Pierwsze dni

Friday, July 12, 2013

Cześć wszystkim! Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale naprawdę dużo się działo. Uwielbiam to miasto, tych ludzi. A Lloret nocą jest cudowne! ;) Późno wieczorny spacer plażą okazał się naprawdę idealny na odpoczynek, po pierwszym dniu obozu. Co do pogody to wczoraj niestety spotkała mnie burza oraz deszcz, ale i to mi w niczym nie przeszkodziło. Na plażę chodzimy dwa razy dziennie. A nawet więcej, zależy też od nas, bo możemy iść w wolnym czasie, którego jest naprawdę dużo. Lubię to, że opiekuni z obozów młodzieżowych, nie pilnują nas tak i nie trzymają krótko na smyczy. Mamy wolną rękę. Oczywiście są zbiórki itd. ale poza tym, to jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. ;) Dzisiaj nie czuję się za dobrze, ale już powoli przechodzi. Myślę, że to ta gorączka na dworze. Obecnie sobie siedzę w pokoju, Najchętniej wzięłabym laptop na balkon, ale niestety kabelek mi nie sięga a bateria trzyma dosłownie chwilkę. Siedzę zatem obok balkony i wypatruję, kto siedzi nad basenem. Co do pytań o Dawidzie Kwiatkowskim, czy go spotkałam i wgl.  Tak spotykam go codziennie a to na mieście, a to na plaży. Rozmawiając z nim chwilkę, zapomniałam pozdrowić go od Was wszystkich. Ale na pewno jeszcze to zrobię. Dzisiaj planuję z Kariną i Arynsą taki babski wieczorek. Zrobimy maseczki, zdjęcia, jakieś pamiątkowe filmiki. Naprawdę to dopiero początek obozu a ja już spędziłam takie świetne chwile. ;) Chodząc po plaży czy mieście, spotyka się w Lloret bardzo wiele Polaków, wręcz jest ich większość. Ja jak na razie kupiłam sobie 4 rzeczy, w tym okulary, które tego samego dnia skończyły swoją kadencję, a nawet nie zdążyłam zrobić sobie w nich zdjęcia haha. ;)


Lecę  na chwilę do pokoju Aśki po moje ciuchy.
3majcie się i łapcie pozdrowienia od Kariny! .. I ode mnie haha ;)

You Might Also Like

96 KOMENTARZE

  1. zazdroszczę! :D
    e tam od wszystkich, ode mnie pozdrów :D :* hah :D

    ReplyDelete
  2. Jak na razie to wakacje udane! ;*

    ReplyDelete
  3. Cieszę się, że ten obóz spędzisz bardzo fajnie, no i oczywiście w świetnym towarzystwie. Cudownie jest w Lloret (stwierdzam po zdjęciach) ♥

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Widać, że naprawdę dobrze się tam bawisz :))
    Pozdrawiam i życzę dalszych wspaniałych wrażeń :*

    http://nasteraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jak ja Ci zazdroszczę takich wspaniałych wakacji! :(
    Ja znowu nigdzie nie wyjeżdżam. Musisz mi koniecznie podać stronę internetową, gdzie znajdę takie wyjazdy, jak Ty.
    Aż mnie serducho boli, jak czytam to co napisałaś w poście.. :(

    anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zazdroszczę spotkania z Kwiatkowskim <3333

    ReplyDelete
  7. AnonymousJuly 12, 2013

    W jakim wieku są najmłodsze osoby na obozie? Kto dobierał Wam z kim będziecie w pokoju? Jeśli sami to co jeśli ktoś nie miał pary?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 22, 2013

      odpiszesz? ;))

      Delete
  8. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tego obozu :<< w przyszłym roku muszę tam jechać ♥!

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  9. ale piękne, wakacyjne zdjęcia ♥ aż miło oglądać :)

    ReplyDelete
  10. Oglądając te zdjęcia można poczuć klimat tego miejsca! ; D
    Pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  11. Jeju jak ci zazdroszczę tego obozu *.* za rok na pewno pojadę z tej samej firmy co ty :D
    zapraszam do mnie ;)
    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. jej boskoboskobosko zazdroszczę ♥

    ReplyDelete
  13. Zazdroszczę tego obozu. :)

    kitcaaat.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. AnonymousJuly 12, 2013

    ten obóz jest jakoś podzielony na grupy wiekowe ?
    jaka jest średnia wiekowa ?
    i możesz dokładnie napisać jakie to komplikacje przed obozem ? prooszę

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę ci wyjazdu w takie miejsce. :)

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę wyjazdu, też chciałabym tam pojechać.


