Zadania w terenie

Monday, July 15, 2013

Cześć Wam wszystkim. ;* Na obozie jest niesamowicie. Bawię się świetnie. Wczoraj nawet zgłosiłam się do zabaw, zagadek w terenie. Poznałam dzięki temu jeszcze bardziej to miasto i ludzi. Teraz myślę, że mam go w jednym paluszku. Choć w sumie ono ogólnie jest takie, że w nie ma szans się w nim zgubić. Dużo się dzieje, mogłabym tu mieszkać. Uwielbiam takie zatłoczone miejsca. Co do zadań w terenie, to były one bardzo męczące, dlatego ubrałam się wygodnie. Założyłam okulary i koszulkę z funclubu.pl. W sumie trzeba było, bo opiekuni na różnych stacjach musieli nas rozpoznać. Tak naprawdę tutaj czuję się tak super w tym towarzystwie, że nie zwracam uwagi na to, czy jestem bez totalnego makijażu, czy jestem w piżamie, haha. Naprawdę przy tych ludziach czuję się bardzo swobodnie. Chciałabym by było tak w moim mieście. Tak wgl. na obozie musimy nosić takie przepaski na ręce. Błędem jest ściśnięcie jej jak najmocniej, ponieważ potem nie można jej ściągnąć, haha. ;)


Dzisiaj do naszego hotelu przyjdzie śpiewać Dawid Kwiatkowski. Na pewno dodam jakieś zdjęcia. ;)
A poza tym później dodam zdjęcia z nim z plaży. ;)
3majcie się, postaram się dodawać jak najwięcej notek, pewnie dodam więcej po powrocie, ale być może napisze tutaj jeszcze kilka. ;) Pozdrowienia dla znajomych z Polski.

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Miłej zabawy :)
    ------ > http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Miłej zabawy :)
    ----- > http://juliablog113.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Udanego pobytu. :)
    Świetne zdjęcia. <3

    ReplyDelete
  4. świetny obóz! śliczną masz tą branzoletke w ćwieki<3
    życzę miłego obozu! Kocham twój blog!
    kajson-kaajsoon.blogspot.com -zapraszam do mojego :)

    ReplyDelete
  5. Czekam na zdjęcie z Kwiatem ^_^

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę jak będzie Wam śpiewał Dawid *.* <3
    Kartka za nie długo powinna do Ciebie dotrzeć z Majorki. :) <3

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia :) I ta bluzka też jest całkiem fajna jak na firmową biura podróży :)
    czekam na zdjęcia z Dawidem.
    Pozdrawiam, xzawada.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też chciałabym pojechać na taki obóz :)
    Może w przyszłym roku... :D
    zapraszam
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dawid Kwiatkowski? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥

    ReplyDelete
  10. Fajnie że na obozie Ci się podoba, i że zapewniają Wam sporo rozrywek :)

    ReplyDelete
  11. Byłam 2 lata temu w Lloret de Mar z FunClubem. Nigdy nie zapomnę tej wycieczki <3! Patrząc na twoje zdjęcia powróciły wspomnienia! Tak bardzo chciałabym tam wrócić! ;) Wczoraj wróciłam z obozu z Grecji również organizowany przez FunClub. Mam taką samą bluzkę, okulary i bransoletkę! haha :D Ale już nie było tak fajnie jak w Hiszpanii. A płyniecie na Tossa de Mar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jutro właśnie jest ta wycieczka, ale ja nie jadę.

      Delete
    2. AnonymousJuly 16, 2013

      Dlaczego?

      Delete
  12. w przyszłym roku na pewno tam pojadę xd

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  13. milego pobytu:)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wow! Zazdroszczę! Wakacje muszą być dla Ciebie świetne! Fajna, tematyczna koszulka. Nawet ta opaska na rękę nie jest zła :)
    udanych wakacji, pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    ReplyDelete
  15. jeju zazdroszcze spotkania z Kwiatkiem *.* weź mi od niego autograf xd

    http://nierealniie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. hah, fajnie spędzasz czas! Zatłoczone miasta mają w sobie to coś *.*

    ReplyDelete
  17. dobre tagi na koszulce :D
    +mam takie same okulary D:

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia, dobrze, że się świetnie bawisz ;))

    ReplyDelete
  19. Fajnie, że się nie nudzisz i że czujesz się swobodnie w takim towarzystwie :D

