Must Have

Saturday, August 03, 2013

Cześć. Dzisiaj wpadam do Was z moją listą 'Must Have'. Wiele szperałam, ale w pierwszej kolejności zajrzałam do moich dwóch ulubionych sieciówek z ciuchami. Mianowicie romwe.com i sheinside.com!
Ahh rzeczy, które znalazłam muszą wpaść w moje ręce! ;)


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Zdecydowanie przygarnęłabym wszystkie z tych rzeczy! Haha, ale póki co wybrałam jedną rzecz z romwe.com. ;)

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oraz mam do przedstawienia jeszcze kilka innych rzeczy, sklepy wybrane są przypadkowo, chodzi mi głównie o takie rzeczy. ;)
1, 2, 3, 4, 5, 6

Ahhh gdybym mogła to wszystko mieć na pstryknięcie paluszkiem, było by wspaniale, haha. ;) Ale obiecuję samej sobie, że dorobię się tych lub podobnych rzeczy! Notkę pisałam w sumie dosyć długo i piszę ją z własnej woli, nie jest to forma reklamy dla sklepów. ;) Po prostu bardzo, bardzo spodobały mi się te rzeczy, a że sheinside i romwe, to moje dwie ulubione sieciówki, to raczej nie powinniście się dziwić, że wybór padł na nie. ;) Kierowałam się już trochę jesienią w wyborze rzeczy. Czas wypełnić swoją szafę nieco cieplejszymi rzeczami, ponieważ już niedługo... niestety muszę to powiedzieć - powrót do szkoły, a nie wiem czy tylko ja tak mam, że lubię się obkupić przed tym całym nieszczęsnym powrotem..  W sumie możecie również zauważyć moją nagłą zmianę stylu. Sama nie wiem co mnie poniosło i jak to się stało, że ja - fanka raczej eleganckich rzeczy, przenoszę się na bardziej luźne rzeczy. Dlatego tym bardziej czas wypełnić swoja szafę ciuchami, które mi się podobają.

3majcie się ciepło, mam nadzieję, że za oknem macie świetną pogodę jak ja! Udanego dnia! ;)

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Tak zdecydowanie wszystkie twoje must have'e są juz moimi! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękne! Nie dawno zauważyłam że na romwe.com można płacić PLN a jak wcześniej można było to nie jestem wtajemniczona ;3

      Odwdzięczam się za obs.
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. Mają świetne ubrania! Szkoda, że nie można mieć wszystko od tak. Wtedy bym wybrała wszystko;)

    ReplyDelete
  3. http://www.sheinside.com/Black-White-Sleeveless-Geometric-Print-Asymmetrical-Blouse-p-140397-cat-1733.html TAKĄ SAMĄ PRZYMIERZAŁAM JAKIŚ IESIĄC TEMU W H&M !!! :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. To moja miłość ♥
      Zamówiona :)
      Nie sądzę, że Sheinside.com kopiuje sklepy :D

      Delete
  4. świetne mają rzeczy ^^

    ReplyDelete
  5. Świetne ubrania! :D

    aanonimowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne ubrania!
    Też bym chciała mieć wszystko od pstryknięcia palcami. Hahahah :)
    Pozdrawiam!

    carmelovy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. czapkę (3) znajdziesz na allegro za ok. 15 zł :)

    ReplyDelete
  8. Ooo świetne ubrania z romewe. :)

    ReplyDelete
  9. o bluzka z Romwe z dziewczyną z bloga Lehappy.com <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. o kurczę, rzeczywiście, ależ ona jest popularna, już można powiedziec że Lua jest sławna.. :)

      Delete
  10. aaaa dajcie mi to wszystko !
    buuczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ciuchy rewelacyjne <3

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ciuchy z romwe wspaniałe! <3

    www.furiosus.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. każdy chyba by chciał tak wszystko móc mieć :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wiele rzeczy mi się spodobało : D
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. rzeczy są wspaniałe, chętnie przygarnęłabym kilka :)

    ReplyDelete
  16. Twoje 'Must have' jest moim 'Must have' :D

    ReplyDelete
  17. Śliczne ciuchy!! To też są moje ulubione sieciówki! Uwieliam te 2 sklepy. Mają wspaniałe ubrania.
    Świetna lista must have.!
    Chciała bym wszystko!!

    Zapraszam do mnie-
    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Boskie rzeczy! ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne rzeczy.
    Ja też uwielbiam zakupy szkolnych rzeczy itp..

    ReplyDelete
  20. rzeczy naprawdę super, chyba też muszę zrobić listę must have :)

    ReplyDelete
  21. Masz gust ;** Świetne rzeczy ;3

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. sama chciałabym je mieć:)

    ReplyDelete
  23. Ohhh, tylko skąd ja mam na to wszystko wziąć fundusze XD :D A też bym chciała... :D Zapraszam na "DZIEŃ DRUGI" z Chorwacji :D Pozdrawiam! ;*

    ReplyDelete
  24. niektóre z tych rzeczy również znajdą się na mojej liście must have <3

    ReplyDelete
  25. DAJCIE MI TO WSZYSTKOO :))

    ReplyDelete
  26. Hej, kochana! Mam do Ciebie bardzo ważną prośbę :) Czy mogłabyś mi wytłumaczyć jak zamawiasz ubrania z zagranicznych sklepów internetowych? Chodzi mi o to, w jakiej walucie wpłacasz gotówkę, gdzie i ogółem haha ^^ Byłabym bardzo wdzięczna :*

    PS. Tak jak kiedyś mówiłam - zostałam tutaj na dłużej i Twój blog stał się moim jednym z ulubionych! Mimo, ze jesteś ode mnie młodsza baaaardzo Cię lubię. A! I Nowy wygląd jest świetny ;>

    ReplyDelete
  27. Wszystkie rzeczy są po prostu niesamowite *.* Mamy podobny gust! :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Możesz napisać jak kupujesz ubrania na sheinside ? bo nie mam pojęcia jak zamówić

    ReplyDelete
  29. genailna lista must have! :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Śliczne są wszystkie rzeczy <3 Zwłaszcza czapka Meow ;3
    Zapraszam do Obserwowania



    http://viickyandlucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne ;)

    +Zapraszam do mnie do komentowania/obserwowania i CZĘSTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mi sie bardziej podobal stary wyglad. Tlo bylo szczegolnie ladne :D
    fajna lista must have, tez podoba mi sie naszyjnik z kolcami...

    ReplyDelete
  33. Sheinside.com- nr.7
    Romwe.com-nr.7
    Inne-nr.4

    ReplyDelete
  34. Romwe.com - nr.5
    Sheinside.com - nr.5
    inne - nr.3

    hyyhy ^^

    naaikoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Okienku drugie, numer 5, 6, 7 :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*