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Karina ♥
    Kwiatkowski ♥
    Miłej dalszej części pobytu : )

    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. no to fajnie, że dobrze się bawisz. udanego pobytu! :)

    ReplyDelete
  19. super słoneczne zdjęcia :) dzięki, że pozdrowisz go :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. ojej. zazdroszczę! :)

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę takiego wyjazdu :3
    W przyszłym roku zbieram znajomych i tam jedziemy na pewno! ^^

    ReplyDelete
  22. AnonymousJuly 12, 2013

    kto to jest obok cb na zdjeciu? XD

    ReplyDelete
  23. ale fajnie Ci :) wypoczywaj! :)

    ReplyDelete
  24. Przepiękna Jess <3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  25. Swietne zdjecia :) Jak ja bym chciala jechac na taki oboz! (:

    allaboutjoann.blogpsot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  26. pięknie Ci w koku i tych okularach! ♥

    ReplyDelete
  27. AnonymousJuly 12, 2013

    poda mi ktoś link do bloga Kariny? : )

    ReplyDelete
  28. Jakieee śliczne te zdj <3 Fajna jakość

    Zapraszam na nowy blog :
    http://psychicentry.blogspot.com/

    szarymioczami.blogpsot.com

    ReplyDelete
  29. Dobijaj nas jeszcze zdjęciami ;p tutaj taaak pada - zaraz się rozpłacze ;[

    ReplyDelete
  30. Ale ładnie wyglądasz <3
    a plaża cudowna :D

    ReplyDelete
  31. To wspaniałe miejsce, strasznie ci zazdroszczę takiego obozu!

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Zazdroszczę <3 Baw się dobrze!

    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. och, jakie słoneczne wakacje <3

    ReplyDelete
  34. ładnie Ci w koczku :D

    ReplyDelete
  35. mmm :)) obozy są wspaniałe!
    Zobaczysz Jess jak bedzie Ci cięzko po powrocie do Polski
    Ale wspomnienia są niesamowite!

    ReplyDelete
  36. Zazdroszczę! :)
    Pozytywne zdjęcia ^^

    ReplyDelete
  37. AnonymousJuly 12, 2013

    twoim aparatem są robione zdjęcia? :D
    jaki masz aparat? <33

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrów Karinę
    <3

    ReplyDelete
  39. Tak ci zazdroszczę , w przyszłym roku mam zamiar jechać ! ;)) Pozytywne zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  40. Fajne zdjęcia. Zazdroszczę ci wakacji^^
    Pozdrawiam.
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Oj jak ja Ci zazdroszczę ^^

    ReplyDelete
  42. miłego pobytu i jak najwięcej wspomnień ^^

    ReplyDelete
  43. Musi być świetnie na takich wakacjach! Pomyślę za rok o takim obozie. ; )

    ReplyDelete
  44. Zazdroszczę !
    Kwiatkowski ♥
    Pozdrów wszystkich ode Mnie .

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ale fajnie, zazdroszczę ci :D
    Baw się dobrze :*

    ReplyDelete
  46. Cudowne zdjęcia. Widać, że się dobrze bawisz :) miłego!

    ReplyDelete
  47. Hej mam pytanie . Jak zrobic zeby tytuly gadzetow byly w owalach czy cos takiego ? xd Z gory dzia za odp :)

    ReplyDelete
  48. śliczne zdjęcia :)
    strasznie ci zazdroszczę ♥
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. ale cudowny wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  50. ojejku zazdroszcze spotkania Kwiatka <3

    ReplyDelete
  51. przez ciebie zaczęłam tęsknić za ubiegłym latem!!! powodzenia tam i nie wchodź na zamek bo ja tam skręciłam nogę xd

    http://eatlovefreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. widać że się dobrze bawicie!:)
    pozdrów Karinę!:)

    ReplyDelete
  53. Zapraszam :
    ask.fm/OlciaAlexandra
    Olkaa-Olka.blogspot.com

    <33 <33 <33 <33 <33 <33

    ReplyDelete
  54. Fajnie, że spędzasz miło czas ; )
    Buziaki!

