Czas dla siebie

Monday, August 26, 2013

Tak myślałam, że jeszcze dzisiaj do Was wpadnę. Może nie mam za bardzo co ciekawego pisać, ale lubię się odezwać do Was. Po wyjściu Ady już nigdzie nie wychodziłam. Prawdę mówiąc jestem dosyć zmęczona, sama nie wiem czym, możliwe że spowodowane jest to późnym pójściem spać, a obudzeniem się nieco szybciej niż zwykle. W sumie przez całe wakacje chodzę bardzo, bardzo późno. Zdarza się o 5 nad ranem, co za tym idzie budzę się o godzinie 15 i po prostu marnuję cały dzień. Dosyć tego! Czas się jakoś przestawić, bo później, gdy nadejdzie szkoła, będzie ze mną naprawdę kiepsko! 
A więc dzisiejszym moim postanowieniem jest pójście szybciej spać, ale najpierw mam wielką ochotę, na typowo 'babskie' sprawy. Długa kąpiel z bąbelkami, maseczki, dobra kolacja i jakiś fajny film. O tak, to jest to! Dzisiaj zdecydowanie tylko na to mam ochotę, a więc ja zmykam. Laptop póki co idzie na odstaw, sama sobie się dziwię, haha. Cóż - postępy! ;)

Miłego wieczoru wszystkim!
*Jeżeli znacie jakieś fajne filmy romantyczne, komedie lub dramaty to piszcie w komentarzu, z góry dziękuję ślicznie!*
KOCHAM ;*

You Might Also Like

85 KOMENTARZE

  1. Chętnie zrobiłabym to samo co ty wieczorem <3
    Ale niestety nie mam na to czasu.. ;/

    ReplyDelete
  2. mój kuzyn przez całą noc gada na skype i idzie spac o 8 a budzi sie o 18 xd
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Heh ja ide o 3 i wstaje o 10 zaduzo nie marnuje ale jakos nie chce mi sie wychodzic z domu :D
    Pozdrawiam z Holandii !
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwuj mysle ze ci sie spodoba :D

    ReplyDelete
  4. Możesz obejrzeć "Tylko Ciebie chcę" jeśli nie oglądałaś :)
    Albo "Angus, stringi i przytulanki" to jest świetne! <3

    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądałam "3 metry nad niebem". "Tylko Ciebie chcę" chciałam obejrzeć kiedyś, ale jak na razie się wstrzymam, bo przyjaciółka też to chce obejrzeć, więc może na jakiejś notce włączymy sobie. ;)
      Co do "Angus, stringi i przytulanki" - oglądałam. Bardzo fajny. ;)

      Delete
  5. Też kładę się póżno:)
    A fajnie filmy to np:Ostatnia piosenka,Trzy metry nad niebem,Piękne istoty,Lol:))
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja też muszę już zacząć się przestawiać na wcześniejsze chodzenie spać i wcześniejsze wstawanie, nie chcę być potem trupem w szkole ;/ .

    Co do filmów, to jedyne co mi się przypomina, to "Dlaczego nie". Jak chcesz, to możesz przeczytać o czym to jest i wgl xd

    asiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mogę Ci polecić "Bezpieczna przystań", cudowne romansidło <33

    ReplyDelete
  8. Mam tak samo :D nie wiem jak ja wstanę w poniedziałek do szkoły :P miłego wieczoru życzę :)

    ReplyDelete
  9. nie wiem czemu, ale mam takie wrażenie, że pokłóciłaś się z weroniką, albo już nie spędzacie ze sobą tyle czasu co kiedyś :c
    nie odbierz tego jako hejt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale nie odbieram tego jako hejt. Serio ;)
      Więc nie musiałaś/eś z anonima.
      Miłego wieczoru! ;*

      Delete
    2. dziękuję <3
      ale nie odpowiedziałaś na pytanie :<

      Delete
    3. Raczej nie pokłócone, po prostu mniej czasu ze sobą spędzamy. ;)
      Wystarczy spojrzeć na nasze blogi ;)
      http://forever-young--life.blogspot.com/ :)

      Delete
  10. jesteś śliczna ;*
    co do filmu to może zycie pi? bardzo fajny film ;)

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/ :)) obserwuje.

    ReplyDelete
  11. "Lol" pewnie oglądałaś. Co powiesz na "Now is good", "Charlie St. Cloud", "Intruza" (może nie jest to film romantyczny, ale ma wątek miłosny i do tego jest całkiem fajny), "Wciąż ją kocham", "I że cię nie opuszczę", "Listy do Julii", "Szkołę uczuc", Zieloną milę"? Wszystkie te filmy oglądałam i mogę ci je polecic :)
    Też chodze późno spac i też muszę się zacząc już przestawiac na normalniejsze pory... :/

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol, Now is good - (nawet na blogu o nim pisałam), Wciąż ją kocham, I że Cię nie opuszczę, szkoła uczuć oglądałam te filmy. Może wybiorę coś z tych nielicznych co nie oglądałam jeszcze haha ;)

      Delete
  12. ja Ci polecam film pt. : pamietnik - uwielbiam go.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Hah no to jest nas 2 <5> Też wstaję o 15 i często jestem na siebie zła ;D
    Miłego wieczoru! ;) Obejrzyj może Lola Versus, film jest świetny

    agaa-lifestyleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. "Now is good"polecam, albo "szkoła uczuć"

    ReplyDelete
  15. o taaak! Ja tez mam ochotę dzisiaj tylko typowo babski wieczór :) CZAS NA RELAKS!

