GEEK

Saturday, August 24, 2013

Cześć miśki! ;* Czy tylko ja w głowie mam już tylko szkołę? Nie powinnam o tym myśleć, ale jakoś myślę cały czas o tym wczesnym wstawaniu, chodzeniu z przymusu do szkoły..oraz zaczną się znacznie większe problemy z ciuchami, jak zwykle nie będę wiedziała co ubrać. Haha! To norma każdej uczennicy, bo chyba chłopcy takiego wielkiego problemu aż nie mają. Dzisiaj czuję się już zdecydowanie lepiej. Jakoś humorek mi dopisuje, pomimo tego, że obudziłam się z bólem brzucha, ale już jest okej! ;)  
Moja dzisiejsza stylizacja nawet pasuje do tematyki posta. Ubrałam nową koszulkę, która doszła ze dwa dni temu. Jest ona z firmy choies.com i bardzo ją polubiłam. Jest zwiewna i naprawdę wygodna. 
Hahah, tak - GEEK ;)
 Chciałabym Wam jeszcze przypomnieć o dwóch trwających konkursach. Zgłaszajcie się póki będzie za późno! ;) 
Chciałabym Was również zachęcić do lubienia mojego profilu na facebooku, będziecie ze mną na bieżąco!
Oraz zapraszam na Instagrama i tumblra na którym bywam bardzo, bardzo często!
Powyższe zdjęcie to moja nowa profilówka na facebooku, haha. ;) Myślę, że najważniejsze to mieć dystans do siebie. ;) 
Miłego dnia życzę!

You Might Also Like

126 KOMENTARZE

  1. fajna profilówka: lajki się zapełnią ;D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakie masz ladne kreski *-* Na dole dokonczone kredka czy tez eylinerem ? Z jakiej masz firmy ?? :D Ja na tumblr mam 48 wiec nie narzekaj :P
      Pozdrawiam z Holandii
      Framlii.blogspot.com

      Delete
    2. W tych okularach wyglądasz zupełnie jak nie ty! :D

      Delete
  2. sliczna bluzka! :) ładny makijaż.
    Ja już płaczę na myśl o tym wstawaniu.. eh ;/

    zapraszam :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ładnie ci w okularach ;)

    ReplyDelete
  4. Ale ty jesteś piękna <3

    ReplyDelete
  5. Co to znaczy 'geek' xd?

    ReplyDelete
  6. masz śliczne oczy! :) bardzo fajna bluzka ♥♥♥

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja też tylko o szkole myślę... Problemy z ciuchami? Skąd ja to znam! :) Koszulka świetna i ty jak zwykle pięknie wyglądasz... Ah, te twoje rzęsy! To profilowe na fb UWIELBIAM je! <3

    ReplyDelete
  8. Naprawdę cudowna <3

    Zapraszam do mnie Jessika ;*
    julia-juuliaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jesteś śliczna i świetnie piszesz:***
    A tak wogule masz racje trzeba mieć do siebie dystans:)
    Zapraszam na mój blog:http://nice-raspberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajna bluzka i ładne zdjęcia♥

    ReplyDelete
  11. ja też już tylko myślę o szkole, niestety.
    Świetna bluzka!

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. śliczna ta bluzka! < 3
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. śliczna bluzkę :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. co znaczy geek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam, że to zbyt proste słowo, by przetłumaczyć w notce. ;)
      Geek to kujon.

      Delete
  16. Kupujesz rzeczy które są na mojej liście życzeń. :)
    Bluzka jest świetna. <333

    cukierkove.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia. Zapraszam do mnie zaobserwujecie? http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. śliczna bluzka:)

    fuck00all.tumblr.com
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ile masz obserwatorów na tumblr?

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia! Śliczna ta koszulka. :)

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia:)
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bluzka-super,super,super!
    Jesteś śliczna!Oddaj urode! xd

    ReplyDelete
  23. Naprawdę masz wadę wzroku czy to tylko zerówki?
    Jeżeli już pisałaś to sorry nie zauważyłam :*

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. swidtnr okulary :) i jak zwykle sliczne zdjecia.

