Wieczorny spacer po Lloret

Sunday, July 21, 2013

Cześć wszystkim! Już jestem w domu. Droga minęła dosyć szybko i całkiem przyjemnie. ;) Generalnie się popłakałam przy żegnaniu z dziewczynami, bo naprawdę zżyłam się z nimi i będzie mi ich brakować. ;)
Mam jeszcze wiele zdjęć z Lloret do dodania na bloga, zatem wyczekujcie notek ze sporą dawką zdjęć. ;)
Trzeciego dnia z dziewczynami wybrałyśmy się na wieczorny spacer po mieście. Zabrałyśmy aparat i mamy sporo zdjęć! Tego dnia pozwoliłam Paulinie mnie wymalować, haha generalnie nie przepadam za cieniami na powiekach, no ale raz można, haha. ;)


_____________
Przedstawię jeszcze na osobnych zdjęciach sukienkę. ;)
 sukienka - sheinside.com

Lloret de Mar jest naprawdę pięknym miastem, a szczególnie nocą! Wiele bym dala, bym ponownie mogła wskoczyć do morza w ciuchach o północy i iść bosaka przez pół miasta haha. ;) Już teraz brakuje mi tego wszystkiego i naprawdę już tęsknię za ludźmi z obozu. ;) Mam nadzieję, że za rok będę miała okazję ponownie wyjechać za granicę na obóz młodzieżowy. Koniecznie z funclubem! Naprawdę jeżeli mam wystawić funclubowi ocenę dałabym szósteczkę! Co do długiej drogi, która wydaje się być nie do wytrzymania. Uważam, że droga mija naprawdę komfortowo i przyjemnie. Może czasem pobolewają nogi, czy kręgosłup, bo nie potrafimy znaleźć sobie miejsca, jednakże naprawdę droga minęła mi strasznie szybko! ;) W obie strony jechałam piętrowym autokarem i siedziałam u góry. Nie mam żadnego zdjęcia autokaru, prawdę mówiąc chciałam zrobić sobie zdjęcie na tle tego charakterystycznego, zółtego autokaru z napisem FunClub, ale totalnie wyleciano mi to z głowy. ;) Chcecie spędzić niezapomniane wakacje? Z całego serca, szczerze mogę polecić biuro podroży FunClub! ;) 
Przypominam również cały czas o korzystania z kodu rabatowego! ;)
2584  
Miłego dnia życzę! 
A co do mnie... muszę przestawić się na codzienność. Będzie ciężko. Świecie - Lloret De Mar? Totalnie dwa różne światy.

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Fajne zdjecia tez chcialabym tam pojechac *-*
    Wrocisz tam za rok ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z chęcią bym wróciła, choć jednak chciałabym chyba spróbować czegoś innego i wybrała był Bułgarię. ;)
      Ale Lloret to naprawdę raj! ;)

      Delete
    2. Też chciałabym tam pojechać.
      Ładna sukieneczka <3


      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. Super zdjęcia.Fajnie że wróciłaś :*

    ReplyDelete
  3. jak ja ci zazdroszczę :)
    tam jest tak ślicznie *.*
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę Ci, że byłaś w Lloret. *.* Też miałam w tym roku jechać, ale jakoś nie wyszło...
    Piękna ta sukienka. *.*

    ReplyDelete
  5. AnonymousJuly 21, 2013

    śliczne zdjęcia! :)
    jaki posiadasz aparat? :D

    ReplyDelete
  6. jakie Wy jesteście piękne wszystkie! ;*

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz! Sukienka jest boska <3

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne te zdjęcia <3
    Zazdroszczę Hiszpanii ;* <3

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia ! Cudna ta sukienka *.* Zazdroszczę Ci tego obozu, ja za rok chciałabym pojechać do Hiszpanii no ale jeszcze się zobaczy ;) Pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  10. W następne lato muszę zdecydowanie wpaść do Hiszpanii *o*

    ReplyDelete
  11. W następnym roku będę musiała tam pojechać ! :)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. pięknie tam z tego co widzę ^^
    A z komentarza wywnioskowałam że masz nikona d5100, czy to był koleżanki? :D
    Niedawno czytałam o tym, że zbierasz na lustrzankę, więc zastanawia mnie to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kariny ;)
      Co do zbierania, to zrezygnowałam, haha nie jestem w tym zbyt dobra. ;D

      Delete
  13. bardzo zazdroszczę!!!

    ReplyDelete
  14. AnonymousJuly 21, 2013

    masz nowy aparat ;> bo wydaje mi się, że masz zdj lepszej jakości itd ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia były robione Kariny aparatem ;))

      Delete
  15. Również tęsknie ze Lloret! ♥

    ReplyDelete
  16. To miasto przypomina mi LA. Jest piękne!!
    Śliczna sukienka <3
    Nagrywali tam pamiętniki z wakacji ?

