnego i tego, że inni-starsi- uważają, że to banał to owszem, teraz wydaje się to być proste, ale sama będąc w 3 gim. byłam przerażona i zależało mi, żeby jak najlepiej napisać test, ponieważ nie wiedziałam co chcę robić i do jakiej szkoły iść, a łatwiej pójść do jakiejkolwiek szkoły z lepszą ilością pkt. niż wybierać w tych nijakich szkołach, co nas w ogóle nie interesują. Padło właśnie na turystykę, bałam się czy dobrze robię, bo nie marzyłam o tym od dawna, była to decyzja podjęta prawie w ostatniej chwili, poza tym podczas roku szkolnego mogłoby się okazać, że to jednak nie to. Rozważałam też hotelarstwo, ale... będąc na turystyce możesz robić rzeczy związane z hotelarstwem, a jak pójdziesz na hotelarstwo to może być gorzej z turystyką, przynajmniej u mnie tak było. :P I jak najbardziej polecam ten profil, gdybym miała drugi raz wybierać to bym wybrała i tak turystykę, ale nie mam pojęcia co dalej i na jakie studia pójdę, mam jeszcze trochę czasu. :) Mam nadzieję, że uda Ci się pójść na taki kierunek jaki byś chciała, bo widziałam, że pisałaś, że nie masz u siebie tych kierunków. :/ Ale może się uda. ;) Już teraz życzę powodzenia. :)

    Zapraszam do mnie. :) www.custom-idea.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetny post ;*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Jess pytanie zupełnie poza notka. Czy przerabiasz swoje zdjęcia które robisz telefonem? Są bardzo wyraźne a sama mam nokie 500 i nie wychodzą mi tak wyraźne zdjęcia..

    S.

    ReplyDelete
  61. Nie mysle jeszcze nad tym, bo dopiero ide do 1 gimnazjum :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Chyba tylko ja wybierałam szkołę patrząc na jej wygląd :P

    ReplyDelete
  63. techniku bez ściemniania jest znacznie łatwiejszą droga niż liceum... Nie podważalny fakt.

    ReplyDelete
  64. Moje plany ostatnio były w totalnej rozsypce, jednak już doskonale wiem, co chcę robic. Po gimnazjum wybieram się do technikum gastronomicznego, a potem na studia dziennikarskie. A pracy będę szukac właśnie w tych zawodach. :)
    Co do korzystania z ostatnich wolnych dni, to również staram się je wykorzystywac jak najlepiej. ;)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. ja teraz idę do 2 kl technikum i jestem bardzo zadowolona, że wybrałam technikum a nie liceum :) ii to prawda nauki jest znacznie więcej ... moi znajomi w liceum w pierwszej kl mieli ok 14-16 przedmiotów, aa ja 22.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No a ludzie i tak gadają, że technikum zaniża.

      Delete
    2. no nie lubię tego stereotypu. Ja mam np. w klasie laskę, która po gim. miała prawie same 6 i mogła iśc do najlepszego lo, aaa poszła do technikum, bo chciała mieć technka, bo tak naprawdę po lo sie nic nie ma.

      Delete
    3. Liceum w sumie są profile. Jeżeli, ktoś wybierze profil bio-medyczny (biologia, chemia). To mu będzie łatwiej zdać z tej biologii i chemii, a im lepsze wyniki na maturze, to tym na lepsze studia można się dostać. Minusem jest, że nie ma się zawodu po LO. Po technikum z kolei dostaje się "kwalifikacje zawodową", lecz trochę gorzej przygotowuje do matury. Takie jest MOJE ZDANIE. Może jest ta różnica przedmiotów, ale na pewno godziny lekcyjne w całym roku, nie różnią się tak znacznie.

      Delete
  66. Ja jeszcze nie jestem zdecydowana bo w końcu jestem dopiero w 2 gimnazjum ; )
    Ale ogólnie to chciałabym iść na prawo. :)

    ReplyDelete
  67. ja właśnie skończyłam szkołę i nie wiem co dalej robić ;)

    ReplyDelete
  68. Cudowne *-*
    Uwielbiam twoją każdą notkę .