    Czekamy na zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. no to fajnie tam macie ^^

    ReplyDelete
  21. Lloret jest cudowne <3 jeszcze niecały miesiąc i tam wracam <3 również z obozów młodzieżowych jadę :D

    ReplyDelete
  22. To fajnie, że tak miło spędzasz czas :) Jakie ładne koszulki dostaliście! :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. świetny blog <3
    podoba mi się twoja bransoletka z kolcami.


    http://summer-summmer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. świetny blog i super bransoletka z kolcami <3

    http://summer-summmer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Oooo pozazdrościć <3 Dawid będzie śpiewał ooo <3

    ReplyDelete
  26. Zazdroszczę Ci ! :))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ale świetne zdjęcia ♥
    Dawid Kwiatkowski ♥ ♥ Zazdroszczę !

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Swietnie wyglądasz ;) Udanej zabawy (: Zazdroszczę! c:

    ReplyDelete
  29. świetne koszulki jak na takie "żeby rozpoznać grupę" :D
    Dawid przyjeżdża? Ale super :D

    ReplyDelete
  30. Świetna koszulka ;) + Zadania na pewno musiały być ciekawe ;>
    Zazdroszczę KWIATA *.*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetna bluzka, aż zazdroszczę :). Ogólnie z tego co piszesz to kolonia wydaje się być naprawdę extra, czekam na więcej notek z relacjami.
    + Jak będziesz wracała ZRÓB ZDJĘCIA TEGO AUTOKARU, JAK JEST W ŚRODKU bo strasznie mnie to ciekawi. Życzę dobrej zabawy :*
    http://my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. zazdroszczę <3 dawid <3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetna bransoletka :D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Dodasz zdjęcia pokoju, albo hotelu wewnątrz?

    ReplyDelete
  35. oo, Dawid :D Czekam na zdjęcia :D

    ReplyDelete
  36. Też na obozie muszę nosić takie bransoletki :) Fajna koszulka :D

    ReplyDelete
  37. Fajna koszulka. Życzę udanej zabawy!!! :)

    ReplyDelete
  38. świetna ta koszulka :)
    gdy ja bylam we włoszech, też miałam takie podchody po Rimini
    ( znajdź hotel taki i taki, znajdź plaże taką i taką) i kto szybciej.
    fajne to było!

    ReplyDelete
  39. AnonymousJuly 15, 2013

    jesteś na obozie z Maksem Rutkowskim? ;)

    ReplyDelete
  40. udanego pobytu :3

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ale superowo,powodzenia!:D

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia <3
    Baw się dobrze:)

    ReplyDelete
  43. jeejjeej zazdroszczę <3

    ReplyDelete
  44. Świetna koszulka. :D

    ReplyDelete
  45. Chciałabym tam jechać *.* świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  46. świetny post :D

    ja jutro jadę do Lloret :D

    ReplyDelete
  47. AnonymousJuly 15, 2013

    Są na tym obozie osoby w wieku 13-14 lat?

    ReplyDelete
  48. Fajnie wyglądasz. :D

    ReplyDelete
  49. Musze sobie wygooglac tego Kwiatka, bo serio nie wiem kto to jest >.< Fajnie ze dobrze sie czujesz wsrod obozowiczow, i nie musisz nikogo udawac :D Najwazniejsze ze sie dobrze bawisz.!!;)

    ReplyDelete
  50. wonderful, my dear.

    Lost of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  51. Ślicznie Ci nawet w koszulce z Fun Clubu. Udanej zabawy! :P

    ReplyDelete
  52. Great quality and nice photos! :)

    You should check it out my blog: http://fromlifescorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. świetnie wyglądasz! ;)

    ReplyDelete
  54. Zazdroszczę*.* Mam takie same okulary + fajna koszulka ;3

    ReplyDelete
  55. Ładnie ci w tym koku ^^ Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale mi się on spodobał i obserwuję. Zapraszam : http://kamen-chan.blogspot.com/ C:

    ReplyDelete
  56. widać, że się super bawisz!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. musi być tam świetnie ;)
    Dawid Kwiatkowski <3

    ReplyDelete
  58. jestem jakaś zacofana, bo nie mam pojęcia kim jest rzekomy Kwiat :( biedna ja, haha

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*