Chcę już jesień!

Wednesday, August 07, 2013

Cześć! Nie wiem jak Wy, ale ja już pomału przestaję prawidłowo funkcjonować przez tą gorączkę, która jest na dworze. W domu jeszcze jako tako da się wytrzymać, ale jest naprawdę nieznośnie. Nie wiedziałam, że to powiem, ale chcę już jesień! Tak, piękną, polską, złocistą jesień! Brakuje mi już ciepłych ubrań, które wole zdecydowanie bardziej od letnich, ale tak było u mnie zawsze. ;) Co do szafy - jeszcze na jesień nie jestem gotowa, ale już pomału jesienne nabytki trafiają do mnie. Dzisiaj wyszłam właściwie tylko na chwilkę, a teraz chłodzę się wiatrakiem. W takie dni chciałabym mieć w domu specjalne pomieszczenie, w którym miała bym swój własny basen, gdzie mogłabym ochłonąć oraz wypić zimne koktajle czy mrożoną kawę! Haha, jakie marzenia! ;) Tak wgl. przez ten moment bycia na dworze, przyszedł do nas niespodziewany gość, nie da się ukryć, że bardzo chętny do zdjęć! ;)


Ja lecę sobie zrobić mrożoną kawkę, bo zaraz umrę, a potniej wpadnę do Was ze zdjęciami stylizacji. ;) Pokażę Wam także jak prezentuje się jedna z moich rzeczy 'Must have', która trafiła już w moje ręce! 
*Dzisiaj powinien pojawić się nowy wygląd bloga, bądźcie cierpliwi na nową odsłonę* 
Miłego wieczorku!

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Zaskoczyłaś mnie tą jesienią, ale prawdę mówiąc ja też nie cierpię upałów :D Jaki piękny kotek *.*


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Przedostatnie zdjęcie jest takie słodkie :3

    nasteraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczny kotek. Mam bardzo podobnego, tylko mój jest trochę grubszy. Już nie mogę doczekać się stylizacji. :)

    ReplyDelete
  4. Ale ten kotek jest boski. Tak, jest zdecydowanie za gorąco, ale nie wiem, czy chciałabym już jesien.

    chevval.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Znowu nowy wygląd xd? Ja właśnie lubię ciepełko *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo ten był właściwie niedokończony, a nawet mi się nie podobał..

      Delete
    2. To czekam w takim razie na nowy wygląd <3
      Karolina robi?

      Delete
    3. Nie, nie Karolina;)
      Napiszę potem kto za tym stoi.

      Delete
  6. Słodki ten gość, haha :))
    Szczerze powiem to ja już też chcę jesień, nawet jeśli będzie szkoła to trudno.

    ReplyDelete
  7. Czekam na nową odsłonę ;)
    Ja tak samo jak ty chcę już jesień, a nawet zimę bo jest już zdecydowanie za gorąco. też dzisiaj nie wychodziłam za dużo, ale przynajmniej jest okazja by nadrobic zaległości w serialach ;)
    Śliczne zdjęcia mimo, że nie przepadam za kotami :)

    http://appleplacefor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja w te upały wychodzę tylko 3 razy dziennie z psiną i siedzę w domu bo się nie da oddychać i nie ma czym. Ja też już marzę o jesieni ale przede wszystkim o solidnym deszczu :)

    ReplyDelete
  9. jak najdalej od jesieni :C

    ReplyDelete
  10. świetne! Tez chce takie pomieszczenie :D
    http://szklanypancerz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Słodki kotek;)
    Wasze wspólne zdjęcie super!:)

    ReplyDelete
  12. ja, mimo upału, nie chcę, żeby jesień przyszła zbyt szybko :>

    ReplyDelete
  13. Piękny model! ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ja nie narzekam pamiętając początki lata w czerwcu i okropną zeszloroczną zimę :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też nie mogę się doczekać jesieni. :)
    śliczny kocurek. <33

    ReplyDelete
  16. Czekam na stylizację i nowy wygląd!

    ReplyDelete
  17. Ja też chce już jesień, bo juz jest zdecydowanie za gorąco. Ale lato jak lato :)
    Zapraszam do siebie : http://natalie-life-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Słodki kociak :)
    Czekam na nowy wygląd bloga, bo jestem ciekawa :3
    Ja też osobiście przez tą 'gorączkę' na dworze chcę już jesień :D

    Zapraszam do mnie!

