Witaj Hiszpanio! ♥

Wednesday, July 10, 2013

Cześć wszystkim. Dzisiaj jestem pierwszy dzień w Hiszpanii. Droga była długa i męcząca. Nie obeszło się bez komplikacji, ale to już nie ważne. Ważne, że już jesteśmy! ;) Już w autokarze poznałam wiele ciekawych osób. Hotel Goya okazał się naprawdę świetny. Jest o wiele, wiele lepszy niż na zdjęciach w internecie. Naprawdę serdecznie polecam obozymłodziezowe.pl! ;) Funclub jest najlepszy! Droga choć długa i męcząca to wspominam ją naprawdę miło. ;) Dzisiaj już byłam na basenie i na pierwszych zakupach... spożywczych haha. ;) Na samym początku spotkałam się również z Bartkiem Rochniakiem. ;) Bardzo sympatyczny bloger! ;) Szkoda, że wyjeżdżał akurat jak ja przyjechałam. ;) O 18 mamy jakieś zebranie organizacyjne. Późniejszym wieczorem planuję iść nad basen. ♥ Haha zakochałam się w nim! ;)
W pokoju jestem z Arynsą. Haha mója siska. ♥ Z Kariną niestety nie jestem w pokoju, ale nawet w chwili obecnej jesteśmy razem. ;) Czuję, że obóz będzie niesamowity! ;) Już kocham to miejsce. ;)

Pozdrowienia dla czytelniczki z obozu - Mileny ;) Zrobiła poniższe zdjęcie ;D

Lecę na spotkanie! ;)

You Might Also Like

112 KOMENTARZE

  1. udanej zabawy <3 lloret jest piekny ;)

    ReplyDelete
  2. baw się, baw się tam dobrze :*

    ReplyDelete
  3. ale świetnie, zazdro Jessi ;*

    ReplyDelete
  4. super, miłych wakacji!
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. fajnie, że już jesteś:) BYłam wtym hotelu tyle, że nie z obozymlodziezowe.pl

    ReplyDelete
  6. Hej :) ja też jestem w Hiszpanii, na obozie! Skoro spotkałaś się juz z Bartkiem to może i nam się uda spotkać ? :p ja wyjeżdżam w sobotę, będę czekać na odp. :p

    ReplyDelete
  7. Pozazdrościć takiej wycieczki ! :) + Fajnie,że go spotkałaś :) A te obozy każdego roku są gdzie inndziej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wejdź na obozymlodziezowe.pl możesz wybrać jaki chcesz kraj :D

      Delete
  8. ahhh jak ja Ci zazdroszczę, hotel jest super :D
    A Bartek prowadzi świetnego bloga :D

    ReplyDelete
  9. bawcie się dobrze na obozie, korzystajcie jak najwięcej! ♥

    ReplyDelete
  10. Jeju jak tu fajnie ;))



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. AnonymousJuly 10, 2013

    Jakie to komplikacje w autokrarze ?
    Pokażesz się nam w bikini ?
    Macie wi-fi ?

    ReplyDelete
  12. *.* Śliczna koszula!
    To dobrze, że tak ci się podoba już od pierwszych minut. To znaczy, że cała reszta obozu będzie taka.
    A przepraszam, bo zapomniałam, to obóz językowy?

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jeju, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę!
    Ja w przyszłym roku planuje pojechać na taki obóz, może Ty też pojedziesz ze mną? Tylko ja wybrałabym jakiś hotel z widokiem ;)

    I co sięga ci wifi do pokoju?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że za rok również będę mogła pojechać na obóz. Wybrałabym raczej Włochy lub Bułgarię ;3 Jeżli byłabyś w tym terminie co ja, to spoko:)

      Delete
  14. Świetnie, że Ci się podoba :) zazdroszczę pobytu nad basenem i życzę aby Ci czas mijał powoli, ale przyjemnie ;) śliczna ♥ !

