Na złość..

Saturday, July 06, 2013

Cześć, cześć! Jak na złość przy samym końcu pobytu w Polsce kończy mi się transfer. A chciałam zorganizować dla Was tinychat! Na dodatek są teraz przez to komplikacje, ponieważ nie wiem czy siostra pozwoli mi użyczyć swój komputer, bądź internet. Tak to jest już bezprzewodowymi internetami. Wrrr! Ale kompletnie nie wiem dlaczego transfer się skończył 14 dni przed doładowaniem nowego. ;o
Co prawda w tym miesiącu trochę 'zaszalałam' i codziennie oglądałam a to filmy na kinolive, a to filmiki na yt, oraz włączałam ulubione seriale. Do tego codzienny skype, ze znajomymi, ale myślałam, że do 9 lipca, starczy mi bez problemu. Cóż teraz będę musiała kombinować. I jak już, to notka o pakowaniu nie będzie w formie filmiku. Na dobrą sprawę, do obozu został już tylko weekend, ponieważ w poniedziałek ostatnie sprawdzanie walizki, bagażu podręcznego i w nocy wyruszam. ;o Ten czas strasznie szybko leci! Nie mogę się doczekać! Mam wielką nadzieję, że uda mi się napisać jeszcze dla Was notkę jutro, oraz pojutrze. Najwyżej jak siostra użyczy mi jutro internetu, to zaplanuję coś automatycznie. 3majcie się. Udanej soboty!


You Might Also Like

53 KOMENTARZE

  1. Szkoda :((
    Śliczne zdjęcia, udanego wyjazdu <3


    czarne-chmury.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Dziękuję :)
    Tobie też życzę udanej soboty :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Miłej soboty ; 3
    Szkoda że brak internetu ; <
    Pozdrów Kwiatka <3

    ReplyDelete
  4. Tak ten czas strasznie szybko leci :) też mam bezprzewodowy internet i się z nim czasem męczę ale jakoś daję radę i tobie też na pewno się uda :p Baw się dobrze na obozie :)

    http://ambrosio-weronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Udanego wyjazdu :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jak ja się cieszę, że nie mam bezprzewodowego ;3
    Te zdjęcia to chyba ćwiczenie na szyję, co? :)

    ReplyDelete
  7. szkoda ale
    udanego wyjazdu ♥ :)

    http://belikecaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Szkoda. Miłego wyjazdu! <3

    ReplyDelete
  9. udanego wyjazdu:) śliczne zdjęcia
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. AnonymousJuly 06, 2013

    malujesz się tylko tuszem czy czymś jeszcze? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 07, 2013

      Jakim tuszem ? Prosze odpowiedz.

      Delete
  11. Śliczna, śliczna, śliczna:* Udanego wyjazdu:*
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jak się cieszę że mam bezprzewodowego. :D Heh...
    Udanego wyjazdu :3
    Ładne zdjęcia <333

    Zapraszam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Szkoda, że się tak szybko skończył:(
    No, ale życzę miłego pakowania:)

    ReplyDelete
  14. Szerokiej drogi. Obys dodala notki:)

    www.ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  15. Ja w domu używam Wi-Fi, a jak jestem poza domem to wtedy dopiero internetu bezprzewodowego ;)) Czemu tak nie robisz? Masz w domu Wi-Fi?

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam internet bezprzewodowy, przecież pisałam. Co prawda mam router i wifi, ale to na to samo wychodzi. I tak jest limit. xd

      Delete
    2. Ja nie mam limitu ;o Mam tylko w tym bezprzewodowym :D

      Delete
  16. Ja mam bezprzewodowy ale w formie abonamentu i na router, więc nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło wykończyć wszystkie internety ;)

    ReplyDelete
  17. to może wykup nowy czy coś ;((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha to nie na takiej zasadzie działa. ;)
      Jest wykupywany miesięczny limit. Nwm 60 coś sie płaci za jeden internet (siostra też ma) i mam chyba 16 GB. Wyjeżdżam 8 na 9 w nocy wic te dwa dni wytrzymam. xd Poradzę sobie. Po prostu wiem, że nie mogę następnym razem tyle skajpować itd. ;p

      Delete
  18. Ja mam na szczęście internet na wifi, w domu ok, ale na wyjazdach muszę korzystać z internetu miejskiego lub zgadywać hasło sąsiada :)


    Zapraszam
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. kuurde ;/ Takie rzeczy zawsze się walą, kiedy najbardziej ich potrzebujemy ;/

    ReplyDelete
  20. Życzę udanego wyjazdu ! Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ! ♥

    boredomoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja na szczęście nie mam bezprzewodowego internetu ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też mam wi-fi.
    A życzę Ci udaneeego wyjazdu <3
    Ja dzisiejszej nocy o 00:55 wyjeżdżam na Mazury a obóz harcerski :P
    Zapraszam do mnie na notkę przed obozową ;)

    ReplyDelete
  23. To się nazywa "złośliwość rzeczy martwych" :/
    Udanego wyjazdu!

    ReplyDelete
  24. no trudno :(
    udanego wyjazdu ;*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Udanego wyjazdu Jessa <3
    http://nat-natti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. złośliwość rzeczy martwych :)

    ReplyDelete
  27. Ładne focie ;] a Internet na pewno znajdziesz...
    Buziaki http://simcoelies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. obóz, obóz! :D
    ale czad!

    ReplyDelete
  29. dasz sobie rade!
    udanego wyjazdu!

    ReplyDelete
  30. Mi też tak kiedyś się stało -,-. Tak się wkurzyłam...
    *świetne zdjęcia :)


    Zapraszam do siebie na bloga, mam nadzieję, że coś skomentujesz ;)
    + oczywiście obserwuję :)

    ReplyDelete
  31. czasami tak jest... los lubi nam robić na złość, wiem coś o tym :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. szkoda:( ale miłego wyjazdu!:D

    ReplyDelete
  33. Szkoda, że nie będzie tinychatu ;c
    Udanego wyjazdu życzę i oby było duuużo zdjęć ;3

    ReplyDelete
  34. cudowne zdjęcia! Udanego wyjazdu <3

    ReplyDelete
  35. Ja chyba nie potrafiłabym wytrzymać, chociaż..
    Śliczna jesteś! ;)

    ReplyDelete
  36. Współczuję, że masz taki limit ;/
    Pozdrawiam ; D

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jessika, mam pytanie. Jak kupujesz rzeczy na sheinside.com to jaką walutą płacisz, bo z tego co widziałam nie ma tam zł?
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  38. Współczuję Ci :< zawsze tak wypada jak na nazłość -,-, ale i tak życzę Ci udanych dni!
    Ślicznaś ^^

    ReplyDelete
  39. Współczuje cie ;c zawsze coś idzie nie po myśli ;/

    http://natuusblog.blogspot.com/ <---zapraszam dopiero zaczynam ale moze kots zostanie na dłużej

    ReplyDelete
  40. AnonymousJuly 12, 2013

    a z jakiej sieci masz internet? bo ja mam tylko 9GB i musze płacic az 50 iles złotych

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*