Dzisiejsza poczta

Tuesday, August 20, 2013

Cześć kochani. Wczoraj niestety nie mogłam do Was zajrzeć, za co bardzo przepraszam, ale w sumie i tak nic ciekawego do opowiadania nie miałam. Cały poniedziałek przesiedziałam w domu. Korzystam z ostatnich chwil lenistwa, choć wiem, że mogłabym wykorzystać ten czas w bardziej aktywny sposób i w pewnym sensie jestem zła sama na siebie, wrr! 
Dzisiaj obudziłam się jakoś o 14, gdy mama przyszła przyniosła mi ze skrzynki nową pocztę i od razu wzięłam się za otwieranie kopert. ;) 
Jedna z kopert została wysłana z Bydgoszczy! Cieszę się, że coraz częściej napotykam na czytelników z moich rejonów. Może gdy grono w tych rejonach się jeszcze powiększy zorganizuję spotkanie. ;)
Co do drugiej koperty doszły do mnie oczekiwane bransoletki, które zamówiłam - TUTAJ -
Jestem z nich jak najbardziej zadowolona, wiem że będą ubarwiać moje stylizacje nie raz. ;) I prawdopodobnie jeszcze zajrzę i upoluję coś w tym sklepiku. ;) 
Co do dzisiejszego dnia, to póki co siedzę w domu. Właśnie mam w planach dodać coś na mojego tumbrla, oraz przejrzeć inspiracje na weheartit.com ;)
I na koniec mały mix z pewnego wieczoru. ;) Wielkie sory za syf na półeczce! :c
Na zdjęciach mam ubrany nowy sweterek z listy must have, z sheinside.com
Oczywiście pokażę, go również w całości. A ten outfit był bardzo na szybko. Pierwsze lepsze rzeczy.

Miłego wieczoru! ;)

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. śliczne bransoletki !
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. To bardzo miłe uczucie dostać list od czytelniczki,zapewne?

    Konkurs u mnie na blogu!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Choć już przywykłam, to naprawdę za każdym razem strasznie się cieszę. ;) ♥

      Delete
    2. ciesze sie ze mój list juz dotarł ;) a mam pytanko czy wysłałam ci też bransoletki z muliny bo juz nie pamietam? ;)i mam nadzieje ze sie doczytałas bo ja tak strasznie pisze ze wszyscy nauczyciele maja pretensje ;)

      Delete
    3. Bransoletki są świetne. Czarno-białą od razu założyłam :3
      Dziękuję ślicznie ♥

      Delete
    4. chciałam zrobić tez szare bransoletki ale jak poszłam do pasmanterii to nie było żadnej szarej muliny wiec wzięłam te takie co bransoletki sa na początku ciemne a potem przy końcu już są jasne ;)

      Delete
  3. a tam lakosta stoi na polce czy mi sie wydaje :D

    http://bezxpomyslu.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  4. :O weronika ma ładną bluzke

    ReplyDelete
  5. posiadam takie bransoletki

    ReplyDelete
  6. zdjęcia cudowne <3 bardzo ładne bransoletki ;)

    ReplyDelete
  7. uwielbiam pocztówki, a te z Polski są moim zdaniem jednymi z lepszych ^^
    Wzajemnie miłego wieczoru ^^

    ReplyDelete
  8. chyba fajnie jest otrzymywać taką korespondencję :)
    noemisoul.blogspot.com
    malinovva.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne pocztówki i bransoletki! :) Zazdroszczę <3
    A zdjęcia też b. ładne ;))

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam dostawać kartki choć coraz rzadziej się to zdarza, ludzie wolą wysyłać SMS-y a kartki mają coś w sobie :))
    Świetne bransoletki ^^

    myprettydress.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. http://ania-anuskaa.blogspot.com/ zapraszam do mnie zaobserwujesz?

    ReplyDelete
  12. bransoletki są świetne :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja mieszkam w Bydgoszczy! Fajnie by było gdybyś zoorganizowała spotkanie np. Na starym rynku. To by było jedno z najlepszych dni w życiu!

    karolina-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale śliczne te bransoletki ^^ I zdjęcie też są super ;3

    ReplyDelete
  15. Ciekawe przesyłki na dobry początek dnia! :)

    ReplyDelete
  16. Ja ostatnio spędzałam dość aktywnie czas, ale teraz wszystko stopuje ... no cóż.
    Śliczne są te bransoletki i koniecznie czekam na zdjęcia sweterka, bo wydaje się równie ładny! :)

    http://elliemaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Te bransoletki są śliczne *.*
    No wiesz co tak długo spać ... : )

    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Fajny mix i super bransoletki! :D

    ReplyDelete
  19. Bransoletki z ćwiekami są bardzo uniwersalne. Sama mam dwie takie same jak twoje. Pasują prawie do wszystkiego.
    esperadaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. fajne zdjęcia :) Na mojej liście must have też znajdują się te bransoletki ;)
    ________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczne bransoletki, ja też planuję takie kupić (:

    ReplyDelete
  22. Jej, BYDGOSZCZ, moje miasto, haha <3
    Takie spotkanie to byłoby coś mega! <3


    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Mam to samo - wiem, że powinnam aktywnie spędzić te ostatnie chwile wakacji, a i tak kończę przed komputerem :) Piękne bransoletki.