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Co tu robi mój kot ?! ;O
    Śliczny :D

    ReplyDelete
  20. Też mam już dosyć upałów, choć dzisiejszy dzień był ponury.
    Świetne zdjęcia, śliczny ten gość! :3

    ReplyDelete
  21. Ja z wszystkich por roku najbardziej lubie wiosne i jesien. Dlaczego? Poniewaz w lato jest zbyt goraco, a w zime za zimno. Ja niestety nie jestem w ogole przygotowana na tegoroczna jesien - dzieki za przypomnienie ;-)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. o jakie ładne zdjęcia i kotek <33
    też tęsknię za jesienią ://

    belikecaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jaki słodziak! To drugie zdjęcie jest przecudne ;).

    ReplyDelete
  24. och, jaki kochany ten kociak <3

    ReplyDelete
  25. A ja uwielbiam taką pogodę :D uwielbiam chodzić w krótkich spodenkach i koszulkach i strasznie mi tego brakuje w tych zimniejszych porach roku :)

    ReplyDelete
  26. Ojej! Jaki kochany kotek! Mam bardzo podobnego, tylko troszkę ciemniejszego. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja uwielbiam jesień i mówię to zawsze i wszędzie.

    ReplyDelete
  28. Upał daje się we znaki. Nie lubię kotów ale ten urzekł mnie swoimi oczami :) Dla mnie idealna temperatura wynosi 22 stopnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jestem wielbicielką zwierząt :3
      A na kotki mam alergię niestety ale i tak je kocham haha ;)

      Delete
  29. Ale słodki kotek:) Powiem szczerze że zarówno ja jak i moja kotka też kiepsko znosimy upały:(

    ReplyDelete
  30. urocze zdjęcia :D
    Ja przyznam, że do jesieni mi się nie spieszy :D

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia. <3 Nie moge sie doczekac , kiedy pokazesz nowe rzeczy :)

    ReplyDelete
  32. Jaki piękny kotek! <3

    http://blueanyway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Plis przeczytaj ten komentarz : !!
    Twój blog daje mi inspiracje , każdy dwój wpis daje mi do myślenia Pisz dalej , czekam na kolejny post♥
    http://zuzia-zuziaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Super kochana. ;*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. U mnie na szczęście odpowiednia pogoda. :)
    Nie za ciepło ani za zimno...

    ReplyDelete
  36. jaki śliczny ten kotek a jak pozuje ;) jak ja robie zdjecia mojemu kotu to zazwyczaj uchwyce tylko ogon ;D

    ReplyDelete
  37. śliczny kotek :)

    masz śliczną koszulę <3

    ja lubię lato ,ale teraz jest za ciepło i w sumie też chcę jesień ,parka ,conversy ,sweterek <3

    ReplyDelete
  38. Jaki cudowny kot! :D

    O, i widzę przeklętą puszkę Coca Coli z napisem "Bąbelek". U mnie w Kielcach w pewnej Żabce widzę tylko tego "Bąbelka", to głupota, ale zawsze chcę mieć inny napis, a zawsze jest ten sam, ech... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja dopiero na nią pierwszy raz trafiłam haha ;)

      Delete
  39. Nie to ja nie chce jesieni, ale chciałabym normalne lato.. takie 25 stopni, a nie 37.. Też już tego nie mogę wytrzymać. Funkcjonować można dopiero nocą więc chyba przestawię się na tryb nocny xd

    ReplyDelete
  40. Jaki cudny kotek <33
    To twój ?

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Zapraszam <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Tak wgl. przez ten moment bycia na dworze, przyszedł do nas niespodziewany gość, nie da się ukryć, że bardzo chętny do zdjęć! ;)"

      Delete
  41. Świetne zdjęcia ;) słodki kotek <3
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. pogoda jest nie do zniesienia;c

    ReplyDelete
  43. Uwierz, ja też chce już jesień i zimę. Pomimo zimna to lubię te pory bo fajnie się siedzi w cieplutkim domu gdy na dworze zimno <3 a lato lubię tylko z tego powodu, ze są wakacje, ogólnie nienawidzę lata. :) Pzdr :*

    ReplyDelete
  44. A słodziak *>*
    Pogoda jest nie do wytrzymania, jednak po południu zapowiadają deszcze :)

    ReplyDelete
  45. Ja nie narzekam na pogodę, bo wolę ciepełko od zimy. :) Ale czasami już wytrzymać się nie da :/ No i kotek słoooodki. *.*

    Zapraszam -> www.custom-idea.blogspot.com
    Obserwujemy? Ja już obserwuję, bo masz świetnego bloga! :)

    ReplyDelete
  46. Jeśeń jest najlepsza :D
    http://sweet-young-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ja też wolę się ubierać w cieplejsze ubrania niż te letnie. ; ) Kocham zimę ♥ :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*