Wystarczy uwierzyć

Tuesday, July 23, 2013

Cześć wszystkim. Nadal jest ten czas, kiedy na blogu jeszcze będą pojawiać się zdjęcia z obozu z Hiszpanii. Dzisiaj wpadam do Was z dosyć tematyczną notką. Nie wiem czy wiecie, ale z moja znajomość z Kariną powstała głównie przez bloga, przez internet. Może się to wydawać w sumie śmieszne, ale na początku pisałyśmy ze sobą listy i wysyłałyśmy sobie pocztówki, oraz upominki. Z czasem zaczęłyśmy rozmawiać ze sobą na skype. Po jakimś czasie planowałyśmy spotkanie. Nie wypaliło, później obmyślałyśmy pewien plan, a mianowicie postanowiłyśmy wybrać się razem na obóz. Z początku wydawało się to mało realne, ale kiedy nasi rodzice się zgodzili zaczęłyśmy szukać miejsca. Wybór był ciężki. Hiszpania czy Bułgaria? W końcu padło na Lloret De Mar. Gdy nadszedł dzień wyjazdu, niemal co chwilę kontaktowałyśmy się ze sobą. Aż w końcu kiedy ja czekałam w Bydgoszczy pod Halą Łuczniczka, podjechał mały busik, w którym była Karina. To było naprawdę wspaniałe uczucie, prawie piszczałyśmy ze szczęścia. Jak to Karina ujęła : "Jesteśmy przykładem na to, że marzenia się spełniają". A co ode mnie? - Wystarczy w nie uwierzyć! ;) W sumie spełniły się moje dwa marzenia. Wyjazd do Hiszpanii i pierwsze spotkanie się z Kariną. Sądzę, że przyjaźń zawarta przez internet potrafi być prawdziwa i na pewno wytrwała. ;)


Można powiedzieć, że nasze marzenia spełniłyśmy dzięki funclubowi. Cieszę się, że zdecydowałyśmy się właśnie na tę firmę. Obecnie ładuje mi się filmik na yt., w którym jest wszystko pokazane w skrócie. ;)
Co prawda miałam mało materiałów na filmik, więcej zdjęć, ale powiem, że wyszło całkiem ok! ;)
Nie jestem mistrzyni w obrabianiu filmików, ale ukazałam w nich to co chciałam! Najlepsze wakacje! ;)


Póki co jest 50% załadowanego filmiku. Coś czuję, że będę musiała zostawić włączonego laptopa na noc... Wrrr. ;) Miłego wieczoru, teraz zmykam zrobić porządki na laptopie, oraz w skrzynce meilowej. Papa

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. czekam na filmik. Ja aktualnie w Internecie mam kilka przyjaźni :) ale raczej spotkania uznaję za nierealne ... :c

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też mam przyjaźń z taką Olą zwaną Alex. Nie wiem czy chcę się z nią spotkać bo może się okazać kimś innym chociaż wątpię.

      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. ooo jak słodko ;3
    Nie mogę się doczekać filmiku!

    ReplyDelete
  3. i bardzo dobrze że się udało :)

    ReplyDelete
  4. Życzę wam żeby wasza przyjaźń przefrwała jak najdłużej!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że wakacje Ci się udały! <3

    ReplyDelete
  6. Świetna rzecz! Myślałam, że przyjaźnie przez internet są niemożliwe. Wy jesteście żywym przykładem na to, że się myliłam ;] Ja nie mam przyjaciół w sieci ;[[
    Czekam na filmik ;]
    Buziaki simcoelies.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jak słodko <3

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. haha, przyjaźnie zawarte przez internet to fajna sprawa. Fajnie, że udało wam się spotkać a obóz był udany!^^
    Czekam na filmik :P

    ReplyDelete
  9. Przyjaźń internetowa potrafi być równie silna, jak ta rzeczywista. :)

    ReplyDelete
  10. Świetne ze sie udało ,czekam na filmik.

    ReplyDelete
  11. Cieszę się, że udało się Wam wreszcie spotkać. Ja czekam, aż spotkam się z Zosią i Julką (Zosia z bloga, a Julka z yt) ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Życzę wam abyście przyjaźniły się jak najdłużej. :)

    ReplyDelete
  13. Świetnie! Zazdroszczę Karinie ;)

    ReplyDelete
  14. Czytałam kiedyś Jej bloga (; Marzenia się spełniają i mam nadzieję, że jeszcze długo będziecie się przyjaźnić...tego Wam życzę ♥!

    ReplyDelete
  15. Nie moge sie doczekac filmiku <3

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. powiem szczerze że przyjaźnie internetowe są najtrwalsze ;D wiem po swoim przykładzie ;p

    ReplyDelete
  17. to dobrze, że udało wam się spotkać;)

    ReplyDelete
  18. Macie bardzo ciekawą historię. Najważniejsze, że ta przyjaźń przetrwała :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. To takie cudowne!