    Zapraszam do mnie :
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. dobrze że podobało ci się!:)
    piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  18. super zdjęcia! ;)
    śliczna sukienka! <3

    ReplyDelete
  19. śliczna sukienka :) fajnie jest wyjechać w takie miejsce, calkiem inna rzeczywistosc niż tu w Polsce
    pozdrawiam
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Chciałabym pojechać na taki obóz, ale bałabym się troche, że nie dogadam się z innymi dziewczynami. :/

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja o to się nie obawiałam. Polubiłam każdego ;))

      Delete
  21. AnonymousJuly 21, 2013

    W jakim wieku są najmłodsze osoby na obozie? Kto dobierał Wam z kim będziecie w pokoju? Jeśli sami to co jeśli ktoś nie miał pary?

    ReplyDelete
  22. ładną masz sukienkę :)

    ReplyDelete
  23. czekam na wiecej zdjec i postów z Lioret,chyba skusze sie i na nastepny rok pojede tam.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Po zdjęciach widać, że tam musi być pięknie :)
    Super zdjęcia! :))

    ReplyDelete
  25. ale fajniee :oo
    fajne zdjęcia i sukienka *.*

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Chciałabym strasznie tam pojechać! Ile taka wycieczka kosztuje i ile tam byłaś? :)
    rasberrynotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. sukienka jest cudna, wspaniałe zdjęcia <3

    ReplyDelete
  28. Super fotorelacja ;)

    ReplyDelete
  29. Oglądam te zdjęcia i byłam w tych samych miejscach. Łezka się w oku kręci!

    ReplyDelete
  30. Chciałabym tam kiedyś pojechać <3

    Piękne zdjęcia, wspaniała pamiątka :)

    ReplyDelete
  31. Śliczna sukienka .
    Ładne widoki , też bym chciała wrócic ; c

    ReplyDelete
  32. Fajny taki obóz. Ja w przyszłym roku powitam Bułgarię lub Włochy *.*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. kochana nie chcę CIę martwić, ale ja przez cały rok miałam fazę na Rimini w ktorym byłam w zeszłe wakacje, i szczerze cały czas mam.! I jak oglądam zdjęcia to mam szklanki w oczach :)
    ale teraz wyczekuję kolejnego wyjazdu, wiec lekko zapominam :))
    Czekam na notki!

    ReplyDelete
  34. Ja za rok rowniez planuje wyjazd z FunClubem i fajnie by bylo gdybym byla w tym samym terminie co Ty :)

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  35. Fantastyczna sukienka ! :)

    ReplyDelete
  36. Za rok chyba się tam wybiorę:)

    ReplyDelete
  37. śliczna sukienka. Ja chyba w przyszlym roku muszę skorzystać z takiej wycieczki ;)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. AnonymousJuly 21, 2013

    podasz link do bloga Kariny? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://a-lot-of-positivity.blogspot.com/ ♥

      Delete
  39. Jej, to cudowne miasto :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. świetne zdjęcia i sukienka. :)

    ReplyDelete
  41. AnonymousJuly 22, 2013

    Robiłaś coś z brwiami? :) Podobają mi się. Jeśli tak to co robiłaś że są takie ciemne?

    ReplyDelete
  42. Świetnie zdjęcia! Pięknie wyglądasz! ♥ Oj chciałabym się znaleźć w takim wspaniałym Loret :3

    ReplyDelete
  43. Muszę też zaplanować sobie taki wyjazd z funclubem,może w przyszłym roku?
    Świetne zdjęcia,widać że spędziłaś tam niezapomniane chcwilę :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również się zastanawiam czy nie jechać w przyszłym roku. ;)
      Jeśli tak to na pewno z funclubem ;D

      Delete
  44. Cudownie! Dzięki Tobie i tym notką naszła mnie ochota na wyjazd z Funclubem do Lloret ;] Może uda się w przyszłym roku
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. czekam na fotorelacje i .. kto wie może pojadę za rok na wakacjez funclubem!:)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Hiszpania i wybrzeże Costa Brava są naprawdę cudowne! byłam tam tylko dwa miesiące wcześniej na zielonej szkole ;) tak dokładnie to my mieszkaliśmy w Calelli, ale byliśmy na wycieczce do Tossy de Mar i Lloret :) z chęcią bym tam wróciła, bo jest naprawdę świetnie!

    ReplyDelete
  47. Zastanawiam się czy w następne wakacje nie wybrać się na taki obóz.. Zachęciłaś mnie. ; )
    Śliczne zdjęcia. : )

    ReplyDelete
  48. Mam w planach tam pojechać za rok ; D

    ReplyDelete
  49. piękną miałaś sukienkę :)

    ReplyDelete
  50. ładna stylizacja :)

    Zapraszam na mojego fotobloga, mam do sprzedania kilka ciuszków - nowych i tanich :)

    http://www.photoblog.pl/jagusiastyle

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*