    Zapraszam do mnie :

    http://kamilastory.blogspot.de/

    ReplyDelete
  69. Ja to chciałabym jeszcze w domu posiedzieć.. ;/

    nadi-w.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  70. Przyjemnie się czyta Twoje notki.
    Zapraszam do mnie:
    http://www.notatnikwkropki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Śliczne zdjęcia <3
    ____________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Ja osobiście wybrałam liceum, ale mam wątpliwości czy dobrze zrobiłam, ale no cóż... W tym roku czeka mnie matura, o zgrozo. A egzaminu 3klasisty też się bałam :)

    ReplyDelete
  73. To,że technikum jest sto razy trudniejsze,to nie jest do końca prawda.Liceum trwa trzy lata,a materiał jest ten sam co w technikum.W technikum jednak jest jeszcze rok,właśnie przez to,że dochodzą przedmioty zawodowe,więc ludzie uczą się praktycznie tego samego,tylko w technikum ma się powiedzmy dodatkowy rok nauki o zawodzie i praktyk.
    Ja chcę iść do liceum na profil humanistyczny.Nie zależy mi na szybkim znalezieniu pracy,tylko najpierw chcę spełnić swoje ambicje,czyli ukończyć studia dziennikarskie.:)Później chciałabym iść na kursy architektoniczne albo studia o tym kierunku i prowadzić magazyn dotyczący wystroju wnętrz :_

    ReplyDelete
  74. Ja ide do pierwszej liceum, human te sprawy, nwm czy dobrze wybrałam ale chce po liceum isc na psychologie lub pedagogike ;)

    http://memoriess1234.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Bardzo fajny blog i z chcęcią go czytam ;).
    Zapraszam do mnie :
    http://positivecrazyforever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. śliczne zdjęcia.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. mam pytanie bo ja ide teraz do drugiej gimnazjum i słyszałam cos ze bede musiała zrobic jakiś projekt bo ze jak jakas grupa nie zrobi to nie zda i ja nie wiem o co w tym chodzi ty tez robiłas jakis projekt w drugiej gimnazjum? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba każdy robi projekt w 2 gim. ;)
      Ja zgłosiłam się na projekt z Niemca i cały był zaliczony jak sie jechało i pracowało tam na różnych projektach na wymianie międzynarodowej. ;)
      Na koniec tylko trzeba było powiedzieć kilka zdań po niemiecku. ;>
      A tak to na wymianie były te projekty. ;)

      Delete
  78. Hej uwielbiam czytac twojego bloga <3

    Jestem w twoim wieku i tak samo jak ty staje przed wyborem szkoły . Ale nie jestem przekonana czy wybiorę technikum czy liceum. Po tej notce skłoniłaś mnie do myślenia. Ale jakoś tak liceum bardziej mnie zachęca a ty co o tym myślisz ? Czy liceum jest aż tak złe ? Wiem że w technikum jest o wiele trudniej ale dostaje się po nim więcej i właśnie dlatego to tak trudna decyzja... POZDRAWIAM :) Twoja wierna czytelniczka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, liceum nie jest złe, też jest w nim dużo nauki, ale w technikum jest znacznie więcej. Nawet któraś z czytelniczek napisała, że jej koleżanki w liceum miały 16, a ona 22 przedmiotów, czy coś takiego. Ale teraz tak patrzę to w tej szkole, do ktorej chce iść są liceum z kierunkiem zawodowym, czyli jak technikum co znaczy, że dojdzie mi kilka przedmiotów.. ;)

      Delete
  79. Ja chcę po gimnazjum iść na technikum weterynaryjne! :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Hmmm, podoba mnie się twoja beżowa bluzka -_o

    ReplyDelete
  81. Świetny blog i strasznie podoba mi się twój sweterek!

    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i może zaobserwujesz, dopiero zaczynam :)
    http://spiked-soul.blogspot.com/

    Miłego popołudnia! ♡
    Elwira

    ReplyDelete
  82. Ja jeszcze nie wybiegam tak daleko w przyszłość, bo dopiero idę do gimnazjum ;)
    Mi się wydaje, że raczej pójdę do liceum :)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Ja idę do 2 gimnazjum, niektórzy pytają mnie do jakiej szkoły
    się wybieram, a ja szczerze nie mam pojęcia. Myślałam nad językową VI LO w Krakowie, powiedzmy że mam niedaleko. Ale tak naprawdę nie wiem jeszcze na 100% a nawet na 80 % :C
    cała ta dorosłośc i wybory mnie przerażają ;C

    ReplyDelete
  84. Do 2 gimnazjum idę wiec jeszcze czas, a ostatnie dni to normalnie komputer trochę dworek :)



    zapraszam,nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. teraz 3 lo ;( mam nadzieje, ze ten rok szybko zleci :)

