Sprawy dotyczące obozu

Friday, July 05, 2013

Cześć wszystkim! ;) Mimo, że są wakacje, to ja dzięki pogodzie tego nie czuję. Na szczęście już coraz bliżej obozu! Ostatnio dzwoniłam do obozymlodziezowe.pl by dowiedzieć się szczegółów, dotyczących głównie autokarów, a nawet zapytałam się w jakim terminie będzie Kwiat, haha. ;) Miłym trafem okazało się, że będzie w tym terminie co ja! Super, mam nadzieję, że uda mi się z nim spotkać. ;) Zapytałam także o wifi, ponieważ będę chciała pisać notki, a więc okazało się, że wifi będzie przy recepcji i nie wiem, czy będzie sięgało do mojego pokoju, ale pomyślałam, że tę chwilę na napisanie notki mogę poświęcić na zejście do recepcji w razie czego, będę starała się planować kilka notek na przód. Mam jednak nadzieję, że będzie sięgało do mojego pokoju, ponieważ będąc tam, chciałam zrobić dla Was tinychata. Byłby on dosyć późnym wieczorem i tylko raz, ponieważ chcę korzystać z każdej wolnej chwili. Nie jestem pewna jak tam jest z dyskotekami. Każdy mówi co innego, że od 16, że od 14. Zobaczy się. Mam nadzieję, że uda mi się dostać. ;) Zakupy już zrobione, teraz jeszcze muszę kupić pieniądze i w niedziele czeka mnie pakowanie. Jak obiecałam tak zrobię - napiszę notkę o pakowaniu. Powiem co najlepiej zrobić by niczego nie zapomnieć i ogólnie wspomnę o organizacji. ;) Może będzie to forma filmiku, choć chyba wygodniejsza byłaby dla mnie notka, poza tym zajmuje ona o wiele mniej czasu, a filmik ładuje się zazwyczaj wieczność. Jeszcze nigdy nie cieszyłam się tak na wakacje, myślę że to przez ostatnie zdarzenia. Mam po prostu ochotę na gorący odpoczynek.
Co do wczorajszego dnia, to praktycznie cały spędziłam z Agnieszką. ;) A pogoda tego lata jest trochę sprzeczna. Chwilę świeci słońce za chwile burza i ulewa. Wrr.. i tak codziennie od kilku dni.
Co do zdjęć to swoich nie za bardzo mam, ponieważ wczoraj znowu ja byłam głównie w roli fotografa. ;) Być może zdjęcia Agnieszki, opublikuję później.
A na zdjęciach, zwykła, sportowa koszulka z napisem 'LONDON' haha tak na powitanie Weroniki w Londynie. ;) Hmm cóż 3 tygodnie bez tej małpeczki. Jeżeli to czytasz - Udanych wakacji. ;*

T-Shirt - stylepit.pl | spodnie - zlz.com

3majcie się ciepło, jeszcze dzisiaj chyba do Was wpadnę ze zdjęciami Agi.

Oraz ciekawa oferta od ROMWE.COM - KLIK

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. AnonymousJuly 05, 2013

    Gruba się robisz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha błagam. ;)
      A nawet jeśli? Haha to dla mnie na plus ;D

      Delete
    2. hahhaha, no w którym miejscu, anonimie? ;p

      Delete
    3. AnonymousJuly 05, 2013

      Może anonim miał na myśli kształtniejsza. Twarz rzeczywiście nawet się zaokrągliła, ale to tylko na plus. Jeszcze rączki niech trochę przytyją. ;)

      Delete
    4. Haha chciałabym ale ja nie zauważyłam żadnej zmiany. ;)

      Delete
    5. gruba? Ciekawe z której strony :) Jesteś chudziutka i masz fajną figurę, której niektóre dziewczyny mogą Ci jedynie pozazdroscić :)

      Delete
    6. Fajnie, że pokazała jedynie zdjęcia swojej twarzy więc nawet jeżeli tak to tego na tych zdjęicach nie da się zauważyć.

      Delete
    7. no nie widzicie? oczy jej zgrubły i drugi palec u lewej ręki jakiś taki większy :D ;p

      Delete
  2. ładne brwi:>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak i napisałam to celowo. Mówi się np. kupić Euro, a Euro to pieniądze. I nie chcę poprawek, bo będę mówiła jak mi się podoba. ;)

      Delete
    2. AnonymousJuly 05, 2013

      na moje to jedno i to samo. ;)

      Delete
    3. To tak fajnie brzmi :D

      Delete
  4. Śliczną masz bluzkę ! :D Życzę udanego obozy :*

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale Ty fajnie piszesz ;)

    zapraszam lovely-fs.blogspot.com

    wymienie się obserwatorami, tylko napisz u mnie

    ReplyDelete
  6. AnonymousJuly 05, 2013

    super :/ nie będę mogła przeczytać tej notki o pakowaniu przed moim wyjazdem, ponieważ wyjeżdżam dzisiaj w nocy o godzinie 00.50, szkoda :'(

    ReplyDelete
  7. U mnie pogoda non stop jest taka sama czyli jest ciągle ciepło i słonecznie ! ;D



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Udanego wyjazdu! ;) Na pewno będzie świetnie ^^
    Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. AnonymousJuly 05, 2013

    a kto to Kwiat?

