Postanowienie wakacyjne

Tuesday, July 02, 2013

Cześć wszystkim! ;* Dzisiaj póki co siedzę w domu ale od jutra już zaczynam dokupywać rzeczy na obóz. ;) Czas tak szybko leci, pamiętam że jeszcze niedawno było 36 dni, a teraz został tydzień! ;) Jak już mówiłam sporządzam sobie listę rzeczy, które muszę zabrać i które jeszcze muszę dokupić. ;) Taka notkę dodam krótko przed wyjazdem. Mam nadzieję, że przy tym w jakiś sposób Wam pomogę, byście niczego nie zapomnieli, haha choć ja sama mam obawy! ;) Moim tegorocznym wakacyjnym postanowieniem, jest uczenie się angielskiego. Słówek, których nie znam. Mam nadzieję, że nie będę odkładała tego na bok, bo wiem, że przyda mi się to. ;)


Przepraszam wszystkich, że czekacie tak długo na odpowiedź (listy) ale ostatnio brakuje mi czasu. Postaram się wysłać listy do wszystkich, krótko przed obozem! Jeszcze nigdy tak długo nie odpisywałam, naprawdę przepraszam Was! ;)
Miłego dnia!

You Might Also Like

100 KOMENTARZE

  1. fajne postanowienie :)
    ja tam nie będę uczyć się angielskiego, bo na razie dobrze mi idzie ^^
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Piszesz naprawdę fascynujące posty : )
    I jestes taka piękna . < 3

    ReplyDelete
  3. AnonymousJuly 02, 2013

    powodzenia ;*

    ReplyDelete
  4. Też mam takie postanowienie. J ateż w te Wakacje jadę do Hiszpanii, jednak do Malagi i Alicante pod koniec wakacji.

    ReplyDelete
  5. O tak, czas leci bardzo szubko, niestety. Zanim się obejrzymy już będzie koniec wakacji :(
    Powodzenia w postanowieniu! :D

    ReplyDelete
  6. Też sobie postanowiłam naukę języków : francuski i angielski. Takie przygotowanie do matury więc oby Nam się to udało ; )

    ReplyDelete
  7. w sumie to też powinnam się pouczyć słówek :D

    ReplyDelete
  8. Ja też mam zamiar uczyć się angielskiego ^^

    http://tunia-ti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Takie rozmówki zawsze się przydają, angielski jest super :)

    ReplyDelete
  10. ooo niezle postanowienie, moze sama sobie takie zrobie :D Angielskiego nigdy za dużo :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę z outfitem =)

    ReplyDelete
  11. ja już zaczęłam szlifowanie angielskiego ^^

    ReplyDelete
  12. też planuje uczyć się angielskiego ;)

    ReplyDelete
  13. Ja postanowiłam uczyć się hiszpańskiego ! ;D


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja próbuje męczyć się na wakacjach z rozszerzoną biologią, bo zamierzam ją zdawać za rok na maturze :)

    ReplyDelete
  15. Również mam takie postanowienie, ale też będę uczyć się niemieckiego, bo wyjeżdżam tam na wakacje. :)

    ReplyDelete
  16. Ja także planuję uczyć się języka angielskiego. Chciałabym umieć go perfekt ♥

    ReplyDelete
  17. ja zawsze chciałam nauczyć się włoskiego i chyba w wakacje znaczę coś z tym robić! :)

    ReplyDelete
  18. Hehehe fajne postanowienie :D
    Zapraszam do mnie
    mary-maaary.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Powodzenia, ja na własną rękę uczę się Hiszpańskiego ♥ (;
    Czekamy na tą notkę ^^

    ReplyDelete
  20. świetne, bardzo przydatne postanowienie :) też by mi się takie przydało, bo za rok matura :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. AnonymousJuly 02, 2013

    Ja nie mam w planach nauki języków obcych w wakacje.Ale kto wie, możne jednak? Jessiko,mam do Ciebie pytanko, a mianowicie kto Ci robi wygląd bloga? Twój jest genialny. Marzę o takim *__*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomagała mi Karolina Kulig, ale pomysł był mój.
      Tło także moje. ;)

      Delete
  22. A ja będę się uczyć niemieckiego, bo już od września zaczynam tam szkołę :<

    ReplyDelete
  23. ja chciałam przestudiować cały słownik w mojej książce od angielskiego hah ;d :)
    juliejuulie1.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. No to powodzenia z nauką. ;*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com| zapraszam. ♥

    ReplyDelete
  25. to było moje postanowienie wakacyjne jakiś rok albo 2 lata temu i nie powiem jak się sprężyłam bardzo wiele udało mi się ze słownika zapamiętać i ta wiedza przydaje mi się aż do dzisiaj :D A z dogadaniem się nie mam najmniejszych problemów :D

