Makijaż

Sunday, August 04, 2013

Cześć. Dzisiaj przeszłam samą siebie. Po naprawdę długim czasie dobrowolnie wstałam po godzinie 8 rano. Dziwne? Jak na mnie to bardzo. Może nie do końca dobrowolnie, bo obudziłam się totalnie głodna, że dopadłam się od razu do lodówki. W nocy czasem były niezłe grzmoty. Jeśli jestem w domu bardzo lubię burzę i pioruny, jednak gdy jestem na dworze, od razu zwiewam w bezpieczne miejsce, haha. ;) Wczorajszy dzień przesiedziałam cały w domu, ale jeden dzień lenistwa nie zaszkodzi. Na dzisiaj natomiast mam już plany, całkiem niebawem wychodzę. ;) Nie wiem co mnie napadło, by zrobić sobie makijaż. Mam na myśli oczu. Nie uważam, że jestem w tym dobra, ale starałam się, może nie wyszło tak źle, poza tym to moja jedna próba z nielicznych, a więc da się przymknąć oko. ;)


Właściwie to użyłam jednej paletki cieni do powiek firmy maybeline, kredka do oczu zakupiona bodajże w chińczyku, tusz firmy oriflame. Zdecydowałam się też na bronzer do policzków, oczywiście w małej ilości, a na koniec pomieszałam dwie pomadki z pewnej paletki. Nigdy nie używam ani kremu BB, ani podkładu. Używam tylko i wyłącznie jasnego korektora pod oczy, którym koryguję ewentualne niedoskonałości na twarzy. Więc za komentarze typu : tapeciara serdecznie dziękuję i szczególnie pozdrawiam te osoby środkowym paluszkiem. 
Miłego dnia wszystkim!

You Might Also Like

110 KOMENTARZE

  1. Jesteś śliczna, uwielbiam cię <3
    http://przzed.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Makijaż wyszedł cudownie! Ładne masz oczy <3 NIE, NIE NIE uważam że jesteś tapeciarą każdy się pewnie maluje w twoim wieku, a ci którzy tak mówią po prostu nie umieją się tak ładnie malować jak ty *.*


      Obserwujesz? Odwdzięczam się.
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. wygląda to na makijaż doświadczonej osoby, więc chyba masz talent :) Bardzo Ci w nim ładnie! :*

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. każdy lubi leniuchować w domu ;)

    ReplyDelete
  4. jeju! śliczne!

    aprilen.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja dzis własnie wstałam wyjątkowo pozno,a nie lubię długo spac ;/
    Swietny makijaż :) Wyszedł CI super jakbys zajmowała się tym od długiego czasu :)

    ReplyDelete
  6. ładnie ci wyszedł *_*

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. bez niego też ci ślicznie, ale wyglądasz tutaj poważnie. ładnie :)

    ReplyDelete
  8. jeśli masz taką piękną cerę bez żadnych podkładów itp. to tylko pozazdrościć :) u mnie się niestety bez tego nie obędzie :( bardzo fajnie Ci wyszedł ten make up ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje czoło nie jest idealne :c
      Ale ta jak napisałam, ewentualne niedoskonałości koryguję korektorem, nie podkładem ;)

      Delete
    2. ale jednak co by nie było korektor to tak naprawdę nic. ja to mam takie syfy, że korektor + podkład kryjący nawet nie są w stanie w 100% zakryć moich niedoskonałości, więc Twoje czoło to pikuś, bo nie widać kompletnie żadnych śladów ;)

      Delete
  9. już Ci to mówiłam, ale powtórzę: musisz być taka śliczna? :* :*

    ReplyDelete
  10. Śliczny makijaż, bardzo fajnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  11. Świetny ten makijaż :)

    ReplyDelete
  12. Ładny, ale dość mocno Cię postarza ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie uważam, że to minus. ;)
      Wolę wyglądać starzej. ;)

      Delete
    2. po co?

      Delete
  13. O matko jaka śliczna *.*
    Jak na pierwszy raz malowania się- to wyszła pięknie <3
    Nie uważam Cię za tapeciarę, bo odrobina makijażu nikomu nie zaszkodziła ;)

    ReplyDelete
  14. ale śliczny makijaż oka!

