Mix zdjęć - lipiec

Thursday, August 01, 2013

Cześć wszystkim. W końcu doczekaliśmy się nowej odsłony bloga, ale prawdę mówiąc nie sądzę, że zostanie ona na dłuższy czas, chyba że się przyzwyczaję. Teraz jest klasycznie, ale nie wiem czy to wszystko ze sobą jest dobrze dobrane. Wczorajszy dzień, a raczej wieczór spędziłam naprawdę pozytywnie w gronie znajomych. Dzisiaj za to obudziłam się o 13:30 i musiałam się szybko szykować, żeby wyjść z kolegą i się nie spóźnić. Oczywiście, jak zwykle mi się to nie udało a jeszcze po drodze spotkałam dwie koleżanki z klasy. ;)


Rysowanie na tablecie | hala łuczniczka - wyjazd na obóz | przystanek w Niemczech | długa podróż | pokój hotelowy | stołówka | "The voice of Spain" | Yummy! Ostatnie dni w Lloret | Widok z balkonu | Powrót do Polski :c | Ostatnie pogawędki z ludźmi z obozu | Jazda busikiem do Świecia | Zachód słońca - Welcome to home | Zdjęcie pamiątkowe, w ramce z Lloret | Koszulka - obozymlodziezowe.pl | Podusia z Lloret | robimy maseczkę ;) | New Avon | Papiloty xD | Wychodzimy! | Brat! | Grudziądz z Agą i Werr | KFC, Grudziądz | Tęcza!

To był naprawdę cudowny miesiąc! Możliwe, że zdjęcia tego nie oddają, ale po prostu rzadko kiedy wyciągałam telefon by zrobić jakieś zdjęcie, choć i tak cieszę się z takich zdjęć jakie są. Oby drugi miesiąc wakacji był taki świetny i pamiętny jak ten, a będą to najlepsze wakacje w życiu! ;)
Mam nadzieję, że Wy również bawicie się świetnie. Fajnie by było jeżeli napisalibyście coś o swoich wakacjach w komentarzach pod tym postem! Z góry dziękuję! Wszystkie komentarze przeczytam. ;)
Miłego wieczoru!

You Might Also Like

58 KOMENTARZE

  1. świetny mix ;)))) tamten wygląd był chyba lepszy :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetne zdjecia *.*


      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. śliczny mix. Wygląd bloga jest bardzo ładny. Twoje zdjęcie szczególnie - czemu jesteś taka fotogeniczna? :O

    Zapraszam na mojego bloga:
    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nabrałam ochoty na ten napój *-*
    Moje wakacje można określić jednym słowem: nudne XD
    No dobra, może nie na tyle nudne, na ile mogłoby się wydawać, ale jednak sam fakt, że nigdzie nie wyjechałam i nie wyjadę, wydaje się nudny, jeżeli wiesz, o co mi chodzi :D
    it-will-be-easier.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny kolaż <3 Ja również uważam że te wakacje przejdą do historii ;)
    Wpadniesz? Obserwujemy ?
    niesymetrycznieo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nagłowek jest fajny, ale jako całość podobał mi się bardziej poprzedni wygląd ;)

    ReplyDelete
  6. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/







    ReplyDelete
  7. Ładny jest, a kto robił design? :)

    ReplyDelete
  8. Mnie się taki wygląd strony właśnie podoba. Kolory nie biją po oczach, elegancko.

    ReplyDelete
  9. Wygląd jest cudooooooowny <3333

    ReplyDelete
  10. super miX!!!
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! Po prostu modelka z Cb :).
    U mnie wakacje też jakoś lecą.! Na razie nie narzekam! Często się widzę ze znajomymi, chodzę na wycieczki, opalam się i aktywnie spędzam Wakacje! Dzisiaj sie skapłam, ze już połowa wakacji za nimi i został nam tylko jeden miesiąc- SMutne!!!
    +zapraszam do mnie-

    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny mix! Widać, że udany miesiąc. ;)

    ReplyDelete
  12. Wygląd jest świetny, a zdjęcia genialne! <3

    ReplyDelete
  13. ładny wyglad! taki poważniejszy! :) extra

    ReplyDelete
  14. wygląd jest świetny. Taki spokojny :)
    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Klasyczny wygląd jest dosyć ciekawy, prosty ale za to trafiający. W prostocie jest moc i siła, uwierz mi.
    Może to brzmi dziwnie, bo swój blog odpicowałam dziś na niesamowity błysk, tak wiem, jakie blogi najlepiej mi się czyta. :)

    Fajny ten mix! :)

    ReplyDelete
  16. Rany, myślałam ,że blogi pomyliłam.
    Ciekawy wygląd.
    Trzeba będzie się przestawić :)