    ReplyDelete
  86. Ja już mam plan na najbliższe lata. Najpierw idę do liceum o profilu medycznym a później na studia medyczne ewentualnie szkołę policealną zależy jak napiszę maturę choć myślę że nie będzie aż tak źle. W technikum nie znalazłam dla siebie odpowiedniego "zawodu" a chcę robić to co lubię dlatego taki mój plan. Liceum trwa tylko 3 lata więc będę rok do przodu w razie niepowodzenia. Na samym początku chciałam iść do technikum na hotelarstwo ale jak koleżanka opowiedziała mi o warunkach jakie miała na praktykach i że wcale nie robiła tego co myślała że będzie robić no to zmieniłam zdanie i pomyślałam że stać mnie na coś więcej i zobaczymy jak to będzie. Dodatkowo przeraża mnie egzamin zawodowy. :)

    ReplyDelete
  87. Wiesz co nie wiem czy wszędzie ale w dużych miastach jak Kraków właśnie wzieła się opinia,że lo są dla "mądrych" a technikum dla tych co nie chcą się uczyć.Ja tak nie sądzę,a LO wybrałam z jednego prostego powodu,jestem totalnym humanem.I żadne technikum nie da mi tego co LO jakie wybrałam rok temu.mam cudowny profil i ukochane osoby u mnie to był strzał w 10 ^^
    Oby u ciebie też tak było
    A testami nie ma co się przejmować

    ReplyDelete
  88. meeega meeega meeega ! <3 teez chce ! <3 :)
    zapraszam do siebie :)
    http://photoboook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Ja się jeszcze waham. Wiem, ze na 100% wybiorę liceum, ponieważ lepiej będę się tam czuła, tak jak ty w technikum. Nie wiem, na jaki mam iść profil, ponieważ po humanie(chciałabym iść na dziennikarstwo) w 99% nie dostanę pracy. Muszę się jeszcze zastanowić, ponieważ tak jak ty idę do 3 gim.

    Jeśli mogę Ci coś doradzić polecam Ci hotelarstwo zamiast turystki. Na turystkę bardzo dużo osób idzie i naprawdę ciężko będzie dostać Ci się do jakiegokolwiek biura turystycznego. Teraz wszędzie trzeba mnie 'wtyki' i wgl. Jednak polecam Ci przeszukać w internecie różne zawody, które jeszcze nie są tak popularne, a później dostosować go do danego profilu?:) Co o tym myślisz? Po technikum masz różne drogi:)

    ReplyDelete
  90. Ja właśnie ide do Lo i profil mat-geo zobaaczaymya co będzie :P Jak coś maaam cały rok na decyzaje wyboru bo zawsze mogę się przepisać :P

    ReplyDelete
  91. U mnie akurat jest problem, że w moim mieście jest 55 szkół ponadgimnazjalnych i na prawdę trudno zdecydować do którego iść

    ReplyDelete
  92. Ja idę do I gim. i się już nawet cieszę z powrotu do szkoły :)

    ReplyDelete
  93. Nie wiem za bardzo... Myślę o psychologi i medycynie oraz architekturze i informatyce. :))

    Zapraszam do mnie:
    emily-emillly.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Też mieszkam w malej miejscowosci i musze dojezdzac, moje wymarzone studia to politechnika i jakas inzynieria, lub ekonomiczny. Teraz ide do liceum, zastanawialam sie nad technikum. U mnie jest kiepskie strasznie, niski poziom nauczania, jeżeli chcesz isc na studia to po ci technikum? tam stawiają na przedmoioty zawodowe, a nie na matematyke, polski... a do studiow liczy się MATURA. A jezeli w przyszlosci nie masz zamiaru isc na studia to tylko technikum. chociaz prawda jest taka, ze w polsce to po technikum nie bedziesz miala pracy jak i po studiach, chociaz po studiach są wieksze szanse. Aaa i jeszcze nie raz zmienisz zdanie :D Ile ja razy zmieniałam, a ile byłam pewna na 100% :P Pozdrawiam i trzymam kciucki w nauce!

    ReplyDelete
  95. Ładuj akumulatorki na cały rok intensywnej nauki. ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Hey ;)
    Super blog i bardzo ładne zdjęcia !!
    Obserwuję♥♥
    Zapraszam do mnie , każdy komentarz się liczy , http://sytuacjabez.blogspot.com/ :D
    ^^

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*