    ReplyDelete
  15. jeju, ten makijaż jest cudowny :o <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. śliczny makijaż, taki delikatny i świeży <3

    ReplyDelete
  17. Ślicznie, ładnie Ci w takim makijażu :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo Cie postarza ;o mój chłopak powiedział, ze dał by Ci 20 lub nawet troche więcej ;o przystopuj troche ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, że tylko na zdjęciach jest takie wrażenie ;)

      Delete
    2. moja mama dala by Ci 23 lata :P
      ale jestes baaardzoo ladna wiec nie musisz sie o nic martwic :)

      a tak pozatym to mam pytanie.
      ile dni bylas w Hiszpanii ?
      i ile ogolnie wydalas podczas calego pobytu w Hiszpanii? a ile kosztowal sam wyjazd ?( wiem ze to juz bylo mowione ale nie pamietam ile to bylo :D )

      Delete
  19. fajny makijaż :) lubię takie ;p

    ReplyDelete
  20. Wyszłaś ładnie

    zapraszam
    paula---paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. piękny, pasuje ci w nim ;) <3

    ReplyDelete
  22. Śliczny jest <3
    Bardzo Ci on pasuje.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  23. Wygląda świetnie!
    Poproszę toutorial! <3

    ReplyDelete
  24. Świetnie i starannie go wykonałaś :) pasuje do Ciebie ♥
    Miłego wypadu ^^

    ReplyDelete
  25. Wygląda magicznie ♥ Haha. Oczy to ty masz cudowne. Naprawdę!!!

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Those eyes are great! You're so pretty! ;)

    http://fromlifescorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jak ty ładnie wychodzisz na zdjęciach :*

    ReplyDelete
  28. Ślicznie ci to wyszło, a ja nie wiem czy te cienie są do d**y czy to wina moich powiek, że jak maluje się cieniami to prawie nic nie widać :/. Na co dzień czasami używam różu do policzków i uwielbiam to, bo dodaje uroku ;p.

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz bardzo dojrzale, na prawdę ślicznie. Tylko pogratulować umiejętności zrobienia takiego makijażu :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetnie ci wyszedł ten makijaż! *.*
    Też chcę taki!

    ReplyDelete
  31. Jeju, Ty jesteś z każdym postem coraz ładniejsza *.* Naprawdę, jestem w szoku, jak bardzo wyładniałaś od początku bloga.

    ReplyDelete
  32. Makijaż olśniewający! Bardzo mi się podoba! Bardzo ładnie ci wyszedł.
    Twoje oczy hipnotyzują. !

    http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Moim zdaniem jeśli dziewczyna ma krem BB na sobie, tusz do rzęs i np. trochę cienia to nie można jej nazwać tapeciarą.

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ładnie Ci wyszło :D

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://viickyandlucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Dasz linka do jakiejś spoko kiecki, która Ci się podoba z tych stron np. romwe czy sheinside ? : )

    ReplyDelete
  36. Slicznie ci tak ! ;) Jam jestem mysli ze jesli komus nie sa potrzebne podklady i kremy BB to nie powinien ich uzywac ! ;)Korektor to oczywiscie cos innego :)

    ReplyDelete
  37. Wow!Świetnie Ci w takim makijażu :) Dobrze,że nie malujesz się na co dzień,ale okazyjnie miło jest zobaczyć Ciebie taką :>

    ReplyDelete
  38. Wyszło Ci fenomenalnie <3

    ReplyDelete
  39. przez Ciebie mam kompleksy, śliczna jesteś :)

    ReplyDelete
  40. Jesteś za ładna *___*
    A co do makijażu oczu, to fajnie ci wyszedł, zdjecia też są super.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Bardzo fajnie Ci to wyszło. Genialne wyregulowane brwi :)

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już to prawy...
      Tak wygląda, bo mam włosy z tej strony na twarzy i tak cień jest po prostu. Nie zrobiłabym jednego policzka mega mocno a drugiego praktycznie wcale. Trochę logiki w obu punktach ;)

      Delete
  43. Bardzo ładnie wyszło, do twarzy Ci :))

    ReplyDelete
  44. Jakie śliczne oczy *_*

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  45. Cudowna! ♥

    allly-all.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mój blog:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST

    ReplyDelete
  47. Jaka Ty jesteś piękna! Zazdroszczę ogromnych oczu! :)

    ReplyDelete
  48. Piekna jestes<3 makijaz cudowny, masz do tego talent!

