Powrót do rzeczywistości

Monday, July 22, 2013

Dzień Dobry wszystkim. Nawet nie wiecie jak dziwnie jest przyzwyczaić się do .. bym powiedziała szarej i nudnej rzeczywistości. To miasto.. nie jest wcale ciekawe, nie równa się z Lloret w ogóle. Na dodatek do końca miesiąca praktycznie zostałam bez przyjaciół. Z niecierpliwością czekam na ich powrót.
Prawdę mówiąc cieszę się, że zdecydowałam się na wyjazd do Hiszpanii z firmą funclub.pl. Przed podjęciem decyzji czytałam wiele pozytywów, ale oczywiście stres był. Z tego co również zaobserwowałam, wiele z Was dopiero po moim powrocie zdecydowało się na wakacje z funclubem. Bardzo się cieszę, że to ja przekonałam Was! Obiecuję Wam, że będą to Wasze najlepsze wakacje w życiu! Na takich obozach wiele się dzieje. Niezapomniane wrażenia, ludzie! Tego wszystkiego nie da się zapomnieć. Ten obóz będzie ze mną długo w pamięci i jeżeli za rok miałabym się wybrać na taki obóz to tylko z obozamimlodziezowymi! ;) Oczywiście chciałabym spróbować nowego miejsca, więc stawiałabym na Bułgarię lub Włochy. Rozmawiałam z wieloma osobami i wiele chciałoby wybrać się do Włoch, ale ponoć jeździ tam mało osób. Dlaczego? Czas rozruszać w to miejsce! Jestem pewna, że nie tylko obozy w Hiszpanii czy Bułgarii potrafią być niezapomniane! ;) W przyszłości chciałabym podjąć pracę jako opiekun na takich obozach lub ktoś kto organizował by różne atrakcje dla grupy. Prawdę mówiąc kipię ciekawymi pomysłami, by młodzież miała udane wakacje! ;) Zazdroszczę ambasadorom Bułgarii oraz Hiszpanii, ponieważ to właśnie oni mają wpływ na to co się będzie dziać na obozach. Nie wiem jak Maks Rutkowski sobie radzi w Bułgarii, ale Dawid Huk jest naprawdę godnym polecenia ambasadorem. Gołym okiem może tego nie widać, ale miałam okazję zamienić z nim parę zdań i wiem ile czasu on na to wszystko poświęca i jak bardzo się w to angażuje. ;)


Co do moich planów na dzisiejszy dzień... za wiele ich nie mam. O 19 wybywam z domu, ale to żadne ciekawe zajęcie.. Udanego wieczoru!

*Od dziś można mnie obserowować na facebooku ;))

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. Fajne zdjęcie ;))


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się! Jesteś mega fotogieniczna tylko pozazdrościć!

      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Delete
  2. powiem Ci że do Włoch też bym się z chęcią wybrała :D

    ReplyDelete
  3. do włoch jeździ mało osób,aż mis ię nie chce wierzyć :) ja za 2 tygodnie jadę ale to z mamą na wycieczkę,chociaż moja koleżanka proponowała mi właśnie kolonie do Włoch,ale ja juz nie jeżdże za bardzo przywiązywałam się do ludzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 22, 2013

      Do Włoch jeździ mało osób bo Włochy są drogie :D Jeśli nie wiesz o co chodzi, to chodzi o pieniądze ;)

      Delete
    2. Nie wiem, nigdy nie byłam we Włoszech, więc trudno jest mi się wypowiedzieć a temat tamtejszych cen, ale co do cen obozów do Włoch to są przyjemne.

      Delete
    3. AnonymousJuly 23, 2013

      Ej no , Włochy nie są takie drogie ;) Bylam i chyba nawet tansze od Hiszpanii xD

      Delete
  4. Fajnie, że jesteś tak zadowolona z obozu. Śliczne zdjęcie!

    ReplyDelete
  5. TEż bym chciala jechać do Hiszpanii <3
    A zdjecie przepiękne ;3

    ReplyDelete
  6. Włochy też mogą być ciekawe ;]

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcie.Zaciekawiły mnie te wycieczki.

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 22, 2013

    jesteś jeszcze dziewicą ?