    ReplyDelete
  10. Udanego obozu Ci życzę :) Wyglądasz przecudnie w tej kiteczce haha ;3 Nie mogę się doczekać filmiku\ notki o pakowaniu!

    ReplyDelete
  11. Udanych wakacji! ;*
    Czekam na post lub filmik ; )

    ReplyDelete
  12. udanego obozu :)
    ja w tym roku jadę na rodzinny wyjazd nad morze :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ale ty jesteś ładna! :)

    ReplyDelete
  14. ładnie wyglądasz:)!

    ReplyDelete
  15. Udanego obozu i miłych wakacji ja obserwuje może ty też zaobserwujesz?
    http://www.my-life-heart.blogspot.com/ (mój blog jest w trakcie zmieniania wyglądu)

    ReplyDelete
  16. AnonymousJuly 05, 2013

    Dawid Kwiatkowski *-*
    Zazdroszczę <3333

    ReplyDelete
  17. Udanego obozu :* <3

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ReplyDelete
  18. Ja dopiero 29 jadę na obóz:)

    ReplyDelete
  19. ooo Dawid ♥
    ładnie tutaj wyglądasz <3 ;3

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. jeju, jaka piękna <3
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Udanego obozu Ci życzę!! Ładna bluzka.
    Zapraszam do mnie.
    xoxo
    lolencia

    ReplyDelete
  22. Pozdrów od nas Kwiatka! Też bym chciała na taki obóz jechać, czekam na post o pakowaniu!

    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Udanego obozu :) śliczną masz fryzurę

    ReplyDelete
  24. Co do dyskotek to zalezy od opiekunów szczerze :)
    ale z tego co słyszałam to zazwyczaj od 16 lat są, ale róznie bywa!
    nie mogę się doczekać wakacyjnych postów.

    ReplyDelete
  25. Właśnie, ciekawe jak tam Weronika się trzyma w Londynie :D
    Świetnie wyglądasz, strasznie zazdroszczę Ci tego wyjazdu (; Trzymam kciuki, żeby wifi dosięgało do Twojego pokoju :D
    haha to tak fajnie brzmi "jeszcze muszę kupić pieniądze" :D

    ReplyDelete
  26. Pozytywnie prowadzisz tego bloga, ładnie wyglądasz i udanego obozu :)
    zyrafiontko.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Udanego obozu ! :)
    Super fotki, Chudzino ^^

    ReplyDelete
  28. Mam nadzieje, ze wifi bedzie siegalo do twojego pokoju i bedziesz mogla pisac dla nas notki ;) A post o pakowaniu mi by bardziej pasowal w formie normalnej notki ;)) Milego wyjazdu!

    ReplyDelete
  29. co raz ładniejsza a nie gruba:))

    ponczusphotograpghie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Baw się dobrze na obozie :P


    Zapraszam http://fantastyczny-swiat-wiktorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. AnonymousJuly 05, 2013

    byłam w Lloret rok temu i niestety, żeby wejść do większości klubów trzeba mieć skończone 16 lat (koleżanka miała urodziny we wrześniu i jej nie wpuścili), ale to nic straconego! dużo się tam dzieje po zmroku, nawet poza imprezami. są też takie miejsca, gdzie może wejść każdy

    ReplyDelete
  32. Na Mazurach na szczęście jest upał i codziennie się kąpie na prywatnej plaży mojej babci i dziadka na działce ;)
    Udanych wakacji! ;*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. piękniejesz ;] powodzenia na obozie, na pewno będzie fajnie
    pozdrawiam
    http://simcoelies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. jak Ci ładnie w tym kucykuu:* Mam nadzieję, że obóz Ci się spodoba. :*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ale ty jesteś śliczna <3
    zapraszam
    http://czarnybialyszary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jak ja ci zazdroszczę tego wyjazdu ^^ Mam nadzieję, że spotkasz się z Dawidem. A jak tak będzie to koniecznie zrób zdjęcie i dodaj ;)

    ReplyDelete
  37. AnonymousJuly 05, 2013

    ty w takim kucyku na podwórko wyszłaś? 0_o to wygląda jakbyś go zrobiła tak dla zabawy lub tylko na chwile.. jak dziecko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skąd wiesz, że nie miałam go na chwile i czy miałam go tak wysoko cały czas? Nie posraj się. Poza tym każdy jest dzieckiem.

      Delete
  38. do twarzy Ci w kucyku, masz idealne brwi *.* co z nimi robisz ?

    ReplyDelete
  39. jeny jak ja bym chciała jechać tam z tobą *,*

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  40. udanego pobytu! na pewno będzie super:D

    ReplyDelete
  41. masz niesamowite oczy;)

    ReplyDelete
  42. Super blog, zapraszamy do nas :)

    ReplyDelete
  43. Super kucyk!
    Zazdroszczę Ci, nooo!:D

    ReplyDelete
  44. udanego obozu :) ja jadę do Lloret 16 lipca a i jak byłam rok temu to dyskoteki były od 16 roku życia

    ReplyDelete
  45. Jessika w kucyku i (jak dobrze widze) bez kresek *.* :)
    Sliczna

    ReplyDelete
  46. Kwiatek *o* zazdrooo ! <3
    udanego obozu :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Udanego obozu! ; ))) + Bardzo ładnie Ci w tym kucyku ;D
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Pięknie ci w kucyku ślicznotko ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  49. o heh, byl ostatnio pod tarasami w Wawce ale nie pojechałam.. :P cóżż

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*