    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. prześliczna jesteś <3 nie tylko dziewczyny mają takie problemy z ubiorem, uwierz :D raz poszłam z moim kolegą z klasy do croppa na zakupy i z pół godziny stał i wybierał koszule :P w końcu nic nie kupił, bo mu się nic nie podobało :D

    ReplyDelete
  26. Fajna koszulka :3 . chcę taką ._.

    Ja tam się cieszę ostatnimi dniami wakacji xD

    ReplyDelete
  27. Koszulka dosyć w moim stylu - luźna, z ciekawym napisem i krótki rękawek. Yay, zazdroszczę :) Okularki do tej stylizacji fantastycznie pasują.

    ReplyDelete
  28. Jestes taka piękna *.*

    Za każdą obserwacje się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ładnie, pasuje Ci w tych okularkach ;D

    ReplyDelete
  30. Fajna bluzka :D
    Mam do ciebie takie pytanie: gdzie promowałaś swojego bloga, w ogóle na początku, że masz tyle wejść, komentarzy i tak dalej i tak dalej? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdzie nie promowałam swojego bloga. Ani razu nikogo nie prosiłam o pomoc, bo chciałam dojść do tego sama. ;) Udało się, ale taka statystyka dopiero jest od jakiegoś czasu. Bloga piszę dwa lata więc w tym czasie dosyć uzbierałam tych czytelników i wyświetleń. ;)

      Delete
  31. Świetna koszulka. I piękne masz oczy. *-*

    alaa-allaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. jakiego programu uzywasz do obrobki zdjec ???

    ReplyDelete
  33. Śliczna ta koszulka. ;3
    Bardzo ładne zdjęcia.
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. ale masz długie piękne rzęsy ;) zazdroszczę ci ;D

    ReplyDelete
  35. Super zdjęcia

    www.aaliisv.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. jesteś ślicznaa :3
    Obserwuje i zapraszam do mnie zelojadek.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ładnaa jesteś :3 i robisz śliczne kreskii ♥

    rasberrynotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ja też nie chcę iść do szkoły. :/
    Fajne zdjęcie profilowe :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Też wiecznie myślę o szkole :c Zamiast się cieszyć z wakacji to się dołuję ;<

    ReplyDelete
  40. Jaki śliczny makijaż <3 Te kreski, i te twoje oczy ;d
    Pozytywne fotki, chociaż w okularkach nie przypominasz siebie ^^
    Świetna profilówka ♥
    Też martwię się już szkołą.
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Świetna jest ta koszulka! ♥♥♥
    Co do szkoły to ja również coraz częściej o niej myślę ... No ale niestety tak już jest i nic nie da się zmienić, więc lepiej korzystać z wakacji póki się może i nie zaprzątać sobie głowy mniej ciekawym tematem. :D
    Z tym dystansem do siebie - ŚWIĘTA PRAWDA! Super, że Ty jesteś zdystansowana, a mimo wszystko profilówka jest fajna. Do tego masz śliczne oczka! ;)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. uwierz mi nie tylko ty, ja tak samo myśle o szkole , co będzie dalej ... w końcu teraz idę do liceum, nowi nauczyciele, nowi ludzie, nowe wyzwania ;c
    zapraszam www.zmud3k.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. super post i ładna koszulka ♥
    mam pytanie, jak regulujesz brwi ?? ;3

    ReplyDelete
  44. lubię t-shirty z tym napisem :)

    ReplyDelete
  45. Jesteś strasznie nie podobna do siebie w tych okularach ;p
    http://parabitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. jejku, ty jak zawsze śliczna. Nie ma zdjęcia gdzie byś gorzej wyglądała. Kreski masz piękne. Robisz eyelinerem czy kredką? Oczy- cudo! Pozazdrościć!
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. bluzka śliczna tak jak jej właścicielka *__*

    hurt-others.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. jestem na twoim blgu od niedawna, ale bardzo podobaja mi sie twoje oczy i to jak je malujesz :* mogłabys powiedziec jakiego tuszu uzywasz? byłabym bardzo wdzieczna :* z góry dziekuje <3

    ReplyDelete
  49. Świetnie wyglądasz!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Śliczne kreski. Bardzo podobają mi się ubrania z napisem GEEK. Są świetne!