    ReplyDelete
  9. Też chce do Włoch na obóz z tb! ;)

    ReplyDelete
  10. ciesze sie, ze dobrze sie tam bawiłas :)

    ReplyDelete
  11. W tym roku byłam w Hiszpani- tak jak ty, ale za rok raczej do Włoch ;P

    ReplyDelete
  12. mało osób do Włoch? to chyba jakiś żart. nie wiem skąd taka informacja :)
    ale to nie prawda.W Rimini ( bo akurat tam byłam i tam najczęsciej są obozy) aż kipiało od ludzi haha! A turnusy każdy pełen, więc polecam :))
    powrót do rzeczywistości jest trudny ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponoć mało w porównaniu do Bułgarii i Hiszpanii ;)
      Po części mogę się z tym zgodzić, ponieważ zaobserwowałam, że zazwyczaj ktoś pisze właśnie o tych krajach. ;)

      Delete
    2. Hmm może i tak :) no nie wiem :)
      czekam na jakiś post zakupowy jeśli taki planujesz! :)

      Delete
  13. O ! Ja też bym się do Włoch wybrała . .
    Piękne zdjęcie *.*

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Włoochy . Chciałabym pojechać do Włoch .

    ReplyDelete
  15. We wloszech jest brzydka woda hah :D Nie no zalezy w jakim regionie ;) Ja w przyszlym roku chcialabym jechac do Chorwacji lub Hiszpanii *-*

    ReplyDelete
  16. tak ci zazdroszczę tego obozu! ja w tym roku niestety nie jadę na żaden tylko z rodzicami więc kiepsko,ale obym choć w przyszłym roku się załapała i będę mieć na uwadzę tą firmę, którą polecasz.
    Btw, też myślałam,żebym zostać opiekunem na obozach, wydaje się być fajną sprawą :)

    magdalena-antonina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Chętnie pojechałabym na takie wakacje! Cudnie ci w tych okularkach!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja byłam na obozie we Włoszech, ale już 3 lata temu. Piękny kraj <3

    ReplyDelete
  19. czemu na każdym zdjęciu wyglądasz tak ładnie? :)

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcie <3
    Włochy są piękne, choć trochę drogie. Mają za to piękne kościoły i muzea :)

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. ja może w następnym roku wybiorę się na taki obóz :)

    ReplyDelete
  22. ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu! :)

    ReplyDelete
  23. Super zdjęcie ?? jak było na wakacjach ??
    zapraszam do mnie
    http://julaaa-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. jakie oksy :D ładnie ci w nich :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. so great, honey!!!

    I would be happy to see your looks on www.Starpiq.com - a fashion community that I have created and need your support.

    many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  26. Ach... ja na takie wakacje to nawet na dwa dni bym z wielką chęcią pojechała! A to zdjęcie jest mega, mega mega świetne *__*

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Pięknie Ci w tych okularach! <3

    http://blueanyway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. zdjęcie jest przecudne *.*
    taka po przyjazdowa deprecha...znam to i współczuję ;/
    Głowa do góry, rok szybko minie ♥

    ReplyDelete
  29. byłam we włoszech 2 razy. jest tak cudownie :)kto ci robił design bloga ? śliczny :)

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę pobytu w Hiszpani <3

    Zapraszam do mnie ;
    http://lekcjamody.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. widać, że wakacje się udały! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale ty jesteś fotogeniczna :) Wiem co czujesz. Sama niedawno wróciłam z niesamowitego obozu i bardzo za nim tęsknię ;(

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Na tym zdjęciu wyglądasz genialnie! ♥ I te włosy! Piękna jesteś! ♥

    ReplyDelete
  34. Dopiero co czytałam jak odliczałaś dni do wyjazdu i liste tego, co zabierasz ze sobą a juz wróciłaś! Jak szybko to minęło. Ja niestety wakacje spedzam w pracy więc baardzo Ci zazdroszcze tego wyjazdu i wspomnień : )

    ReplyDelete
  35. Ja jestem dopiero przed wakacjami i nawet nie chce sobie wyobrazić jak Ci musi być ciężko się przyzwyczaić do codzienności. Ale na pewno jak wrócą Twoi znajomi to będziesz świetnie spędzać resztę wakacji :) Pozdrawiam i zapraszam na pierwszą notke :)

    ReplyDelete
  36. Super :) Zazdroszczę ci udanych wakacji!Dziwne że mało osób jeździ do Włoch :)