    Buziaki Jess <3

    ReplyDelete
  16. Ostatnia piosenka, Tylko ciebie chcę, Kac Vegas w Bangkoku, Tajna Agentka, Szkoła uczuć, Wielkie wesele, Daję nam rok - mam nadzieję, że pomogłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, jeszcze Safe Haven, podobno genialny :)
      I Listy do Julii

      Delete
  17. Ja tam bym nie mogła chodzić spać o 5 nad ranem, bo muszę iść wcześniej spać, żeby tata się wyspał, bo on o 5 wstaje ;D
    A co do filmów to polecam Jeszcze dłuższe zaręczyny i żona na niby

    ReplyDelete
  18. Jack&Jill - najlepsza komedia jaką w życiu widziałam! Uśmiałam się po wsze czasy! I na dodatek z moim ulubionym aktorem komediowym Adamem Sandlerem <3

    ReplyDelete
  19. Fajne filmy? Jeszcze większe dzieci... mam kompletną pustkę w głowie.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Polecam CI:
    Trzy metry nad niebem
    Tylko Ciebie Chcę
    Pamiętnik
    I że Cię nie opuszczę

    Śliczne zdjęciaa.
    Miłego wieczory :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. a może " podejrzani zakochani'? :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Polecam film Nad Życie! :)

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia!
    http://parabitter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Szkoła uczuć to cudowny film <3

    ReplyDelete
  25. Ja się już ograniczam, skoro koniec wakacji i chodze wcześniej spać, żeby się odzwyczaić od chodzenia spac o 2 :D
    Teraz trzeb juz sie przyzwyczajac.

    ReplyDelete
  26. polecam Ci film "Now Is Good" , jest świetny , wyciskacz łez xd

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia, ja jakoś w te wakacje nie potrafię spać długo :/ Wstaję o 8.30 xD

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Now is good, Szkoła uczuć, Wciąż ją kocham, Trzy metry nad niebem - świetne filmy:)

    ReplyDelete
  29. Hmm, to ja Ci polecam "zbuntowaną księżniczkę" albo "bezpieczna przystań" :)

    ReplyDelete
  30. Z filmów polecam Ci 'Keith' :)
    Ja tak samo chodzę późno wstać. Pora się przestawić bo potem nie dam rady wstawać do szkoły. :(

    ReplyDelete
  31. ja filmow ogolnie malo ogladam wiec Ci nic nie polecę ;) Śliczna jestes :D

    ReplyDelete
  32. Oj ciężko będzie się przestawić na wczesne wstawanie, to będzie koszmar!
    hmm... mogę ci polecić Intruza, Prestiż, Charlie St. Cloud (na moim blogu mała recenzja :)), Twój na zawsze, Dorian Gray, August Rush (inaczej Cudowne dziecko), Nick i Norah. ^.^

    ReplyDelete
  33. ja chodzę tak o 3 najpóźniej, a już mnie budzą wszyscy o 12 ;\
    Szkoła uczuć <3

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Też muszę się przestawić, bo nie wstanę z łóżka 3 września, w pierwszy dzień szkoły :D Co do filmów to ja uwielbiam "Tylko ciebie chcę" :) (ale wiem z powyższych komentarzy, że również to oglądałaś). Jakoś żadna komedia romantyczna nie przychodzi mi do głowy ;(

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja nie lubię chodzić spać późno a chodzę,więc też muszę się zacząć przestawiać do szkoły,bo potem będzie źle.

    ReplyDelete
  36. śliczna jesteś :) Może "I że Cię nie opuszczę" ? :)

    ReplyDelete
  37. Ostatnia Piosenka, P.S I love you, Lol, Piękne Istoty...
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. echh, cos wiem o tym poznym choodzeniu spac ;D

    ReplyDelete
  39. polecam ci fil ''trzy metry nad niebem'' ♥ jak ci się spodoba jest jeszcze druga część ''tylko ciebie chcę'' :)

    ReplyDelete
  40. Ja nie katuję oczu i staram się chodzić spać koło 1 :D Zapraszam na nowy post z relacją z wyprawy na Morskie Oko! <3 Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  41. Heh wiem coś o tym. Też chodzę późno spać, a potem mam problem ze wstaniem ;)
    Hmmm jeśli chodzi o filmy to polecam Iluzja ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. polecam 'bez mojej zgody' i ' bezpieczna przystań ' ! : ))