    karolina-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Eh, ja również myślę, tylko o szkole. :DD
    Świetna bluzka, lubię takie. c:
    Śliczna jesteś kicia *___* Miłego wieczoru <3
    ____________
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Jestem przygotowana do szkoły,ale żałuję że nie będę mogła spotykać się z ludźmi na kąpielisku :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. nie moge w to uwierzyć że za tydzień do szkoły

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  55. świetna bluza, podoba mi się :D

    ReplyDelete
  56. świetna bluzka :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. śliczna :D sądze że zamówię coś z fimry Choies ;)
    a tak to ja ci polecam ----
    https://picasaweb.google.com/112138777880556795459/ODZIEZDAMSKA
    taki eubrania a warto ;]

    ReplyDelete
  58. świetnie wyglądasz, genialna bluzka :D
    ahh mi też nie szkoła w głowie :D

    ReplyDelete
  59. Geek to osoba żyjąca internetem, przesiadująca tam większość swojego czasu ;) więc nie wiem skąd wzięłaś kujona. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy aby na pewno? ;)
      Proszę, nie poprawiaj mnie.

      Geek (z ang. dziwak/świr), gik - człowiek, który dąży do pogłębiania swojej wiedzy i umiejętności w jakiejś dziedzinie w stopniu daleko wykraczającym poza zwykłe hobby.

      Oglądam też program "Piękna i Kujon" co po angielsku oznacza "beauty and the geek" Sprawdź zanim poprawisz. ;)

      Delete
  60. super bluzka :) Śliiicznie malujesz oczy <3 ;D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ślicznie Ci w tej bluzeczce :)'
    _________________________________________________________________________________
    Zapraszam na: http://angelaidea.blogspot.com/2013/08/ksiazka.html#comment-form

    ReplyDelete
  62. Śliczna bluzeczka :)
    ______________________________________________________________________________
    Zapraszam na: http://angelaidea.blogspot.com/2013/08/ksiazka.html#comment-form

    ReplyDelete
  63. do twarzy Ci w tych okularach :D i naprawdę geek to idealnie określenie :)

    ReplyDelete
  64. Ja też ciągle myślę o szkole. Tylko tydzień i ten koszmar wraca :( Cieszę się tylko na powrót moich seriali :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  65. dlaczego nosisz zerówki na głowie ?:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha to dopiero jest czepianie się o nic ;)
      O g*wno prawde mówiąc. ;)
      Nie wolno mi nosić? Wolno, a więc bez komentarza pls.

      Delete
  66. jak ty to robisz , ze na każdym zdjęciu tak ślicznie wychodzisz? Do twarzy ci w tej bluzeczce.
    Ja też nie mogę już o niczym innym myśleć jak o szkole, niestety. Przedłuzyłambym sobie jeszcze WakacJE!

    Pozdrawiam-http://nosiemabejbeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Jakie masz piękne oczy *.*
    Wgl:. Ty masz zawsze takie cudowne zdjęcia ; o
    Strasznie zazdroszczę ci urody .
    ♥♥

    Zapraszam do mnie : http://kamilastory.blogspot.de/

    ReplyDelete
  68. nie myślę o szkole jeszcze -_-
    fajna koszulka!

    ReplyDelete
  69. Świetnie dopasowane okulary do napisu, haha :D Zdjęcia są przeurocze!


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. To prawda - dystans do siebie najważniejszy! :3
    Świetna bluzka ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. świetne zdjęcia! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. ślicznie Ci w tych okularach. <3

    wikaandwika.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. jak ślicznie tu u Ciebie :*
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Twój blog jest świetny! Masz przepiękne oczy, i wspaniale robisz kreski I love it <3 A co do szkoły ja też nie chcę wracać, boję się nowego otoczenia, gimnazjum, :-(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Jezu jaka śliczna jesteś *.*
    I koszulka świetna <3

    ReplyDelete
  76. Ojj tak, niestety szkoła już niebawem. Bluzka jest świetna :)
    Pozdraawiam serdecznie, 3-maj się!

    ReplyDelete
  77. Nawet nic mi nie mów o szkole...dla mnie najgorsze jest to, że wybrałem sobie liceum 100 km od domu i znów będę musiał się odzwyczaic od własnego łóżka:(
    Znów te dojazdy, ciąganie za soba 3 toreb....DLACZEGO???