    ReplyDelete
  26. TO ja mam takie samo odnośnie Hiszpańskiego. :)

    ReplyDelete
  27. Powodzenia postanowieniu :)
    Baw się dobrze w Hiszpanii

    ReplyDelete
  28. Ja niestety się będę uczyć niemieckiego. Słyszałam że bardzo trudny język.
    Mam do ciebie pytanie czy reklamujesz zwyczajne blogi ??
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. ja ćwicze angielski poprzez korespondencje z obcokrajowcami :)

    ReplyDelete
  30. powodzenia w realizacji postanowienia :D

    ReplyDelete
  31. mam takie samo postanowienie! i taki sam słownik nawet ;)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    ReplyDelete
  32. Ciekaw postanowienie trzymam za Ciebie kciuki, żebyś nie odkładała tego na bok :)
    ogółem to przyjemnego pobytu w obozie Ci życzę ;*

    ReplyDelete
  33. Mi też przydałoby mi się nauczyć słówek, których nie umiem.

    Zapraszam do mnie - mojapieknahistoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetny blog ! <3 oO – czuję , że będę wpadać częściej : )
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com
    Toś. ;*

    ReplyDelete
  35. Świetne postanowienie. ;)

    ReplyDelete
  36. uwielbiam naukę języków:)

    ReplyDelete
  37. Ja właśnie też uczę się języka angielskiego dodatkowo w domu :)

    ReplyDelete
  38. A też mam takie postanowienie ;)

    ReplyDelete
  39. tez mam zamiar jeszcze podszkolić angielski :)

    ReplyDelete
  40. Oo tak, szczerze zazdroszczę postanowienia chyba samo sobie takie ustanowię, ponieważ poziom mojego angielskiego jest poniżej stanu krytycznego niestety, udanego ze słówkami ! ;DD

    ReplyDelete
  41. Fajne postanowienie, jednak ja jestem za bardzo leniwa :<

    ReplyDelete
  42. Ciekawe postanowienie:)

    ReplyDelete
  43. Ja też uczę się angielskich słówek, ale jestem bardzo leniwa i chyba sobie odpuszczę. Ale Tobie życzę powodzenia. :)

    ReplyDelete
  44. Takie uczenie się słówek jest bardzo przydatne, bo angielski to podstawa ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Angielski zawsze się przyda :)

    ReplyDelete
  46. świetne postanowienie! ja się lubię uczyć angielskiego i sama czasem siadam ze słownikiem i się uczę :)

    ReplyDelete
  47. Też muszę się zmotywować, ale dopiero co wyszłam ze szkoły i tego nawału nauki, więc muszę na prawdę odpocząć. :) Przez wakacje chce się zająć historią- to mój ulubiony przedmiot a ja lubię dużo czytać :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Super pomysł z angielskim! Szkoda, że ja jestem taka leniwa ;P
    -----------------------
    http://only-one-breath.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Angielski ojejjciu .. xdd

    kolorowapatka.blogspot.com <- zapraszam do komentowania , obserwowania i śledzenia ! ;) (dopiero zaczynam więc przydałby się jakiś komentarz z twojej strony ) ;)

    ReplyDelete
  50. Z pewnością ta nauka nie pójdzie na marne ; D
    Pozdrawiam ;d

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Chciałabym znać angielski, żeby nie mieć problemów z pisaniem listów itd. i też teraz w wakacje się za to wzięłam :)

    ReplyDelete
  52. baw się dobrze. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. AnonymousJuly 02, 2013

    Uwielbiam Twojego bloga, czytam go od kiedy tylko na niego trafiłam codziennie, tak jak bloga Ankyls :)
    mam pytanie.. czy czasem udajesz się do sh ? jak tak to jakich, bo mieszkam w tym mieście co ty i czytając bloga Ankyls nabrałam ochoty do odwiedzenia sh. tylko nie wiem które jest warte uwagi ;d.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie pomoge, ponieważ nie odwiedzam Sh, ale mysle, ze w Świeciu. nie znajdzie sie takich perelek jakie znajduje Ankyls.;c

      Delete
  54. Jejkuu.. zazdroszczę Ci tego obozu, sama bardzo chciałam jechac na jakiś, jednak wyszło, że nie mam z kim i gdzie ;c teeż zamierzam pouczyc się troszkę angielskiego :))

    ReplyDelete
  55. życzę, żebyś nauczyła się czegoś nowego :p ja mam w planach czytanie książek :)

    ReplyDelete
  56. Też myślałam o uczeniu się angielskich słówek w wakacje. ; )

    ReplyDelete
  57. Fajne postanowienie, powodzenia w wytrwaniu! ;)