    ReplyDelete
  49. genialne :)!

    www.kolawka.blogspot.com


    ReplyDelete
  50. Prześlicznie wyglądasz. ♥

    ReplyDelete
  51. Śliczny makijaż ! Wyglądasz w nim tak poważnie i jak byś miała parę lat więcej ( w pozytywnym znaczeniu ;) ) Może zrobisz posta lubi filmik jak się malowałaś ? . :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. albo zrób zdjęcia krok po kroku jak pomalowałaś tak ślicznie oczy *-*

      Delete
  52. Fajny makijaż <333

    zapraszam
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Świetnie ci wyszedł makijaż :) Mi się podoba :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. śliczna jesteś!
    Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż :)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Wyglądasz naprawdę na starszą, ale bardzo Ci ładnie! Może pokażesz się bez makijażu? ;)

    ReplyDelete
  56. Ślicznie wyglądasz. : ) Zazdroszczę tak idealnej cery. ; )

    ReplyDelete
  57. rewelacyjnie Ci wyszedł!!!*.*

    ReplyDelete
  58. Makijaż wyszedł perfect! W dodatku masz tak piękne niebieskie oczy, że nawet be zmakijażu wyglądasz super ;))
    Pozdrawiam! ;*

    ReplyDelete
  59. Podoba mi się! A jeśli, ktoś uważa, że dziewczyna, która maluje się tak jak Ty jest tapeciarą to chyba nie widzi różnicy między podkreśleniem urody, a szpecącym nadmiarem kosmetyków na twarzy ;)

    ReplyDelete
  60. Ale Ty jesteś śliczna <3

    ReplyDelete
  61. Pięknie, jesteś na prawdę piękna <3
    Ja się jeszcze nie maluję, ale czasem bym chciała zobaczyć jak wyglądam w makijażu :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ślicznie Ci w takim makijażu ;)

    ReplyDelete
  63. łał *.* jesteś prześliczna!

    /zapraszam do mnie, obserwujemy? odp. u mnie ;)

    ReplyDelete
  64. jeej, ale pięknie :D
    Wyglądasz zupełnie inaczej :*

    ReplyDelete
  65. Jeeejuuuu, ale śliczny ten makijaż. *.* Do tego jesteś śliczna. ;)

    Zapraszam -> www.custom-idea.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Bez makijażu wyglądasz ślicznie. A z nim seksi. :P

    ReplyDelete
  67. Mogłabyś dodać filmik jak zrobiłaś ten makijaż? Pliss ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja jestem mało doświadczona ;D
      I serio jest on robiony zapewne w zły sposób. ;)
      Nie według jakiś tam przepisów ;D

      Delete
  68. Makijaż wyszedł ci na prawdę świetnie [ mi się podoba ] :] Fajne zdjęcia .

    ReplyDelete
  69. wyszło bardzo fajnie :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ale śliczny makijaż :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. wyszło cudownie, prześlicznie wyglądasz! :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Ale ty jesteś ładna. *____*


    Zapraszam. ^^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Świetny! *.*

    Zapraszam do mnie! :)

    ReplyDelete
  74. Szkoda , ze nie wiemy dokladnie czym usta robione , bo sa boskie *-*

    ReplyDelete
  75. ślicznie
    http://sweetchilisweet.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  76. Nie znam się na makijażu, ale świetnie wyglądasz. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Świetne wyszedł Ci makijaż!
    Mi zupełnie nie idzie malowanie się, dlatego trzymam się od tego z dala. Jesteś śliczna, pozazdrościć urody :)

    ReplyDelete
  78. Jesteś urocza! Przepiękny makijaż, jestem pod wrażeniem. Ja dopiero zaczynam przygodę z pamiętnikiem internetowym. Jestem tu nowa. Będę wpadać częściej. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Prześliczny makijaż. Matko jakie piękne oczy <3

    Zmieniłaś się na lepsze, jesteś na prawdę piękna i pasuje do Ciebie ten makijaż.
    Zapraszam na mojego bloga. :)

    ReplyDelete
  80. Bardzo ładny makijaż ;D

    ReplyDelete
  81. Wyglądasz prześlicznie! Świetnie "dobrałaś" makijaż do swojej twarzy xD
    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*