    ZAPRASZAM NA KONKURS:
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Oobozy na zawsze zostaja w pamieci :D Zapraszam serdecznie na nowy post z wieeeeelką ilością zdjęć z kolonii, na której miałam przyjemność być! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;*** Pozdrawiam

    ReplyDelete
  38. Czy w Hiszpanii na tym obozie też każdy chciał chodzić tylko na imprezy żeby się napić? Wszędzie, gdzie czytam opinie o koloniach, tylko o tym mowa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skądże na imprezy chodzi się bawić. ;))
      U nas na imprezach nikt praktycznie nie pił. ;)

      Delete
    2. No to dobrze. Może wybiorę się za rok ;)

      Delete
  39. Zazdrościć, że jesteś taka fotogeniczna. *o*
    Obozy zawszę pozostają w pamięci, w następnym roku wybiorę się na taki na jakim byłaś. <3

    ReplyDelete
  40. moim marzeniem też było właśnie zostać taką ambasadorką ;)))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. o taak, obozy są świetne! :)

    ReplyDelete
  42. tylko pozazdrościć ja jadę w niedzielę, ale nad polskie morze :3

    ReplyDelete
  43. Nie byłam na żadnym obozie póki co :D

    mtw-tfw.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Zazdroszczę wyjazdu, chyba się opaliłaś <33

    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy ale mamy nadzieje że Ci się spodoba <3
    http://streedfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. w Bułgarii byłam w zeszłym roku i było super, ale w tym roku byłam w Grecji i było jeszcze lepiej ! ;)

    ReplyDelete
  46. zazdroszcze urody
    zajrzysz do mnie?
    lucyystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. wow, twój blog jest jednym z najlepszych, które widziałam, pozdro!!! Aga

    ReplyDelete
  48. AnonymousJuly 23, 2013

    jaki masz aparat? :p

    ReplyDelete
  49. powiedz mi proszę, ponieważ jestem w trakcie wybierania obozu- mam na oku jedną ofertę w Lloret, właśnie z funclub'u - chciałabym się tylko dowiedzieć, jak wyglądają wieczory?Czy jest możliwość wyjścia na miejskie, tamtejsze dyskoteki czy nie bardzo? Dodam,że ukończyłam 16 lat :-)

    ReplyDelete
  50. mam takie pytanie, ponieważ jestem w trakcie wybierania obozu- mam na oku ofertę do Hiszpanii z funclub'u, ale interesuję mnie to, jak wyglądają tam wieczory? Czy jest możliwość wyjścia na tamtejsze dyskoteki? Dodam,że mam kończone 16 lat, ale nie chciałabym obozu, gdzie cały dzień muszę leżeć na plaży, bo opiekun nie pozwala się nigdzie oddalać i spędzać wieczory w hotelu, powiedz mi, jak to wygląda ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam z całego serca firmę funclub.pl ;)
      Ogolnie na obozach tamtejszych jest wiele czasu wolnego. Co prawda są zbiorki, ale takie na których właśnie jest ustalane, czy gdzieś idziemy grupą, czy jest czas wolny. Zazwyczaj było to drugie. ;) Na dyskoteki oczywiście można wychodzić jeśli ma się skończone 16 lat. ;)) A w dzień np. gdy grupa idzie na plażę, osoby ktore nie chcą tam być mogą iść sobie gdzie chcą, byleby wróciły na ustaloną godzinę na zbiorkę lub do hotelu. ;)

      Delete
  51. Bardzo lubię twojego bloga , obserwuję mogę liczyć na to samo ?
    zuzixoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja chciałabym na taki pojechać w przyszłym roku ale rodzice mnie nie puszczą. ;(
    Ładnie Ci w takich okularach ;)

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. śliczne zdjęcie ! :* Ja w te wakacje też jadę do Loret :d

    http://ondrematx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. zdjęcie jest świetne <3

    ReplyDelete
  55. Zakochałam się w tym zdjęciu <333
    smuszka12.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Już Ci pisałam, ale napiszę jeszcze raz! TO ZDJĘCIE JEST BOSKIE. <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Takie obozy są niezapomniane ;)

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcie :) Zazdroszczę wakacji ;p

    ReplyDelete
  60. Ładnaś ;)
    Naprawdę nie skończyłaś jeszcze 15 lat? :)

    evelyne9253.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. pytania niektórych anonimów powalają :P świetne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  62. super zdjęcie! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*