    ReplyDelete
  15. Ja za rok jadę na obóz z tej stronki i też do Hiszpanii ;-)

    ReplyDelete
  16. AnonymousJuly 10, 2013

    ojejku! :o
    ale ślicznie. :o
    bardzo Ci zazdroszczę. :)
    czekam na dalsze relacje z Hiszpanii. :)

    buziaczki, Klaudia. :*

    ReplyDelete
  17. cieszę się że miło się jechało :)
    wyglądasz przepięknie ♥
    ja też kocham baseny :)) jeszcze raz miłego wyjazdu i kąpieli :))

    ReplyDelete
  18. Faktycznie, zapowiada się ciekawie ;)

    ReplyDelete
  19. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz wpadnij na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Oh,Ah jak zazdroszczę! ^^

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu! ;3

    ReplyDelete
  22. ale Ci zazdroszczę! i pięknie wyglądasz *.*

    ReplyDelete
  23. Fajne zdjęcia. Miłego pobytu. :)

    ReplyDelete
  24. Ooo też bym chciała tam się znaleźć :(
    Miłej zabawy życze ;))

    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ale masz szczęscie ♥ też bym chciała ddo ciepłyc krajów na wakacje, a ja jade tylko w góry -.-'
    KORZYSTAJ Z WAKACJI :P ♥

    ReplyDelete
  26. AnonymousJuly 10, 2013

    Świetnie, że fajny hotel, bo jadę tam w przyszły piątek i jakoś nie byłam przekonana :>
    A jak jedzenie?

    Pozdrawiam :)
    Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamy szwedzki stół. Jedzenie jest naprawdę w porządku. I są zawsze frytki haha ♥

      Delete
  27. No pięknie, pięknie!! wypoczywaj..;)
    ja to sie chyba nie wybieram nigdzie w to lato..
    miłej zabawy! ;)

    ReplyDelete
  28. Piękna <333 Zazdroszczę Ci wyjazdu do Hiszpanii ja nigdy nie byłam za granicą... Może za rok uda mi się pojechać na obóz w Londynie ;D

    lacky-lacky-maja.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. super ! a hiszpański umiesz ? haah
    pewnie nie jest to zbyt potrzebne .
    zazdroszczę ci jak nie wiem ;)

    blogagniesii.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ale zazdroszczę ci tej Hiszpanii. ;3
    Cóż, może za rok mi się uda. ;)

    ReplyDelete
  31. Hhahaha ;D
    To widzę że obóz będzie udany ;*

    Zapraszam do mnie:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ReplyDelete
  32. AnonymousJuly 10, 2013

    jak zrobilas tego koka?

    ReplyDelete
  33. Hotel wygląda rzeczywiście bosko. *-* I basen , omnomnomnom <3 Skąd koszula ?

    ReplyDelete
  34. Super post . Jejuu jak ja ci zazdroszcze .:*

    Dodasz jakies zdjecia twoich kolezanek , albo twojego pokoju .?

    ReplyDelete
  35. śliczna koszula! <3
    zazdroszczę wyjazdu ;)

    ReplyDelete
  36. zazdroszczę wyjazdu ! ;*
    o masz koczkaa <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. jejejeje, chciałabym tam być z tobą :3

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  39. uwielbiam Lloret,byłam rok temu i teraz 16 lipca znowu jadę :)

    ReplyDelete
  40. AnonymousJuly 11, 2013

    napisz proszę, w jakim programie/jakiej aplikacji rysowałaś wczoraj na tablecie?
    Udanych wakacji, podbój Hiszpanii, mmm pozazdrościć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie wiem jak to się nazywa. Jeśli ktoś przypomni mi po powrocie do Polski to napisze.

      Delete
    2. AnonymousJuly 14, 2013

      byłoby świetnie!! pozdrawiam

      Delete
  41. ładne zdjęcia!
    widać że dobrze się bawicie!
    pozdrów tam ode mnie Karinę

    ReplyDelete
  42. też bym chciała jechać autokarem 40 godzin, a szczególnie z przyjaciółmi *,* ale Wam zazdroszczę :))

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  43. Świetnie... też chce tam!!!!!

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdj^^
    Fajne zdj^^
    Pozdrawiam
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. AnonymousJuly 11, 2013

    kok ci nie pasuje bo masz bardzo duże uszy i wyglądasz troche jak słoń

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idę się powiesić, za uszy słoniowate :)

      Delete
  46. zazdroszczę wyjazdu!
    jesteś razem z Kwiatem w hotelu? (:

    ReplyDelete
  47. to będziesz teraz odpoczywać w przyjemnym miejscu :)

    ReplyDelete
  48. piękne zdjęcia, widać,że świetne miejsce. Chyba muszę zajrzeć i poczytać na temat tych obozów :P

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. świetny wygląd bloga <3 prosze poleć mi kogoś kro może mi zrobić ładny design ?:D zaprasza do mnie : zmieniłam adres bloga na everythinghas-changed.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia. Bo przeważnie moje designerki innym już ni robią.