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ciekawa historia :) Widać że jednak można poznać ciekawe osoby przez internet :)


    Zapraszam na konkurs:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajnie że udało Wam się spotkać ;) Mam nadzieję że Wasza przyjazn jeszcze długo potrwa ;)

    ReplyDelete
  22. Zróbcie razem tinychat <33

    Zapraszam do mnie, mam nadzieję że Ci się spodoba <3
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Fajna taka przyjaźń:)

    ReplyDelete
  24. To fajnie że się wam tak udało, jestem pod wrażeniem. Życzę jak najtrwalszej przyjaźni ;*

    ReplyDelete
  25. TEż bym chciała pojechać do Hiszpanii <3

    ReplyDelete
  26. bardzo fajna taka znajomość ;))

    ReplyDelete
  27. mam takie same leginsy w azteckie wzory ! :O

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. jeju jakie wy macie chude nogi *__*
    trzymamy kciuki żeby wasza przyjaźń była już na dobre i na złe ;3

    ~http://friend-above-all.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Fajne legginsy,ale Wy jestescie sliczne!:)
    Ja przyjaznią się z moją kochaną Elizą już ok 5 lat,ale na spotkanie bym się nie odważyła,bo jestem wstydliwa ;/

    ReplyDelete
  30. AnonymousJuly 23, 2013

    czemu nie byłysci razem w pokoju skoro tak oczekiwałyscie na wyjazd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przydzielili mi i Paulinie 2 os. pokoj. ;)
      Ale z Kariną dużo czasu spędzałyśmy razem. ;)
      I 2 razy Karina u nas spała. ;)

      Delete
    2. AnonymousJuly 23, 2013

      Czyli nie jiaływcie wpływu na toz kim jestescie w pokoju?

      Delete
    3. Miałyśmy, ale my prędzej mówiłyśmy, że będziemy razem w pokoju i nas tak przypisali. Karina mogła do nas dojść, bo miejsca było na 3 łóżko, ale już została u siebie. ;)
      Poza tym mogłyśmy się przenieść do innego pokoju w razie czego, ale ten był mega. ;)

      Delete
  31. fajne zdjęcia i świetne leginsy:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia *.*
    Fajnie, że mogłaś się w końcu spotkać z Kariną! ;*
    Oby ta przyjaźń trwała dłużej c:

    ReplyDelete
  33. Super zdjęcia ! :))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Super zdjęcia ! :))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. macie racje warto wierzyć w marzenia!:)

    ReplyDelete
  36. Świetne leginsy! Misiowe breloczki z imionami są mega urocze <3 Ja nakupiłabym ich strasznie dużo ;D

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. TYLKO POZAZDROŚCIĆ TAKIEJ PRZYJAŹNI! <3

    ReplyDelete
  38. miło, że wam sie udało!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. jejku, zazdroszczę ^^

    ReplyDelete
  40. Mam przyjaciółkę poznaną przez Internet mieszka koło Warszawy a ja koło Zamościa i kiedy byłam w Warszawie jakoś nie wypaliło nam spotkanie i w sumie przestałam wierzyć, że się z nią jakoś szybko spotkam ale po przeczytaniu twojej notki zaczynam wierzyć, że marzenia się faktycznie spełniają! :)

    Życzę wam baaaaardzo długiej znajomości i jeszcze wielu wspólnych spotkań :)

    ReplyDelete
  41. Świetne te misie z imionami. :)

    ReplyDelete
  42. Według mnie przyjaźń zawarta przez internet jest o wiele lepsza niż ta w realu. Sama mam kilka takich przyjaciółek "z neta" i rozumiem doskonale to co napisałaś i to co czułyście <3 świetne zdjęcia ;*

    http://nierealniie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Dasz linka do yt i bloga Kariny ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zalinkowałam w notce Karinę.
      http://a-lot-of-positivity.blogspot.com/ :)
      A yt. nie ma. ;)

      Delete
  44. Fajnie, że udało Wam się razem spotkać! :)

    Świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  45. Zazdroszczę! Świetne zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłyście. ;)

    ReplyDelete
  46. Super blog. I zazdroszczę tej kolonii w Hiszpanii. Ach, sama bym pojechała/poleciała/pofrunęła na swoim jednorożcu do Espani~
    Przyjaźń to coś magicznego. A Wy genialnie to wszystko rozegrałyście ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Pozazdrościć takiej przyjaźni! ;)

    ReplyDelete
  48. Świetny blog i zdjęcia. Czy wygląd robiłaś sama, czy moze ktoś ci pomagał ? Bo na prawdę jest świetny ;)
    + zapraszam do mnie ---> wiska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Też kiedyś miałam przyjaciółki przez internet, a teraz nie mam nawet pojęcia, co się z nimi dzieje. Kontakt mam tylko z jedną, z którą choć nasza relacja osłabła, to nadal rozmawiamy, obie się zmieniłyśmy przez ten czas no i obie idziemy teraz na studia! :)

    ReplyDelete
  50. Marzenia się spełniają ^^
    Miło zawierać takie prawdziwe przyjaźnie

    ReplyDelete
  51. Zgadzam się z tobą marzenia się spełniają tylko trzeba wierzyć że się spełnią.
    Czekam na filmik :)

    ReplyDelete
  52. Cieszę się, że Wasze marzenie się spełniło. : )

    ReplyDelete
  53. Też uważam, że przyjaźń przez Internet może być prawdziwa, trzeba tylko trafić na właściwą osobę...
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*