    ReplyDelete
  43. komedie to Kac Vegas - wszystkie 3 części :))

    ReplyDelete
  44. co ile myjesz włosy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Codziennie, czasem dwa razy dziennie. Rano i wieczorem.
      Co do włosów, to jestem uczulona na to by były idealne, żeby nie były tłuste xd

      Delete
  45. Komedia romantyczna "Wild Child". Stare, ale jare. :D

    ReplyDelete
  46. Walk to remember - na prawdę śliczny film ;)
    też sobie obiecuję, że pójdę wcześniej spać, ale mi nie wychodzi xd :p

    ReplyDelete
  47. Polecam Now is Good <3

    lovely-life-anett.blogspot.com Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  48. Polecam film: ,,Tylko mnie kochaj'' i ,,LOL'' :)
    Miłego wieczoru :)
    ________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Bardzo ci polecam "Wodę dla słoni" i "Twój na zawsze". Zdecydowanie moje ulubione filmy :3

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Fajny post.
    Filmy:Angus,stringi i przytulanki(film o nastolatce której spodobał się chlopak:))
    Last Minute:Film o wygraniu przez rodzinę wakacji,ale na miejscu mylą ich pokoje i gubią walizki no i nie tylko(fajna komedia).
    Lol:Film z Miley Cyrus o dziewczynie z którą zrywa chłopak i ona zaczyna się bardziej interesować różnymi rzeczami.EXTRA komedia dla dziewczyn Polecam te filmy.

    ReplyDelete
  51. ja mam tak samo... ale trzeba sie przestawić a to będzie trudne :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  52. Fajne zdjęcia ;) Ja też będę się musiała przestawić ze spaniem, bo teraz wstawałam ok. 12 :D

    Zapraszam do siebie - http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. wakacje to jest te czas kiedy mam zupełnie przestawiony zegar! :D a co do filmów to polecam: z ust do ust :)


    obserwuje i zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. o tak, te "babskie sprawy" są jak najbardziej potrzebne hehe :p

    ReplyDelete
  55. Hej nie wiem czy ten film oglądałaś, ale naprawdę bardzo ci polecam LOL - POLECAM!

    http://1234556788.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Hejka nie wiem czy juz oglądałaś ale baaardzooo polecam ci LOL - bardzo polecam!

    http://1234556788.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Pamiętnik :) Świetny film :)

    ReplyDelete
  58. Pamiętnik - jest to komedia :)

    ReplyDelete
  59. ale masz przeboskie włosy!

    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award :)
    Szczegóły na moim blogu !

    ReplyDelete
  61. Ja uwielbiam "zakochana na zabój"
    _________________________________________________________
    UWAGA KONKURS!Do zgarnięcia kosmetyki:
    http://angelaidea.blogspot.com/2013/08/konkurs.html

    ReplyDelete
  62. Ja najpóźniej chodzę spać o 3.00, też muszę zacząć chodzić wcześniej spać. ;)

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. A oglądałaś "Bejbi Blues?"

    ReplyDelete
  64. Fajne fotki! Czasem i na taki wieczór człowieka najdzie :)

    ReplyDelete
  65. Połowę z Waszych filmów oglądałam, aczkolwiek dziękuję! ♥

    ReplyDelete
  66. Ja dzisiaj też już siedzę w domu i spędzam dni przy filmach :)

    ReplyDelete
  67. Świetny blog !

    Obserwujemy ?

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. ja też nie wiem jak to będzie, gdy zacznie się szkoła i wczesne wstawanie :/

    ReplyDelete
  69. Mnie również czasem nachodzi ochota na zrobienie sobie takiego babskiego wieczoru :) Kurczę, muszę przyznać że jesteś przepiękna! :)

    ReplyDelete
  70. Wiem ze pozno pisze, ale może jeszcze kiedys sobie obejrzysz te filmy. Komentrzy u gory ne czytalam, wiec przepraszam za ewentualne powtorki :-) Filmy, ktore moge polecic to "Charlie St. Cloud" i "Łatwa dziewczyna" ("Easy girl") pod tą angielską nazwą będzie latwiej znaleźć ;-) Od jakiegos czasu odwiedzam Twojego bloga i stwierdzam ze jest swietny ! Bardzo ciekawie piszesz. Jestes sliczna ! Gdy zobaczyłam twoj post na blogu Lucy, myślałam ze masz 19 lat (mam nadzieje ze odbierzesz to pozytywnie). Masz swietne wyczucie stylu. Będę zaglądać tu częściej :-)

    Podalabym link do bloga, ale dawno na niego nie zaglądalam wiec tylko marnowalabym Twoj czas. Jak znów zaczne blogowac na pewno zaproszę Cię do siebie ;-)
    Pozdrawiam cieplutko !!!!
    Ania

    ReplyDelete
  71. Ja ostatnio też mnie czasu spędzam przed komputerem, wolę korzystać z ostatnich chwili wolnego. ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*