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super bransoletki..
    Kiedy robisz TinyChat :)??

    ReplyDelete
  25. jessika jeste super ! :*

    zapraszam do mnie ! :*

    ReplyDelete
  26. Ooo, znaczek z nazwą mojego miasta :o Sandomierz :)

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Śliczny sweterek ;)

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Też mieszkam w Bydgoszczy :) A gdzie mieszkasz jeśli mogę wiedzieć? :)

    ReplyDelete
  29. bardo fajne bransoletki i sweterek ♥
    Śliczny mix !

    O ! Takie spotkanie to jest to !

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Fajne bransoletki :)

    aaliisv.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. kocham to uczucie, kiedy przychodzi poczta do mnie :D

    ReplyDelete
  32. Śliczne są te bransoletki :D ! Sama mam tą z kolcami ale kupiłam w sklepie ;P Sweterek też cuudo !
    Zapraszam do mnie wonderland-yolo.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jessi ? Jaki jest twój adres ? Bardzo chętnie napisałabym ci list ;)
    śliczna jesteś ;**

    blogagniesii.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz do mnie na meila : jessikachincza@o2.pl
      Oczywiście na końcu podpisz sie z linkiem do bloga. ;)

      Delete
  34. Śliczne bransoletki!! Ale świetnie dostać taką kartkę :3

    ReplyDelete
  35. Fajne te zdjęcia!
    Ogólnie bransoletki świetne!
    Fajny wygląd bloga, ciekawy :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Bransoletka z 5 zdjęcia jest mega :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. śliczny jest ten sweter! :))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Dawno mnie tutaj nie było, ale się tu pozmieniało:)

    ReplyDelete
  39. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Sweterek wygląda ciekawie. ;)
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ale świetne te bransoletki :)

    Mogłabyś wejść na mojego bloga i kliknąć w baner 'sheinside'? Dla ciebie to chwila, a mnie bardzo ucieszy. Dziękuję;)
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. ile pocztówek, pewnie same miłe słowa;:)

    ReplyDelete
  43. śliczne bransoletki. :)

    ReplyDelete
  44. śliczne te bransoletki :3
    Chyba się skuszę i też zamówię :D

    http://diary-victoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Jejku fajnie tak dostawać listy od fanów, bo to zapewne daje dużą motywację do działania ♥

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. super,widzialam te branzoletki w sklepie są sliczne ale dość drogie..


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. śliczne zdjęcia!
    yayallyyay.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Śliczne bransoletki i świetne zdjęcia. ♥

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam dostawać pocztówki ;)

    ReplyDelete
  50. Muuuuuuuuuuuszę się zabrac do napisania listu ;)
    Już od dłuższego czasu planuje napisac cos do Ciebie ;]

    ReplyDelete
  51. Śliczne bransoletki. :D
    Jakie pięknisie tam widzę na zdjęciach ! ;p
    Obserwuje. ;)

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Świetne bransoletki ! :3
    Jaka ładnaa jesteś *.*

    ReplyDelete
  53. Śliczne bransoletki :D
    Muszę zacząć wysyłać pocztówki :P

    ReplyDelete
  54. Jakie ładne bransoletki :)
    Ślicznotka z Ciebie ^^ Hihi pozytywne fotki ;)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete

  55. Fajny blog, fajny post, fajne zdjęcia

    mój blog : mysiakyzia.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż :) <33 :*

    ReplyDelete
  56. Bardzo fajne rzeczy dostałaś. :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. przepraszam jesli napisze ci dwa razy ten sam komentarz ale juz sama nie wiem bo nie pamietam czy wczoraj dodawałam jakis komentarz a nie mam limitu, net mi zamula i nie widze innych komentarzy ;) ciesze sie ze mój list juz dotarł ale mogłabyś mi napisać czy ja wysłałam ci w tym liście tez bransoletki z muliny? ;)

    ReplyDelete
  58. Śliczne bransoletki. Szkoda, że tak szybko wakacje nam minęły, ale trudno rzeczywistość wzywa.
    Zapraszam do mnie:
    emily-emillly.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Podoba mi się. :)))
    -------------------------
    Zapraszam do mnie: http://klaus-klausy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Cudne bransoletki, muszę mieć podobne ;)

    ____________________________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga: angelaidea.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Hej,hej,hej

    __________________________________________________________________________
    Zobacz "smakowity: post: http://angelaidea.blogspot.com/2013/08/moj-dzien.html

    ReplyDelete
  62. cudne są te bransoletki :)

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. skąd znasz wszystkie te nazwy sklepów internetowych?



    life-fashion-marca.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. ja też jestem z Twoich rejonów, mam nadzieję, że uda nam się razem zorganizować spotkanie! :) co Ty na to?

    ReplyDelete
  65. O, jestem z Bydgoszczy. Yay! :3
    Mam nadzieję, że zorganizujesz jakieś spotkanie, chętnie Cię poznam ♥

    ReplyDelete
  66. Oo świetne bransoletki! :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*