      Delete
  50. Oglądając te zdjęcia po prostu zazdroszczę. :)
    Hiszpania to jedno z najpiękniejszych miejsc na kontynencie, więc czekamy na kolejne relacje.

    ReplyDelete
  51. Ojj jak ślicznie *_*

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Też miałam jechać, ale niestety nie wypaliło ;c W następnym pojadę ;)

    ReplyDelete
  53. Wow, ale ci fajnie, zazdroszczę ^^
    Życzę Ci udanego wyjazdu, a miejsce świetne, gdybym tam była, też by mnie tak ciągnęło do basenu :)
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. cudowne widoki. Ślicznie wyglądasz! Życzę miłego pobytu :)

    Pozdrawiam, anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Zazdroszczę, ja dopiero w weekend jade na Wyspy Kanaryjskie

    ReplyDelete
  56. Baw się dobrze Jessica:)
    Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  57. Fantastycznej zabawy Ci życzę! : ))
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Co za zbieg okoliczności, że dwie blogerki są w jednym pokoju ?! :D Umawiałyście się wcześniej czy was tak przydzielili? :)

    ReplyDelete
  59. Tylko pozazdrościć wyjazdu ^^

    ReplyDelete
  60. też chcę do Hiszpanii ;cc

    ReplyDelete
  61. jejku, super! Zazdroszczę Ci! <3 Chciałabym być tam z Tobą! Czekam na duuużo zdjęć! <3

    ReplyDelete
  62. świetne widoczkii <3

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Szczęściara! Świetny zestaw. Bardzo ciekawy blog i ładny szablon. Będę wpadać częściej. Pozdrawiam cieplutko, cześć.

    ReplyDelete
  64. Jeeej, zazdro! Miłych wakacji! :)

    ReplyDelete
  65. Jak tam pięknie ;3
    Cudna koszula :*

    ReplyDelete
  66. Śliczne spodenki <3
    Miłych wakacji !! ;3

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Zazdroszczę Ci. :D



    Zapraszam. ^^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Super hotelik;))
    Udanego pobytu!;)

    ReplyDelete
  69. Jejku jak pięknie *.* Na pewno będziesz miała super przygodę!
    Muszę pomyśleć za rok o jakimś obozie, też bardzo chciałabym jechać do Lloret ;p
    Pozdrowienia dla Was

    ReplyDelete
  70. No to widzę, że będziesz miała wspaniałe wakacje :) Rewelacyjne miejsce.

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Wszystko wygląda świetnie. : ) Zazdroszczę!

    ReplyDelete
  72. bardzo przyjemne miejsce i oby było słonecznie :)
    BAW SIĘ DOBRZE :D
    zapraszam do mnie ;)
    ambrosio-weronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Fajny Post <3
    viickyandlucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ale tam musi być super ;)
    Świetne zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Udanych wakacji! A fotki świetne ;)

    http://pierwszy-motylek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Ja z przyjaciółką chcę pojechać za rok do Hiszpanii <3 Oby wypaliło ;3 Udanego pobytu ! ;)

    ReplyDelete
  77. Super bedziesz miec wakacjee.
    Gdzie kupilas skoszule? Jest cudowna<33

    ReplyDelete
  78. AnonymousJuly 12, 2013

    Dlaczego bartek musiał wyjeżdzac? skąd sie znacie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo skończył już swój obóz. ;)
      Przez blogi.

      Delete
  79. Świetny blog i zdjęcia. :)
    Obserwacja za obserwacje? Ja już :)
    Jeśli ktoś ma czas niech zajrzy ---> friendofchange.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Ja tak samo zazdroszczę całego wyjazdu <3
    Cudowną masz koszulę Jess :*

    ReplyDelete
  81. A foul smelling odor can also raise its stinky head.
    If there are stubborn stain spots, they then deal with
    these places with specialized stain removers. If you observe
    the things pretty closely then you can come with a pattern in people.


    Review my site: sofa cleaning Santa Clara Ca

    ReplyDelete
  82. Also, remove all the stains of dirt and other thing before steam cleaning.
    If there are stubborn stain spots, they then deal with these places with specialized
    stain removers. If you observe the things pretty closely then you can come with a pattern in people.


    my web site ... best carpet shampooer San Jose Ca

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*