    ReplyDelete
  58. o ja też planuje trochę podszkolić mój angielski w te wakacje :)

    ReplyDelete
  59. english really is quite useful.
    Lovely post

    ReplyDelete
  60. Takie rozmówki zawsze się przydadzą ;)

    ReplyDelete
  61. fajne postanowienie :D
    miłego pakowania

    ReplyDelete
  62. nie lubie angielskiego!!


    xcvzbv.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Też bym tak bardzo chciała pojechać na jakiś obóz, zazdroszczę ci! pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  64. Dobry pomysł. Ja nawet nie muszę sięgać po rozmówki, mam 2 wymiany anglojęzyczne tego lata, więc angielski sam się podszkoli ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  65. życzę powodzenia w spełnieniu i wytrwaniu do końca związanego z postanowieniem! :)

    ReplyDelete
  66. Ja uczę się niemieckiego w wakacje. :)

    Zapraszam na mojego bloga: http://moniczysko.blogspot.com/
    Proszę, zostaw po sobie jakiś ślad.

    ReplyDelete
  67. Angielski to moim zdaniem jeden z najprostszych języków, zawsze się przyda.
    Trzymam za ciebie kciuki ;)

    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Angielski to jest coś, czego warto się uczyć nawet w wakacje ;) Z resztą, nauka słówek potrafi być przyjemna :)
    Zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  69. zazdroszczę Ci tego wyjazdu i chęci do nauki w wakacje :)

    ReplyDelete
  70. Ja zerooo postanowień. :D



    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Miłego obozu :D UDANYCH WAKACJI :)!!

    Zapraszam :) - http://blackandlivia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. O ja też mam pare postanowień wakacyjnych ;P

    ReplyDelete
  73. Ja też muszę się bardziej douczyć słówek, których nie umiem ;-;

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ja właśnie dziś dodałam post o pakowaniu :D Uwielbiam się pakować ^_^ Ucz się ucz pilnie! :D

    ReplyDelete
  75. Też by mi się przydała nauka takich rozmówek, ale nie wiem czy będzie mi się chciało w wakacje.. xd
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Bez angielskiego to ani rusz z Polski. ;) Na pewno nam się przyda ta lista. ;)

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Ja się tam uczę Japońskiego o;

    ReplyDelete
  78. no pewnie, słówka to podstawa jeśli chodzi o języki

    ReplyDelete
  79. Świetnie że ANGIELSKI warto się go nauczyć na perfecto ! ;)
    ( mój język tego nie ogarniesz xd )
    obserwuje i licze na to samo z twojej strony .
    tweety-muaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. no ja też postanowiłam sie podszkolić z angielskiego w wakacje ;)

    ReplyDelete
  81. ja też mam zamiar wziąć się za swój angielski ,bo też planuję wyjazd :)

    ReplyDelete
  82. Hej, uwielbiam czytać twojego bloga i mam prośbę :) mogłabyś dać link do tego tła, które tutaj masz na asku? tam powinno być takie pytanie, i jeśli byś mogła to byłabym ci baaaardzo wdzięczna a może nawet tutaj w odpowiedzi byś mi mogła podesłać, bardzo proszę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pozwolę sobie kopiować moich elementów bloga. ;)

      Delete
  83. Powodzenia! ;D
    Mogę wiedzieć od kiedy prowadzisz bloga?^^

    ReplyDelete
  84. Ja idę do szkoły anglojęzycznej :).

    ReplyDelete
  85. angielski to na prawdę potrzebny język :) szczególnie w wakacje :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  86. angielski to i ja musze powturzyć w wakacje

    ReplyDelete
  87. HAHAHAHHA moim postanowieniem na wakacje też jest nauczenie się angielskiego :)
    Chciałabym umieć się dogadać po angielsku ♥

    ReplyDelete
  88. baw się dobrze! angielskiego najlepiej uczy się za granicą :)

    ReplyDelete
  89. Też mam takie postanowienie ^^ Jak już się nauczę systematyczności to będzie mi to lepiej wychodziło. Tobie życzę powodzenia ;)

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. ja miałam podobne postanowienie w zeszłe wakacje. ale oczywiście nie udało mi się go zrealizować:(

    ReplyDelete
  91. sama robiłaś wygląd? Jak nie to kto go zrobił? Bardzo mi się podoba ♥.♥

    http://www.z-drugiej-strony-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Ja lapie sie w te wakacje za niemiecki i angielski ;) Dobrego pakowania, zebys nieczego nie zapomniala ;D

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;3;D
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Ja też właśnie postanowiłam uczyć się słówek i form przez wakacje.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. nom, ja też. niby jestem dobra z anglika, ale coś tam nalezy się poduczyć :D

    http://goodskategirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*