    ReplyDelete
  78. Super koszulka ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. ładnie Ci w tych okularach :))

    ReplyDelete
  80. no świetna jest :)
    i bardzo Ci w niej ładne ;)

    Tobie również miłego ;)

    ReplyDelete
  81. Super bluzka:)
    Obserwuję i liczę na to samo:)

    ReplyDelete
  82. Bardzo ładny blog :) Wzajemna obserwacja ? ;) Jeśli tak , odpisz na moim blogu :D

    ReplyDelete
  83. Świetna koszulka ;)

    parkspati.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Fajna bluzka.
    I profilówka też :)

    chevval.blogspot.vcom

    ReplyDelete
  85. jesteś prześliczna <3 obserwuję , czekam na rew zuzixoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Zacznie się wczesne wstawanie w moim przypadku to 6:30 :(.Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  87. Super koszulka, z wielką chęcią bym ją przygarnęła ;) Ale ty w ogóle jesteś śliczna, a w końcu ładnemu we wszystkim ładnie ;P Współczuje że właściwie za tydzień będziesz musiała wrócić do szkoły. Ja zaliczam się do grona szczęśliwców którzy mają jeszcze miesiąc wakacji - pierwszy rok studiów mnie czeka ;P Pozdrawiam cieplutko ;*

    ReplyDelete
  88. Świetna bluzka !:3
    Jej, jeszcze tylko tydzień wakacji :c. Szybko zleciało .

    ReplyDelete
  89. Jesteś za ładna ;)) Świetna koszulka :))

    Simona-simmi.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Pasują Ci takie okulary :D poza tym świetnie współgrają z bluzką :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Zostałaś nominowania przez http://ania-anuskaa.blogspot.com/.

    ReplyDelete
  92. Swietna ta koszulka!
    Cudowne zdjecia ;3
    Pozdrawiam .

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. pierwsze co zobaczyłam to OCZY *__* MASZ PRZECUDOWNE!!
    no a potem koszulka ;p
    ty to będziesz miała to fajne uczucie "nie mam się w co ubrać" za to ja bede miała "znów ten mundurek" :c

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. SUPER BLOG ,I SUPER POST :**************
    ZAPRASZAMY DO NAS
    http://prettiestgirls1.blogspot.com/

    PRETTY & SWEETY
    ZAOBSERWUJEMY MORZE I TY TO ZROBISZ?
    :*************************

    ReplyDelete
  95. ja idę do nowej szkoły więc też myslę troche o niej i o mojej nowej klasie :)

    ReplyDelete
  96. Będę miała tak jak ty: ''w co ja mam się ubrać'' :)
    A co do zdjęć to świetne :)

    ReplyDelete
  97. A ja jeszcze nie myślę o szkole, dzięki czemu bardziej cieszę się z wakacji bez zbędnego stresu. ; ) Mam zamiar zacząć go z pozytywnym nastawieniem i może łatwiej będzie przeboleć to poranne wstawanie, naukę. : )
    Fajne zdjęcia. :D

    ReplyDelete
  98. super koszulka! jesteś śliczna! na kazdym zdjęciu wychodzisz cudownie! :))))

    ReplyDelete
  99. Świetne zdjęcia :) Obserwuje
    http://mimblox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. Piękne zdjęcia <3 Chyba też kupię sobie taką bluzkę :D
    _________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Koszulka świetna. Fajne fotki *_*

    ReplyDelete
  102. Cześć Jessika na moim blogu pojawiłaś się jako jedna z ulubionych blogerek mam nadzieje , że się nie obraziłaś za pożyczenie zdjęcia . Pozdrawiam

    mojmozg13.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie;)

    http://sandrainvogue.blogspot.com

    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  104. Fajnie, ze do ciebie trafiłam bardzo interesujący blog.

    Masz ochotę wygrac nową parę butów ? Nic prostszego , zapraszam do mnie na konkurs :

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/08/1-urodziny-bloga.html

    Pozdrawiam Asia;*

    ReplyDelete
  105. aaa szkoła ... ;( ładneee okulary ! <3
    zapraszam Cię do siebie :)
    http://photoboook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. po pierwsze to jesteś za ładna a po drugie to ja też cały czas mam już w głowie nadchodzący rok szkolny mimo to korzystam najnajbardziej z ostatniego tygodnia!

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Fajny T-shirt, zapraszam do siebie: raspberrycocktail.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*