    ReplyDelete
  55. obserwuję , liczę na rewanż :
    zuzixoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bardzo podoba mi się twój blog!

    Jeśli zechcesz odwiedź moje blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. No to możemy Ci teraz tylko życzyć aby było coraz lepiej ;**

    ReplyDelete
  58. widać że miło spędzacie czas ♥
    baw się dobrze ;)

    ReplyDelete
  59. ja jadę 16 lipca do Lloret <3

    a po drodze Paryż <3

    ReplyDelete
  60. zdjęcia są niesamowite!
    strasznie zazdroszczę takiej pogody i tego śródziemnomorskiego klimatu:D

    ReplyDelete
  61. Cudnie sie tam bawisz! : )

    ReplyDelete
  62. Wow, it's amazing <3 What an awesome blog!

    Greetings,
    HOLYKATTA

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZAZDROSZCZĘ CI BO TAM JEST PIĘKNIE, A I JESZCZE MASZ BASEN <3 Super, życzę miłego wypoczynku!
      my-virtual-skirt.blogspot.com

      Delete
  63. Karina jeszcze bloguje? :)
    Jak tak to mogę adres bloga? :)

    ReplyDelete
  64. ludzi jak mrówek na tej plaży xd nie lubię tak :D
    ale miłego odpoczynku
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. omg amazing beach! love the sun in summer so so much <3

    Check out my latest outfit post on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Uwielbiam Hiszpanię :)) Szczególnie wybrzeże Costa Brava :))) Byłam tam już kilka razy i nigdy nie mam dość..a parę tygodni temu wróciłam z Barcelony.. w pełni podzielam zachwyt nad Hiszpanią :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  67. AnonymousJuly 14, 2013

    Prosze, dodaj zdjęcia pokoju! :-D

    ReplyDelete
  68. Mmm, jakie piękne widoki :P To super, że macie dużo wolnego czasu :)
    Bardzo chciałabym tam jechać ;D
    Śliczne zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  69. AnonymousJuly 14, 2013

    świetny post :) mogłabyś odwiedzić ten blog, może zostawić komentarz? :) www.kannie.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ah, Ci zazdroszczę takich wakacji! :) Pięknie wyglądasz.

    + Obserwuję.

    ReplyDelete
  71. Super wakacjee! <3

    Zapraszam! u mnie w tej chwili jest konkurs do wygrania Truskawkowy eos i produkty z wSPAniale. Zachęcam do brania udziału! rasberrynotebook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. O, widzę że wyjazd udany ;* ;3

    Nowy post!
    Zapraszam do zostawienia komentarza u mnie:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ReplyDelete
  73. Cudownie tam macie :) A co ci sie stalo z okularami :P ? Pokazesz nam co kupilas?
    Widze ze wszystkie tam w koczkach chodzicie. Zazdroszcze upalu, w PL teraz deszcze
    :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  74. Tylko pozazdrościć takiego wyjazdu ;p

    ReplyDelete
  75. Śliczny koczek, strasznie Ci zazdroszczę tego pobytu w Hiszpanii! <3
    Mam taki sam filtr ;p

    http://ladyauburn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Świetny blog i zdjęcia. :)
    Obserwacja za obserwajce? Ja już obserwuje :)
    Jeśli ktoś ma czas niech zajrzy ---> friendofchange.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. świetny blog :):)
    obserwujemy ? daj odpowiedź na moim blogu :)
    zapraszam do mnie: meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Oh, Lloret, bardzo chciałabym tam pojechać, to moje marzenie, ale Ci zazdroszczę <3

    Zapraszam do mnie, jest rundka z pytaniami :)
    mint-shirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. masz śliczny wygląd bloga <3
    zazdroszczę wyjazdu :)

    marii-lemontree.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Super wakacje !
    Mega zdjęcia, słonko :)

    ReplyDelete
  81. oo Hiszpania! Tam mnie jeszcze nie było i póki co się nie zapowiada, najpierw środkowa Europa i południowa:) ale przyznam, że pojechałabym tam :o

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*