    ReplyDelete
  17. Wygląd jest bardzo ładny :P

    ReplyDelete
  18. Śliczny nowy wygląd *.*
    Wow duży kolaż xd

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Super mix i widzę nowy szablon! Bardzo nowoczesny i super wyglada! Zapraszam na nowy post, z pierwszego dnia mojego pobytu na Chorwacji ( sporo zdjęć ), także zachęcam! ;*

    ReplyDelete
  20. Fajnie blog wygląda:)
    http://schodowsieniepali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetny mix!
    Jak narazie wakacje lecą mi tak sobie. Na szczęście już w weekend spotykam się z moją przyjaciółką Weroniką. ^^

    Moim zdaniem następne wakacje będą fajniejsze, bo wybieram się na obóz do Włoszech i na rodzinny wyjazd do Chorwacji. ;))

    Jeśli mam być szczera to wygląd nie przypadł mi do gustu, bo to nie moje klimaty. A i w pasku stron na górze jest jeden błąd, jak się wchodzi na strony to przenosi na fb+piszę się Tumblr, a nie tumbrl ;D

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. świetne zdjęcia:)

    obserwuję i liczę na to samo
    http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. lipiec był dla mnie nieco nudny. Co prawda wyjechałam nad morze co sprawiło mi wiele radości ( wszystko wyjaśniłam u siebie )ale pozostały czas spędziłam leniuchując z Plotkarą więc nie mam czym się pochwalić. Teraz czeka mnie Chorwacja i muszę wolny czas wykorzystać jak najlepiej, bo potem znowu będę marudzić :P Cieszę się, że twoje wakacje udane oby tak dalej!!

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Strasznie podobają mi się zdjęcia, jak i nowy wygląd bloga :))
    Ja lipiec spędziłam w połowie na koloniach, a sierpień zapowiada się jeszcze lepiej :3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. super zdjęcia :)
    buuczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Super mix! Widać, że udany miesiąc :D
    Wygląd super! Zostaw na trochę dłużej ^^
    Zapraszam do obserwowania na Instagram @pannamartoslawa
    :D

    ReplyDelete
  27. Szkoda, że moje wakacje nie są w połowie tak udane jak Twoje xD
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetny mix ^^

    doniadominikam.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. oooo, granita ♥ też piłam tylko, że w Jastarni :D

    ReplyDelete
  30. Ładny ten wygląd :)
    A co do zdjęć, pomimo iż są ładne, na pewno nie oddają tego co przeżyłaś :)
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam takie miksy!:)

    ReplyDelete
  32. Świetny mix, pięknie tu u Ciebie :)

    ReplyDelete
  33. śliczny ten nowy wygląd bloga :)
    ładne zdjęcia :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. mnie się ten wygląd podoba :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Mi się podoba taki wygląd tw bloga :)

    ReplyDelete
  36. Ładny nowy wystrój, ja niestety wakacje spędzam dość przykro byłam na koloniach z których przyjaechałam, bo zachorowałam. Przyjaciele WSZYSCY mnie olali.. Ale i tak sądzę, że te wakacje są najlepsze bo spotkałam moje przyjaciółki przez nternet na żywo;)

    ReplyDelete
  37. fajny mix! oby sierpień był też taki udany

    ReplyDelete
  38. jaka ogromna zmiana !
    wcześniej zawsze było tak 'cukierkowo' teraz postawiłaś na minimalizm, ;)

    świetny mix :)

    ReplyDelete
  39. Świetny mix, oraz nowy wygląd bloga!
    Pozdrawiam ♥

    *Zapraszam na konkurs, http://carmelovy-blog.blogspot.com/*

    ReplyDelete
  40. tegoroczny lipiec Ci się udał ♥ Zazdroszczę (;

    ReplyDelete
  41. Super mix, naprawdę świetne zdjęcia, a design jestnaprawdę ładny;)
    Positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Miałaś bardzo udany miesiąc :) Ten wygląd bloga bardzo mi się podoba.

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. świetny mix :) mi szczerze mówiąc nowy wygląd nie podpasował. niby lubię minimalistyczne designy, jest wszystko dopracowane, ale jest jakoś smutno :( a Twój blog kojarzy mi się głównie z tym, że było tu zawsze tak kolorowo, radośnie :)

    ReplyDelete
  44. własnie tego żałuje ze z "mojego" biura podróży nie dają koszulek :C

    ReplyDelete
  45. Świetny mix zdjęć :) teraz na Twoim blogu zrobiło się bardzo ciekawie tak trochę mrocznie, ale rewelacyjnie.
    Skąd ta zmiana zaszła u Ciebie? ^^

    ReplyDelete
  46. Bardzo fajny mix ;3 Moja ciekawsza strona wakacji, czyli obóz i wyjazd z rodzicami już zakończona, teraz do babci i na dwór z przyjaciółmi :>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*